Helló leírom ide is , hátha van valakinek van valami ötlete , a hibajelenség a következő( f10525xd 265000km. 218Le újkora óta az enyém ) : halk , zakatolás szerű hang a kocsiban középről-előlről , hidegen nem hallani , ahogy melegszik az autó erősödik a hang , ami egy rosszul kicentírozott gumi hangjára emlékeztet , már végigtippelte egy pár szervíz így cserélve/felújítva lettek : első kerékcsapágyak ( csere) féltengelyek(felújítás) , osztómű (felújítás),első difi(csere) , kiskardán (csere) , kardántartó csapágy (csere) , hátsó féltengelyek (felújítás) , teljes hajtáslánc olajcsere .... a hang semmit nem változott , inkább motorfék üzemben van gyorsításkor nincs és a kerékfordulat fügvényében gyorsul az ütemszáma ... várom az ötleteket hátha..
Van egy 2010-es F10 528i autóm és a következő híbakódót olvastam ki, 20a804 mi lehet a probléma? Menet közben felmelegszik a víz és az olaj is majd vészbe rakja magát.
Nem rég óta van egy 2014es F11-esem, az előző tulajnak nem volt nyomásérzékelő gumikban, ezt akarnám pótolni. Hogy tudom meg az én autómhoz pontosan milyen kell? (245/40 R19) Ehhez nem kell semmi speckó dolog, a gumis is be tudja rakni és működni fog?
Másik dolog, hogy a partikelfiltert jelzi diagnosztikán, ezt kimosatni érdemes, vagy ki is lehet iktatni?
Nekem is hasonló volt a baj,szelepfedél meg volt repedve és azért fulladozott.Szervizbe azonnal megmondták mi a gond.Nem volt olcsó mulatság sajnos,de azonnal megoldódott a gond csere után.
2011év járatú 5 BMW BENZINES. Indításkor néha dadogva indul és ki gyullad a motor diagnosztikai jel de egy két másodperc és tökéletesen működik. Ha tud valaki erre tanácsot vagy egy meg bízható szerelőt melyik érzékelőt kell cserélni vagy mi lehet a probléma.
haverom nemrég kicsit megtörte az F11-ese elejét, oldalról belement egy taxi. A gyalogosvédelmi rendszer kábele elszakadt, kicserélte egy másikra.
Régi:
Új:
Sajnos a csere (és hibatároló törlés) után is dobja az autó a 930B19 hibát (Gyalogosvédelmi érzékelő: bontott áramkör). Létezik, h ez a kábel F11-hez nem jó vagy csak facelift utáni modellekhez jó?
Február elején voltam műszaki vizsgán, akkor kérdeztem rá és derült ki, hogy érintett vagyok. 2013-as F11 520d, 210e km. Belgiumból lett behozva két éve. Kaptam időpontot kb 1 hónapra rá, amit aztán olyan 3 alkalommal eltoltak és végül most került sor a cserére.
Az enyém céges lízingelt, és nagy ívben leszarnak! Elkezdek velül balhézni, mert nem akarok bentégni, 130e lesz benne hamarosan, azaz itt már a veszély jelentős. Szerelő ismerősöm sok héttel ezelőtt már mondta, ott nem csak az EGR a problémás, a csere több mindenre ki kéne terjedjen kb. 1 millás költséggel. De simliznek, számomra nyilvánvaló. Never béemvé!
Ahogy hallom, minden márkakereskedés más más metódust alkalmaz a visszahívásoknál és nagy valószínűséggel azokat az ügyfeleket veszik előre, akik náluk vették újonnan az autót. Akik meg használtan jutottak hozzá, azoknak érdemes rákérdezni a BMW Magyarországnál, mert nem biztos hogy maguktól megkeresik. Természetesen nem telefonon kell érdeklődni, hanem úgy hogy nyoma is legyen.
Szerintem a legjobb egy, az autó minden adatát tartalmazó tértivevényes levelet írni, mert ha átvették, onnantól náluk van a labda. Nekem a múlt hónapban telefonáltak hogy mikor tudnám bevinni, hogy megvizsgálják az EGR hűtőt. (2016. júliusi 520d, B47D20A, van benne 52 ekm) Először úgy volt hogy endoszkóppal megvizsgálják a belsejét, de aztán csak az EGR sorozatszámát nézték meg és mivel beleesett a problémás szériába, már hozták is a raktárból az újat és kb. 2 óra alatt megtörtént a csere. Viszont így az általad belinkelt videó alapján, nem tudom hogy teljesen megnyugodhatok-e, mert az elhangzottak alapján, nem biztos hogy csak az EGR hűtő a hunyó. Még nagyobb baj akkor lesz, amikor már egy kicserélt EGR hűtős autó kap lángra.
Ez egy automatikus visszahívás volt, vagy te mentél be és kérdeztél rá, hogy na mi lesz és mikor....?
Ez egy rohadék banda. 2 példát mondok: ismerős írt a bmw gyárnak. Válaszoltak, hogy írjon a bmw Magyarországnak. Ezek írtak vissza, hogy igen, visszahívásos. De maguktól nem mondták volna. Itthon forgalomba helyezett járgány.
Én egyenesen a bmw Magyarországnak írtam. Azonnal írtak, hogy a márkakereskedők az illetékesek (fenti esetben ugye tudtak ők válaszolni!).