Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Northman75 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28650

Az Igazság a garázsban van :)

Előzmény: rsi (28648)
bossery Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28649

Nagyon is sok, enyémben is van ilyen gyári cucc, isteni, hogy akár -10-20° fokban beindítás után kb fél perccel már meleg levegőt fúj a venti....tulajdonképpen azonnal van fűtésed, nem kell a motorhőre várni, ami a motornak is jobb, hamarabb felmelegszik a rövidebb hűtökörön a folyadék, aztán ha elérte a megfelelő hőfokot a víz, beengedi a radiátorba és onnantól azzal fűt...észrevehetetlen az átállása, és baromi jó, h 5 perc után rendesen meleg van bármilyen hidegben is az autóban....ismerősök mindig csodálkoznak hogy miért egy szál pulcsiba ülök be a legdermesztőbb fagyban is az autóba,hát ezért+ülésfűtés...:))) 

Előzmény: Pug 306 GTI (28646)
rsi Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28648

 

:-))

Előzmény: Northman75 (28647)
Northman75 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28647

Ezt a jelenséget egyébként én is észre vettem már, olyan mintha nem ugyanazon az íven menne a megszokott kormánymozdulatokra....mintha késne a kerék a kormányhoz képest...de ez csak a garázsba való ki és beálláskor jön elő nekem, mert enyhén rá kell fordulnom....

 

De menetközben simán megy a kocsi elengedett kormánnyal hosszú métereket annélkül hogy húzna valamelyik irányba, sőt ha szlalomozni kezdek vele, arra is jól reagál menetközben....rejtély...

Előzmény: való79 (28644)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28646

Ennek mi az értelme?

 

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/huto_futorendszer/peugeot_legkondi_alkatreszek_villanyradiator_185056459.html

 

nekem kb. 5-6perc után rendesen fűt az autó de ha nagyon fázok akkor a segggggg fűtést be nyomom.

rsi Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28645

Tudom, hogy hülye kérdésnek tűnik, de a gumiabroncsok nyomása rendben van???

Előzmény: való79 (28644)
való79 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28644

Sziasztok!

 

Úgy alakult a héten, hogy nem vezettem a 2.0i-ás 406-omat.

Ma beültem és mentem vele cca. 300km.-t. Az volt (lett) az érzésem, hogy az autó alulkormányozott. Nem időben reagál a kormány mozgatásra, nagyobb kormánymozdulatok szükségesek, mint amit elsőre érzek az ív alapján. Nagyon furcsa volt, először figyelgettem a futóművet, valami nem lötyög, mozog, stb. De nem. Aztán lassan (majdnem) hozzászoktam, most már nem furcsa, de nem teljesen érzem stabilnak. Nektek nem volt ilyen tapasztalat? Vagy a kormányszervóval lehet valami?

 

Jah, van egy olyan jelenség néha, hogy ha intezívebben fékezek, akkor a műszerfalon az elakadás jelző lámpa gyorsan el kezd villogni. Ha felengedem a féket és újra lenyomom akkor már nem. Sajnos kívülről nem látom, hogy az indexlámpa villog-e, de .... bosszantó. Nemrég cseréltem féklámpa kapcsolót. 

 

 

kelep6 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28643

Sziasztok!

Na ma sikerült megoldani a hátsó futómű kopogását. A lengőrúd volt a tettes. Mivel a kapcsolórúd is a végét járta már ezért az is cserélve lett. Így most már van egy szinte teljesen felújított hátsó futóművem cca. 65 kilóból (2 tárcsa(Bendix 8800 Ft.), garnitúra betét(Zimmermann 6500 Ft.),2 féknyereg javító készlet(ATE 3800 Ft.), 2 lengéscsillapító(Monroe Reflex 24000 Ft.), 2 Lengőrúd(Febi 9000 Ft.), 2 Kapcsolórúd(Febi 12000 Ft.), 2 stab. szilent (2400 Ft.)

 

Jövő héten jön az első futómű.

 

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Smith Racing!!! Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28642

Sziasztok!

Köszi szépen a válaszokat mindenkinek!Látom ez a kulcs probléma elég gyakori probléma:S

Hát nem tudom ez a gomb csere megoldja -e ,de nem egy nagy költség szóval lehet rendelek ,én is E-bay ezek bár én a Németen vagyok regisztrálva(mivel itt dolgozok és igy a szálitás nem okoz gondot:)

 

Szóval szerintetek ezt érdemes megvenni vagy jó a coupe -hez,vagy inkább rendeljek otthon?

 

http://cgi.ebay.de/NeU-PEUGEOT-206-306-406-PARTNER-SCHLUSSEL-GUMMI-TASTE_W0QQitemZ260689537551QQcategoryZ14265QQcmdZViewItemQQ_trksidZp5197.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D4905826090945885215

ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28641

És ilyenkor buktad a szállítási költséget kétszeresen? Hátsó kipufogó dobot kéne vennem jövő tavasszal, mert már eléggé kolompol benne valami.

 

Üdv és köszönöm a választ!

Előzmény: Gyozi2 (28637)
rsi Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28640

Köszi! Ezt nevezem pözsós szolidaritásnak....:-)))

Előzmény: Gyozi2 (28639)
Gyozi2 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28639

Látod ez van, ha munkahelyről fórumozol és sietsz, mert meló is van... :)

Elsiklottam a válaszod felett, bocs.

A lényeg, bökj meg a jövő héten és megnézem a verdát.

Sőt, jut eszembe, a sógorom a városban dolgozik, vele is megnézetem, ő jobban benne van a témában is mert fényező és törött kocsikat is gyakran javít.

 

 

Előzmény: rsi (28638)
rsi Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28638

Gyozi2!

 

Válaszoltam a kollégának...lásd 28593 sz. hozzászólás...:-), bár azóta semmi visszajelzés...

Egyébként több szem, többet lát, de csak ezért ne autózzál feleslegesen, csak ha esetleg arra van dolgod.

 

Üdv!

 

rsi

Előzmény: Gyozi2 (28636)
Gyozi2 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28637

Bár nem engem kérdeztél, de az ebay-t tudom ajánlani, messze jobb a kiszolgálás és a szabályok minta  hazai licitoldalakon.

A magyar ebay oldallal csak annyi a gond, hogy korlátozott része jelenik meg a piactérnek és csak fix áras termékeket lehet venni, viszont részlegesen magyar és van magyar ügyfélszolgálat is már.

A com.-os (meg a többi, de, at, stb) oldalakon csak egy "hátrány" van, ismerni kell az adott nyelvet.

Főleg, ha kérdezni is akarsz az eladótól. (Bár webes fordítók sokat segítenek)

Angol nyelvterületről én is tudok segíteni, akár vásárolni is, ha nem vagyok túl messze neked Kom-E. megyében.

 

Alapesetben nem kell kontaktolni eladóval, ha világos a licitre bocsátott termék meg a feltételek. (szállítás, esetleges visszaküldés, visszafizetés, garancia stb)

 

A regisztráció egyszerű, mailcím meg kártyaszám kell hozzá, lerántanak valami 1 eurót a kártyádról próbaképp és ennyi.

Paypal hasonló, azon keresztül tudsz fizetni.

Nekem 4-éve van logom, soha senki nem vert át, ha problémám volt pénz visszajött!

 

 

 

 

 

Előzmény: ratisrdt (28627)
Gyozi2 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28636

Jaj, bocsi, hogy nem reagáltam, csak egy másik fórumtárs írta, hogy komárnoi és megnézi amit kell, de nem válaszoltál neki.(zsoo1111, 28580)

Az a szitu, hogy hétköznap kb 6-után tudnék odaérni, ha nyitva van még a kereskedő becsszó rászánok egy utat.

A hétvége mégjobb, csak nem a mostani, mert kirándulunk a családdal ellenkező irányba. (BP)

Szóval ha nem sürgős, a jövő héten szívesen átnézek a kedvedért sk-ba.

 

Előzmény: rsi (28618)
viewdetails Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28635

Szuper, köszönöm, mail ment. :)

Előzmény: ratisrdt (28628)
kiszsiros Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28634

Szia!

 

Nekem ezek már cserélve lettek és a hiba ugyanúgy elő jött!Most hozták el az autót a szerelőtől!Ma ki is próbálom!Légtömegmérő lett cserélve most!Ha ez sem akkor viszont már tényleg bajban leszünk!(bár az eggyik legdrágább alkatrészt már bevizsgálták és az jó:porlasztó csúcs)Remélem hogy így már megjavul a kicsike és ujra bele szerethetek és nem kell lecserélnem egy dupla w-re!köszönöm a segítséget mindenkinek!Tanulság képpen ha kiderült végre minden azért megíróm!Hátha másnak már nem kell végig járnia ugyanezeket!

Chris78hu Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28633

Szia.

 Nálam ugyan a 2.1 tdi-nél volt ilyen" nem akar menni és csak füstöl" probléma.

Nekem ezt az EGR szelep okozta. Ez hivatott a kipufogogáz 1 kis részét a motorba visszajutani. Hátul a kipufogosornál van és 1 fém csövönn a szivosorba engedi vissza motorféknél a kipufogógázt.

Előzmény: kiszsiros (28620)
rsi Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28632

Na jó... Akkor lemászok a sámliról... Már a nyakamon volt a hurok... :-))))

Előzmény: ratisrdt (28631)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28631

Ezt nem bántás képpen írtam, hanem "le a kalappal", hogy sokszor beidézel régi hozzászólásokat, amiket érdemben fel lehet használni!

 

Üdv!

Előzmény: rsi (28630)
rsi Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28630

rati!

 

Most miért bántasz??? Hát ezt érdemlem??? Enniy év után???... :-))

Egyébként a hozzászólásom "Gyozi2" személyének, illetve aktuális felbukkanásának szólt...

 

rsi

Előzmény: ratisrdt (28624)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28629

Azért remélem visszamentél hozzá! Ha meg ismerős, akkor csak beismerné a hibáját. Ha meg nem, akkor jöhet a reklám!

 

Üdv!

Előzmény: kiszsiros (28620)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28628

Üdv a fórumon! Nekem is 2.0-ás van, csak 1996-os a lelkem.

Van Haynes és magyar leírás is. Dobj egy mélcímet és elküldöm neked.

 

Üdv!

Előzmény: viewdetails (28619)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28627

Könnyű bizniszelni az Ebayen? Ha nem tartalak fel, akkor írd le légy szíves, hogyan működik a vásárlás? Mennyit kell kontaktolni az eladóval, PayPal nyitás, meg ilyenek érdekelnek. Lassan kéne vennem hátsó dobot az autóra és hát jó árban vannak még szállítással együtt is.

 

Üdv!

Előzmény: toeguep (28611)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28626

Te a kétgombos kulcsra gondolsz? Csak azért kérdem, mert itt sokan azt írták, hogy az újabb kulcsok esetén csak a teljes házat tudják cserélni, gombot nem.

 

Üdv!

Előzmény: Pug 306 GTI (28617)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28625

Állítólag nagyon profik! Ezt megjegyzem magamnak.

Előzmény: Northman75 (28616)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28624

Te nagyon tudod, hogy egy adott témához melyik hozzászólás passzol. Ezt hogyan viszed véghez? .-)

 

Üdv!

 

 

 

 

Előzmény: rsi (28618)
ZolKa Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28623

Betegségük a beázás...

Előzmény: Northman75 (28609)
ZolKa Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28622

A rail nyomás szabályzószelepre gondolsz szerintem. Háááát nem tudom de szerintem nem a rail nyomás krönykén kellene keresni először a hibát hanem a turbó vezérlésében.

 

Lehet érdemes lenne a 28422 -es hozzászólásban leírtaknak utánajárni először...

 

 

Előzmény: kiszsiros (28610)
Tamás406 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28621

Üdv! Ezt a tanulópénzt már én is kifizettem párszor. Mindig az ismerős a legdrágább. Legtisztább a márkaszervíz, számla, garancia van, kiszerelt alkatrészt a csomagtartóba, új alkatrész szállító levelét a kis kezembe bele!

Előzmény: kiszsiros (28620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!