Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kalin(k)a 2192 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 126

Apropó visszahívás. Idén nyáron kellett vinni az autót egy olyan akcióra, amiről mai napig fogalmam sincs, mit néztek át vagy javítottak. Szervízkönyvbe sem írtak bele semmit, pedig a levél szerint hivatalos, AvtoVaz által elrendelt kötelező prevenciós átnézésről volt szó.

Titokzatosak voltak nagyon, személyesen sem mondtak semmit, csak hogy minden rendben van, de ezért oda-vissza 170 km-t tettem meg Érdig, mert ami hozzám közelebb van (Székesfehérvár), ott nem vállalták. 

Február elején viszem éves szervízre a kocsit, majd rákérdezek a kuplung miatti visszahívásra, ha addig nem jön értesítés, meg hát jelzem kapcsolódó problémákat (újra).

Még ami zavaró az a külső-belső visszapillantók remegése 80-90 körül. Mindegyiknek remeg kicsit úthibán áthaladva, de ezek tükör sima úton is rezonálnak. Ráadásképpen a vakításgátlót bekapcsolva (nem tudom mi a szakszó) teljesen máshova néz a belső tükör. Ezt is jeleztem, de a szervíz (Fehérvár) szerint semmi baja. Hát persze!

 

Szerusztok, na cserusztok! Ha sokat isztok berúgtok.

 

Előzmény: FuTomi (124)
FuTomi Creative Commons License 2017.12.29 0 0 125

Ezzel a fékbetét-tárcsa cserével én is futnék a helyedben még néhány kört, egy új autónál nincs kifogás a rossz szerelésből adódó hibák miatt. Kívánom, hogy cseréljék ki, csinálják meg díjmentesen, mert a fék a legfontosabb szerkezet az autókon.

Előzmény: dezske1 (119)
FuTomi Creative Commons License 2017.12.29 0 0 124

Üdv!

 

Én a Délpesti kereskedésbe járok, onnan is vásároltam.

A kuplung bowden olajzása időnként ajánlott, mint minden mozgó alkatrésznek. Nekem azt mondta a srác bent, hogy visszahívás várható a kuplungbowdenekre, amiről még ugyan hivatalos értesítést nem kaptak, csak jelezték feléjük, hogy készüljenek fel rá. Lesz-e belőle valami? Nem tudni, szerintem ez is csak idő kérdése.

 

A pedál kényelmesen működik, nem mondanám sem túl könnyűnek, sem nehéznek, jól reagál induláskor-váltáskor... A feleségemnek sem okoz problémát a használata (megjegyzem a bal térdében protézis van több, mint 15 éve).

A távirányítós abalkemelésnél okozhat problémát a távirányító akkujának merültsége. Még nem szedtem szét, nem tudom milyen áramforrás van benne, de legroszabb esetben sem több 1500Ft-nál, érdemes megpróbálni, legfeljebb lesz tartalékban egy elemed (az nem árt). Ha így sem működne, akkor szervíz-gari.

A csomagtér világítást én most idő hiánya miatt nem csináltam még meg. Nem hinném, hogy emiatt probléma lenne.

 

A 13-tól Orosz piaci jelenlét nem egyenlő a 16-os "nyugati" piaccal. Ha végignézel egy-egy orosz "maszek teszt" videót, hát ott adnak hideget-meleget a ladáknak, emiatt én úgy gondolom, hogy egy gyermekkorától ezermesterségre "kényszerített" ember simán belenyúl a kocsiba, nem fog megijedni a garanciavesztéstől (lehet ott nincs is). Ismét Hofit idézném: "Csináld magad!" Ehhez képest már nállunk is elkényelmesedtek a polgárok, hogy a nyugatabbra élőkről ne is beszéljek. Az orosz nép szigorúan jó értelembe vett vadsága teljesen más hozzáállást feltételez, mint a "nagy Európa" jogszabályokkal "megfélemlített"- kordában tartott népei. Ez az itteni követelményszint más kihívást jelent, mert ami errefelé gondot  jelentő észrevétel (pl a csomagtartó világítás), azzal odaát lehet nem is törődnek. Gyakorlatiasabb megoldások vannak a kocsiban a szerelhetőség tekintetében a nyugati autóhoz képest. Mindezt én személy szerint a szocialista hozzáállás utórengésének tartom, de ha belegondolok ezzel tudnak nagy jövőt biztosítani, hiszen az alacsony üzembentartási költségek egy olyan terület a piacon, amire nagyon kevés gyártó de annál több fogyasztó figyel. Érzésem szerint hosszó távon nagyon jó taktika. Példákat hozhatok, ott van a robotizált automata váltó, az olajszűrő elhelyezése, a minimális-egyszerű bontással járó javíthatóság.

A motorolaj miatt nem kell nagy hűhót csapni, lehetőleg ne tacsi gazdaságos étolajat tölts bele, egy jobb márka simán megteszi, bár én viszem az éves szervízre, és nincs vele gondom, mert látom ahogy cserélik. 

 

Sok vizet ne igyatok, mert átkozott a hal, amelyik a harmadik vízben úszik!

Előzmény: Kalin(k)a 2192 (120)
Kalin(k)a 2192 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 123

Előzmény: Kalin(k)a 2192 (122)
Kalin(k)a 2192 Creative Commons License 2017.12.29 0 1 122

Szia Dudu!

 

Sajna figyelmetlen emberek mindig is lesznek az úton is, parkolókban is, persze ez nem kéne gerinctelenséggel is párosuljon. Ez ellen én úgy védekezek, hogy nem állok meg az adott parkoló sűrűjében, inkább séta +30 métert, de jobb a békesség.

Én úgy jártam egy gumiszervízben sajnos, hogy egy defekt miatti javításnál rossz helyen emelték meg a kocsit és a köszöblemezt egy kicsit benyomták. Gratuláltam nekik... talán pont nekik kéne tudni, hol kell emelni egy autót.

Apropó világítás kapcsoló, nekem a fényszóró magasság állító tekerentyű akar kiesni a helyéről.

A garancia kérdése ugye szintén érzékeny téma. Kezdetekben - ahogy nekem is van - 5 év / 100.000 km garival hirdették az új ladákat, majd levették 3 év km-korlát nélkülire, ezzel sztem jó pár vevőt elvesztettek.

Egyébként mikor nekem kellett autó, még hónapokig kellett volna várni kombi kivitelre, pedig az jobb lett volna. Nálam nem érvényesült a 'ki korán kell, nagy ladát lel' elv.

Az idősebbek szokták jellemzően 'megcsodálni' a Ladámat, valszeg a hirtelen feltörő nosztalgikus rajongás miatt. Minden más korosztály, főleg az enyém (30+) inkább azt kérdezi: - miért pont Lada? annyi jó használt van ennyiért. Néha elmélázom ezen én is, de szívtam én már akkorát külföldről behozott Audival, hogy köszi, többet soha.

 

Csatolok egy képet a masináról. 

 

Előzmény: dudu 77 (121)
dudu 77 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 121

Üdvözlök mindenkit, nekem egy granta sedan lux-om van pont ma egy hónapos az autóm, 1400km mentem eddig vele és nagyon jól működik. Vannak azért hibái is,ahol a világitás kapcsoló van az a műanyag panel egyszerűen le eset, vissza rakni sem sikerült teljes mértékben mert a jobb oldala nem pattaník vissza valamilyen okból,a jobb oldali első ajtó behúzóról le mállott az ezüst festék. A legnagyobb gondom most mégis az,hogy 3 napos volt az autóm amikor a jobb óldalánakk neki tolatót valaki és természetesen gerinctelenül nem várta meg míg vissza érek. A fogyasztása nagyon jó 7.1-az átlagom, a váltó sírása nekem nem új volt egy suzuki altom pont ugyanígy sírt 5-dik fokozatba.Rosszat nem tudok írni az autóról mert amúgy meg minden más probléma mentes,én vetem hozzá 100.000-ft + 2-év teljes gyári garanciát így most 5-ével gazdálkodom, remélem ezeket a problémákat amiket le írtam garanciába meg javítják.Mindenki meg bámulja mert még mindig újdonságnak hat az autó nem hiszik el sokan, hogy ez tényleg lada,részemről bátórítók mindenkit,hogy igenis jó ez az autó és amig nem próbálta ki addig ne mondjon róla negatív véleményt.!!!        üdv: minden ladásnak                                                                                                                                                   

Kalin(k)a 2192 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 120

Szia!

 

Köszi a választ, meglehetősen gondolkodóba ejtett elég sok szempontból.

A kuplungot már két szakszerviznek is jeleztem, minden alkalommal az olajozas került szóba megoldásként, ami kb. 10 lenyomas erejéig valóban elnemitja, aztán kezdődik elölről. Állítólag a rugó adja a hangot. A szervizek helyileg az érdi és székesfehérvári Sipost takarják. Nálad amugy milyen a pedál érzékenysége? Nem könnyű kérdés mert relativ kinek mi a kemény és puha, de valahogy körulirhatnad.

Végigolvastam egyébként a teljes fórumot az elejétől, láttam a ruszki videót az ablaktörlő beallitasrol, talán majd kielemzem hamarosan. A csomagterfényt pedig nem szeretném mókolni, mert nem értek hozzá, és amíg garis az autó nem is merek hozzányúlni ilyesmihez. Aztán lehet én parazom túl  a dolgokat:).

Az ablakemelonel pedig igen, a távvezerlest értettem, csak pontatlanul irtam le. Egy centire tartom a kocsitol és semmit nem csinál csak villog a kis piros led a tavcsin.

 

Nos igen, relative új típus nálunk és nyugatabbra, azonban az orosz piacon '13 ota jelen van a 2es kalina, és gondoltam a kezdeti gyermekbetegsegeken már úrrá tudtak lenni Ivánék, ezért is mertem belevágni.

A klíma pedig - természetesen - a kisebb loketterfogatu szivokat megerolteti, de ilyen nyers működést még sosem tapasztaltam. 1.6 8v Golf Pluszban valahogy észre sem vettem hogy be van-e kapcsolva

Egyébként az is fura, hogy nincs gyártói ajánlás motorolajra. Én jelenleg Castrol Magnatec 5W-30 hasznalok(gyarilag is 5w-30al van töltve), de olvastam hogy jó az 5W/10W -40 is. Nehéz kiigazodni. Annyit mondtak a márkakereskedésben hogy minden "jobb nyugati olaj"-jal elmegy. Ez király, csak azért valami referencia lehetne.

 

Majd hamarosan töltök fel pár képet is, mert egy kis design-módosításon már átesett a kocsi. Kíváncsi leszek majd a véleményekre.

 

Szep napot, sok locsolot!

 

Üdv! 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: FuTomi (118)
dezske1 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 119

Hello! November elején vettem a Cross Normát. A bal hátsó ajtó nem csukódott tökéletesen. A hátsó ablaktörlő nem töröl teljesen, nem fekszik rá a lapát az ablakra. Motor, váltó, futómű, kuplung tökéletes. 1700 km-nél a bal első fék elkezdett zúgni fékezéskor, azt mondták a szervizben, hogy semmi baja, csak rossz minőségű a fékbetét. Sajnos állítólag a tárcsát marja, majd együtt kell cserélni saját zsebre (??), mert kopó alkatrész, nem garanciális.

FuTomi Creative Commons License 2017.12.28 0 1 118

Üdv!

 

Én kb fél évvel utánnad vásároltam a vasat.

A leírt észrevételeid részben nálam is előfordultak. Nálam "már csak" a bal hátsó ajtó nem csukódott patentül.

Ezt, és a műszerfal felöl előtörő "nyikorgást" az első olajcserénél megemlítettem a munkafelvételnél, amiket maradéktalanul megoldottak.

A kuplung miatt hívd fel a szervízt, mert valószínűleg állítani kell rajta. Nekem a bowdent cserélték, mert kiszőrösödött. Annyit megsúgtak, hogy a szériámban lévő autók visszahívását fontolgatják az oroszok. A lágy kuplungpedál recsegéssel párosítva jó eséllyel csak egy pár perces beállítási művelet, nem nagy ügy.

Az ablaktörlőre nem tudok mit mondani, én állandóan esőérzékelőre kapcsolom, ami Nállad nincs sajnos. Ha visszaolvasol 20-30 bejegyzést, szó esett a szakaszos törlés állítási lehetőségéről, youtube linket is találsz, szerintem megoldódik ez a problémád.

A futóműről had ne nyilatkozzam, mazdát még nem vezettem, kalinából pedig cross-om van. Járok elég mostoha utakon, néha a 100-as tempóba is becsúszva, de jól kezelhető a kocsi, talán jobban, mint a korábbi nissan almera-m. Bár a két típust nem szabadna összehasonlítanom, nem egy kategória.

A váltósírás nállam is szól, bár engem tulzottan nem zavar, annó édesapámnak wartburg 353 limója volt, na azután a kalina váltóhangja egy hajnali fülemüle énekéhez hasonlít.😉

A csomagtér világítást is beszéltük korábban, még én hoztam be a témát, és kaptam hozzá igen jó megoldási tanácsot, amit ezúton még egyszer köszönök!

Az ablak fel-lehúzás alatt a távirányítós működtetésre gondolsz? Ha igen, akkor lehet cserélni kell lassan a kulcsban az elemet, vagy csak közelebb kell állni az autódhoz. Nekem elejétől fogva csak kb 2-3m-en belül működik ez a funkció.

 

Legyünk reálisak, Te is az elsők közt vágtál bele az új ladába, ahogy én is. A Lada nyitott egy új piac felé, néhány aránylag új típussal. Kivédhetetlenek a "gyerekbetegségek", ami persze a mai (engedjétek meg, hogy "Hofisan" mondjam) "piacorientált világban kevésbbé megszokott/elfogadtott. De a Ladának valahol kezdenie kellett, és tanulnak a problémákból, ezt jól érzékelem. Jobban tanulnak, mint a szintén többségi Renault-Nissan tulajdonban levő Dacia-nál tanultak annó. Ott 1 hónap után visszavonta a licenct a csigaevő tulaj, és csak hatalmas beruházások után engedte újraindítani a gyártást a szomszédban. Ha jól tudom már csak egy típust gyártanak itt, mert a sivatagban felhúztak egy új komplexumot. (Megjegyzem ettől függetlenül az udvarba nem engedek Dacia-t 😂 )

 

A szervíz hozzáállása érdekes, ha módod van rá, menj másikba, nem hinném hogy az elvárásaid lennének magasan.

A klíma minden autót megfog, ha nincs elég tartalék ménes eldugva, ez pedig az a kategória, ahol túl jól eldugták, így nem találja senki. Nekem korábban úgy tanácsolták a klíma használatát, hogy városban nem érdemes bekapcsolni, csak aránylag egyenletes tempónál országúton, vagy pályán. Kis sebességnél jobb a hagyományos klíma (ablak le).

Nappali menetfény... T20-as csatlakozóval lehet ledet is tenni 😉 jól mutat, alin találsz direkt ladás eladót... műszaki vizsga előtt kérjük a hagyományost visszaszerelni 😷

 

Legyen szép napod!

Az új év helyett pedig mi legyünk mindannyian boldogok!

Előzmény: Kalin(k)a 2192 (117)
Kalin(k)a 2192 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 117

Üdv minden kedves fórumozónak!

 

Lassan 2 éve vagyok tulajdonosa egy Kalinának norma felszereltséggel, és hát maradéktalanul nem vagyok megelégedve az autóval, pedig nagyon szeretem. Nem tudom hol kezdjem, de az összes "nyílászárót" nekem kellett beállítani, mert rosszul csukódtak, kivétel a motorháztető. Melegben hangosan recseg a kuplungpedál, ami egyébként annyira puha, hogy a fogáspontot sem érezni rendesen. A szakaszos ablaktörlő funkció teljesen kiszámíthatatlan. A futómű pedig már 100 körül instabil rosszabb minőségű úton - legalábbis egy Mazda 2 után. A sok oldalon "váltósírás"-nak nevezett hang is szokatlan, azonban inkább a hidegben indulás utáni fokozat kapcsolás lehetetlensége aggasztó, leginkább 1-es és 2-esbe váltásnál. A csomagtérvilágítás pedig csak helyzetjelzovel működik, az parádés. Az elején még működött a gombnyomásra történő ablak fel- és lehuzás, ez vmiert már nem megy. Még tudnám sorolni a problémákat, de egyelőre ennyi. 

Lehet, hogy túl magasak az elvárásaim , de ilyen fajta kellemetlenségekkel nem gondoltam hogy szembesülnöm kell egy új autó vásárlása után - függetlenül attól, hogy mennyibe került.

 

Ha esetleg valaki tud megoldást a fent taglalt problémák valamelyikére, azt megköszönném, bár már mindent jelentettem a markaszerviznek, de minden esetben csak ennyi volt a válasz: "az új is ilyen", úgyhogy ez van.

 

Azért írok jót is róla, mert van jó oldala is. 

Kiváló a motor, tényleg... jól is gurul vele, sok esetben fagyasztottam arcára mosolyt "négyesgóf"-os boyracereknek.

Fogyasztás is jó, 6.9 liter, 50-50% város-országút/pálya.

Komfortindexet imádom. Audiorendszer bluetooth kihangositassal csillagos 5ös. Alukerekek jól mutatnak.

Télen gyorsan fűt, nyáron hatékony a klíma- bar klímával sokat eszik és erőtlen lesz.

A nappali menetfény szuper, minek menjen annyi fogyasztó ha nem kell...

 

Szóval nem rossz kis autó, és ha 5 év múlva is csak ilyen hibái lesznek, akkor azt mondom megérte, mert együtt lehet élni ezekkel, csak megszokás kérdése. 

 

Üdv.

 

 

FuTomi Creative Commons License 2017.12.25 0 0 116

Köszönjük!

 

Viszont kívánjuk mi is!

Előzmény: dezske1 (114)
FuTomi Creative Commons License 2017.12.25 0 0 115

Helló!

 

Nekem Kalina lux-om van, annak az ablakmosó kar végén vannak a menüváltó gombok.

Most belenéztem néhány vesta tesztvideóba, erre a kérdésre nem tértek ki, de egyértelműen a Vestánál is vannak gombok.

Ha esetleg nem az a két gomb váltja a funkciókat, akkor a kormányon a SET +- gombokkal talán van esélyed. Nagy bajt nem csinálhatsz, fedezd fel! :)

Előzmény: gas2 (112)
dezske1 Creative Commons License 2017.12.24 0 0 114

Boldog, békés Karácsonyt kívánok a Kedves Társaságnak :-)

batyu39 Creative Commons License 2017.12.23 0 0 113

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni hogyan lehetne immobilzer programozó kulcs nélkül átprogramozni az immot, hogy letudjam cserélni a slusszkulcs elektronikáját?

 

Köszi előre is!

gas2 Creative Commons License 2017.12.23 0 0 112

Sziasztok,

Vesta luxot gyűrök, viszont sehogy nem jövök rá, hogy a fedélzeti computeren hogyan lehet a kijelzett érték típuson váltani. Elolvastam az angol és a magyar leírást is, kormány alatt jobb oldali gomb ....... nem találom :) Valaki tud segíteni. Köszi

hila2315 Creative Commons License 2017.12.23 0 0 111

Köszi, az elfogyasztott üzemanyag lesz az. Figyelni fogom, ezekszerint ez az adat is nullázható, ez okozta a zavart a fejemben...

Előzmény: North Coast (109)
North Coast Creative Commons License 2017.12.22 0 0 110

http://lada.hu/pdf/kalina_kezikonyv.pdf

 

42. oldalon a boardcomputer jelzései.

Előzmény: hila2315 (107)
North Coast Creative Commons License 2017.12.22 0 0 109

Ha nagyon új a gép, akkor a valaha elfogyasztott üzemanyagmennyiséget jelentheti a 3...

Előzmény: North Coast (108)
North Coast Creative Commons License 2017.12.22 0 0 108

Nincs harmadik fogyasztási adat, valami más lehet az.

Előzmény: hila2315 (107)
hila2315 Creative Commons License 2017.12.22 0 0 107

Kalina Luxom van, nagyon megvagyok elégedve Vele. A kijelzőn 3 literes adat jelenik meg. Van a pillanatnyi, az átlag, a kérdésem, hogy mi a harmadik? A könyvből nem derül ki, de lehet, hogy csak én vagyok vén hülye.

North Coast Creative Commons License 2017.12.21 0 0 106

https://www.youtube.com/watch?v=YoPTayostIQ

 

Itt jól szétkapják a Vesta Crosst, hogy lássátok, mi van a kárpitok alatt, stb.

FuTomi Creative Commons License 2017.12.20 0 0 105

A party szemöldök se hiányozzon! :D

Személy szerint ezt a Lada tipust várom már, hogy behozzák végre...

 

 

https://youtu.be/JDFBmRQjBxo

dezske1 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 104

https://www.youtube.com/watch?v=uWCck7EYWCE

 

Én is küldök csajosát.

North Coast Creative Commons License 2017.12.20 0 0 103

https://www.youtube.com/channel/UCKcQRVB8DKSpxG3UPJD9vfw

 

Egy önjelölt Kalina Cross tesztelő Youtube videói. Ilyeneket bír a gép.

adi2110 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 102

Műszakilag ugyan az a kettő tehát a külső alapján dönthetsz... Granta Sedan Lux. 14200 km. Hibátlan, nem bántam meg. Sőt napról napra biztosabb vagyok, hogy ez volt a jó választás ismét egy használt helyett. Rajtad áll mit veszel. El kell menni, meg kell nézni élőben is. Az nem kerül pénzbe.

Előzmény: lepidusz (99)
FuTomi Creative Commons License 2017.12.20 0 0 101

Üdv!

 

Dezskéhez hasonlóan nekem is kalina cross-om van. Hasonló jókat tudok elmondani.

A fogyasztás, bár vidéken lakom, de sajnos ritkán kell hosszabb útra indulnom 7-7,5 közt van, azt azért hozzáteszem, hogy kicsit nehéz a lábam és indulás előtt általában járatom 1-5 percet időjárástól függően.

Amit még szerintem érdemes átgondolni, az a felszereltség. Nekem lux van. Fejből nem megy már az árkülönbség, de ha az autót néhány éven belül cserélni szeretnétek, talán jobb az ártartása. Ha nem tudtok fedett helyen parkolni, érdemes az első szélvédőfűtés szempontjából fontolóra venni.

A vezetési élmény részemről kiválló, sajnos a vestát és a grandát még nem volt módomban kipróbálni.

Szervíz:

A Délpesti szalonból vásároltam a vasat, teljes mértékben elégedett vagyok mind az alkalmazottak hozzáállásával, mind az árakkal. Az első 2500-as szervíz 18e körül volt, az éves pedig 28e most november elején.

Mindkét esetben volt 1-2 kis plusz kérésem, észrevételem, de ezeket ügyesen megoldották.

A későbbi előre látás miatt, a vonóhorgot érdemes felrakatni vásárláskor, ha használsz utánfutót, ha nem. Nem tudni mikor lesz rá szükség.

Jelenleg ezek jutottak eszembe. Dönts megérzésed szerint.

Előzmény: lepidusz (99)
dezske1 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 100

Ugyanez volt a dilemmám- 3 milláért 3 év körüli használt (biztosan lehet jót kifogni..., de minden lehet), vagy biztos új Lada. Nekem a Kalina Cross  Norma teljesen bevált eddig (2000 km :-)  ). Tetszik, hogy magasabb kissé az alja a vacak kátyús utakra erősített futóművel, jól pakolható a csomagtér, elég erős, kézre áll minden kapcsoló és jól felszerelt., utána nézve nem drága az alkatrész. Szervizek Budapesten is vannak, meg kell nézni a lada.hu lapon, hol van legközelebb. Részemről Mendén vettem akcióban. Javaslom megnézni a hasznaltauto.hu lapon, ahol az új (szalon bemutató)autókat jó árengedménnyel hirdetik.

Előzmény: lepidusz (99)
lepidusz Creative Commons License 2017.12.19 0 0 99

Üdv Mindenkinek!

 

Autóvásárlás előtt állok. Hetek óta megy a vita, használt vagy új kocsi. Az igazság az az, hogy 1200 nál erősebb és négy évnél nem idősebb autók szinte mindegyike 3.000.000 ft nál indul és bizonytalan mind.

Ekkor jött elő a Lada. Ez új lenne. Nektek már van tapasztalat. A Granta vagy a Kalina jöhetne szóba. Melyiket ajánlanátok? Budaörsi vagyok, tehát azért lenne bőven város is benne, de azért nem mindig. Mik a tapasztalatok? Milyen a szervizelés? Mennyire biztonságos? Törést vajon mennyire bírja? Ha csak pár szóval is, minden vélemény érdekel. Köszönöm!

dezske1 Creative Commons License 2017.12.19 0 0 98
Előzmény: adi2110 (97)
adi2110 Creative Commons License 2017.12.19 0 0 97

Nem ajánlották fel amikor vetted az autót? Tőlem kérdezték kell-e zárható. Meg könyöklő.. na azt bánom már, hogy nem kértem. Van valakinek?

Előzmény: dezske1 (96)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!