Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cerka72 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17454
Itt a fórumon is sokan panaszkodtak a szélvédőmosóra. Az elején nekem is furcsának tűnt (én is hőbörögtem), de rájöttem, hogy hosszan kell nyomni (5mp) és akkor szépen felülre is felviszi a löttyöt. Nem kell sajnálni, mert a tapasztalatom alapján alig fogyaszt belőle. Nekem bevált. Állítólag mérnökök hada dolgozott csak az ablaktörlő spriccoló működésén. Persze nagyobb tempónál (100 km/h felett) a menetszél miatt lejjebb hord, de melyik autónál nem, nálam nem zavaró.
Előzmény: neho (17452)
Doki1984 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17453
Akkor nem csak mi küzdünk ezzel a problémával!!! :(
Előzmény: neho (17452)
neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17452
"Az autó egyik legfájóbb pontja az ablatörlő, illetve a mosó. Már 50kmh-nál is csak a szélvédő alját éri a mosó, pályán pedig esélye sincs. A törlőlapátok elég gyengén muzsikálnak, pályán 130nál esőben pedig nehezen bírják tisztán tartani a szélvédőt, de lassú tempónál is szeretnek meszelni, a tisztitási hatékonysága gyenge. " - Totalcar Népítélet, Toyota Corolla  2.0 D4D Luna
vbandit Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17451
Én aktiv voltam,akkor is,de érdemi info nem volt...
Egy szervizt kellene megkérdezni,mi a véleménye...
Előzmény: gyucee (17450)
gyucee Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17450
Köszi!
Azóta kiderült, hogy ezt itt már régebben kitárgyalták, csak én még akkor nem voltam aktív.
Előzmény: vbandit (17448)
ceeee Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17449
Üdv!
küldtem neked mailt a weboldaladon, megkaptad?
Előzmény: vbandit (17448)
vbandit Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17448
ezt egy hozzáértötől kellene megkérdezni,hogy lehet,h 30e,40e,és 60eKm nél irják elő a cserét,a kezelésik,attól függően,mikori gyártásu az auto?
Előzmény: gyucee (17415)
piti81 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17447

Egyelőre a budapst környéki szervízeknek küldtem mailt tenap de még senki nem reagált rá.

Nem hivatkoztam a fórumra. De az ötleteddel frissítve küldök egy újjabb mailt és meglátjuk.

 

Köszönettel:

 

Üdv.

http://ceedservice.extra.hu

Előzmény: renesis7 (17446)
renesis7 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17446

piti81

 

nem kellene egy kör email-t küldeni a kereskedőknek, hogy küldjék el a szervíz ajánlatukat? szerintem a forum látogatottsága indokoltá tenné. lehetne hivatkozni a hozzásszólások számára és regisztráltak számára

neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17445

Na, Doki megelőzött,

 

Erre gondoltam én is!

Előzmény: Törölt nick (17437)
piti81 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17444

Ment újabb mail újjabb jelszóval. :-)

 

Üdv.

 

http://ceedservice.extra.hu

Előzmény: ceeee (17439)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17443
egyszer volt velem egy eset! bulgár elektronika cégtől rendeltem egy mikrokontroller fejlesztő kit-et! telt múlt az idő 1 hónapig semmi! majd írtam nekik levelet barátságosan! erre olyan nyálas visszaédesgető levelet kaptam, plusz megfejelték egy drágább kivitellel. és nem csak annyi volt hogy sajnáljuk bammeg ez van, örülj hogy lesz! valahogy ezt a hozzáállást hiányolom most én emiatt vagyok morcos és mindenre elszánt! :) bukni ezen csak ők fognak! mert én átgangolok konkurenciához und csüssz! továbbá az az min 5 ember aki majd megkérdezi hogy mit tudsz a KIA-ról megkapja ezt a merkúros esetet aranykötésben!
piti81 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17442

Szia,

 

Mail ment a jelszóval.

Ha valakinek hasonló gondja vannak az szóljon.

 

Üdv.

 

http://ceedservice.extra.hu

Előzmény: Metal Dog (17434)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17441
gyűlik a címlista! :) benne van KIA.HU, KIA EASTERN EUROPE, KIA LURDY, KIA ANYA CÉG! egy bajom van hogy a két magyar kivételével a többiek nem fogják érteni a "levélváltás a merkúrral" című megnyilvánulást :) Továbbá kis iróniával megtűzdelve beleraknám azt is hogy ilyen hozzáállásal elég nehéz lesz majd a konkurenseket legyőzni! nem kérek sokat! nagyob felszertségi katergória + pótautó! különben minden lehetséges fórumon negatív kampányba kezdek és példaértékű esetet kreálok belőle! nem azzal van a baj hogy hibáztak hanem hogy egy sajnálommal akarják letudni! ez a mai kiélezett piaci helyzetben elfogadhatatlan és hatalmas döfést jelent a marketingnek!
Előzmény: Doki1984 (17440)
Doki1984 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17440

Küld el a koreaiaknak is! Kiváncsi vagyok a visszhangjára!!!

 

Előzmény: Törölt nick (17437)
ceeee Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17439
Kösz megkaptam ,csak sajnos nem tudok regisztrálni, mert azt írja, hibás a jelszó..?!
Előzmény: piti81 (17409)
Doki1984 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17438

Haetes!!!

Idézem a könyvből:

"Ha bármilyen oknál fogva azt érzi, hogy a márkakereskedés és a vezérképviselet vezetésével történő kapcsolatfelvétel után további segítségre van szüksége, hívja bizalommal a Kia Motors Szöulban, Koreában található Ügyfélszolgálatát"

 

Koreai Ügyfélszolgálat:

Tel.: 82-2-3464-6901

E-mail: callcentre@kia.co.kr

 

Levelezési cím:

 

ATTN: Warranty Manager

          Sales Management Team

          Kia Motors Slovakia, s.r.o

          P.O. Box 2

          013 01 Teplicka n/Vahom, Slovakia

 

De ez már a szlovákok

Előzmény: Törölt nick (17422)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17437
levél megfogalmazva, fordítás alatt! elküld : KIAMOTORS HUN, KIA MOTORS EAST EUROPA, Kia Lurdy. oszt majd meglássuk! Ezzel nem egy autóról van szó, hanem a presztízsveszteségről amit ezzel okoznak! kielégítő ajánlat esetén "csak ajánlani" fogom a márkát.
Előzmény: neho (17429)
neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17436

Igen van köze,

 

A Renault is emiatt vette vissza a 30 ezer vagy 3 év csereperiódust.

Előzmény: Dave07 (17435)
Dave07 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17435

Szerintem van köze az EUR 4-es motorhoz.

Asszon off autóját ami azt hiszem EUR 3-as volt talán azt 2 évente kellett szervizbe hordani (km korlátra nem emléxem)

Ezért is voltam meglepődve tavaly előtt amikor az első EUR 4-es autónkat vettük hogy évente kell látogatni a márkaszervizt akármennyit is megyek....

Metal Dog Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17434
Szolgálati közlemény: nekem sem jött még jelszó.
ilias Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17433
Előzményként ott lesz, azt hiszem aznapi hozzászólásként.
Előzmény: gyucee (17431)
ilias Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17432
Őszintén örülök neki, mert akkorát ugrott kétszer mint a bakkecske a Renault, amikor megállt előttem, hogy betólja az arcát.
Kutakodok tovább a memóriámban. :-)
Előzmény: neho (17427)
gyucee Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17431
A 60.000-es beírást nem találtam.
Köszi az infót!
Előzmény: ilias (17430)
ilias Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17430
Abból indult ki, hogy nekem is 60.000 van beleírva. De az maradt a vélemény, hogy nem bízunk annyira az orosz gázolajban, hogy 60000-nél cseréltessük, hanem 30000-nél.
Előzmény: gyucee (17426)
neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17429
5 év múlva lehet, hogy megengedheti magának a KIA, hogy le....jon eg ilyen panaszt, most még nem. És jelenleg túl sojat költenek piarosokra és marketingesekre. Na meg egy koreai mentalitása, gondolkodásmódja egész más, mint egy európai, pláne egy magyar / ha a kettő ugyanaz egyáltalán/ emberé.
Előzmény: Törölt nick (17421)
neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17428

A Koreaiakra gondolsz vagy rám?

 

Ha az előző akkor este megírom amit tudok róluk, mert otthon van a garázsban a könyv, esetleg addig valaki segíthet, ha nem este megnézem. Szerintem megéri, a papírtól mindenki úgy fél, mint ördög a  tömjén füsttől, az európaiak meg az anyacégtől.

Előzmény: Törölt nick (17422)
neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17427
Nem pont a Szívből, de a többi az stimmel, jó megfigyelő vagy.
Előzmény: ilias (17423)
gyucee Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17426
Köszi!

Megnéztem, de ott 30.000 km-ről van szó, itt pedig 60 van.
Létezik, hogy egyik könyvben 30 van, a másikban 60?

Azt, hogy szervízben esetleg más forrásból dolgoznak azt értem, de hogy a könyvekben más van az fura...
Előzmény: ilias (17418)
ilias Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17425
Egyre több dologban lehet pozitívan is csalódni. Nekünk már itthon is van sok jó tapasztalatunk, pedig mindegyik csak próbálkozásnak indul (biztos, hogy lesz@rják jelszóval).
Előzmény: Törölt nick (17421)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!