Sziasztok! A megyébe érkezett gázbuszok kiváltották közvetlenül, vagy átcsoportosítással valamennyi szóló helyközi M.A.N. buszt, vagy maradtak még állandó/tartalék szerepben? Jászberény térségéről nincs meg minden infóm.
1 BYD javít klíma és elektromos hiba miatt Szolnokon. 1 BYD az első nap óta karambolos javításra vár. Egy személyautó belement az oldalába első forgalomba kiadása délutánján.
Egyéb:
LTL-642 Szolnok Helyköziben.
AA-JB-569 Bajáról Kunszentre kerül a Kunszentmárton-Lakitelek vonatpótlásra augusztus 1-től..
Sorry. Nem indulat, csak annyit szándékoztam neked írni, hogy sem a RIR-esek nem jönnek ide, sem a Solarisok nem kerültek vissza Nyíregyre, és sem az e-buszokkal nincs probléma. Picit most félreinformálódtál, csupán ennyi.
Beszélesz itt annyi hülyeséget, hogy rám szakad a plafon :-D
Milyen RIR Conectok? Nem mennek sehová meg az a kettő átkozott KKT-s sem.. Már 6 millió-4százhúszerezszer írták le.
Az elektromos BYD-ekhez szakértelem kell csak. Győrben jól működnek a gépek, ugyanúgy ahogyan Egerszegen is. Ezeket nyomon is tudod követni a különböző nyomkövető app-okon. Ugye Szegedre most tették be a talpukat először az elektromos kocsik. Biztosan kell még egy kis idő ahhoz, hogy normalizálják a kocsikiadást 100%-ra. Nézd meg Salgótarjánt (1b kocsi) vagy Pécset, Miskolcot. Hónapokig tökölés volt, de mára mind full megy. Vagy akár az eCiatros agglomerációt. Tavaly óta húzódik a kocsikiadás maximalizlása. Már úgy ahogy a flotta 2/3-át ki tudják adni forgalomba.
Nem láttam beírva, így bátorkodom megkérdezni: az LRC-854 (Credo IC12) mióta dolgozik Szolnokon, a Panoráma Touristos helyi fordák egyikén? Ez lenne az RHM-015 helyett a tartalékuk?
(A cikkhez annyit, hogy én senkitől nem hallottam, hogy Barbie-nak nevezték volna akár az utasok, akár a cég dolgozói, de ettől még lehet, hogy így volt.)
Néhány korabeli cikk midibusz témában az Új Néplapból:
1996.02.23.:
1998.04.29.:
1999.04.14.:
(A cikkhez annyit, hogy én senkitől nem hallottam, hogy Barbie-nak nevezték volna akár az utasok, akár a cég dolgozói, de ettől még lehet, hogy így volt.)
Jászberényben 2002 környékén a következő volt a helyzet a helyijáratokkal:
- voltak kifejezetten helyis kocsik: pl. GVM-403 (Ik543), akkor háromajtós 260 emlékeim szerint már nem volt
- helyközi autók, amiknek voltak járataik: Ik260, 280 (több csukósnak voltak négyzet alakú FOK-Gyem kijelzői beszerelve emiatt, pl. JKV-008), 266, sőt egyszer HPR-235-tel mentünk vissza az Electroluxtól az állomásig.
Én ezeket már csak fotón láttam. A Csepel ketrecben áll, felül "Mezőtúr" matricával, az 521-es pedig egy kártyanaptáron szerepel, a felső táblatartója üres.
Véleményem szerint bárhol előfordulhattak a megyén belül hosszabb-rövidebb ideig. (A '90-es évek közepe-ezredforduló időszakáról van szó, ami sajnos elég mostohán van dokumentálva,