Köszi szépen a mai egér irtást meg ,hogy adtál zabot a paciknak! Elég jól megindul a paripa! majd a fogyira leszek kíváncsi de majd jelzem, hogy mennyi! Kicsit kopogósabnak érzem 1300-1800as tartomány közt (városba negyedik 50)! normális?
Én csak annyit tudok erről a tudományról, hogy ezek a hülye csigazabálók úgy csinálták meg, hogy már a 2. rezsómban nyekkent meg a vezető oldali. A tudományom meg annyit ér, hogy legalább azt tudom, hogy a gyógyításra kit keressek. (monnyuk a professzornak elég is ennyit tudni, hogy hun van a tanársegéd, oszt majd az megolgya) Szóval mivel áram fut az ülepmelegítőben - mint a rágyióban és rözsó-computerben -, így nem nehéz kitalálni, hogy 2Y a megoldás. Ha már a nyarat elblicceltem én is, és nem vittem ki hozzá, így reszket a valagam, de majd jövőre...
Megtaláltál, hálád 2Y-nak, mert rám szólt, hogy írtál. Nem láttam. Céges gépről nem tudtam válaszolni. Természetesen ki tudlak segíteni, de egyre fogy az időd... Gyulára kellene ez ügyben 2x átjönnöd (viszed és hozod:)) Ha 2Y megadta a számomat hívj, ha nem jelezd és megadom. Ha Robi oldalán is otthon vagy, akkor onnan is kiguglizhatod a tagtársak oldaláról.
hidraulikus... Mint írtam a 206-ban is ugyan ez a kormánymű van. felújítás 60E körül mozog, a bontott beszereléssel fél év garival 45E-50E Ft. Nekem is kellett cserélnem, mert a gumiharangot telenyomta olajjal. Helyedben elvinném más szerelőhöz, kikérném a véleményét.
Biztositekokat vegigneztem azok jok,kabeleket testeket vegigmertem azok is sztem jok.aksi sarukat nem csereltem fel ,meg az lennne a kerdes kozepen a muszerfalon van az elakadasjelzo gomb es a central zar gomb azok sem mukodnek ,azt is a bsi vezerli?mert a radio mukodik meg a kijelzo is kozepen ,csak be nem indul .......
Van egy 2003-as 307-es SW 1,6 benzines autóm. Teljesen hibátlan volt eddig, még izzót sem kellett cserélni benne. Természetesen a szokásos szervizelési karbantartások mellett. Most azonban felfedeztem egy olajtócsát a kormány alatt. Konkrétan a padlószőnyeg, a gumi alatt, tocsog az olajtól. A bökkenő az, hogy sehonnan nem hiányzik az olaj. Se a kormányszervóból, se a váltóból, a motor olajszint is teljesen rendben van. Mi lehet ez?
ilyen hibára hidd el hogy nem lehet megmondani a tutit.
Polaritást nem cserélted fel az aksinál egy pillanatra sem?
Nézd végig az összes biztosítékot a kocsiban, 3 helyen van, bent a vezető oldalon 1 és kint a motortérben2
A motortérben úgy van hogy vezető oldalon a lámpa mögött leveszed azt a nagy tetejét, és ott látod az egyiket, és abból lóg lefele a 2., csak azt már nem látni, ahhoz ki kell emelni, pöckök és egy csavar rögzíti. Természetesen Aksi nélkül nézegesd
a napokban lemerult az aksim vettem masikat ,masnap reggel nem indult az auto az onindito teker ,a vilagitasom nem kapcsol le az ablaktorlo megy ha rateszem a gyulytast....es nem mutat a kilometer szamlalo........mi tortent???tudna valaki segiteni???
Sziasztok. Smirót keresem, mert Peugeot 307 Sw pótülèst, vagy 2db hátsó ülést szeretnèk kölcsön kérni csütörtökre (műszaki) . Zoltán Lipták ajánlott! Előre is Köszönöm!
a 99eseken még nem volt mikron szűrő, de passzol bele az újabb szűrős is, ha kiveszed arra figyelj hogy gumi gyűrűvel tömít az a a fajta még.
Sanszos, viszont a résveszteség így nem mond semmit mert, nincs meg az intervallum, ha csak a különbséget nézzük a 4 között az nem indokol egy komplett befecsi felújítást.
Ezeknél olyan van hogy pl egy porlasztóban sérül a teflon, és ott extrém résveszteség van, akkor produkál ilyet, pl csinálok most egy 807et, ott 3 porlasztón 30másodperc alatt, 2ml, 1 porlasztón 60ml a veszteség, és a kocsi küllőre indul, de terhelésre dobja, a szivárgás hibát.
Majd a pontos települést ő megmondja, a tiszementét kis betűvel gondoltam.
Öreg(ecskedő) dízelnél azért érdemes egy nagyon hozzáértő embert találni, mert sok olyan folyamat megy végbe az ilyen motorokban, ami egyelőre konkrét hibát nem produkál, de azért már vanna látható jelei. És így még idő előtt lépni lehet. Jena ebben nagyon jó, feltúrja az autó agyát, meghallgatja, és esetleg leellenőriz olyan dolgot is, ami másnak eszébe sem jutni. És így pl megmenekülsz egy nagyobb kiadástól, vagy maradandóbb károsodást előzhetsz meg.