Itt a fórumon is sokan panaszkodtak a szélvédőmosóra. Az elején nekem is furcsának tűnt (én is hőbörögtem), de rájöttem, hogy hosszan kell nyomni (5mp) és akkor szépen felülre is felviszi a löttyöt. Nem kell sajnálni, mert a tapasztalatom alapján alig fogyaszt belőle. Nekem bevált. Állítólag mérnökök hada dolgozott csak az ablaktörlő spriccoló működésén. Persze nagyobb tempónál (100 km/h felett) a menetszél miatt lejjebb hord, de melyik autónál nem, nálam nem zavaró.
"Az autó egyik legfájóbb pontja az ablatörlő, illetve a mosó. Már 50kmh-nál is csak a szélvédő alját éri a mosó, pályán pedig esélye sincs. A törlőlapátok elég gyengén muzsikálnak, pályán 130nál esőben pedig nehezen bírják tisztán tartani a szélvédőt, de lassú tempónál is szeretnek meszelni, a tisztitási hatékonysága gyenge. " - Totalcar Népítélet, Toyota Corolla 2.0 D4D Luna
nem kellene egy kör email-t küldeni a kereskedőknek, hogy küldjék el a szervíz ajánlatukat? szerintem a forum látogatottsága indokoltá tenné. lehetne hivatkozni a hozzásszólások számára és regisztráltak számára
egyszer volt velem egy eset! bulgár elektronika cégtől rendeltem egy mikrokontroller fejlesztő kit-et! telt múlt az idő 1 hónapig semmi! majd írtam nekik levelet barátságosan! erre olyan nyálas visszaédesgető levelet kaptam, plusz megfejelték egy drágább kivitellel. és nem csak annyi volt hogy sajnáljuk bammeg ez van, örülj hogy lesz! valahogy ezt a hozzáállást hiányolom most én emiatt vagyok morcos és mindenre elszánt! :) bukni ezen csak ők fognak! mert én átgangolok konkurenciához und csüssz! továbbá az az min 5 ember aki majd megkérdezi hogy mit tudsz a KIA-ról megkapja ezt a merkúros esetet aranykötésben!
gyűlik a címlista! :) benne van KIA.HU, KIA EASTERN EUROPE, KIA LURDY, KIA ANYA CÉG! egy bajom van hogy a két magyar kivételével a többiek nem fogják érteni a "levélváltás a merkúrral" című megnyilvánulást :) Továbbá kis iróniával megtűzdelve beleraknám azt is hogy ilyen hozzáállásal elég nehéz lesz majd a konkurenseket legyőzni! nem kérek sokat! nagyob felszertségi katergória + pótautó! különben minden lehetséges fórumon negatív kampányba kezdek és példaértékű esetet kreálok belőle! nem azzal van a baj hogy hibáztak hanem hogy egy sajnálommal akarják letudni! ez a mai kiélezett piaci helyzetben elfogadhatatlan és hatalmas döfést jelent a marketingnek!
"Ha bármilyen oknál fogva azt érzi, hogy a márkakereskedés és a vezérképviselet vezetésével történő kapcsolatfelvétel után további segítségre van szüksége, hívja bizalommal a Kia Motors Szöulban, Koreában található Ügyfélszolgálatát"
levél megfogalmazva, fordítás alatt! elküld : KIAMOTORS HUN, KIA MOTORS EAST EUROPA, Kia Lurdy. oszt majd meglássuk! Ezzel nem egy autóról van szó, hanem a presztízsveszteségről amit ezzel okoznak! kielégítő ajánlat esetén "csak ajánlani" fogom a márkát.
Őszintén örülök neki, mert akkorát ugrott kétszer mint a bakkecske a Renault, amikor megállt előttem, hogy betólja az arcát. Kutakodok tovább a memóriámban. :-)
Abból indult ki, hogy nekem is 60.000 van beleírva. De az maradt a vélemény, hogy nem bízunk annyira az orosz gázolajban, hogy 60000-nél cseréltessük, hanem 30000-nél.
5 év múlva lehet, hogy megengedheti magának a KIA, hogy le....jon eg ilyen panaszt, most még nem. És jelenleg túl sojat költenek piarosokra és marketingesekre. Na meg egy koreai mentalitása, gondolkodásmódja egész más, mint egy európai, pláne egy magyar / ha a kettő ugyanaz egyáltalán/ emberé.
Ha az előző akkor este megírom amit tudok róluk, mert otthon van a garázsban a könyv, esetleg addig valaki segíthet, ha nem este megnézem. Szerintem megéri, a papírtól mindenki úgy fél, mint ördög a tömjén füsttől, az európaiak meg az anyacégtől.
Egyre több dologban lehet pozitívan is csalódni. Nekünk már itthon is van sok jó tapasztalatunk, pedig mindegyik csak próbálkozásnak indul (biztos, hogy lesz@rják jelszóval).