Pannónia, a "magyar legenda". Ez a topik kapcsolódik a Pannónia motorkerékpárok topikhoz (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017) Itt főleg olyan információk, hozzászólások találhatók meg, amelyek Pannónia tuningolással, versenyzéssel kapcsolatosak. Magas szintű szakmai ismeretek, trükkök, tippek. Csak haladóknak :-) !
Én is jobban szeretek P20-ast szerelni ,de erre mindíg 5-ször annyi időt kell szánni mint az MZ-re :) Sz.tem ha ennyi pénzt és időt , ötleteket szánnátok/szánnának az MZ-re az is nagyon jó lenne ( a vázat leszámítva , bár vannak akik így ís nagyon gyorsak vele ) . Egyébként van 45 lóerős ETZ blokkos kart is, szóval nem olyan gyenge az !
Ez csakugyan darázsfészek ,hagyjuk is inkább ! Csak azért írtam ezeket mert én szereltem ( szerelem ) mindkettőt és ez a véleményem . Meg úgy gondolom annyira ti sem utálhatjátok az MZ-t ha az alkatrészeit berakjátok a gépetekbe :)
Csütörtökön pestre kell mennem, de: ha a harli-budidzonos vizsgabiztosnak ( v. a drávai nevűnek) megadod a számod, felhívlak a hétvégével kapcsolatban. A mota egyébként érdekel, csak vannak benne számomra "szűk keresztmetszetek".Lehet hogy te tudsz segiteni benne.
Gyulai vagyok. A nevem megadásából nem csináltam nagy problémát (gondolom ez nem olyan fórum, hogy beszólok valami rosszat, aztán jöttök és 20 Pannóniával átgázoltok rajtam :D). Legközelebb csütörtökön leszek Csabán, műszakira viszem a 250-est. De szoktam amúgy arra járni, mert haverom, akinek tuningoltam félig csabai. Véletlenül nem láttál Csabán egy orbitális nagy rezóval rendelkező, nagy hangú vörös 250-es ETZ-t? :D Az a haveromé. Még nincs teljesen kész, de bíztatóan alakul. Hétvégén pl. biztosan fogunk motorozni, ha gondolod találkozhatunk. És akkor tényleg szabadabban beszélgethetünk akár MZ-ről, Simsonról is, vagy a MOTA-ról (a Pannónia mellett).
Én imádom a 20-ast ,csak arra gondoltam többek közt ,hogy ha szétkapunk 10db ETZ-t és 10db 20-ast alkatrészekre ,összekeverjük ( a Pancsit a Pancsival az MZ-t az MZ-vel ) és abból összeraksz tíz MZ-t és vagy két három huszast jó esetben ,mert annyira nagy a méretszórás a 20-asban !
Viszont a P 20-nál gátat szab a túl közeli két henger és az expanziós főtengely kötés . MZ-be szerintem még komplett Japcsi fötengelyt is be lehet "reszelni" .
Kicsit én is szkeptikus vagyok a 20-ast illetően, de ha az egész motrot nézzük a pannóniával sokkal gyorsabban lehet haladni, ill. százszor normálisabb vázat lehet neki csinálni.
Talán így van , de szerintem lényegesebb ,hogy ki csinálja és hogyan ! De eddig amilyen MZ-k ellen versenyeztetek a ti motorotok kb háromszor-négyszer annyiba került , szóval pl. két háromszáz ezerből ti sem tudnátok annyira jó motort csinálni ,azt hiszem ! Mindenesetre erre én is kíváncsi vagyok , mit tud rendesen megcsinálva , ha jut rá időm és pénzem , talán kiderűl mire képes a Pancsimhoz képest . Az alsócsap igaz , de hát ahhoz nem lehet sonkát gyártani ? Csak akarni kell erősen és sikerűl :)
Bocsi, nem rendőr vagyok, hogy igazoltassalak, csak azt szerettem volna tudni, hogy mennyire vagy környékbeli.(Mert akkor nem kell a neten beszélgetnünk.) Egyébként is a névmemóriám csapnivaló. Az Ivánnál már használtuk ezt a progit de én nem voltam hasraesve tőle. Visszaigazolásnak ok.