Olyan ügyben érdeklődnék, hogy találkoztatok már olajbeöntős szelepfedéllel és nem olajbeöntős szelepemelő fedéllel (kicsit púposabb és csak kartergázcső van rajta) Csepel motorhoz?
Vagy csak a 452.** alkatrészjegyzékeken létezik???
Most erre vadászok, ha létezik valahol...
De ha már vadászatnál tartunk, akkor lengyel gyártmányú PZ40-T típusú hidraulika szivattyú is érdekelne, valamint Orsta A25L típusú is!
Köszönöm szépen. Bal szélső nagyapám, a jobb szélső lesz tényleg a góré. Ő még él ha jól tudom. Majd beszélek nagymamámmal aztán megkérdezem tőle a nevét is. Mondta is, hogy ha itt vagy a fortepan.hu-n meglátja ezt a képet, nagyon fog mosolyogni.
Még sohasem láttam ilyen tartályos kialakítású tejszállítót.
Büszke lehetsz a Nagypapádra, igazán szépet alkotott.
Köszi, hogy elhoztad nekünk a képet.
Az igazgató úr szerintem a képen a bal oldali ember lehet, mert a másik 2 kolléga a ruházatuk alapján inkább szerelők vagy valamilyen egyéb dolgozók lehetnek. ( Egyik ruhája igen koszos, másikon köpeny van. )
Az igazgatónak pedig fess embernek kellett lennie. :-)
Köszi :). Lehet, hogy csak a budapesti Tejipari Vállalat használta. Majd megkérdezem nagymamámat. Azt tudom, hogy sok volt belőle Pesten. Kicsit Mi is meglepődtünk, mert nem is tudtuk, hogy ott is dolgozott a nagyapám. A Főtaxi (Hungária Könyves K. krt. sarkán levő) szerelő műhelyéről is vannak képeink, mert ott is dolgozott '90-ig.
Ezeket nem tudom ki tervezte. Sajnos nagyapám már meghalt, így már csak az akkori vállalati igazgató tudhatja a tervező nevét. Ő még állítólag él, és az össznépi képen is rajta van, csak nem tudom melyik az.
A fortepan topicban írták, hogy a Csepel teherautós képeknek itt nagyon de nagyon örülnek a topic társak.
Két képet küldenék nektek a családi archívumunkból.
Képekről az alábbi információim vannak:
A tejipari vállalat kőbányán levő Harmat utcai telephelye környékén készülhetett a kép 1973-74 körül. Az első képen bal oldalon szélen nagyapám Eisenmann László közlekedési mérnök látható. A mögöttük álló tejszállító teherautót Ő maga tervezte. Csepel teherautóra kellett ráterveznie a Jugoszláviából beszerzett tartályokat. Ő maga ki is ment a sorozatgyártás előtt egyeztetni. Az ilyen tejszállítók, amik flangáltak az országban/Budapesten, azokat min az Ő tervei alapján készítették el. A tehenes kép az egy kis ráadás.
Sok cégnél lehetett,a Vízügyet nem ismertem csak névről. A nyolcvanas évek elején is sok vállalat használta. Nyilván olcsóbb volt mint egy szállodai szobát fenntartani,az emberek nagy részéről meg ne is beszéljünk.Tisztelet a kivételnek. Volt részem a munkásszállításban kisbusszal a nyolcvanas évek közepén.. Nem volt vidám..
Annak idején a vízügy is birtokolt milyen lakókocsikat. Az 1980-as évek elején a műhely mellett parkolt már ,kibelezve,és a még használható alkatrészeket tároltuk benne.
Nekem még egy olyan FF kép van az emlékemben, amin vagy egy 450-es vagy egy Ikarus 311-es van fotózva a bal elejéről szemből, ami mögött csak egy egész picit látszik egy 2 tengelyes pót-lakókocsi, de nem találom, hogy hol láttam.
Nem abban az értelemben volt pótkocsi. Inkább lakókocsi volt,talán 8 személynek berendezve.Emeletes ágyak,asztal,szék, hűtő kb ennyi.Fabudi,szívecskés ajtóval az udvaron. :)
Nagyobb tömegárú szállítással,vagy földmunkával foglalkozó cégek használták a melósaik munkásszállásának.
Mikor vége lett egy munkának,vitték magukkal a következőhöz.