Közel jársz az igazsághoz. Akkumulátor töltőnek szeretnék a schlirenekhez, hogy ha esetleg sokáig állnak akkor is menjen a világitás. ( az emlitett kocsik ugynevezett aktív töltővel rendelkeznek ami a villamos fütési vezetékről tölti az akkukat). A gond csak az, hogy nincs vizsgája ill. ha lesz is attol még az max 100-as sebesség csoportú marad. Másrészt kiváncsi leszek ha ez megvalósul mi fog történni ha esetleg valaki bekapcsolja a kocsi fütését, főleg ha az UIC kábelek is aktiválva lesznek mert ekkor az összes kocsi bekapcsol. A fűtési túláram visszaállitó ki fog rajta fényesedni.
Reméljük inkább az, mint hogy a szerelvényt levizsgáztassák és visszakerülnének bérben a Starthoz, amely a 'kerei vonalon járatná a 3006-ossal. Mert akkor tuti felmondok...:))
Én semmi hivatalosat nem tudok, ellenben jó lenne beszélni erről, ha vagyunk páran, márpedig volnánk. Meg egy ötletem is van erre nézvést, amit szintén szeretnék megemlíteni itt jeles olvtársaknak, csak jussak el a levélírásig.
Én nem tudok róla, hogy elindut volna ilyen kezdeményezés Pécsen, én személy szerint bármelyiknek örülnék azok közül amelyek hosszabb ideig itt voltak.
Erről a vasútőrös témáról szerintem kár több szót vesztegetni, csak a vélt vagy valós sérelmeinket panaszoljuk, inkább térjünk vissza az amúgy a topik címéhez is passzoló témához, ahoz hogy hogyan lehetne megmenteni a 3006-os Piroskát a gemkapocs és merőkanállá válástól!
Meg hogy erre van-e egyáltalán szükség, mert hát végül is van már a füstiben egy....