Azért kértem segitséget mert a veterános világ nerőben más mint a mai új kerékpárok világa és árszabása. A veterán világban komoly szakik vannak komoly tudással, amihez én nem érek fel. Lehet ez neked ujdonság, vagy meglep. Sajnálom hogy tényleges tanacs helyett tőled csak ilyen hangnemet kaptam, de lehet ezzel palastolod hozzánemértésed. Mindig az a leghangosabb aki paladtol valamit. Mondjuk a szerelők szakmai csoportjában is ilyen kellemes stílusod van...na de a stílus maga az ember. Aki segített annak köszönöm!
"Tudom mennyi most egy kemping... sőt az összes csepel bringa árát... csepel márkaboltos lévén... :-)"
Ha te csepel márkaboltos vagy, akkor miért kértél segítséget a beárazáshoz??? A kempingekből több százezret/ milliót legyártottak, értéktelen hulladékok! Hozzám is került jó pár, egyikre sem költöttem egy fillért sem, inkább kidpbtam vagy el ajándékoztam :DDDDD
Jó 30 évvel ezelőtt Németországba mentem egy időre dolgozni. Tudtam, hogy ott járhatok biciklivel is dolgozni. Vettem itthon egy új Csepel Camping biciklit és kivittem, hiszen ott csak egy hónappal később kaptam fizetést. Na ez volt életem egyik legrosszabb beruházása! Akkoriban Németországban a használt kemping bicikliket ingyen is odaadták...
Nagyon köszönöm! Fekve tárolták, de attól még a gumik tényleg öregszenek, bár ugye meglepő hogy sok sok régi kemping gumi a tüdőszínű pl, milyen állapotban van pedig használják. A zsír igencsak besűrűlt, ez is adott. Megmondom őszintén, aki használatra veszi az barbár, annak nem is adom el, semmi esetre sem. Gyűjteményi darab, ott van méltó helyen. Vagy tényleg megy licitre vagy e-bayre. Tudom mennyi most egy kemping... sőt az összes csepel bringa árát... csepel márkaboltos lévén... :-) Nagyon köszönöm a segítséged és a hozzászólást. Szép napot! Zoli
Ha a használati értéket nézzük: Egy új Csepel Camping most 95 ezer forint. V-fékkel, alacsonyabb átlépési magassággal, nem ékes hajtókar rögzítéssel, alu felnivel.
Ezen, ha így laposan állt a kerekein 20 évet, akkor külső-belső gumikat kell cserélni, kb. 10 ezer forint.
Nem tudom, akkoriban milyen minőségű kenőanyagokat használtak, de a szerves vegyületek idővel átalakulnak. Én használatba vétel előtt átzsíroznám.
Az egy év garancia már biztos lejárt, csak a papír van meg mutatóba.
Ha valaki használni szeretné, szerintem 65-75 ezernél többet nem ér (gumik, nincs garancia, foglalkozni kell vele stb).
Más a helyzet, ha mint múzeumi tárgyat nézzük. Ahhoz még túl fiatal. Még vagy 30 évig tartogatni kell megfelelő körülmények között.
Fel kell pumpálni kb félig, és nem a kerekein állva tárolni. 50 évesen talán már lesz értéke.
Fel kell rakni aukciós oldalra, és a piac majd beárazza.
Azt ne hasonlítsd egy ilyenhez amiből sem hirdetési portálokon se veterán fórumokon, sem közösségi oldalakon nem lehet látni ennyire gyári eredeti példányt, papírjaival. Erre konkrétan nincs példa, mert látni se lehet ilyet ebben a formában. Fóliás csepel kerékpárok kb a 90-es évek vége óta nem léteznek semmilyen formában. Ez kb az egyetlen az egész országban, évtizedekre visszamenőleg.
Elég régóta foglalkozom javítással, kerékpár adás-vétellel. Nemrég egy srác jött hozzám alkatrészért, egy Novussal, ami csak egy picit volt használva, egyébként patika állapotú, ...25-ért vette.