Koszonom szepen a segitseget. Sajnos behalt a szamitogepem es most lett kesz,ezert csak most irok. A kocsit megcsinaltam. Mindent kicsereltem sorban. A releket,a hogombat. Aztan gondoltam,hogy megnezem a Peugeot markakereskedo szervizeben tokeletesnek diagnosztizalt ventillator motort. Satuba fogva,pot akksirol aramot adva nem indul el!!!! Kezzel rasegitek es morgo,surrogo hanggal elindul!!! Megrendeltem egy ujat. Beszereltem es tuti. Ennyit a Peugeot szervizrol. 15 ezerert megallapitotta,hogy minden jo. 2 nap szereles,meg 36 ezer es most mar tenyleg jo. Rohadt aljas alkatresz cserelgetok.
Hétfőn 9h 30 után csörgess meg , annyit igérek hogy megnézem alaposan aztán majd meglátjuk, mire jutok vele.
Ha pl kábelköteg , vagy mondjuk motorvezérlő baja van azt biztos hogy nem tudom aznap megoldani .
Ha egyértelmű hiba van amit lehet diagnosztizálni akkor lehet vele mit kezdeni .
A múltkor egy c5 2.2hdi kuplung csere után 2 napig nem bírtuk beíndítani pedig c5 2.2hdi ből kb 200db fordult meg nálam , éjjel egykor hazavittem a tulajt ide a közelbe 180km re , a hiba olyan jellegű volt amire a világon senki nem gondolt volna , így hát én sem , 2 teljes éjszakám ment rá de meglett a mocsok disznó, a motorvezérlő panele belül el volt égve a csatlakozonál , és minden mért adat tökéletes volt a diagnosztika szerint , a többit nem írom le mert túl hosszú lenne és nem hiszem ,hogy ez bárkit is érdekelne. A 607-es rendszere 90% ua.
Ne érts félre Gábor,nem bántólag írtam amit írtam,de az eddigi formában nekem nem megy,hogy valaki végre megmondja,hogy mi baja van az autónak.Ha esetleg ezen lehet változtatni,akkor nagyon szívesen megkereslek,mivel szerintem jó szakember vagy.Nekem csak úgy működik,hogy egyeztetünk,odamegyek,és nekiálsz hogy megmond mi a baj. Ha ez megy akkor keresni foglak.
Biztos így van de nem emlékszem így rád ha látom az autót akkor tudom , nem mentegetözöm biztos így volt az okát én sem tudom , de hidd el ,hogy ha többen elvéreztek rajta nekem sem biztos hogy 5 perc azért akik nézték nem hiszem ,hogy tök hülyék voltak. Volt már nem egy autó amivel napokat elszorakoztam .
Na részemről lezárva nem sértödöm meg tudomásul vettem.
Szia biztos így van csak egyszer végigcsinálnád egy napom akkor lehet hogy te is meghülyülnél mondjuk próbáld ki ,hogy 1 órán kersztül fojamatosan csörög a telefon kérdésekkel bombáznak, az emberek sem könnyüek , egy viszont érdekes csak a 607 forumon volt problémám , ez persze nem azt jelenti ,hogy nem vagyok hibás, közben csinálj valamit , nem véletlenül szoktam késő este dolgozni , közben van egy családom is akik szintén nem viselik igen én is észrevettem ,hogy sokkal kevesebb a türelmem , csak ugye ha kevesebbet válalok akkor meg azért orrolnak , hogy már egy hete vár és mikor már.
Szia btg!Amint leírtam olyas valakit keresek,akivel ha egyeztetek,neki is ál az autónak.Azt láttam,hogy értesz az autóhoz,de sajnos azt is láttam,hogyan közlekedsz,és továbbra is fent tartom,hogy nem hagyom ott a kocsit.Sajnálom, hogy nem vagy hajlandó másként hozzáálni a dologhoz,mert sok ismerősön segítettél,szóval érted a dolgod.Engem nem szokott érdekelni,hogy 5 perc munka ára lehet akár pl.30 ezer,feltéve ha jó is a diagnózis.A megbeszélt időpontban épp nem is volt olyan őrölet nálad,csak valamiért nem volt kedved semmihez,pedig nem kevés pénzzel mentem,hogy old meg az autó gondját.Ha másként is tudunk majd beszélni akkor természetesen hozzád felmegyek a kocsival,de azt azért ne feledjük el, hogy én vagyok a megrendelő,én fizetek,ha kell sokszor sokat is,és Te viszont aki elvégzed a feladatot,mert értesz hozzá,és ebből élsz.Többször beszéltünk,többször egyeztettünk,mert hollandban dolgozom,és több mint 100km-ről mentem hozzád,szóval ne haragudj,de hozzáállsból nagyon leszerepeltél.Bocs!
Szerintem Gábor neked eggyel kisebb mellény kellene felvenned,mondom ezt azért mert rendszeres látogatója olvasója vagyok a fórumnak,és sajnos egyre többször olvasom hogy gondok vannak a hozzászolásaiddal, a véleménynyilvánitásoddal,a hangnemeddel.Bátran mondom ezt, mivel egyszer kétszer én is beszéltem veled csomagtérajtó nyitás-zárás gondom,és FAP talanítás ügyében, de azt a hangnemet amit te AUTÓSZERELŐ mester??? létedre megengedtél magadnak az túlzás. Elhiszem hogy jó szakember vagy ( de ez nem csak a Te kiváltságod)és ez nem jogosit fel az ilyen megnyilvánulásra, beszéd és irásmódra, ez alól az sem ment fel hogy sok dolgod van Talán kevesebbet kellene vállalni,és elfogadni hogy Te vagy a megrendelőért és nem forditva,még akkor is ha az emberek bizonyos mértékig rád vannak szorulva,(mivel a MÁRKA szervizek túl drágák és szakmailag szinte kivétel nélkül,semmit nem érnek)
De ez csak az én véleményem!
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! A VÉLEMÉNYNYILVÁNÍTÁS SZABAD!!!
Én tudok egy címet, szerintem jó szakemberek, pontosak,korrektek, és ami nem utolsó szempont megfizethetők. Én mindig oda viszem az autómat, most ép 240000 ezres szervizen voltam náluk,de Ők FAP-talanították az autót.Szerintem próbáld meg!!
Látod ha nem hagyod magad elhajtani akkor már lehet hogy rég jó lenne az autó :D:D
Mivel álltalában diliház van nálam ezért én is dilis vagyok ez van , ezt főleg az autóknak és a kuncsaftoknak köszönhetem.
Aki ismer az tudja hogy nálam az időpont az gyakran problémás mert ha túl sok a telefon , a nap végére már fogalmam sincs kivel mit beszéltem , próbáltam ,hogy írom és egyebek de nem vált be .
Ha nem boldogulsz vele ha itt hagyod mondjuk 2 napra akkor tudok vele rendesen foglalkozni, csak így vállalom és nincs félreértés elhajtás egyebek ,( amúgy bocs). ennyi.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Kersek egy szerelőt,aki nagyon penge a 607-es dieselben,és a hozzátartozó elektronikában is.Lassan egy éve vettem az autót,de van egy gond vele,amit azóta sem sikerült megoldani.Kb.fél milla ment már el javításra,turbó csere,EGR csere,a vákumrendszerben az összes érzékelő,jeladó cserélve,szinte minden amit csak lehetett.Az autó faptalanítva van,amit Bethlen Gábor csinált még az előző tulajnál.A gond, hogy véletlen szerűen EGR,katalizátor konverterhőfok,vagy magas túrbónyomás hibát generál,és leteszi a motorvezérlést vészfutásra.Még elektromos gázpedál is csrélve lett rajta.VAn hogy két napig semmi baja,hibakód nélkül megy,de ez a ritka eset.Jelenleg nem találok senkit,aki megtudná mondani,hogy mi a baja az autónak,pedig sem az időt,sem a pénzt nem sajnáltam rá,de most kezd elfogyni a türelem.Kérlek benneteket,ha valaki tudna egy profit ajánlani,akivel ha egyeztetek,odamegyek,akkor nekiáll és meg is találja,hogy mi a baj,mert nagyon elegem van az olyan szakinak mondott szerelőszerű lényekből,akik azzal hitegettek mindig,hogy hát hagyd itt,mert ez nehéz dió,nem tudom,majd megnézem, stb.Volt aki megkapta 3 hétre,és még csak ötlete se támadt,hogy mit is kéne csinálni vele.Szóval kérlek benneteket,ha tudtok valakit,Tatabánya,Székesfehérvár,Győr,vagy valahol a környéken valakit,akivel lehet valamit kezdeni,adjátok meg a címét,elérhetőségét.A Bethlen Gábort lehetőleg ne,már beszéltem vele,voltam nála megbeszélt időre,de simán elhajtott,hogy most nem,itt kell hagyni stb.Nekem ebből elég.Köszönöm a segítséget előre is!
Szia megtudnád mondani a Gyömrői xenon bolt nevét,mert nekem is elégedte a foglalatot,de még működik.Megkérhetnélek hogy leírná,hogy a foglalatot hogyan cserélted ki ? Előre is köszi .Szép napot :D
Sziasztok. lett ismet egy kis problemam. A hutoventillator nem indul el. Hogomba cserelve. Mind a harom rele cserelve. A ventillator direktre kotve mukodik. Biztositekok jok. Mi lehet ez? Hogyan tudnam letesztelni,mert szetszed-osszerak. Motor felmelegit. Borzaszto maceras. Mondjuk a lokos 20 perc alatt mar lennt van. Ha a hogomba csatlakozo polusait osszekotom,akkor menni kene a ventillatornak? Mert igy nem megy. Koszonom elore is mindenkinek.