Keresés

Részletes keresés

furano Creative Commons License 2007.04.26 0 0 541

artur66 !

 

A P20 mögött álló személyek, balról jobbra:

 

Bakonyi Antal, a TLT kipufogódob tervezője, Tündében is jelentős

Balogh Gyula, a Gyártmányfejlésztési Osztály vezetője, főkonsruktör

Markovics László, mérnők a P20M vázának tervezője ( személyesen ismertem )

Sági László géniusz, a P20 motorjának tervezője ( fél évig mellette dolgoztam )

Lánczos Imre ( Semmit sem tudunk róla )

Martin Ferenc  a Gyártmányfejlesztésen dolgozott, ( ahogy odakerültem, pár napra rá máshová került)

Mester Tivadar a Pannónia Külkereskedelmi Vállalatnál dolgozott, ma úgy mondanánk menedzser (Őt is személyesen ismertem)

dr. Kováts Miklós mérnök, nagy koponya, Ma is aktiv, sok motoros könyv szerzője.

 

 

Szente Gyula nincs a képen, ekkor a Kisérleti Üzem vezetőjeként dolgozott.

 

furano

 

 

 

Előzmény: artur66 (520)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.26 0 0 540
ÖLTF - ment 3 csomag
atisrace Creative Commons License 2007.04.26 0 0 539
Ne haragudj,de a csegei mezőny,az nem egy mérce...5 éve még az volt,de már nem az.
Előzmény: ŐLTF (535)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 538
Jó ötlet , értem a célzást ,és én is valami ilyesmit akartam sugallni a fékpados felvetéssel, de így még jobb ! 
Előzmény: B.R.C. (536)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.25 0 0 537
Véleményem szerint sok logikát, ill észerűséget ne keress az akkori a-m-ben. Egyrészt politikai, másrészt személyes okok miatt. Pl: én csak kiváló, problémamentes pannóniákról olvashattam "spontán" olvasói leveleket, ill műszaki cikket. Természetesen ilyen pannónia is volt, de hát nem az összes! 
Előzmény: Törölt nick (534)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.25 0 0 536
Isteni ötletem támadt! Minden - saját portáján belül világhíres - tuningmester, ráteszi a becses fenekét a találmányára, összejövünk valami semleges pályán, aztán hajrá! Utána lehet megint HA-zni:)) /A kedvetekért nem a morinivel megyek:)/ 
Előzmény: ŐLTF (535)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.25 0 0 535
Én nem arrol beszéltem hogy melyik motor volt a gyorsbb, mert aki ismer engem az tudja nagyon jol hogy nekem a P20 volt is és lessz is az ISTEN, meg az is aki tervezte, használja stb, hanem a végeredményről ! ( egyébként 24-s után 2héttel a csegeringen 350spec-ben 2. lett. Kiváncsi lennék ki hozna ki többet abbol a.........)Részemről én is lezártam ezt a témát!
Előzmény: atisrace (519)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 534
Akkor viszont nincs a képen , ami érthetetlen számomra , és mostmár arra is kíváncsi vagyok ,miért nincs ott ?  
Előzmény: Dimma (532)
bervas Creative Commons License 2007.04.25 0 0 533
Kicsit túlexponált és retusált a kép. A motor volt a lényeg, nem az egyes emberek mögötte.
Előzmény: Törölt nick (530)
Dimma Creative Commons License 2007.04.25 0 0 532
Ne találgas mert nem az a Szente 3cm volt magasabb a Ságinál
Előzmény: Törölt nick (530)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 531
Meg nekem eddig az sem tünt fel , hogy a proto gép hátsó sárvédőjének vége nincs kiperemezve/vagy kihajlítva , itt látszik !
Előzmény: artur66 (529)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 530
Nagyon valószínű , hogy a bal első lesz a Szente Gyula !   Azt gondolom , hogy ez a fotó annó nem sikerült a "legjobban", a Sági László is kevésbé hasonlít ezen a fotón a többi róla készűlt képhez ! 
Előzmény: artur66 (529)
artur66 Creative Commons License 2007.04.25 0 0 529
Na így talán már jobb!
artur66 Creative Commons License 2007.04.25 0 0 528
Előre is köszönöm!
Sajnos a 40 éves AM sem a legjobb minőségű, de mindjárt feltöltök egy nagyobbat a képtáramba.
Előzmény: Dimma (526)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 527

Persze , hogy személyesen nem ismerem , sőt a többieket sem ( sajnos ) , de mondjuk a fekete fehér kép sem a minőség csúcsa , és ezért nehezebb a felismerés mindannyiunknak !   De azért köszi !

Előzmény: Dimma (526)
Dimma Creative Commons License 2007.04.25 0 0 526
Látszik hogy nem ismerted , én sem vagyok biztos egy pár névvel meg van akit nem ismerek de meg fogom tudni és akkor leirom ki van rajta.
Előzmény: Törölt nick (525)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 525

Pedig ott kellene lenie mert ő volt a főkonstruktőr , balról az első ember talán hasonlít is rá,de én ahány képet láttam róla ,mindegyiken hosszabb a haja és lehet ez megtévesztő számomra !

Előzmény: artur66 (524)
artur66 Creative Commons License 2007.04.25 0 0 524
Hát lehet, hogy ez így van, viszont tény, hogy ezzel a képpel harangozták be a 20-ast az AM-ban.
Előzmény: Törölt nick (521)
jogepek Creative Commons License 2007.04.25 0 0 523

Dimma!

Sikerült utánnanézni annak a Yamaha porlasztónak?

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 522
Vagy csak nem ismerem fel ?
Előzmény: Törölt nick (521)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 521
Viszont nem látom a Szente Gyulát a fotón ,és ha nincs rajta , nélküle hiányos a "kép" !
Előzmény: artur66 (520)
artur66 Creative Commons License 2007.04.25 0 0 520
Néhány arc közül próbáltam kiválasztani a hasonlót, de nem biztos, hogy jó...
atisrace Creative Commons License 2007.04.25 0 0 519

7 köürrel vezettetek,mert megszakítónk elfogyott.Utánna ledolgoztam 5 körre,mikor kilyukadt a tank.Éjjel kipufogót heggesztettünk,reggelre első helyen voltunk,amikor megragadt a motor.Akkor került be a 3 tizeddel kisebb dugó,amivel 04 es köröket tartott a csapat.Majd eltört a főtengely.

Ez a mi álláspontunk.Szóval szerintem ne feszegessük,melyik motor volt a gyorsabb vagy mi...

Előzmény: ŐLTF (482)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 518
Szerintem sem veled sem a kérdéssel nincs baj de mivel hogy nagyrészt  a fiatalabb generációból irogatunk ide kivéve dimmát aki a rangidős de örökifjú:))) nem nagyon ismerhettük őket!Úgy emlékszem valamelyik könyvben már láttam ezt a képet ahol nevesítve vannak az urak akik ezt a mesterművet megalkották.Sági László biztosan rajt van.
Előzmény: artur66 (516)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.25 0 0 517
Nem felejtettünk el !    A legjobb köridős ábrán (amit beraktam  )  ott vagytok ti is !  46-os csapat ,ugye ?  A kis oktános benzinnek is vannak előnyei ,mert az viszont gyorsabban ég , de ha hozzá állítják a motort ,meglepően jó :)   Én is kereskedelmi forgalomban kapható "nyál"-lal megyek :)    .... Viszont az artur66 kérdésére a válasz engem is érdekelne ,te biztos tudsz segíteni ebben is ( a 314-es hsz.-en van képpel együtt ) , légyszíves nézd meg !   
Előzmény: Dimma (512)
artur66 Creative Commons License 2007.04.25 0 0 516
Szakik!
Látom, pörög a topic rendesen és eléggé a "hightech" ketegóriában, ami nagyon is örvendetes:-)
De egy kérésemen (majd)mindenki átsiklott, mindkét fórumon. Ezért ismét kérnélek benneteket, hogy a 2 hengeres tervezői-gyártói gárdáját(a képem alapján) próbáljátok már nekem "nevesíteni", mert nem hinném, hogy senki sem ismeri fel őket, pláne innen!!!
ui: vagy ha valami gond lenne a kéréssel (vagy esetleg velem) azt légyszi jelezzétek...
Előzmény: artur66 (314)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.25 0 0 515
Belém nem is tudsz,de ha a tied "full" akkor az enyém is. Egyébként itt le is zárom ezt a témát, mert uúgy nem vezet sehova, mint a vmm fórumon
Előzmény: ŐLTF (502)
Csabared Creative Commons License 2007.04.25 0 0 514

Szevasztok!

Mi is csináltunk ilyen "elemzést". Kicsit fapadosabb, de hasonlít a tiétekre. Úgy látszik minden profi csapat készít ilyet. :))))

Üdv Csabared

Előzmény: lecso (481)
Dimma Creative Commons License 2007.04.25 0 0 513

AZ 55 le egyhengeres azért messze van az utcai blokktol. És itt üzemóra van nem km futás, meg azért talán 20óra sincs. Mióta a japánok a versenytechnikát ráteték a közutira bizony ott a 2 hengeresbe átlagos. De mi a 75 körüli technikával bajlódunk,

reszeljük. A gyári TD3 is 55le volt 1972-ben de 2 versenyenként /Mo-n/ felujitottuk a ftengelyt meg dugot kellet cserélni. Ez talán 200km. A mai állapot szerint az alkatrészek hiánya miatt kicsit gond lenne.

Visszatérve madarasra az elsö 5 -6 leggyorsabb motornál azt hiszem nem a teljesitmény volt a meghatározó inkább a pilóta alkalmazkodása ahhoz a pályához.

Meg mennyi tiszta kört tudott menni. Az ATIRACE már a startnál ellépet és volt 30mp elönye. De a pálya sem volt rendesen felgumizva estig biztos. Azért ezek befolyásolták az idöeredményeket.

 

Előzmény: mihu86 (504)
Dimma Creative Commons License 2007.04.25 0 0 512

Látom már az öreg Dimmát elfelejtettétek, lehet reszelni. A rizskályhán nem változtatok semmit 91 benzinnel megyünk mert már nincs 86oktános.:-))

a Generátor megoldáson meg A BRC megoldáson gondolkodtam régebben,de a Laci kitalálta a melegvizet. Féket kell csinálni mert tárcsa ide vagy oda nem fogott rendesen. Ha nem gurulok be 2 óra szenvedés után hajnalba biztos még jobb idöt ment volna a csapat. Azt hiszem kezd egy kicsit összekopni a nyers motor  mert a ringen még jobb volt mint madarason. Ugy hogy ti csak reszeljetek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!