Pannónia, a "magyar legenda". Ez a topik kapcsolódik a Pannónia motorkerékpárok topikhoz (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017) Itt főleg olyan információk, hozzászólások találhatók meg, amelyek Pannónia tuningolással, versenyzéssel kapcsolatosak. Magas szintű szakmai ismeretek, trükkök, tippek. Csak haladóknak :-) !
Ha olyan jó mint ahogy kinéz akkor oké! A forgás irány is jó? Mert ha nem,előfordulhat,hogy bekap a fék. Persze ez csak az én véleményem. Majd versenyen kiderül. Üdv.Lacibá
Szia Gyuri! Ez a topik jó lesz kettőnknek,így legalább nem zavar bennünket senki.Én még nem nyúltam a versenygéphez.Az a tervem,hogy a rendszámos motorba szerelem be a dolgokat és úgy ki tudom próbálni és be is tudom állítani rendesen.Aztán ha jó akkor megy a versenymotorba.Nem szeretném az idei szopattyút megismételni. Ha a Zsolti megy hozzád,mond meg neki,hogy Olaszliszkán van az a Kft amiről beszéltünk.Ha tervez arrafelé utat akkor csörgessen meg és visszahívom.Akkor csináld a huszast,hogy Szlovákiában ne egyedül kelljen képviselnem a Pannóniát ! Üdv.Lacibá
Szia Gyuri !Kis követ dobtál a vízbe és nem fodrosodik rendesen.Én is dobok bele,hátha kicsit felrázza a szunnyadókat.Kedves Pannóniások! Szégyen a márkára nézve,hogy van egy versenyszakosztálynak nevezett oldal,ahol korábban sokan jelezték,hogy építik a verseny gépeket és indulnak a Pannónia Kupában.Nos olyan sokan eljöttek,hogy az idén meg is szünt a Pannónia Kupa.Az is szégyen a Pannóniás társadalomra,hogy Szlovákiában 68 évesen nekem kellet képviselnem a magyarországi Pannóniásokat. Biztos,hogy van nálam sokkal jobb és fiatalabb motoros. Pannónia hazájában az is szégyen,hogy az MZ kategóriában meg húszon valahány nevező van a hazai versenyeken.
Szerintem egy kis segítség, hogy a nagy kapkodásban legyen egy sebesség ami kihúz a szarból. Mert ha üresbe váltasz vissza egy izmos vészfékezés közben az egyensúly vesztéshez vezet.
Valaki esetleg kifejtené, hogy mi volt az oka a váltó egyirányúsitásának? Az egy és a kéthengeres váltó köszönő viszonyban sincs egymással, tehát nem a konstrukció az oka. Saját véleményem hogy egy kapitális baromság, szerencsére csak nagyon kevés gyár használta. Nehéz terepen kimondottan hátrány.
Lehet hogy ezt is Klárika a gépirólány cseszte el, Vagy egy soha nem motorozó mérnökurfi? Mi az hogy 10234(5), inkább szépen sorban 012345.
Bocs de ezt az állóvizet akartam megfodrositani:-))))))))))))))))))
Szerintem ezt a vékony tárcsát, ami rendkivúl rugalmas, nem lehet esztergálással javitani. Marad a köszörülés, egy ugyan olyan üres aggyal, vagy kifüzve ezzel.
Pestimrén (18) van egy kis műhely, ha gondolod, hogy megnézed: szólj.
láttam amikor ilyen görbe cuccot az asztalon alárakták vékony lemezekkel (csapágy hézagolók 0,2mm), hogy ne húzza el a mágnes. síkba munkálás után, megfordítva már közelebb lett a szabályos alakhoz...
Adott egy 260-as, lézer vágott féktárcsa. A felületén "apró" hibák vannak, ami miatt fékezés közben erős pulzálást érezni.
A képen bal lent látni egy egészen nagy sávban. Ez pont egy fékpofányi felület, itt azon a pár csíkon fekszik fel a betét, ergo fékezni sem nagyon fékez...
Szóval ezt szeretném felköszörültetni. Hála istennek a vágás miatt van benne kb 4 tizednyi homorúság is, és valószínűleg pár tizednyi ütés is, amit nem tudok egyértelműen kimérni.
A pócsi versenyen próbált segíteni pár szaki (zöld vizes simson), egyöntetűen azt mondta mindenki, hogy ha lefogatják a mágnesasztallal, akkor "kisimul" a tárcsa (asztalon kézzel ki tudom nyomni a közepéből a homorúságot, szóval ez igaz). Viszont köszörülés után és az asztalt felengedve ugyanúgy homorú lesz.
Namármost én ezen nem problémázok most, viszont a felületi hibákat ki kellene szedni belőle
Kérdés, hogy Budapest és vonzáskörzetében valaki tudna-e segíteni ez ügyben, mármint felköszörülni emberi áron.
Mint mondtam 260-as átmérőjű, 5,1mm vastag és a felületi hiba nagyon max 5 századnyi lehet. Ja és fogja a mágnes :).
A másik "probléma", hogy hétvégén kiutazom külföldiába és egy hétig ott is leszek, szóval a héten be kellene adjam valami szakinak aki megcsinálja a következő verseny előtt.