Keresés

Részletes keresés

Gotha2 Creative Commons License 2004.12.13 0 0 25
váltó kettes fokozatának tengelye eltört, + egy csapágy kellett bele, irányárként 50e Ft szerepel. Tudtam, hogy az alkatrész ár is több ennél, de majd csak holnap megyek, lehet, hogy kicsapom a balhét. Elvileg ha nagyon kötözködni akarnék, beleköthetnék a számlába jogcabály alapján, de már várom vissza a sakáltosomat
Előzmény: Törölt nick (24)
Gotha2 Creative Commons License 2004.12.13 0 0 23
Ez nem lassú ürülés volt, hanem így december elején hipergyors...
Kiszámláztak 155 nettót, még nem láttam, de anyagköltség volt 75, munkadíj szintén annyi, csak kicsit érdekesnek tartom mit molyoltak rajta 16 órát....
Előzmény: Törölt nick (22)
Gotha2 Creative Commons License 2004.12.13 0 0 21
Áááá, itt vannak a kacsintós tulajok, üdvözlök mindenkit. Az az igazság, hogy tényleg ráfért erre a típusra egy külön topik, mert elég ritka darabok. Nekem még az ivanixban van, de már ha minden igaz holnap vihetem.. Ha van esetleg olyan ajánlott szaki, aki ért ezekhez a típusokhoz, és nem húzza le az embert, akkor feltehetné valaki, ivanixal jól rábaxtam
UfoKiller Creative Commons License 2004.12.02 0 0 19
Akkor mázlim van, hogy nem '85öst vettem ;O))
kisagy Creative Commons License 2004.12.02 0 0 18

Én 85ről tudok, (esetleg 86, de az biztos)

88tól már működőképes darabok jöttek ki, sokat változtattak rajta. Volt szerencsém most egy 86ost bontani.

Előzmény: UfoKiller (17)
UfoKiller Creative Commons License 2004.12.01 0 0 17
Hm, '87-es? ; Azt hittem 88-tól készült ilyen autó.
Nem hangzik szentségtörésnek, hiszen mindenkinek megvannak a saját szempontjai az autót illetően. Kiadások és fenttartás szempontjából egyértelműen a suzuki a jó választás.
Annyit még, bár megkésve, hogy én az európa biztosítótól átmentem az unionhoz, a 'klub-kötelező' nevű szrződéssel. Ez annyit jelent, hogy az autóklub diszkont tagsági kártyát kiváltva (2500 HUF), az unionnál meg lehet kötni ezt a kötelezőt. Az európánál 120-at kellett volna fizetnem éves szintem, itt viszont 68-at!!!!!
Remélem ez nem fog úgy elfajulni, mint az európa tette...
Kisagy: Én debreceni vagyok...
cyber.greg Creative Commons License 2004.12.01 0 0 16

Lehet, hogy szentségtörésnek hangzik, de az alább látott példányt becseréljük egy Ignisre :)

Így viszont bárki megveheti attól a kereskedőtől, aki beszámítja.

A miénkben mondjuk nincs klíma és egyébként '87-es évjáratú.

kisagy Creative Commons License 2004.12.01 0 0 15

Az origón is van fórum, ott több 400as tulaj van. Merre fordulsz elő a géppel?

A 8liter nem lesz sokkal kevesebb, de a 11 sem. Ezt a múltkor taglaltuk az indexen.

Előzmény: UfoKiller (13)
UfoKiller Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14
Mire gondolsz, amikor azt állítod, hogy a corradokat, vagy a hondákat olcsóbban és kevesebb nyűggel tudod üzemeltetni? Ki tudja? És Hol? Pesten? A honda szerviz tulajdonos? Mire alapozod ezt?
Tisztelettel : UfoKiller
Előzmény: prudent bear (1)
UfoKiller Creative Commons License 2004.12.01 0 0 13
Amúgy +, ne hagyjuk meghalni ezt a topicot, én is rengeteget keresgéltem még rá nem találtam. Ne haragudj meg érte kedves 'kisagy' , de nincs kedvem a volvo topicban 2351667623538236487 üzenetet végigolvasni, mire végre találok egy 480 ról szólót...
Előre is köszönöm...
UfoKiller Creative Commons License 2004.12.01 0 0 12
Na háj!

Nekem egy '88-as 480 turbo-m van, 315578 km-rel jelenleg , ill több az, mert kb 1000 kmren kontaktos volt az órája. 2003 aug 22-én vettem, 274XYZ km-rel, 430 ezerért, azóta kb 100 kékhasút költöttem rá műszaki vizsgával, és ződkártyával, olajcserékkel együtt. :O) Ez szerintem nagyon korrekt. Nagyon mexerettem a kis vadócot. Most viszont elvittem 1 ismerős szervizébe, ahol diszkont áron , (nem diszkont módon) mindent megcsinálnak rajta. Kiderült, hogy az előző tulaj kib*ta belőle a rossz lambda szondát, így az elmúlt 40000 kmren nem volt. A fogyasztás így országúton 8 liter volt (az átfolyásmérő tanulsága szerint) Ez sok! A városi pedig 11,1 liter volt, nyugdíjas tempóban. Jövő hét csütörtökre kész a gép, majd beszámolok...

Ja, klímás! És működik is, elvégre csak 1 volvo...

A ráköltött összeg magában foglal 1 db hátsó kerékcsapágyat, ami az én gyenge vezetési képességemnek és gyerekes hülyeségemnek köszönhetően egy padkának történő nekicsúszás során lelte halálát.
kisagy Creative Commons License 2004.11.02 0 0 10

Úgy látom,ez egy halott topic. Gyere át a Volvo ba, vagy az Origora http://forum.origo.hu/forum?act=show&fid=31321 ott sok 4es tulaj van.

Üdv

Előzmény: cyber.greg (9)
cyber.greg Creative Commons License 2004.10.31 0 0 9

Hűha, rendszámgyűjtemény... Micsoda megszállott jómunkásemberek vannak itt.

Az előző tulaj egy II. kerületi parkolómatricát hagyott rajt', úgyogy oda valósi lehetett. Most VI., ahogy a képről sejteni lehet.

 

Ja, öregúr/alkatrész témában nem kell a Sógorékhoz menni, Bp-en az Ivanicsnál, ami igaz, hogy Ford, de egy kapcsolt egységében van alkatrész elvileg.

Előzmény: kisagy (8)
kisagy Creative Commons License 2004.10.21 0 0 8

Már láttam a gépet valahol, megvan a rendszámgyűjteményemben!

Üdv

Előzmény: cyber.greg (6)
senorga Creative Commons License 2004.10.08 0 0 7

Szia,

 

pontosan hol is található az emlitett öregúr ? 

Előzmény: Törölt nick (5)
cyber.greg Creative Commons License 2004.09.24 0 0 6

Tádáááá!!

 

Öcsém hadd lássa

 

Kicsit régi és lehasznált, de gurul. :)

ricsosz Creative Commons License 2003.07.07 0 0 4
Szia!

Szóval 2 dolog vagy veszel több pénzért egy Korrektet vagy olcosbbért de lehet arra a gatyád is ráköltöd.... Jó lehet szerencséd és kifoghatsz.. de nem jellemzö. Amit mindenki mond hogy vidd el állapotfelmérésre... Pesten Ivanicsnál megcsinálják, kb 8 rugo. Megéri mert egy részletes állapot lapot kapsz a kocsiról. Mivel viszonylag ritka tipus igy nem éri meg elkapkodni a vásárlást.... De Gyere Át a Volvo topikba s ott van több olyan ember aki igen jól ért hozzá...

Bye

Ricsosz Nachos

Előzmény: cheshirecat (3)
cheshirecat Creative Commons License 2003.07.07 0 0 3
Egy kicsit felhozom:
Szóval, nekem a szerelő (megbízható, becsületes, óccsó, szaki) megvolna, már csak a hozzáillő 480-as Volvo-t kéne beszereznem.
Tudna segíteni valaki nem túl régi, mondjuk 1990 és 95 közötti évjáratút, nem túl sokér'...?
h3o Creative Commons License 2001.09.07 0 0 2
Köszi.
Nem akartam venni (mostanában), csak érdeklődtem, mert nem lehet infót találni róla.
Persze ilyesmitől féltem, csak olyan tisztességesen megcsinált autónak tűnik, és talán annyira nem készítik ki őket, mint a Corradókat, vagy CRX-eket.
prudent bear Creative Commons License 2001.09.07 0 0 1
Hát öregem,
belenyúltál a lecsóba.
Amiket eddig hallottam róla:
- 4hengeres motorral rendelkezik, 4 hengeres kb. -- 1,8-as, kb. 125LE, kisnyomású turbóval éri el.
- van egy csomó finomnak mondható részletmegoldás: víz és olajszivattyú jár a motor leállítása után etc.
- mindez kellően bonyolulttá teszi a szervízt, azért, mert kevés van belőle, a szerelők alig ismerik - ezért nincsenek a helyzet magaslatán sem!
- bontóban nem érdemes keresni se kaszni részt, se mást, mert itthon alig van 1-2 darab. Ha valaki pl sérültet akar kijavítani, vehet külföldön egy másikat bontóban!
Az rendszerint irreális ár tekintetében a kocsi hasznossága különösen kérdéses: a beltere, raktere minimális, gyakorlatilag 2 személynek kényelmes, vagy lehet kúszni-mászni 4 fővel.
Hasonló kocsi a scirocco vagy a Corrado esetleg egyes Honda típusok ami legalább annyit nyújtanak, de sokkal olcsóbban és kevesebb nyűggel tudod üzemeltetni.
B

hangar Creative Commons License 2001.09.07 0 0 0
Hát sok véleményem nekem nincs, mert én a kék-fehér pr0pelleres autókra indulok be inkább :)
h3o Creative Commons License 2001.09.06 0 0 topiknyitó
Tudom, hogy van Volvo-topic, de én 480 ismerők véleményére lennék kiváncsi. (alapvetően milyen, hibák, alkatrészelérhetőség)
Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!