help!
1303-hoz keresek kétkörös fékmunkahengert
és bal oldali csomagtérkitámasztó kart rugóstól
és 1200-hez ajtó és csomagtartófedél tömítéseket
köszi
mikrobi
Én is fenn voltam a felvonuláson, de nekem is az volt a bajom, hogy túl nagy kört mentünk és ezért sok helyen szétszakadozott a sor, és a sok dugó miatt igen unalmas volt.
Szerintem a stadinon parkolójában sokkal jobb volt mint ezen az új helyen.
Vicces volt mikor mi is egy piros lámpa miatt lemaradtunk a sortól én a járókelőknek kiabáltam ki, hogy merre mentek a többiek. Nem tudom, ha elindultem volna haza Fehérvárra meddig jött volna utánam a sor :o)
A Duna Tv esti híradója fenn van, a Lánchídi vonulásról van anyag, és riportok a végén. Gondolom amatőr fotók ezrei fogják hamarosan elönteni a VW Infót, és talán a MBK-n is akad valami anyag.
nekünk is éppen most esett össze a kuplungunk, és mint kiderült, már akkor jó lett volna megnézetni, amikor csak nehezen vette be az egyest. Ugyanis ilyenkor (most én is okoskodom, pedig nem sokat konyítok) nem emel ki eléggé, és nyírja a váltószerkezetet. A lényeg: a kedves szerelőbácsi fél nap alatt megjavította a hibát, kaptunk gumipogácsát is - ami nagyon vicces dolognak hangzik! - és most olyan, mint a vaj, pontos, csendes, engedelmes! Lényeg: szerintem ne várd meg a tavaszi szünetet. Ja, a költség szintén elhanyagolható.
Üdv: Réka
ui: voltam a tv-ben! Rajzáson felvettek, amint boldogan integetek, Duna tv-ben látott a papám. Interneten is rajta vagyok! Hurrá! Hurrá! Híres lettem!
Rajzásról még annyit, hogy nagyon élveztem, kár, hogy néha annyira leszakadozott a sor, hogy azt sem tudtuk, merre kell mennünk. De akkor is nagyon király élmény volt, hogy mindenki dudál - a mienk sajnos félútnál beadta a kulcsot - és integetnek az emberek! Juhéj!
Nekem ez tipikus kuplung betegségnek hangzik, hasonlót játszott el nekem is mikor a kuplung volt a beteg (egyesbe csak "izomból" és csúnya hangja volt) Viszont ha kinyomod a kuplungot és először kettesbe rakod majd innen egyesbe lehet hogy még egy darabig tudsz vele járni.
Üdv, ms
Kedves AZS,
tudom, hülyén fog hangzani, de csak az automata szivatón állitott, és talált egy vezetéket valamelyik gyertyánál,amivel valami probléma volt.A számla elhanyagolható.Abban maradtunk, ha továbbra is átnyomja a benzint, a következő lépés gyűrűzés lesz.Erre hál'Istennek nem került sor,mert a benzin a tankban marad.Ezzel szemben egy új probláma körvonalazódik érzésem szerint. A váltó vacakol(t).A múlt héten ötletszerüen azt csinálta, hogy nehéz volt időnként egyesbe, vagy kettesbe tenni. Volt, hogy úgy éreztem, mikor kettesbe teszem, a négyes helyére ment,nem ugrott a helyére.Természetesen ilyenkor bármennyire adtam a gázt, nem gyorsult.Gyorsan hármasba, és minden oké.De ez teljesen esetleges volt.Mígnem a mult héten egy szűk utcában leálltam, hogy forgolódó autóstársamnak teret engedjek.Mikor aztán indulni akartam, csak igen erőteljes ráhatással tudtam csak egyesbe tenni.VISZONT AZÓTA NEM JUTOTT ESZÉBE, HOGY A KETTES HELYETT A NÉGYESBE MENJEN A SEBVÁLTÓ.Tudom, hogy el kell vinnem megint a doktor bácsihoz, de szeretném, ha kibírná a tavaszi szünetig, mert megőrülök nélküle.
Bocs, hogy hosszú voltam.
Kedves Bogarasok,
szeretném megköszönni a segítségeteket.Az összes jótanácsot kinyomtattam, elvittem ,és azóta minden rendben.Mégegyszer nagyon köszönöm, sok pénzt megspóroltatok nekem, amiért nem győzök eleget hálálkodni.A topicot rendszeresen olvasom továbbra is,és minden bizonnyal nemsokára megint jelentkezem valami megoldandó problémával.Nagyon gyanús, hogy egy hónapja semmi baja a drágának.Valamire biztos készülődik!
Sajnos a Tavaszi Rajzás megrendezésének költsége akkora, hogy szükség van a belépőre. Egyébként meg ingyenes a klubtagoknak. Érdemes fél tíz előtt jönni, utána tömeg várható a beléptetésnél, ami az Ady utcában lesz a Topánka utca felöl, a Kossuth utca felső vége felé.
Mindenkinek kellemes bogarazást!
Szigeti Miklós MBK alelnök
06302003014
Ja, és aki segítségével szeretne hozzájárulni a buli szervezéséhez, az vasárnap reggel hatra kijöhet az elöbb említett beléptető helyre.
XX.kerület Kossuth Lajos sétállóutcában van a találkozó reggel 6-tol.
10 óra megnyitó, felvonulás stb
13.30 Vetélkedők választás stb.
15.30 Eredményhirdetés
17.00 prg zárás
Belépő:1500/autó tagoknak ingyenes
Szerintem publikus 2 cím is:
Szepes Gábor 06-309-488-841 Szepes.gabor@matavnet.hu
Szigeti Miklós 06-30-200-30-14 mice@mail.matav.hu
Az lenne a tiszteletteljes kerdesem, hogy mikor egy Bogarba Porsche motort tesznek, akkor milyen papirmunkakat kell elintezni, illetve elinteztetni, tervek, engedelyek stb. Tovabba hogy ki, hol miko mennyiert hajlando ilyesmikre. Nem bogarhoz kene, de azert remelem segitetek, mert ha vkinek akkor nektek biztos van eziranyu tapasztalatotok.
Koszi!
ESI
Asszem a régi variantokban meg 411E-kben D-jetronik volt. Az L nem vészes, ha jól emléxem E30-as BMW-ben is az van (320i), Alfa 75-ben is, sőt Porsche 944 Turboban is (illetve abban LH). Én mindenesetre a K-t ajánlom.
Igen könnyen lehet,hogy nektek van igazatok. Én arról a szerkezetről beszéltem, amihez millió vákuumcsövecske meg érzékelő meg szabályozó kütyü tartozik, amelyek közül ha csak egy is elszáll, megáll az autó. Akkor az melyik? Na arra mondtam, hogy nem megbízható, és olyanokat lehet kockabuszok hátuljában találni.
AZS szerintem is kevered az injektorokat. A K az egy mechanikus hengerenkénti befecskendező és SZVSZ megbizható és jó tulajdonságokkal rendelkezik. De viszont még a Variantokban volt valami elektronikus hengerenkénti. Szerintem ez volt az L. Egy ilyet láttam bontva és az tényleg nem úgy nézett ki mint egy bombabiztos dolog. De viszont az a motor szinte ugyanaz mint bogár motor, így ahhoz kevesebbet kell gányolni.
Én biztos nem utállak ki, mivel igazándiból én is csak másodállású bogaras vagyok, a nambervan marad a busz (csak az enyém még nem olyan szögletes, mint a tiéd :-)
Szóval injektor. Errefelé még nem láttam hengerenkéntit, csak központit, de azt nem annyira ajánlom, mert az még K-Jetronic volt, és az nem a legmegbízhatóbb. Ha mindenképpen injektorolni akarsz, akkor vegyél Golfból bontott L-Jetronicot, elvetemült bogarasok is azt szokták beépíteni.
Nekem nincs Bogaram, de azért remélem nem utáltok ki.
Van viszont egy 1980-as, 2 literes levegős automata transporterem. Olvastam róla(szerelési szakkönyvben), hogy Kanadában ezt a típust hengerenkénti befecskendezővel forgalmazták. Nem tud valaki segíteni egy ilyen injektor beszerzésében?
Segítségeteket előre is köszönöm!
pere
Itt a tavasz, a Bogarak tatarozásának időszaka! MI pl tegnap gondosan körbecsomagoltuk a rozsdáló részeket a combocskákon, meg mindenhol, és Hammerite-tal finoman lefújkáltuk Pömpikét. Olyan szépen csillog! Egy csoda! Aztán levettük a csomagolást, mert inkább végigfújtuk mindenhol, hogy ne legyen durva az átmenet, és egészségügyi műtétből szépészetibe mentünk át. A végén a Miklósom annyira belejött, hogy ha nem sötétedik be, még a gumi küszöböt is lefújta volna!
Tud valaki megbízható, szépen dolgozó - mondanom sem kell - normál áron dolgozó fényezőműhelyt? Illetve mennyire számítsunk pénzben a teljes fényezésért szerintetek?
Benzinszag: nekem is volt, de rájöttem, hogy a pótbenzinkanna lötyög ki a huppanókon, és attól van penetráns benzinkútszag! Megszüntetni egyelőre nem tudtam, de legalább tudom, mitől van...