Keresés

Részletes keresés

tyutyus Creative Commons License 2001.10.19 0 0 295
Ne aggódj, nem vagy túl jó tanár, ha "felkészületlen és rendezetlen" vagy, ráadásul 2 hónap alatt feladod. Élj boldogul máshol!
Előzmény: tucatnev (294)
tucatnev Creative Commons License 2001.10.19 0 0 294
Én azt hiszem, túl jó tanár vagyok... :-)
-matematika-

A lelkenmet kiteszem órán, totál kihajtom magam, mindenki figyel, mindenki érti... De az óra után remeg a térdem, összeszorul a gyomrom, idegesen nézek körbe...

Mindenki érti mindenki fogja, ez nagy hiba! Ha valaki nem értette, akkor az egész osztály nem értette.

1-2-3 éves tánciskolás leányokat és "fiúkat" oktattam. két hónap alatt kikészültem, persze ehhez szakítás is kellett, teljesen kibuktam agyilag. Órán semmi sem látszott a magaviseletemen, e fölkészületlen voltam és rendezetlen. Gondolkodtam, hogy lóvé ide, biztos munkahely oda, többet érnek ők, mintsem én okassam őket ilyen állapotban. Néhánnyal szt hiszem sikerült megszerettetnem a matekot, a körülmények ellenére is!!! Csupán heti 2 óra (a tantervi 3 helyett) és az is este, úgy hogy reggel 1/2 9-től táncikáltak!!!

Tiszetelet a diákjaimnak, tiszetelet a kitartásukért, én meg legszívesebben szemen köpném magam, mert úgy érzem, hogy elárulom és cserben hagyom őket, de nem tehetek mást...

tyutyus Creative Commons License 2001.10.19 0 0 293
Nem hinném, hogy buta vagy. Az élethez annak is lehet óriási affinitása, akinek a tanulási szisztémái nem voltak a suliban túl sikeresek. Ha van kivel megbeszélned, nyilván könnyebben tanulsz. Ha auditív vagy, használj magnót. Olvasd rá hangsúlyosan, lényegkiemelősen a tanulnivalót. És aztán mászkálhatsz fülhallgatóval :-)

Ismertem olyan iskolázatlan embereket, akik rendkívül sokat tudtak a világról és mérhetetlenül boldogabbak voltak, mint tanult sorstársaik. (És akkor még bölcsességükről nem is szóltam :-) Mindenki fontos valahol, [amiben ügyes és a kedvét leli] csak ezt a tanárok elfelejtik néha...

Előzmény: zsunya (287)