Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

troppauer Creative Commons License 2010.10.31 0 0 11578
Meggyógyult a kocsim, kipufogó-szelepet cseréltek.
AAAAAAAAAAAAAAA
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.10.31 0 0 11577

Azt írják, hogy idén rekord mértékben 15-20%-al csökkennek a kötelezők.

Pedig már most is kevesebbet fizetek 2 autóra együtt, mint néhány éve egy 1.4-es Corsára... :)

szalaiistvan Creative Commons License 2010.10.29 0 0 11576
Computer csere nekem is volt, először ugyan azzal a gm - siemens számmal és nem lett jo, csak remegős alapjárat volt , nem is pörgött fel gázadásra. Utána bekerült eghy zafiráé, amin software lett frissítve (tök más gm és siemens kód) ezzel megy minden, digit klima, tempomat, bc) viszont olyan jelenségem van, ami fura modon nem volt a régi rossz computerrel, hogy vezérműtengely jeladó hibát ír néha, és akkor nehezebben is indul be kicsit és hidegen torpan :( cseréltem jeladót, köteget végig néztem, testelést javítottam, de ez megmaradt :(És nem jövök rá mi lehet ez
MBman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 11575

"tavaly ősszel cseréltettem benne olajat. Azóta beleraktam kb. 9 ezer kilométert. "

 

15.000 km vagy egy év a csereperiódus. Ajánlott olaj 40 es nyári viszkozitású, minimum 10W vagy ennél jobb téli viszkozitású olaj (5W40, 10W40)

Előzmény: Józsi26 (11565)
otto16V1,6i Creative Commons License 2010.10.28 0 0 11574
Ezeknek  a B Vekiknek lelkük van és a szervdonáció nagyon nehezen működik. :((
Előzmény: BlondHunter (11573)
BlondHunter Creative Commons License 2010.10.28 0 0 11573
Sziasztok!

Motor vezérlő komputert és kábelköteget cseréltek a Vectrámban. Az autó megy is szépen, csak a fedélzeti komputer nem működik, ami eddig jó volt. Most mindenhova csak egy "F" betűt ír ki, kivéve a külső hőmérő meg a stopper. A szerelő állítja hogy ugyanolyan komputer került vissza mint az eredeti, igaz bontott és nem tudja mi lehet a gond. Valakinek ha lenne ötlete megköszönném.

Nick_X14XE Creative Commons License 2010.10.28 0 0 11572

Én mindig annyira berakom a talpát hogy az orsó a küszöb alatt legyen kb. egy centire. Így a teljes felemelés alatt sem fog hozzáérni.

 

Árverési oldalakon árulnak ilyesmit is:

 

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/egyeb_alkatresz_felszereles/opel_vectra_b2_kuszob_vakdugo_4_db_184713809.html

 

vagy

 

http://cgi.ebay.co.uk/2001-VAUXHALL-VECTRA-B-SILL-JACK-POINT-COVER-OSR-BLUE-/250626312427?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5a7e08eb

Előzmény: kapufa00 (11568)
otto16V1,6i Creative Commons License 2010.10.27 0 0 11571
Én most tesztelem a Mobil olajat és eddíg bejön. A te vectrád mennyi olajat eszik 1000km megtétele alatt??
Előzmény: Józsi26 (11565)
otto16V1,6i Creative Commons License 2010.10.27 0 0 11570

Én egy krokodil emelőt vettem és ezt a betétet készítettem ami a gyári helyére kerül a kasztni alatt. Tökéletes emelést tesz lehetővé minden műanyagbetét kihúzása nélkül.

Előzmény: kapufa00 (11561)
veciv6 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 11569
10-15.000-ként......

Lehet GM-es v. kicsit drágább,de ugymond "nevesebb"-pl. Castrol,Valvoline,Mobil-1......

Akkor elvileg azok még jók-(szűrőket is ellenőrízném helyedben).......

1 jó szett 40-60K-t elmegy-így annak is okésnak kéne lennie....... ;-)
Előzmény: Józsi26 (11565)
kapufa00 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 11568
Volt úgy, hogy az emelőnek a menetes orsója elérte ennek a fedélnek az alját, ezért mivel roppant egyszerű kihúzni a helyéről, inkább kivettem, csak hogy elfelejtettem visszatenni, és a kerék alá került.
Az autós boltban azt az információt adták, hogy külön nem tudják meg rendelni, csak egyben az egész küszöb spoilerrel. Úgy meg elég húzós.
Ezért kérem, ha valaki bele botlik ilyen fedélbe, akkor tudassa már velem.
Előzmény: Nick_X14XE (11564)
AAAAAAAAAAAAAAA
joci-01 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 11567
Általában 10000 vagy 15000 km-én szoktak olajat cserélni vagy évenként hogy el ne öregedjen! 10W-40 viszkozitású ajánlott bele ! Én gyári GM olajat használok, ez olcsóbb de vannak jobb minőségűek mint pl a Castrol !

A gyertyákat úgy tudod megnézni ha kiveszed őket és megnézed mennyire vannak elfogyva az elektródák mennyire van kiégve!

Az ékszíjat szintén meg kell nézni milyen állapotban van szerintem még az bírja!
Előzmény: Józsi26 (11565)
Generator2 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 11566
Üdvözlök mindenkit.
Kérdésem volna , hogy a klima hütö ventilátorát hogyan lehetne könnyen kiszerelni? Az auto 2000 cm benzines B Vectra kombi. Köszönöm elöre is.
Józsi26 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 11565
Sziasztok!

Némi információra volna szükségem olaj és gyertyacsere valamint ékszíj cseréjével kapcsolatban.

Van egy 1.6-os 1997-es Vectrám és tavaly ősszel cseréltettem benne olajat. Azóta beleraktam kb. 9 ezer kilométert.
A kérdésem az volna, hogy milyen időközönként érdemes olajat cseréltetni és melyik olaj márkát ajánljátok vectrákhoz meleg szívvel :)?

A másik kérdésem a gyújtógyertyákra vonatkozik. 2 éve vettem a kocsit, akkor mondták a szerelők, hogy szinte új gyertyák vannak benne, szóval azóta egyet sem cseréltem. Milyen időközönként érdemes gyertyákat cserélni?

Az ékszíjjal kapcsolatban annyi kérdésem volna, hogy 2 éve mikor megvettem a kocsit akkor kicseréltettem, azóta beletettem kb. 19 ezer kmert. Mikor érdemes cserélni?


Előre is köszi a válaszokat fiúk :).
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.10.26 0 0 11564

Kérdezd meg az új árát és ha túl húzós, annak tudatában próbálj alkudozni bontókban.

 

Sosem értettem egyébként miért levehető az az elem. Még nem is vettem le, mert nincs útban a gyári emelőnek.

Vagy nektek igen?

Előzmény: kapufa00 (11561)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.10.26 0 0 11563
Bárdinál Unixnál néztem. Ott nincs. Hát nem tudom, hogy hol fogsz kapni.
Előzmény: kapufa00 (11561)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.10.26 0 0 11562
Beállok a sorba én is a "sűrűn cserélendő alkatrészesek" közé...
Totál meghalt a légtömeg mennyiség mérőm és már kénytelen voltam cserélni.
most végre nem rángat és erősebb is lett mint mikor hozzám került :).
kapufa00 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 11561
Üdvözlök mindenkit!
Egy kerékcsere után, ügyetlenségem következtében rátoltam a vekit a küszöb spoileren található csúszó fedélre.
Remélem jól írtam le. Tudjátok arra gondolok, mielőtt az emelőt behelyezzük a kocsi alá, ki kell húzni a küszöböt védő műanyag burkolatból.
Ha valakinek van ilyenje olcsó pénzért, akkor kérem jelezze.

Előre köszönöm.
pietro.p Creative Commons License 2010.10.24 0 0 11560
szia lehet hogy már nem aktuális a segítség vagy már meg oldodott a hiba. nekem be indult az autom de 10 másodperc után le ált. utána sok szenvedtetés után be indult és utána már egész nap semmi baja nem volt. nekem a pillangó szelep szart be lehet hogy azzal lesz a gond.
Előzmény: trasgo (11442)
joci-01 Creative Commons License 2010.10.24 0 0 11559
Fordítsd el a kupakot 90 fokot nyitási irányba és húzd felfelé jó erősen közben ügyelj arra hogy be ne b...d a kezedet:-)
Előzmény: Vlad19 (11557)
lukhazi Creative Commons License 2010.10.24 0 0 11558
Elég nehezen jön tényleg, és is megkínlódtam vele, de végül kézzel le tudtam szedni....ERŐ:)
Előzmény: Vlad19 (11557)
AAAAAAAAAAAAAAA
Vlad19 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 11557
Én is nemsokára cserélni fogom. De persze ugyanezt a hatást remélem majd :)
Amúgy erről hallottam már hogy 10 fokkal kevesebbet mutat a műszerfalon... érdekes.

Viszont azt valaki nem tudja milyen módon lehet levenni a szervóolaj tartály kupakját? elég nehéz a termosztát legalsó csavarhához hozzáférni tőle. Gondoltam leszedem. Igaz hogy 1 éve kb eltörtem egy kerékkulcsot, mikor cseréltem át a téligumikat, de ezzel a kupakkal nem bírok XD. Szóval valamilyen trükkje biztos van, csak nem jövök rá:)
Előzmény: Alkapánó (11556)
Alkapánó Creative Commons License 2010.10.22 0 0 11556
Vlad19!

Kicseréltük a termosztátot.
Hihetetlen a különbség:) Mármint, hogy ez rendesen zár.

Rájöttem még 1 fontos dologra.
A termosztát ugye 92 fokon nyit. No, ekkor a műszerfal hőmérője kb. 10 fokkal mutatott kevesebbet.
Tehát minuszba csal!
Tivo88 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 11555
Sikerült megoldanom!
Előzmény: Tivo88 (11550)
trasgo Creative Commons License 2010.10.22 0 0 11554
Sziasztok
Évj:2000 2.0 DTI 16V X20DTH
Porlasztócsúcs kivételéhez megkell bontani a vezérlést?
Nagyon sürgős lenne!
Köszönöm üdv trasgo
veciv6 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 11553
Én is maradok elvileg(150kávé),bár gyanús,hogy mégse fizessünk többet........
Előzmény: Nick_X14XE (11541)
ahegedus Creative Commons License 2010.10.21 0 0 11552
igazából azt fájlalom, hogy egy 147 lovas motorral már az utolsó előtti kategóriában vagyok (ráadásul közel annak az alsó határához). azért a b veci a tömegével és méretével ezzel a motorral sem egy sportautó, jóval gyengébb a lóerő/kg aránya mint sok kisebb autónak. ugyanakkor tökéletesen jó hétköznapi közlekedésre (sztem egy ilyen kategóriájú autóhoz igenis kell 140-160 le a dinamikus, de nem őrült haladáshoz). nemhiszem, hogy a 147 ló miatt nagyobb rizikó faktor lennék mint a 90 lovas off hondások, vagy fiatos lámpától lámpáig gyorsuló diszkógyerekek, vagy a 110 lovas mx-5-ök.
Előzmény: kiskaldi! (11549)
MBman Creative Commons License 2010.10.21 0 0 11551

Pontosan ugyanez lesz a véleményem. Mert én egy kategóriával lejjebb fogok kerülni, mint amiben eddig voltam, tehát olcsóbb lesz a biztosítás.

Egyébként ezt leszámatva is igazságosnak tartom a rendszert, hiszen 136 LE-ig azonos kategóriában marad az autó, mint korábban, valljuk be nem sokan mertek volna erre fogadni.

Előzmény: lukhazi (11539)
Tivo88 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 11550
 

Hello!

Annyit szeretnék megtudni, hogy hogyan kell beütni B1-es Vectrába a gyári rádió kódját? A rádió leírása svéd, ezért nem nagyon tudom értelmezni... A kód persze megvan, csak sehogy sem jutok el odáig, hogy be tudjam ütni... Annyit ír ki a kijelzőn, hogy SAFE... Innen nem tudok továbbmenni...

Köszi

kiskaldi! Creative Commons License 2010.10.21 0 0 11549
Igen a 2.2es motor meg a v6 most igen nagy hátrány biztosítás szempontjából. De én konkrétan a 150lovas 2.0ás motorra gondoltam amit a gsi astrába meg a calibrákba raktak. mocskos buzik... lasssan megéri rizikózni, hogy 1.6os autót vesz az ember és otthon belerakja a 2.2est akár...
Előzmény: ahegedus (11548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!