ezeknél még kb annyi lehet a különbség hogy a 107lovas prémiumabb mert erősebb. Az hogy a 90 és 110lovas full ugyanaz, csak az egyik erősebbre van programozva, szerintem nem indokol fizikailag kettős lendkereket, viszont a kis lovasok cél vásárlóköre a flottások, azoknak meg mindegy ha egy hajszállal több a rezonancia, oda az kell hogy ne kelljen kettős lendkereket cserélni horror pénzekért.
Már,hogyha az egytömegűre gondolsz? Egyszer egy szakember azt momdta nekem B.cson,hogy nem véletlen találták ki ezekhez a kettőst.Nem ismered esetleg őt ? :))))
Azóta hallottam olyat,h az egyes rezonanciát okoz nem tud korigálni.Kisérletezni meg drága dolog.Bár...tegnap este felhívott egy budai boltos és mondta,h ó is egy Puggal szaladgál 90 lovas és egytömegű van benne és semmi érzékelhető nincs e-téren.
Akkor most nem tudom mi van...........Szeretnék egy jó gépen e-téren is mert a többi része kiváló a te optimalizálásod meg pláne :)) Azt elmondhatom,h mikor hallottam az első nyiffanást a kettősfelől leállításkor,azóta már mentem vele jó 100 E km-t.Most per pillanat ,már alapjáraton hallani micsit,de elinduláskor már nyifog rendesen.Valamrlyik nap néztem ugy is,hogy fel volt emelve a gép és beraktam sebességbe és a kereket mozgatva jött a nyiffogás a kupl.h felől.
Az Ön által megadott autó adatok alapján a következő egyedi árajánlatot küldjük. Adatok: Peugeot 307 Alvázszám: VF33HRHSB82856875 Motorszám: PSARHS10DYLX4133070 Megjegyzés: Kettőstömegű lendkerék + kuplung szett árajánlatot kérnék.
Árajánlat:
LUK : 70000,- Bruttó Ft, Szállítási idő írásos megrendeléstől számítva: 1/2 munkanap.
Sziasztok. Az lenne a kérdés hogy ha elől az ablaktörlőböl nem jön a szélvédömosó akkor mit kellene megnéznem.hátul meg jön.teljesen kinyomtam pár napja azt mondom most töltök bele télit azt nem jön semmi elől.pedig hang van...
Sok rovid varosozas utan vegre valtozik kicsit a menet, havi 2-3 alkalommal lesz par 100km -es ut (Ausztria, Nemetorszag) ami
gondolom jot fog tenni az autonak.. kivancsi vagyok hogy viseli majd!
Van mostanaban egy olyan problemam, hogy hebe-hoba (kell hozza legalabb 20 percnyi folyamatos autozas) kidob egy ESP hibat a kocsi.
Persze megneztuk es a kormanyszog visszajelzore panaszkodik, ra is vizsgaltunk elobe de szepen funkcionalt.
Nem igazan tudom mihez kotni, varosba meg soha nem csinalta, pedig az ember ott joval tobbet tekeri a kormanyt, mint 20 percnyi autopalya utan..
Eleg kicsit kimenni varoson kivulre ~20perc es maris kiirja, ha olyankor megallok, stop-start mar ott sincs ujabb 20 percig van hogy tovabb.
Termeszetesen olyan is van, hogy nem ir ki semmit :/
Kormany kapcsolo modul? Volt rossz a tompitott kapcsoloja, de meg lett javitva, talan most mashol es mashogy rossz es miatta szorakozik a kormanyszog visszajelzo?
Klímát nyáron ellenőriztettem, akkor rendben volt. Ha az a ludas, akkor nem csak akkor kellene csöpögnie, ha a klíma megy.Mert nem ment. És ha a klíma a ludas, akkor miért nem működött a kormányszervóm?
Járattam egy kicsit az autót reggel a munkahelyem előtt és ismét volt pár csepp olaj, hegizoli javaslatára vettem belőle mintát ujjal és szín alapján (összehasonlítva a motorolaj és a szervoolaj színével, nívópálcákat kihúzva) én inkább a szervoolaj folyására gyanakodnék. Már csak az a furcsa, hogy nagyjából középről folyik, a rendszámtábla bal oldaláról. Van ott valami cső, vezeték ahol a szervoolaj keresztül mehet?
Bocsi, Budapest. 3 hívtam, de mindent nem tudnak megoldani. Expert-hez szeretnék kulcsot másolni, illetve külön távirányító van a központi zárhoz, és ebből is szeretnék még egyet. A kulcsot félve, de vállalják a távirányítót nehezebb pótolni. Olyan helyet keresek ahol, ha van rá lehetőség megoldanák a távirányítót is, illetve a kulcsot is.
Köszönöm a segítséget ,érdekelne a kód,hátha műxik még :) Bpest nem probi 136 km,ha sietek 1 óra.Na jó legyen 70 perc :D Itt van a autópálya a kapumnál :)))