Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

triplaharom Creative Commons License 2015.03.10 0 0 14964

Az első felni mintha IFA-é volna, a hátsó pedig régebbi típusé...

Előzmény: dutrancs (14962)
pumukli89 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 14963

Estét! Egy időben ez a kocsi nem környei volt?

Előzmény: dutrancs (14962)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.10 0 0 14962

 Múltbéli emlékek! 

Mwin Creative Commons License 2015.03.07 0 0 14961

Nem gyári, lengyel barátaink leleménye...:-)

Előzmény: frundsberg (14960)
frundsberg Creative Commons License 2015.03.06 0 0 14960

 

Erről a gépről tud valaki információt? Gyári kialakítás lenne?

dutrancs Creative Commons License 2015.03.05 0 0 14959

Ilyen az enyém,neked ez nem passzol!

Előzmény: bobekTLF (14957)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.05 0 0 14958

Az nem jó a hagyományos D-tipusú motorokra. Egy van belőle és meg van "alá " a motor.

Előzmény: bobekTLF (14957)
bobekTLF Creative Commons License 2015.03.05 0 0 14957

Húú, de jó, kíváncsi lennék rá!

Ha tudna képet feltenni róla, megtisztelne vele! Majd dobok én is képet az alkatrészjegyzékből róla!

Ne vegye szemtelennek a kérdésemet, de nem támogatná meg vele a 452-projektemet? Természetesen nem ingyen...

Előzmény: dutrancs (14956)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.05 0 0 14956

Én tudok neked ilyet mutatni,de az próba motoron volt!

Előzmény: bobekTLF (14955)
bobekTLF Creative Commons License 2015.03.05 0 0 14955

Hát ez az, hogy csak az alkatrész katalógusban...

Azért és kérdeztem, hogy találkozott-e már valaki ilyennel!

Amúgy nem bánnám ha lenne  :-))

Előzmény: dutrancs (14954)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.04 0 0 14954

Láttál ilyen szelepfedelet,vagy csak jó lenne, ha lenne ilyen?

Előzmény: bobekTLF (14952)
bobekTLF Creative Commons License 2015.03.04 0 0 14953

Ja és ha valakit érdekel!

Felajánlanék eladásra egy 450-420-... billencs eredeti két(bőr)dugattyús kiváló állapotú hidraulika szivattyút!

bobekTLF Creative Commons License 2015.03.04 0 0 14952

Sziasztok!

 

De rég jártam már erre!

Olyan ügyben érdeklődnék, hogy találkoztatok már olajbeöntős szelepfedéllel és nem olajbeöntős szelepemelő fedéllel (kicsit púposabb és csak kartergázcső van rajta) Csepel motorhoz?

Vagy csak a 452.** alkatrészjegyzékeken létezik???

Most erre vadászok, ha létezik valahol...

De ha már vadászatnál tartunk, akkor lengyel gyártmányú PZ40-T típusú hidraulika szivattyú is érdekelne, valamint Orsta A25L típusú is!

csepel fan Creative Commons License 2015.03.02 0 0 14951

AMD-65

Előzmény: elvtársak (14948)
kokusz191 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 14950

üdvözletem!

Köszönöm szépen. Bal szélső nagyapám, a jobb szélső lesz tényleg a góré. Ő még él ha jól tudom. Majd beszélek nagymamámmal aztán megkérdezem tőle a nevét is. Mondta is, hogy ha itt vagy a fortepan.hu-n meglátja ezt a képet, nagyon fog mosolyogni.

 

üdv. Bence

Előzmény: Rospe (14949)
Rospe Creative Commons License 2015.03.01 0 0 14949

Üdv !

 

Még sohasem láttam ilyen tartályos kialakítású tejszállítót.

Büszke lehetsz a Nagypapádra, igazán szépet alkotott.

 

Köszi, hogy elhoztad nekünk a képet.

 

Az igazgató úr szerintem a képen a bal oldali ember lehet, mert a másik 2 kolléga a ruházatuk alapján inkább szerelők vagy valamilyen egyéb dolgozók lehetnek. ( Egyik ruhája igen koszos, másikon köpeny van. )

Az igazgatónak pedig fess embernek kellett lennie. :-)

Előzmény: kokusz191 (14943)
elvtársak Creative Commons License 2015.03.01 0 0 14948

Tiszteletem.

 

Tudja valaki, hogy a Csepel teherautó (rádiós-relés) milyen géppisztollyal  volt felszerelve?

kokusz191 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 14947

szia

Köszi :). Lehet, hogy csak a budapesti Tejipari Vállalat használta. Majd megkérdezem nagymamámat. Azt tudom, hogy sok volt belőle Pesten. Kicsit Mi is meglepődtünk, mert nem is tudtuk, hogy ott is dolgozott a nagyapám. A Főtaxi (Hungária Könyves K. krt. sarkán levő) szerelő műhelyéről is vannak képeink, mert ott is dolgozott '90-ig.

 

üdv. Bence 

Előzmény: pumukli89 (14946)
pumukli89 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 14946

A magam nevében kösz hogy feltetted a családi képet,nem láttam vidéken ezt a tejszállító felépítményt. Ügyes tervezőmérnök volt a Nagypapád! :)

Előzmény: kokusz191 (14943)
kokusz191 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 14945

Ezeket nem tudom ki tervezte. Sajnos nagyapám már meghalt, így már csak az akkori vállalati igazgató tudhatja a tervező nevét. Ő még állítólag él, és az össznépi képen is rajta van, csak nem tudom melyik az.

üdv. Bence

Előzmény: FAV 20 (14944)
FAV 20 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 14944

Előzmény: kokusz191 (14943)
kokusz191 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 14943

üdvözletem!

A fortepan topicban írták, hogy a Csepel teherautós képeknek itt nagyon de nagyon örülnek a topic társak.

Két képet küldenék nektek a családi archívumunkból.

 

Képekről az alábbi információim vannak:

A tejipari vállalat kőbányán levő Harmat utcai telephelye környékén készülhetett a kép 1973-74 körül. Az első képen bal oldalon szélen nagyapám Eisenmann László közlekedési mérnök látható. A mögöttük álló tejszállító teherautót Ő maga tervezte. Csepel teherautóra kellett ráterveznie a Jugoszláviából  beszerzett tartályokat. Ő maga ki is ment a sorozatgyártás előtt egyeztetni. Az ilyen tejszállítók, amik flangáltak az országban/Budapesten, azokat min az Ő tervei alapján készítették el.
A tehenes kép az egy kis ráadás.

  

üdv. Bence

csepel fan Creative Commons License 2015.02.28 0 0 14942

A bakonyszentlászlói bauxitosztályozó építéséhez telepítettünk három pótkocsiból álló öltöző,wc,zuhanyzó

blokkot is.

Előzmény: dutrancs (14941)
dutrancs Creative Commons License 2015.02.27 0 0 14941

Ahol és amilyen körülménye között ,az Isten háta mögött mikor dolgoztak ,nemhogy szállodai szobát, de még a szállodát se ismerték,csak a meséből! :-)

Előzmény: pumukli89 (14940)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14940

Sok cégnél lehetett,a Vízügyet nem ismertem csak névről. A nyolcvanas évek elején is sok vállalat használta. Nyilván olcsóbb volt mint egy szállodai szobát fenntartani,az emberek nagy részéről meg ne is beszéljünk.Tisztelet a kivételnek. Volt részem a munkásszállításban kisbusszal a nyolcvanas évek közepén.. Nem volt vidám..

Előzmény: dutrancs (14939)
dutrancs Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14939

Annak idején a vízügy is birtokolt milyen lakókocsikat. Az 1980-as évek elején a műhely mellett parkolt már ,kibelezve,és a még használható alkatrészeket tároltuk benne.

Előzmény: pumukli89 (14936)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14938

Vontathatta Cs 450-es műhelykocsi,mert a költözésnél bármivel vontathatták. :)

Előzmény: Rospe (14937)
Rospe Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14937

Szia !

 

Köszönöm szépen az infót és a színes fotót is.

 

Nekem még egy olyan FF kép van az emlékemben, amin vagy egy 450-es vagy egy Ikarus 311-es van fotózva a bal elejéről szemből, ami mögött csak egy egész picit látszik egy 2 tengelyes pót-lakókocsi, de nem találom, hogy hol láttam.

Előzmény: pumukli89 (14935)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14936

A FÖLDGÉP vállalatról egy film.Nem ugyanaz a lakókocsi,de hátha valaki nem ismeri.8:15-től.

 

100 millió köbméter föld - YouTube

Előzmény: pumukli89 (14935)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14935

Üdv!

 

Nem abban az értelemben volt pótkocsi. Inkább lakókocsi volt,talán 8 személynek berendezve.Emeletes ágyak,asztal,szék, hűtő kb ennyi.Fabudi,szívecskés ajtóval az udvaron. :)

Nagyobb tömegárú szállítással,vagy földmunkával foglalkozó cégek használták a melósaik  munkásszállásának.

Mikor vége lett egy munkának,vitték magukkal a következőhöz.

 

(Fotó: Kovács Tibor)

 

Előzmény: Rospe (14934)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!