Keresés

Részletes keresés

mihu86 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 419
ETZ-hez van asszem taiwani dugattyú, sárga-kék dobozban, maga a dugó szinte fekete színű, és nagyon könnyű. Volt MZ-s versenyző erre esküszik. 1 baj van vele, max. 70-es méretben van (ezért haverom tuningolt gépébe nem kaptunk ilyet, lengyel 70.5-ös került bele). Na többet nem offolok, ezt is csak azért írtam, hátha hasznos info.
Előzmény: Törölt nick (415)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 418
Abba elég macera motyót szerezni. Igen egyedi úton jár az a konstrukció...
Előzmény: Törölt nick (415)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.23 0 0 417
Az etz és a T-5 dugo méretre egál .Ha jo lett volna bele valamié akkor nem a visekoval gyártatom 80000-ért 6 hét alatt.
Előzmény: Törölt nick (415)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 416
Jaja. Nála van a hengerem. Pont a kartertérfogatnál akadtunk el.
Előzmény: mihu86 (413)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.23 0 0 415

Nekem még van 2 db gyári dugóm , anélkűl nem is kellenen MZ , de a BRC dugója igen jónak tünik , lehet csinálna olyan méretben is , azzal jól járnának az MZ-sek sz.tem , többi cucc meg megoldható . De hallottam , hogy valami Yamaha dugó is jó bele , majd kiderűl , annyira nem érdekel , majd egyszer talán !

Előzmény: ŐLTF (406)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 414
Minden ok.
Beszéltem vele pár napja, énnálam is lehet majd befizetni.
Megpróbálom ide csalni...
Előzmény: Törölt nick (412)
mihu86 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 413
Jaj, nehogy miattam ETZ-P20 vitába keveredjetek! Csak azért említettem (az ETZ-t), mert teljesen új vagyok itt, és gondoltam valamennyit írok magamról. Egyébként egyetemista vagyok, programtervező matematikusnak tanulok, ezért vagyok jó barátságban a számítógépes programokkal. Szóval gondolom az itteni többséghez képest meglehetősen minimális tapasztalatom van motortuningolással kapcsolatban. De azért teljesen kezdőnek sem mondhatom magam. A MOTA szerintem arra nagyon jó, hogy kitalálsz valamit, és le tudod tesztelni. Nem tervezi meg helyetted. Ha valakinek már eleve rengeteg tapasztalata van, az gyorsabban tud vele fejleszteni, akinek kevesebb, az kisebb lépésekben haladva lassabban, de legalább nem fog túl sok hengert elrontani, ill. feleslegesen kipufogókat hegeszteni tonnaszámra. Mivel nekem a közelemben nincs rutinos tuningmester (na jó, Békéscsabán van, de ezt csak nem rég tudtam meg, a nevét se tudom, csak azt, hogy Matusik Andrea motorját készíti fel gyorsulási versenyre), így kénytelen vagyok a netes cikkekre, fórumokra támaszkodni, ill. a szimulátorral rengeteget kísérletezni. Nem tudom közületek ismeri-e valaki Ágoston Ivánt (én sajnos nem, csak pesti haveron keresztül hallottam róla), ő is használja ezt a programot tesztelgetésre.
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.23 0 0 412
Nem kéne lassan Lovas Sanyit megkérdezni mi van a 24 órással.Lesz egyáltalán:)))
Mi van a nevezésekkel?Ölbei úr felhívnám a figyelmedet hogy ezt idén nem fogja helyetted más megoldani.Saját csapat .Te vagy a főnök.2és fél hónap van hátra.Nem olyan sok az.
Jani te tudsz valamit?Beszéltél mostanában Sanyival.Nagyon el van tűnve.Csak nincs valami baj?
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.23 0 0 411
Hát igen , szerencsés esetben akár egy nulla is lehet az eltérés az ár végén :) !!!
Előzmény: emzoli22357 (407)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 410
Ja. Kicsit kopottas, de minden működik. Piros.
Előzmény: ŐLTF (408)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 409
Ajjaj. Darázsfészek effekt....
Előzmény: emzoli22357 (407)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.23 0 0 408
Szerinted milyen állapotu, érdemes megvenni?
Előzmény: lecso (405)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 407
Bocs, off: Mihu mondta, hogy othon kiállt az mz vel a lux ellen gyorsulni, és aligvolt jobb, vagyis hogy az öreg mocc jött rendesen, aszonta gondolkodás nélkül elcserélné a tz-t a luxra, mire miontam neki, hiogy álmodik nyomor! :)
Előzmény: Törölt nick (403)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.23 0 0 406
És abba honnan szedsz normális alkatrészt?
Előzmény: Törölt nick (403)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 405
Én most javítgattam egyet, és monták, hogy eladnák. S51 elertíszité...
Előzmény: ŐLTF (404)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.23 0 0 404
nem tudtok egy elado jo simsont 50000-ig? tudom hogy ez hülyeség de a srácnak csak ennyi pénze van.
Előzmény: mihu86 (392)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.23 0 0 403
Mindegy mit tuningolsz ha jól csinálod ,bár sz.tem a 250-es ETZ-t tuningolni és szerelni jóval fehasználó barátabb,  mint P 20-ast !
Előzmény: mihu86 (392)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 402
Szerintem is így a jó.
Előzmény: ŐLTF (398)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.23 0 0 401
Ne feledd nem én akarom ezt megmérni , de amúgy a te megoldásod a legegyszerübb sz.tem !
Előzmény: ŐLTF (398)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 400
Kira. Na azt lehet érdekes kimérni.
Előzmény: emzoli22357 (395)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 399
Lehet, hogy benéz egy barátom, ha nem haragszoto,k, ő jobban vágja ezt a mota témát mint én. Off kétbetüse van, ne lőjjétek le kérdezés nélkül :)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.23 0 0 398
Ez esetben az also hp-ban nyitva maradt és hp-ig üres felömlök térfogatával mi lessz? Sz.tem átö. zárásnál lukas dugóval felöntve minusz az átö.zárásáig számolt térfogat. És ha ehhez adjuk hozzá lök.térfogatot akkor kapjuk meg az ahp. és az fhp közötti különbséget.
Előzmény: Törölt nick (389)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.23 0 0 397
Én sem hiszek a számításokban , ezt gyárak sem tudják hibátlanúl megoldani ,mert akkor miért szoktak előfordúlni a széria hibás sorozatok ?  Pedig ott még tesztelik is rendesen a gépeket !  Meg anno beszéltem egy komoly gokartos szakival aki sok jó rezót csinált ( meg gyors kartokat ), és mondta ,hogy kiszámolni csak kb. lehet , sőt még két egyformát is nehéz csinálni kipuffból !   Nem véletlen adtak régebben kétütemű cross gépekhez komoly tuning csöveket 60-120 ezer ft-ért, ha csak számolni kellett volna akkor biztos kevesebb is lehetett volna !
Előzmény: ŐLTF (387)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 396
Őőő de mint mondtam, sok egyéb adat is kellene, ha egyszer valamelyik szakit erre rá tudnám venni, hogy megadja őket...
Előzmény: lecso (394)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 395
A felömlők köbtartalmát is beszámítja, csak máshol kéri, nem a kartertésfogatnál.
Előzmény: lecso (394)
lecso Creative Commons License 2007.04.23 0 0 394
Akkor 11.5 mm kimarad a két felömlőből...
Előzmény: emzoli22357 (388)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 393
Persze van a miben a mota téved, ez egy olcsó negyvenrugós progi, a gyári gépeket nyilván nem ilyenekkel faragják, de azért hasznos, bár korántsem tökéletes,de, min B.R.C megállapította nem Talmát kell lenyomni .
Előzmény: ŐLTF (387)
mihu86 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 392

Nekem megvan ez a program (honlapja itt). A kartertérfogatot úgy kell neki megadni, hogy megméred a térfogatot alsó holtpontban, ahogy Zoli írta, majd ebből az értékből kivonod a felömlő csatornák térfogatát.

Én amúgy Simsont és 250-es ETZ-t tuningoltam eddig a MOTA segítségével, Pannóniám sajnos nincs, de a P20-as, ill. P21-es nagyon tetszik (Gyulán pl. van egy P21 Luxus, igaz az "csak" széria, de így is nagyon jó :)). Én is kíváncsi lennék, hogy mit lehet kihozni a P20-ból. Főleg a 2db 125-ös henegr miatt (ETZ-nél csak 1db túl naggyal gazdálkodhatok, az nem az igazi).

Előzmény: Törölt nick (389)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.23 0 0 391
Ahogy elképzelem , ezt még légteleníteni sem egyszrű !
Előzmény: emzoli22357 (388)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.23 0 0 390
Ezekkel viszont boritunk sok más fontos paramétert, ezért osztom a véleményedet abban, hogy azt kell megcsinálni tutira ami van és már ez sem kicsi kihivás eredményesen, főleg zsebböl.
Előzmény: lecso (386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!