Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

az igazságos Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17514
Hát igen, az adott gázpedál álláshoz tartozó befecskendezési mennyiséget, időt, sok dolog határozza meg, többek között az aktuális fordulatszám, a hőmérséklet, a turbónyomás, a kipufogógáz összetétele stb. stb.
A lambda szonda illetve a légszűrőbe épitett légmennyiség mérő adatai döntően befolyásoló tényezők lehetnek.
Előzmény: Cerka72 (17509)
mozes76 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17513

A 20 ezres szervíze a dízelnek csak 35555 Ft a Lurdynál?!?

Le a kalappal, eddig ez a legjobb!

Előzmény: piti81 (17506)
Doki50 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17512
Most, hogy szárazak az utak, este nem is tűnik gyengének a gyári fényszóró világítás,így az Osram Silverstar izzókat még nem szerelem be, csak, ha kiégnek.

Azt nem tudom, hogy milyen izzók vannak benne, tavaly májusban vásároltam az 1,4 EX-t.
rezlevi Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17511
Nekem is kopog(ott) hátul. Mondom ez nem lehet lengéscsillapító, és kipakoltam hátulról mindent: kalaptartó, csomagtér alja, szerszámok, csak a pótkerék maradt jól rögzítve. Próbaút....és kopogott:( Na ekkor mentem el szervízbe, úgyis ingyenes téli átvizsgálás volt, mondom megemlítem. Autó megemel, l.csillapító gyanús, megrendel. 2 hét múlva a cserekor derült ki, hogy csak egyet rendeltek, mert csak egy szivárgott. Bal kicserélve (jött belőle az olaj rendesen) és mostmár pontosan hallható, hogy kopog a jobb oldal, bal teljesen csendben van. SACHS Made in Turkey:((( Szóval a hátulról jövő kopogást a lengéscsillapító okozza SZERINTEM:))

1.6 CRDI LX++
Előzmény: Tibby27 (17478)
piti81 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17510

Szia,

 

Engedélyezed, hogy ezen adataidat közkincsé tegyem a http://ceedservice.extra.hu -n is?

 

Köszönettel: pit81

Előzmény: Robi73 (17494)
Cerka72 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17509

Persze hogy nem, ezt nem is teljes komolysággal írtam, csak a gondolatmenet megértése miatt. Nekem akkor is az a megérzésem, hogy a lambda szondának köze lesz majd a megoldáshoz közvetlen, vagy közvetett módon.

Egyébként nekem sem "rángatott"  csak egyszer enyhébben amióta megvan. Szoftvert ezért nem akarok cserélni, jól fogyaszt és megy mint a golyó.

Előzmény: az igazságos (17500)
Tibby27 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17508
Küldtem mail-t az autóm adataival.Feltehetnéd a ceedservice oldalra.Köszi
Előzmény: piti81 (17506)
GregHozta Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17507
Most néztem az oldaladon a Pro Cee'd képeket. Hááát, nekem még mindig jobban tetszik a kétszínű beltér. :o)
Előzmény: piti81 (17506)
piti81 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17506

Sziasztok,

 

Új szervízajánlat a http://ceedservice.extra.hu -n. A KIA Lurdy is megtisztelt minket ajánlatával. Pár kérdést ( pl. milyen olajat teszbnek bele és lehet e vinni az olajat ha akarom stb. ) még pontosítás alatt, ha meglesz az adat akkor updatelem.

A linkek alatt KIA lurdy szervizajanlat cimszo alatt nem csak omlesztve de táblázatban is elérhető.

Lehet véleményezni. ( pesze ha valakinek van hozzászólni valója )

 

Üdv.

http://ceedservice.extra.hu

GregHozta Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17505
Szerintem meg cseréljék. Ha kell, havonta. Előbb-utóbb a Kia is rájön, érdemesebb beletenni egy jó minőségű gáztelót.
Előzmény: neho (17492)
vbandit Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17504
ja ehhez a motorhoz 4 féle szoftver van!!!
Majd rárakatok egy 3. félét!!!
:)
vbandit Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17503
Ha a szűrő lenne akkor nagy fordulaton / nagy terhelésnél amikor nagy az üzemanyag fogyasztás,akkor jelentkezne!
Volt eddig pár dieselem,de így nem tud eltömődni, ill amikor elkoszolodik nem ilyen :(
Ez valami szoftveres hiba lehet,mert most más fordulaton csinálja..várjuk még ,hátha másnak is észreveszi...nekem is tünetmnetes volt az első héten,pedig probálgattam!!
Az elözönél is ez volt jeleztem a hibát és kb 4-5 honapra rá mások is észreveték...
Mondjuk akkoriban kevesebben voltunk jóval :)))
Előzmény: KiberLovag (17499)
KiberLovag Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17502

nekem 20ezer, és  típushibáktól mentes... nekem viszont volt ABS-szenzor kontaktom... :)

 

Mondjuk, ha típushibának tekinthető a motrtérfedő sehogysem szimmetrikus felfekvése, akkor van... nálam mondjuk csak 1mm a diffi... :)))))))))))))

 

A kéziféket is sokunknak után kellett húzni, de ez inkább bowden-nyúlás lehet...

 

Nem is tudom, mi kéne, hogy eszembe jusson, nem rángat, nem csörög, és megy, mint állat...

Előzmény: neho (17492)
KiberLovag Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17501
No igen, ez érdekes lenne, csak azt se felejtsd ki, hogy milyen izzó volt benne előtte, mert a gyári sem mindíg ugyanaz... :)
Előzmény: Robi73 (17496)
az igazságos Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17500
azért egy motort nem úgy kéne belőni, hogy a zöldkártya csak rángatás árán szerezhető be
Előzmény: Cerka72 (17497)
KiberLovag Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17499

Szerintem az sem kizárt, hogy más baja van a gépnek... mondjuk szimplán egy üzemanyagszűrő a kezdetekkor bekapott valami extrát... fenetudja...

 

az azért elgondolkodtató, hogy ez a jelenség jelentkezett mondjuk 20%-nál itt a fórumon, de frissítés után gyakorlatilag még csak Te mondtad, hogy nem jó...

 

akkor viszont tán nem is a szoftver...

Előzmény: vbandit (17479)
Tibby27 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17498
Működik a jelszó.Köszi.
Előzmény: piti81 (17480)
Cerka72 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17497
Az nem lehet, hogy a lambda szonda egyes értékeire reagál így a vezérlés, hogy tudja tartani a kipufogógáz környezetvédelmi előírásainak az értékeit, ezért a rángatás néha?. Ezt az is bizonyíthatja, hogy valaki írta már itt a fórumon, hogy neki a lambda szonda érintkezésével volt problémája, utána megszűnt a rángatása. Nekem ez az elmélet tetszik a legjobban, megmagyaráz mindent. Lehet, hogy nem is a vezérlő program, hanem maga a szonda szar szériában? Lehet hogy létezik olyan szoftver, ahol nem rángat néha a motor, viszont nem kapsz zöld kártyát? Mi a véleményetek erről?
Előzmény: az igazságos (17488)
Robi73 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17496
Holnap én is beszerelem az Osram Night Breaker izzókat. Előtte utána műszeres fényerőmérés lesz. (Lux) Kíváncsi vagyok a különbségre! :D
az igazságos Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17495
De figyeltem.. :-)

Ha a rángatás nálad éppen nem is jelentkezik a csörömpölés igen.
Egyenlőre ennek sem ismert az oka.
AMúgy természetesen ha a te járgányod jól megy amihez gratula attól a hiba (vagy típushiba) még létezik, hiszen néhányan írják, hogy nekik bizony van.

Az alacsony fordulaton történő üzemeltetésnél pl 5. ben alapjáratról azért ne várjuk még egy dieseltől sem, hogy simán felpörög, de azért 1500 2000 környékén ugyan már ne rángasson.
Döntse el, hogy akar pörögni vagy sem. : - )
Előzmény: neho (17492)
Robi73 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17494

Olajszűrő (1.4-1.6B):26300-35502
Levegőszűrő (1.4):28113-2H000



Műszerfal világítás erejének csökkentéséhez szükséges alkatrészek cikkszámai:

933201H000ED Kapcsoló (potméter)
933301H010ED Takaró
933401H010ED Takaró
933801H000ED Keret (panel)


Előzmény: Robi73 (17392)
neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17493
Mindig ez az angol,

Tudjátok, hogy nekem csak középfokom van és azt is vettem:))))
Előzmény: GregHozta (17490)
neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17492
Nem figyeltél,

Én vagyok az akinek 3000 km után egyik típushiba sem jelentkezik, így a rángatás sem /az asszonynak szokott......60 -nál 5. ben, mint a Gyulainak :)))) / . Én a dízeles csörömplésről beszéltem.

Ja egy típus hibám mégis van, -5 ben nekem is rá kell segíteni a telóra, dehát a gázok viselkedése már csak ilyen, nem hiszem, hogy ez megváltozik, ha lépten nyomon kicseréltetjük.
Előzmény: az igazságos (17488)
GregHozta Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17491
Az enyém ugyanígy néz ki, csak zöld nincs a csomagban, és 600 forint.
Előzmény: kámi (17486)
GregHozta Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17490
Microfibre Cloth :o)
Nincs semmi neve. Egy kék, egy sárga és egy rózsaszín kendő van összefércelve egy papírral.
Előzmény: neho (17483)
GregHozta Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17489
30nál és 160nál is lehet nagy nyomással, csak a megfelelő helyre. (pl. az ablak közepe)
Előzmény: vlevi (17470)
az igazságos Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17488
Bocsi, hogy beleszólok, de szerintem nem kéne belenyugodni ebbe a rángatásba, ugyanis mivel ez más motoroknál nem jelentkezik illetve ennél a motornál is, hol jelentkezik, hol nem, ezért olyan problémával állunk szemben amiről nem tudni mi okozza.

Egy motornál a néha van - néha nincs dolgok azért nem természetesek.

Talán a befecskendezés vezérlésének környékén keresendő a hiba ?

lehet, hogy éppen akkor kezd rángatni amikor a turbo igazán elkezdene dolgozni ?
Előzmény: neho (17487)
neho Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17487
Nyugodj meg ez ilyen,

Alapjáraton elgyorsítva, főleg nagyobb gázra ez van. Ez van. Vigasztaljon, hogy cserébe sehol máshol nincs dízeles hangja. Engem is zavar, de nagyobb baja ne legyen. Nők és autó terén én már csak nagyon óvatosan nyilatkozok - szándékosan nem írtam népítéletet sem még - de így 3000 után szembe kell vele néznem, hogy ez szerelem, elvesztem. Pedig én alapvetően benzines párti vagyok!
Előzmény: Brian63 (17484)
kámi Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17486

Én ezt ismerem ez nagyon jó

 

http://www.siposhigienia.hu/catalog/product_info.php?products_id=2137&osCsid=dd3b6b189e238bff99e13bbe1c3afba4

 

Brian63 nálam is van  enyhe gyorsitás mellett egy elég erőteljes dieseles hang, érdekes mert nem mindig jelentkezik

Előzmény: neho (17483)
vbandit Creative Commons License 2008.02.19 0 0 17485
nekem csak 2000km környékén jelentkezett,nem értem addig miért nem?
vagy csak akkor vettem észre?
De eleinte sokkal finomabban vezettem és akkor csinálnia kellett volna erősebben...
Előzmény: Brian63 (17484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!