A NAREX cseh csapat volt,
autókkal, személyzettel,
miért maradtak volna itt?
:-) Szerintem sose volt ilyen
autó a ring tulajdonában.
A komplett csapatot lehetett
meghívni/bérelni egy-egy
versenyre. Feszítő-vágó
szerszámok, tűzoltókészülék
orvosi eszközök voltak
bennük meg biztos a
használatukra kiképzett
emberek. Tán még orvos is.
Na most megyek, megnézem
azt a modellbörzét! Ha
odaérek még... Uzsgyi!
Oda én is benézhettem volna
csak inkább kinéztem. A
Hungaroringre fagyoskodni
valami ralira.
Jó volt. Jó hideg! Hihetetlen
mit tud csinálni egy jó kis
szél ebből a két-három
fokból... :-)
Nagyon tetszik hogy bekerult ez a gyonyoru 603-as a musorba, foleg azert mert olyan keves tatra van Magyarorszagon.
Amugy nemdutja veletlenul valaki mi tortent a T623 es T624-ekkel amelyek a Hungaroringen pacecar-kent repkedtek a Forma 1 versenyeknel?
A Karottáék igazi showman-ek, és szvsz akkor is ilyen sítlusban csinálnák a műsort, ha tíz ember nézné. Lehet szeretni, vagy nem szeretni őket, de szerintem hitelesek.
De az igazi pláne az az, hogy nem vágta őket zsebre egyetlen cég / forgalmazó sem: ha valamit szarnak tartanak, azt keményen lehúzzák, ha meg valami bejön nekik azt dícsérik.
Azt meg külön bírom, hogy gyakran tesztelnek olyan verdákat, amik nem éppen "trendi" vasak: Kraz, csettegők, stb.
Majdnem a kezdetektől követtem a fórum életét.Én addig a típust nem igazán ismertem mivel én a svéd márka elkötelezettje vagyok.(ha ez eddig derült volna ki)
Mára viszont én is rajongóvá váltam.Bizonyítja a mai esetem.
A Victor Hugo u.-ban volt(van) egy modellbörze.Sikerült megvásárolnom egy Tatra gyár ismertetőt(komoly) és egy típust összefoglalót(ultrakomoly).
eddig még néztem át tüzetesen de a T600 karbrió és a T2 603 B5 motortér teljesen kiütött.
"Amúgy nagyon ász volt az adás, csak a reklmfilm-bevágásokat sokalltam kicsit"
Na igen, de Te már - gondolom - többször is láttad azt a filmet.. :-)))
Én egyszerűen csak elégedett vagyok hogy bekerülhetett a Totalcarba egy ilyen marginális márka mint a TATRA. Gondoljatok csak bele, ez az egy 603 van forgalomban Magyarországon! Egy 613 meg asszem egy T57. De az valszeg csak időlegesen. Nem egy közönségkedvenc. Karottának nagyon tetszett és félretette miatta egy pillanatra a nézettségi meg népszerűségi mutatókat. Sokan néztek volna inkább valami "sportkocsival száguldozóst" :-))))))
"Láttam tegnap a Tátra tesztet a Tv-ben. Hát nem semmi, csak az a 20 literes fogyasztás valahogy megragadt a tudatomban."
És a válaszom:
"A gyári adat 12.5 liter. Az autó 2.5 literes V8, 5 méter hosszú és 1.9 széles, mint egy S merci és ennek ellenére csak másfél tonna. Utastere különösen nagy és kényelmes, nemhogy a grandscenic vagy a skodasuperb de még az S merci sem nagyobb nála. Hátul fejedelmi a kényelem. Ezt csak benne ülve lehet érzékelni igazán, fotókról, filmekből nem. A bemutatott példány 40 éves, a típust 50 évvel ezelőtt kezdték el gyártani. Szerinted egy mai benzines luxusautó mennyit fogyaszt? Valaki a napokban panaszkodott a BMW X5-re hogy 26 liter. Mégis mit várt??? Pedig az belül sokkal kisebb, igaz 4.4-es a motorja. De mikor volt érdekes a fogyi egy presztízsautónál? Ezt nem átlagembereknek csinálták, azok meg se vehették. Kormányfők nem fognak dízelt használni sosem, mindegy mennyi lesz a benziár. A 603-as TATRA a korához képest áramvonalas és meglepően gazdaságos üzemű autó volt. És jól mondta a Karotta: egzotikus."
...és tudjátok ez azért is nagy dolog mert eddig meg kellett magyarázni hogy ez egy jó autó meg hogy miért jó stb. Most viszomt hogy az egyik "megmondó ember" is láthatóan szívből dícsérte a gépet a márka presztizse is 10-szeresére emelkedett
.....és talán végre nem fogják egy lapon emlegetni volgával meg a warszavával !!!!!
nem a másik csávó hajtotta a gépet???Winkler a szőke, nem?
amúgy tényleg zsír az a tatra,sokban hasonlít az mb-re(pl a pici helyzetjelző,műszerfal,kopoltyú)Ha ott volt az új tatra is annyit mondhattak volna hogy ez az utódja és 1 percben megmutatni azt is.