Van egy peugeot 307-esem HDI 2005-ös. Nem megy a fűtő ventilátora. Megpróbáltam megnézni, a fűtőventi ellenállását, de ebben nincs olyan, lehet ez? Legalább is nem találtam. A wentihez is hozzá fértem itt, látszólag nem szorul.
Valóban, de most meg a kormánymű a szar állítólag.... Másnak nem csinálja azt amit nekem? (kocsi beindít, autót nem mozgat és első tekerésre olyan a kormány, mintha be lenne ragadva)
Tegnap hoztam el a szerelőtől, két vezetékkel volt gond a szervót illetően, azt megcsinálta. Szervóhatás ok, nem darabos a kormány (tegnap óta majd 100 km-t mentem), de mikor beindítom az autót és megmozgatnám a kormányt mindenféle gurulás nélkül, akkor olyan mintha szorulna, de aztán ez is elmúlik és minden jónak tűnik. Viszont a szerelőm szerint lóg a kormánymű és cserélni kellene, mert nem túl egészséges az állapota.
először is köszönöm a segítséget a korábbi kérdésemre, a kartámasz alkatrész épp beszerzés alatt áll.
Azonban még két apróbb stikli került elő (nemrég vettem az autót). Zuglóban, és környékén, vagy úgy a pesti oldalon tudnátok-e olyan szervizt ajánlani, akik tudnak hibakódot kiolvasni a 307-esből, és korrekt munkát adnak ki a kezükből?
Valószínűleg a baloldali fűtésállító motor elhalálozott, de ahova az előző kocsimat hordtam, ennél bölcsebbet nem igazán tudtak mondani (nem tudnak Peugeot hibakódot kiolvasni), valamint a jobbos ülésben az ülésfűtés kuka még. Az utóbbit lehet javítani vagy csere?
Szeptemberben az összes stabilizátor, kormányösszekötő, axiál, trapézgömbfej, minden cserélve lett, de még mindig kopog, jövő héten fogjuk cserélni a toronycsapágyat. A probléma az: hogy mikor elindulnék az autóval az első kormánymozdulatra olyan, mintha meg lenne szorulva a kormány, de utána jó, plusz a szerelőm szerint lóg egy kicsit a kormánymű.
pollenszurot nezd meg, mielott szetkapod. A motorter bal oldalán a takaró mogott van. Ha redvas akkor nehez fűt. Ha a pollenszuro jo, akkor legtelenites, ha akkor sem jo akkor szedd ki a futo radiátort es mosd el, aztasd be ecetbe es nyomasd ki óvatosan. En a mult héten csinaltam meg, volt benne kula rendesen. De még tavasszal kiganezom.
Mivel 2002-est írtál ,lehet,h már van lerakódás,kosz a hőcserélőben és nem megy át kellő mennyiségű folyadék rajta.Ezt megtudod nézni a bemenő és kimenő csöveken,mennyi a hókülönbség.
A másik,hogy levegős a rendszer.Mostanában nem cseréltél hűtófolyadékot? Lehet levegős lett. De attól is lehet,h a motor termel bele pici levegőt pl. a hf.tömítésnél,vagy még rosszabb ,repedésnél,amit nem kivánok :)De először is próbáld meg légteleníteni.
a kormánymű hidraulikus. Azaz szervós. Ha leírod a jelenséget, hatha tud valaki segiteni. Ha a kormányos remeg nagy sebességnél akkor lehet trapézgombfely, kormanyosszekoto gombfely, Axiál rúd. Ha huplin kopog akkor stabilizátor kar, vagy toronycsapagy. Ird le mi a jelenség.