Nagyon is sok, enyémben is van ilyen gyári cucc, isteni, hogy akár -10-20° fokban beindítás után kb fél perccel már meleg levegőt fúj a venti....tulajdonképpen azonnal van fűtésed, nem kell a motorhőre várni, ami a motornak is jobb, hamarabb felmelegszik a rövidebb hűtökörön a folyadék, aztán ha elérte a megfelelő hőfokot a víz, beengedi a radiátorba és onnantól azzal fűt...észrevehetetlen az átállása, és baromi jó, h 5 perc után rendesen meleg van bármilyen hidegben is az autóban....ismerősök mindig csodálkoznak hogy miért egy szál pulcsiba ülök be a legdermesztőbb fagyban is az autóba,hát ezért+ülésfűtés...:)))
Ezt a jelenséget egyébként én is észre vettem már, olyan mintha nem ugyanazon az íven menne a megszokott kormánymozdulatokra....mintha késne a kerék a kormányhoz képest...de ez csak a garázsba való ki és beálláskor jön elő nekem, mert enyhén rá kell fordulnom....
De menetközben simán megy a kocsi elengedett kormánnyal hosszú métereket annélkül hogy húzna valamelyik irányba, sőt ha szlalomozni kezdek vele, arra is jól reagál menetközben....rejtély...
Úgy alakult a héten, hogy nem vezettem a 2.0i-ás 406-omat.
Ma beültem és mentem vele cca. 300km.-t. Az volt (lett) az érzésem, hogy az autó alulkormányozott. Nem időben reagál a kormány mozgatásra, nagyobb kormánymozdulatok szükségesek, mint amit elsőre érzek az ív alapján. Nagyon furcsa volt, először figyelgettem a futóművet, valami nem lötyög, mozog, stb. De nem. Aztán lassan (majdnem) hozzászoktam, most már nem furcsa, de nem teljesen érzem stabilnak. Nektek nem volt ilyen tapasztalat? Vagy a kormányszervóval lehet valami?
Jah, van egy olyan jelenség néha, hogy ha intezívebben fékezek, akkor a műszerfalon az elakadás jelző lámpa gyorsan el kezd villogni. Ha felengedem a féket és újra lenyomom akkor már nem. Sajnos kívülről nem látom, hogy az indexlámpa villog-e, de .... bosszantó. Nemrég cseréltem féklámpa kapcsolót.
Na ma sikerült megoldani a hátsó futómű kopogását. A lengőrúd volt a tettes. Mivel a kapcsolórúd is a végét járta már ezért az is cserélve lett. Így most már van egy szinte teljesen felújított hátsó futóművem cca. 65 kilóból (2 tárcsa(Bendix 8800 Ft.), garnitúra betét(Zimmermann 6500 Ft.),2 féknyereg javító készlet(ATE 3800 Ft.), 2 lengéscsillapító(Monroe Reflex 24000 Ft.), 2 Lengőrúd(Febi 9000 Ft.), 2 Kapcsolórúd(Febi 12000 Ft.), 2 stab. szilent (2400 Ft.)
Köszi szépen a válaszokat mindenkinek!Látom ez a kulcs probléma elég gyakori probléma:S
Hát nem tudom ez a gomb csere megoldja -e ,de nem egy nagy költség szóval lehet rendelek ,én is E-bay ezek bár én a Németen vagyok regisztrálva(mivel itt dolgozok és igy a szálitás nem okoz gondot:)
Szóval szerintetek ezt érdemes megvenni vagy jó a coupe -hez,vagy inkább rendeljek otthon?
Bár nem engem kérdeztél, de az ebay-t tudom ajánlani, messze jobb a kiszolgálás és a szabályok minta hazai licitoldalakon.
A magyar ebay oldallal csak annyi a gond, hogy korlátozott része jelenik meg a piactérnek és csak fix áras termékeket lehet venni, viszont részlegesen magyar és van magyar ügyfélszolgálat is már.
A com.-os (meg a többi, de, at, stb) oldalakon csak egy "hátrány" van, ismerni kell az adott nyelvet.
Főleg, ha kérdezni is akarsz az eladótól. (Bár webes fordítók sokat segítenek)
Angol nyelvterületről én is tudok segíteni, akár vásárolni is, ha nem vagyok túl messze neked Kom-E. megyében.
Alapesetben nem kell kontaktolni eladóval, ha világos a licitre bocsátott termék meg a feltételek. (szállítás, esetleges visszaküldés, visszafizetés, garancia stb)
A regisztráció egyszerű, mailcím meg kártyaszám kell hozzá, lerántanak valami 1 eurót a kártyádról próbaképp és ennyi.
Paypal hasonló, azon keresztül tudsz fizetni.
Nekem 4-éve van logom, soha senki nem vert át, ha problémám volt pénz visszajött!
Nekem ezek már cserélve lettek és a hiba ugyanúgy elő jött!Most hozták el az autót a szerelőtől!Ma ki is próbálom!Légtömegmérő lett cserélve most!Ha ez sem akkor viszont már tényleg bajban leszünk!(bár az eggyik legdrágább alkatrészt már bevizsgálták és az jó:porlasztó csúcs)Remélem hogy így már megjavul a kicsike és ujra bele szerethetek és nem kell lecserélnem egy dupla w-re!köszönöm a segítséget mindenkinek!Tanulság képpen ha kiderült végre minden azért megíróm!Hátha másnak már nem kell végig járnia ugyanezeket!
Nálam ugyan a 2.1 tdi-nél volt ilyen" nem akar menni és csak füstöl" probléma.
Nekem ezt az EGR szelep okozta. Ez hivatott a kipufogogáz 1 kis részét a motorba visszajutani. Hátul a kipufogosornál van és 1 fém csövönn a szivosorba engedi vissza motorféknél a kipufogógázt.
Könnyű bizniszelni az Ebayen? Ha nem tartalak fel, akkor írd le légy szíves, hogyan működik a vásárlás? Mennyit kell kontaktolni az eladóval, PayPal nyitás, meg ilyenek érdekelnek. Lassan kéne vennem hátsó dobot az autóra és hát jó árban vannak még szállítással együtt is.
Te a kétgombos kulcsra gondolsz? Csak azért kérdem, mert itt sokan azt írták, hogy az újabb kulcsok esetén csak a teljes házat tudják cserélni, gombot nem.
A rail nyomás szabályzószelepre gondolsz szerintem. Háááát nem tudom de szerintem nem a rail nyomás krönykén kellene keresni először a hibát hanem a turbó vezérlésében.
Lehet érdemes lenne a 28422 -es hozzászólásban leírtaknak utánajárni először...
Üdv! Ezt a tanulópénzt már én is kifizettem párszor. Mindig az ismerős a legdrágább. Legtisztább a márkaszervíz, számla, garancia van, kiszerelt alkatrészt a csomagtartóba, új alkatrész szállító levelét a kis kezembe bele!