Hello mindenki! Segítséget szeretnék kérni. //bár a kérés elég faramuci// Van-e valakinek E39 540i 2000 március előtti otóhoz féknyereg tartó kengyel ETK /englisül/ Brake carrier a neve. sz:34-11-1-163-645 ill a jobbos 646. Ha valakinek van -még ha nem is eladó- nagyon köszönném ha jelkezne. Üdv és szép napot. /mhttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/2/5/4/THM_0000570254.png http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/2/5/4/THM_0000570254.pngert az most van/
Igaz, hogy frissebbet szeretnék és inkább autómatát, de ha nagyon korrekt az autó, még szóba jöhet. Tudnál nekem bővebb infóval szolgálni, esetleg képekkel és árral? Akár privátban is.
Hát az biztos, hogy bután vezetek. Szokni kell. Most épp egy belváros-reptér, nem dugó de sok lámpa+ hegy fel + város de nem dugó + 10 km autópálya futammal 12.2-n áll, ami már barátibb.
Egyébként szerdán kaptam meg, azóta 250 km ment bele.
Továbbra sem tudom, hogy nem kell-e fosnom a váltótól, egy iciri picirit megtorpan minden váltásnál, nem mondanám rántásnak, hangja se nagyon van, inkább csak hallani ahogy a fordulatszám leesik, kis torpanás, majd megindulás. Majd az NT autósokkal megsasoltatom a futóművel együtt
Szerintem is ahogy gondolod azt akarja érezni, nem véletlen van benne. egy olyan kocsinal, ahol nincs semmi elektronika a dieselekre mondják hogy oxid kat van benne ott is azt mondják, hogy lefogja, de egy topiklakó a TDS el miutan kiszedte vett egy másikat, ....
Szerintem rossz hatással van arra, hogyha nem jelentkezik, probáld meg azt, hogy lekötöd a lambda szondát, hogyha akkor kiegyenesedik, akkor megvan a hiba forrása.
Egyéb 5letem sincs, de sima 95 össel is ezt csinálja, mert a mi nekünk a katalizatoros off kocsin semmi változást nem hozott a vpower, csak annyit, hogy kevesebbet fogyasztot, de nem annyival, hogy megérje azt venni bele, a fantasztikus "tuning " :-))) samara meg talán jobban ment.
Hu, fogós téma! Mindenesetre én ilyet még nem hallottam, hogy vészüzemmód, ami nem azt jelenti, hogy ilyen nincs. De, ha minden jó amit leírtál, akkor valszeg az elektronikában és a vezérlésben van a bibi.....
Nemtudjátok e34 524td-nek van a computerének vészüzemmódja??
Mert nyházán a bmw szervízben nem tudták kiolvasni valmilyen oknál fogva és arra gyanakszunk mert már mindent leellenőriztettem (turbo, porlasztók, veztengely, szelephézag, adagoló,szívócső kipucolva) hogy le van butitva a motorvezérlés és azért nem megy a kocsi és csak füstöl. Az adagoló előtöltése maxra van állítva és nem is kap sok anyagot de füstöl nagyon. Szóval lehet elektronika vészmódban van ?? De a műszerfalon semmi sem jelzi ezt.....????
Nekem most cserélték, elég ha leveszed a generátor hütőcsövét, ugy be tudsz nyulni. Az enyémet kivették szivosorbontás nélkül, igaz elég sokára sikeredett nekik.
ImportEUr, Ja. Megoldottam... Mivel nincs a felnien se szelep se semmi, beraktam a 15-os teli alukbol egyet ;) Meg jo, hogy nem adtam el oket.
Szivosort szedett mar le valaki 24V-os 25i-rol? Bentleyben neztem es ott azt irja, hogy a gazbovdenokat is le kell szedegetni. Egyebkent az alapjarati motor tisztitasa miatt kellene lebontani, mert akarmerrol probalkoztam, sehol nem fer be a kezem :)
Miután lehúztam az akksit, megvártam a 15 percet, kiírta hogy PPPP, megnyomtam rajta valamit, és azóta flottul működik minden. A kódot meg nem merem próbálgatni, mert legközelebb tényleg egy téglát dob rám valaki. De a board úgy tűnik rendben (csak persze mindent újra be kellett állítani, a rádió kódját beadni etc...)
540i-t keresek nagy lendülettel. Ha valaki tud az alábbi paramétereknek megfelelőt, kérme írja meg!!! - törésmentes (legalábbis komolyabb sérülése nem volt) - jól felszerelt - nem legyen öreg (1998-2001) - és lehetne fekete..:)
Örülök a mellénynek, állat meg minden, de egy pici hibája van szerintem, ezért ha még nincs kőbe vésve a design, vagy a második sorozaton lehetne kicsit változtatni, akkor szeretnélek megkérni valamire. Sokat nézegettem, hogy mi a bajom vele, aztán rájöttem, hogy a jelvény arányai nem stimmelnek szerintem, a külső résznek vastagabbnak kéne egy árnyalatnyival lennie, hogy igazán gyárinak tűnjön.
Az első képen az eredeti, a másodikat picit módosítottam. Ha nincs igazam, hurrogjatok le nyugodtan :)))
Gergelytds kerekei mentek rá. 15" és 'Sternspeichen Styling', az oldaladon a prosik közül a BMW Zubehör 8. oldalán van, igaz ott egy E36-on. :) Szerintem nem néz ki rosszul, de most különben sem designra mentem :)))
Sikerült. Azt elfelejtettem mondani, hogy mielőtt hazajöttem gépkönyvet bújni, próbálgattuk a kódot a cimborával és a barátnőjével, a duda persze szólt...és egy bájos lakó a kocsira dobott egy vízbombát. Olyan hangja volt, mintha egy féltégla lett volna, az biztos nem volt kéznél :))
Viszont kimentem egy kört az auópályára, és lehet, hogy el kellene látogatnom egy jó futóműveshez... Icipicit balra húz a kormány, és 160 körül már ilyen apró koppanásokat érzek a kormányon. Remélem semmi komoly...
Mindenesetre tényleg tetszik a géped, a felnit meg nem tudom mire akarod lecserélni, de szerintem ez jól áll rajta, és mivel ez Executive felszereltségű, ez a gyári kereke. Valszeg ha lekéred az adatait, akkor a Flachstern design lesz beleírva:)))
Beállt a board computer kódja... Most tökmindegy, hogy a board adta meg magát, vagy én voltam hülye. Nem lehetetlen, hogy kódbeadáskor eggyel tovább nyomtam valamelyik számbillentyűt, vagy kontakthiba miatt arrébb ugrott (a kód tuti, a mobiljaimon ezt használom 6 éve). Mindenesetre oldáskor nem akarta bevenni, majd a 3. kísérlet után szépen beállt, 30 másodperces duda, nem indul. Fogalmam sincs róla hogy mit kellene csinálni. Otthagytam a gépet bezárva... Nyócker széle... parahegyek.
én még emléxem az e30al forgásra rendőr igazolvány mutogatásra kötél elhúzásra is az se volt rossz :)))
az a kocsma cucc minimalisan van meg nállam ilyen foltokban ja meg amikor visszafelé siman raöntöttem a sört vki hátára végig :)) és kurvahosszu volt hazafelé az út :)
Ujra harap a paripa! A pillangoszelepnél lévő jelado /potméter???/ adta meg magát. Kicseréltük még az alapjárati motort is, most kafa minden. Kapott a vas egy uj pollenszűrőt is, megtöbbszöröződőtt a befujt levegő is.
hehe, 2001-ben volt egy csajom akivel miutan osszejottunk par nap mulva kiderult hogy mindjart itt a szulinapja, vettem is viragot ize-hoze... aztan megkerdeztem hogy hanyadik :) es mondta, hogy 15..... bazzz es siman 19-nek neztem..... szoval Sixpack, nyugi, meg utanad is szulettek emberek :-)))) igaz hogy 2001-ben en mar ket szigorlaton is tul voltam :))))
11-12 városban? Mármint úgy 80-90, és sok stop and go? Mert ha országúti... Az elég durva. Cimbora pont most hozott ki a manuál 540-ből 1000 km-en 10 literes átlagot, országút és pár városi szopás! NAGYON DURVAAAAA!!!!
finoman járkálva nekem 11-12-őt evett az 520iA, de az 80-90-et jelentett...
hugomnak sikerült anna a 20-at is kihoznia belőle, hiába magyaráztam, hogy engedje felváltani 4-esbe és engedjen egy kicsit a gázon....de ugye, nem értette...
merhogy szar a bmw és elege van...:-)))))))
csodálkozott hogy egy héten kb 220 km-en 12000-et tankolt a kocsiba:-)))
El van törve? Mit meg nem tud az ember... Aszittem ilyen alapból! Komolyan!
A takarítás meglesz... Nekem is kezd tetszeni a Fjordgrau, most hogy nem csak egy alulexponált képről bámulhatom. Van neki egy kis kékes árnyalata.
Kell tekintenem! Bár én perverz vagyok, még Jar-Jaron is jókat röhögtem. Most olvastam, hogy a szinkronszínészek többek között olyan szerződést is alá kellett írjanak, hogy még legalább 8 évig számíthatnak a hangjukra. Szerintetek ez jelent valamit? :)
Naggyon komoly! Olyan mint a Gladiátor sci-fi változata. Az tetszett a legjobban, hogy a végére annyira összehozta a IV.(első) résszel, hogy beszarás!!
Ja más a diifi. De az e34-nél volt egy széria amikor az 525i-m50 -nél 3:23 áttételű diffi volt az aut-nak és a man-nak. Aztán megint változott. Aztán bontott 6-sebességeset is ha találsz elkérnek érte annyit mint egy autóért......Én nem fognék bele.........csak man.-t man-na...:-))
Ja a korán kelés meg: 8ra járok dolgozni, hála az égnek nem messzire - munkahely és lakhely között van 50 méter. Direkt alakítottam így a konfigot :)))
Hát, egyiket se tudom, hogy mivel jár. Gondolom lehet más a difi, a kardántengely hossza, meg még 200 kisebb bizbasz aminek a nevét sem tudom. Egyébként azt sem, hogy milyen váltó van az enyémben pontosan. Pedig az olajszintjét leellenőrizném, de nincs nívópálca
Megvannak a részletek a Lajosmizsei BMW Találkozóról.
Június 4-én (szombat) lenne a lajosmizsei Tanyacsárdában. Fél 10-re kellene odaérni. Találkozó a soroksári Auchan parkolójában legkésőbb fél 9-kor.
Aki egyből oda szeretne menni: M5ösön: Lajosmizsei lehajtónál letér és BP. irányába megy visszafele a régi 5-ösön és a 64.-es km kőnél lesz egy behajtó.
Aki a régi 5-ösön szeretne menni: 63km-kőnél szintén behajtó. Meg lehet ismerni hirdetőtáblákról és egy faragott bajszos bácsiról. Kaja lesz amit akartok, de lehet ökörsütés is. További programok lesznek a helyszínen ami nem akarok most ellőni. Szállás nincs tehát nem kéne nagyon beb@szni. Inni lehet, van 65%-os házicucc is. Parkoló nagyon nagy tehát elférnénk. Legyetek szívesek és írjatok egy listát, hogy ki jönne, mert nekem le kell adni júni elejéig a létszámot.
ja lovagolni is lehet. Ha még van kérdésetek akkor nyugodtan támadhattok.
Nem, de már ások a kertben, hátha van.
Kb mennyi lehet egy ilyen műtét szerinted? Már ha találsz jó állapotú bontott váltót, ami gondolom nem túl gyakori eset.
Nekem a 3-asomba nagyon kéne, mert iszonyat rövid az 5. benne!:( Olyannyira, hogy 180-220ig még érezhetöen gyorsul, és 220nál tiltja a fordulatszámot!-na itt kéne dugni egy 6.-at, hogy essen a perdület egy 1000-1500-at, és sirály utazója lenne a kis 20asnak!:)
Na erre mondta az autószerelőm, ha belegondolsz a legfiatalabb E34 is 10 éves!! Egy ilyen korú autótól nem lehet csodát várni, minden öregszik! De ez legalább egyben van nem úgy mint a más 10 éves csúcsmodellek pl. Buzuki, Ford Lócort, esetleg a csodavilágból Peugeot, vagy Renault, Fiat! Hmmm
Ezekbe úgy szétmegy minden hogy kiesel az alvázon. Tisztelet a kivételnek de a kivételek is csak max 25 000 km-el rendelkeznek és ennek a felét garázsban tolatással töltötték!!
A sofőrülés nyiszog kicsit, meg a sebváltókar melletti tárolórekesz, amibe bónuszként még kólát is öntöttek. Remélem kólát, és nem olívaolajat. Meg asszem a jobb egy alatt a doboz (tán elsősegély láda) is énekel.
Most csak a fogyi miatt aggódom, soknak tűnik a 15 liter, még próbálgatva is... Nem is maga a benzin, hanem hogy nehogy valami komolyabb gond jele legyen. A váltó úgy tűni, rendben. A hátsó futóműre ráférne két új stab, de ezt tudtam... Amúgy meg az összes kátyú monnyonle!
Robert, Ez volt nagyjabol az utvonal, kb. este 7-kor, tehat vegig jo tempoban, egyedul. Orszaguton 70-80-nal, lakott teruleten betartva az 50-et -Martonvasarnal a 40-et. Namost erre meg a program is 9-es atlagot hozott ki, pedig ott direkt egy kicsit tul is allitottam mindent. A bordon a verb2 is 10.xl/100km lett, pedig elotte direkt lenullaztam. Ha igy nezzuk a 98-as mindenkepp jobb, multkor a Borzsonyben 9 alatt mentem el a 98-assal es akkor 3-an ultunk az autoban. Persze Budaorsre elobb kimentem a 0-son es ott is max. 90-nel. Csak azt lefelejtettem...
Nem biztos, menet közben az AC még tudhat elég benyát szállítani, de ha leállítod, akkor "leürülhet" a redszer. A sok indítózással aztán megint nyom bele. Szerintem egy próbát megér. Max 20 perc kicserélni, csak szerezz egyet amíg kipróbálod.
Sanyi! Sátrazni lehet? Nekem az úgy teljesen jó, de ittasan nem vezetek, életemben egyszer ültem kocsiba kvázi mattrészegen, eredmény halálközeli élmény: gyakorlatilag elaludtam a Tétényin a volán mögött, nyolcvannal.
Kéhlek szépen a füle tegnap óta bokáig ér. Hol is vált a Vanos? 4000 körül? Ott kezd jó lenni a buli!
Vicces volt. Összeszedtem a haverokat, Richárd kartárs már jogsival vágtatott le, első adandó alkalommal megkapta a bal egyet. Róla tudni kell, hogy a szerencsétlen kétliteres Kókuszát rendszeresen 200 körül hajtja, mikor horgászni megy. Mondom nyomj egy padlót neki, akkor megindul. Hű...tényleg...de jól húz... Mondom, ez nem padló volt, onnan még lehet billenteni egyet csak nagyobb az ellenállás! Kipróbálta, csak annyit láttam a tükörből hogy a hátsó sor csendben megragadja a majrévasat.
Megcsorgetnem ha tudnam a szamat. A telocserenel ugyesen kitoroltem az osszes szamot a regi telombol :)))) De latom vagy MSN-en, ugyhogy elkuldom ott ;)
Alapjáraton nem 30...hanem végtelen...nullával való osztás. Csak végtelenig skálázva túl nagy műszerfal kéne :))
vennék én Pilot Sportot, csak akkor fél évig nem ennék, ez meg jó lesz amíg jó lesz. A mostani téli tükörradiál Goodyearnél nem lesz hangosabb, az tuti...
Tényleg a centrálmotor... De képzeld, volt neki! Csak még be kell rakni. Ott a gép, kibelezett ajtóval, én meg csak lestem... ezt sajna nem tanították a 18 év iskola alatt... A szervízindikátor resetelésének módszertanán fél percig röhögtem (dekopiírfűrészlap, asszem, ha jól láttam). Meg most már megy a csomagtartó centrálzár, nem sikít az ablakmosó miatt.
A poén, hogy van egy riasztó a gépben (ezt tudtam), amihez nincs távirányító, a sziréna meg beszart, fél centi rozsda van az érintkezőkön - hála az égnek. Ugyanis elkezdte villogtatni a helyzetjelzőket a drótforrasztás közben, és erről nem lehetett sehogy lebeszélni. A tulaj nem mellékelt használati utasítást, még ki kell verni belőle. Jól néztünk volna ki működő vijjogóval.
Lehet hogy a tél nem tett jót neki, olyankor szoktak beszarni...
van egy régi ajtóm a régi szerelőmnél, abban még benne volt a centrálzár motorja, meg egy pár ilyen dolog..de sajna a srác eltűnt mint a kámfor..már fél éve nem tudja senki hogy mi van vele, úgyhogy nem tudok segíteni, de ha zsóti aszongya hogy csere, akkor se ess kétségbe, bontóból viszonylag olcsón lehet ilyesmiket szerezni az autóhoz:-)
A lovakat etetik, ugye? :)) Ezentúl csak '98-ast. Majd kíváncsi leszek a német benzin hatására! Mindenki esküszik, hogy -1 liter kint tankolni, majd meglátjuk nem urban legend-e...
Mondjuk nagyon szidta múltkor itt valaki az OMV naftáját...
Ja, a múltkori kérdésedre. Az 525i 0-80 km-re 5,8 másodperc, ez most már hitelesített, most néztem ki a gépkönyvből. A 0-75 ezek szerint kb. ötésfél :)
Robert, Jaaa. En is a boardbol neztem ezeket. Mult het penteken pedig direkt elmentem egy kis videket belerakni es attol is csak 11-re ment le. Viszont 98-assal siman le szokott 10 ala is menni.
Újabb remek bizonyítéka annak, hogy Agyarországon az oktánszámból gyököt kell vonni? Amúgy 98ast akartam persze, de Shelléknél nincs, a tank porzott, vépávörért meg nem fizetek.
Valami elektromos hiba jött elő a vasamon. Csak ha akar akkor indul pöccre, ha olyan kedve van csak olyan 8-15-ik kisérletre indul. Az önindito viszi a motort, ha a vas beindult nem lehet semmi hibát észlelni.
Egy éve sem indult be, akkor a motorvezérlő comp. volt a hibás, de akkor egyálltalán nem indult be. Most ha a sokadik probábol is de néha pöccen. Ha van valami ötletetek mi a kinja a bmw-nek ne kiméljetek
Robert, Multkor Vacon tankoltam OMV 98-ast, azzal 11 koruli fogyasztas jott ki. Most itthon tankoltam 95-ost (szinten OMV) es ezzel 13 koruli fogyasztast csinaltam.
110 km és ebből nagy része város (mégpedig ötórai dugó + hegyvidék) , kisebb része autópálya - országút, néha egy-két kickdown. Átlagfogyi 14.8. Szerintem ez sok... De lehet hogy szerintetek nem. (525iA).
Ha szerintetek is, akkor merrefelé kellene elindulni az oknyomozásban? '95-ös Shell benzin a Fő utcai kútról, egyébként. A pillanatnyi mérő, ha pld szépen beállok 70-re, akkor megáll rezzenetlenül a hat literen, viszont a legkisebb gázadásra felugrik húszra.
Úgy néz ki hogy Gergelytds használt gumijait ( :-)) ) veszem meg, ha lúd legyen kövér alapon kerékkel együtt... Sixpack kedvéért pedig nem írom le, hogy milyen gumi :D
Viszont ha lesz biznessz, akkor így alighanem eladósorba kerül 4 db 16" os ötágú felni.
Kunmadarasi videókat szívesen megnézném, főleg az "idegenvezetésemet":)Persze nekem is van egy-két dolog a tarsolyomban..múltkor ha jötték volna Joczyval és velem bulizni megmutattam volna..
HOgy érdemes - e attól függ hogy milyen állapotban van, hogyha egy olyan kocsiról van, aminek a hátulját törték, akkor igen.
Feltéve, hogy elölre kell, persze meg kell nézni, hogy a foncsor mennyire jó, + nem ázik -e be, vagy nem repedt - e. A foncsor még tán a kisebbik gond, mert a foncsor spray vel is meg lehet csinálni, bár nem tudom, hogy mennyire tartos.
Ugyan nem ott van, de tegnap láttam a kereszturi utón apolló használtautó központ vagy telep, lent pinceszintem szerviz, felette apollo motel vagy hotel, és melette (max 1 telekre ) tonnaszámra álltak a lámpák, mindenféle, és karosszériák is ha jól láttam.
"és ha ittál akkor gondolom 5km-t se fogsz vezetni."
Tokajbol sem mentunk be Madra - ahol a szallas volt - a borkostolas utan, gondolod? Meg utana a csardabol Mad masik felere bort vinni a szomjas csapatnak? :-)
Megvannak a részletek a Lajosmizsei BMW Találkozóról.
Június 4-én (szombat) lenne a lajosmizsei Tanyacsárdában. Fél 10-re kellene odaérni. Találkozó a soroksári Auchan parkolójában legkésőbb fél 9-kor.
Aki egyből oda szeretne menni: M5ösön: Lajosmizsei lehajtónál letér és BP. irányába megy visszafele a régi 5-ösön és a 64.-es km kőnél lesz egy behajtó.
Aki a régi 5-ösön szeretne menni: 63km-kőnél szintén behajtó. Meg lehet ismerni hirdetőtáblákról és egy faragott bajszos bácsiról. Kaja lesz amit akartok, de lehet ökörsütés is. További programok lesznek a helyszínen ami nem akarok most ellőni. Szállás nincs tehát nem kéne nagyon beb@szni. Inni lehet, van 65%-os házicucc is. Parkoló nagyon nagy tehát elférnénk. Legyetek szívesek és írjatok egy listát, hogy ki jönne, mert nekem le kell adni júni elejéig a létszámot.
ja lovagolni is lehet. Ha még van kérdésetek akkor nyugodtan támadhattok.
üdv:-))
gergely tds
Persze, családos is lehet, a lurkók meg élvezni is fogják, mert van mindenféle állat csak győzzél velük lenni. Biztos, hogy szeretni fogják, mert én szinte ott nőttem föl, na jó azért nem de én legalábbis gyerekként meg most is nagyon élveztem.
Az Aranyhomok Hotel Kecskeméten van. Szóval, ha akarjtok odáig le lehet menni...........de a Tanyacsárda területén nincs szállás akkor, legalábbis nagybátyám azt mondta. Már le van zsírozva nekünk a hely meg minden feltéve, ha megyünk. Persze, lehet a városban (Lajosmizse, Kecskemét) aludni, de a csárda Lajosmizsétől 5 km-re van, és ha ittál akkor gondolom 5km-t se fogsz vezetni.
Én jelzek 2+1 (2 nekem 1 Attisnak) darabot, de hívni és időpontot/helyet egyeztetni csak a jövő héten tudunk, mert holnap hajnalban elruccanunk külföldre kicsit. Ha esetleg kell a zsé, akkor tudok utalni is.
"ami nem akarok most ellőni. Szállás nincs tehát nem kéne nagyon beb@szni. Inni lehet, van 65%-os házicucc is. Parkoló nagyon nagy tehát elférnénk. Legyetek szívesek és írjatok egy listát, hogy ki jönne, mert nekem le kell adni júni elejéig a létszámot."
És ez??????:
Neve: Tanyacsárda vendégszoba 2 fő részére Ára 11.600.-Ft/éj, 47.-EUR/éj Leírása Vendégszoba fürdőszobával 2 fő részére reggelivel (Szoba felszereltsége: minibár, televízió)
Neve: Tanyacsárda vendégszoba 3 fő részére Ára 15.000.-Ft/éj, 60.-EUR/éj Leírása Vendégszoba fürdőszobával 3 fő részére, reggelivel (Szoba felszeretsége: minibár, televízió)
Neve: Tanyacsárda vendégszoba 4 fő részére Ára 18.000.-Ft/éj, 72.-EUR/éj Leírása Vendégszoba fürdőszobával 3 fő részére, reggelivel Szoba felszereltsége: minibár, televízió)
Neve: Aranyhomok Hotel Ára 6.250.-Ft/fő/éj-től, 25.-EUR/fő/éj-től Leírása Három csillagos zuhanyzós szoba büféreggelivel, alap wellness szolgáltatásokkal (uszoda, jacuzzi, szauna használata)
Neve: Aranyhomok Hotel Ára 9.400.-Ft/fő/éj - től, 37,50.-EUR/fő/éj - től Leírása Négycsillagos fürdős szoba büféreggelivel, alap wellness szolgáltatásokkal (uszoda, jacuzzi, szauna használata)
Neve: Aranyhomok Hotel Ára 15.500.-Ft/fő/éj - től, 59,50.-EUR/fő/éj - től Leírása Négy csillagos lakosztály büféreggelivel, alap wellness szolgáltatásokkal (uszoda, jacuzzi, szauna használata)
Neve: Hotel Platán-Harkány Ára 3.650.-Ft/fő/éj-től, 14,50.-EUR/fő/éj-től Leírása "A" szárnyban szoba büféreggelivel
Neve: Hotel Platán-Harkány Ára 4.250.-Ft/fő/éj-től, 17.-EUR/fő/éj-től Leírása "B" szárnyban szoba büféreggelivel
Neve: Hotel Platán-Harkány Ára 5.500.-Ft/fő/éj-től, 22.-EUR/fő/éj-től Leírása Apartman büféreggelivel
Neve: Hotel Platán-Harkány Ára 6.000.-Ft/fő/éj-től, 24.-EUR/fő/éj-től Leírása Suite büféreggelivel
Öröm látni, hogy van érdeklődés ezután a kis mellényecske után.
Most van nálam még 8 db, délutánra ez már csak 5 lesz elvileg. Aki hamarabb hív, az kaphat gyorsabban. A többieknek várni kell jövő hét elejéig, de készül bőven, lesz mindenkinek.
Papamaci
Ha akarsz, vezethetsz benne, de nem lesz fényvisszaverős felirattal, annak a festéknek horror az ára...:-(
Köszönöm!!! Bármibe beletanulok! Ha kell!!! És gyorsan!! Meg némi fogalmam van róla az elvieket tanultam! De azt tudom hogy cégenként más a rendszer de gondolom a GIRO-s dolog az mindenütt szabvány, meg a BIC, SWIFT dolog is.
Ja! kérdezőskösöm majd. Elég speciális meg teljesen általános dolgokkal is foglalkoznak itt a hasonló területen lévő emberek...körbeszaglászom és "küldök bagyolt" :)
Hát megvan, yeaaah, de
- nincs még átírva (hétfőn)
- kamu kötelezővel szaladgáltam tegnap, ma megyek kötni igazit
- kiderült hogy téli gumma van rajta, ráadásul szerintem rossz méret (205/55R16)
- rögtön eszkalálódott egy már meglévő probléma a bal hátsó ajtóval, no jó leírom: szarakodott a központi zár, aztán nagyot akart fingani és végleg beszart, mechanikailag. Most épp gombbal se lehet zárni azt az ajtót (a többi pöpec). Lehet hogy csak tisztítás kéne neki. Nem tudjátok hol lehetne sürgősen rendbetenni? Nyitott BMW-t Budapesten bárhol otthagyni az álmoskönyv szerint közeli infarktust jelent.
Csörögj rám és megbeszéljük, hol legyen az átadás-átvétel helye.
Gróf Úr!
Ennél dizájnosabb jóval drágább lenne. Mivel hordani nem szeretné egyikünk sem (gondolom én), nem hinném, hogy bárki adna érte 2x ennyi lóvét. Attól tartok, be kell érned evvel...:-))
Tisztelt Szállító Úrrr! Nekem mindenképp kellene egy ilyen mellény, mert állítólag az osztrák rendőrök szétszednek, ha ellenőrzéskor nem ilyenben szállok ki a kocsiból... és jövő héten át kell menjek rajtuk (Ausztrián, nem a rendőrökön)
Hova menjek érte? :)))
Rákérdeztem. Tehát úgy általában a szabályozott katalizátoros kocsiknál sincs a katalizátor után lambda szonda, de néhány motornál több szonda is van a rendszerben (az EURO4 -től pedig kötelezően). A legegyszerűbb esetben 2 szonda van. Egyik a hagyományos helyen a leömlőben, ez adja úgy általában a vezérlést. A másik viszont a katalizátor mögött ellenőrzési célokból. A két szonda jelének a különbségéből találja ki a computer, hogy van-e gond a motorral. Ez olyan szintig elmegy, hogy megmondja, hogy mondjuk a 4-es henger nem dolgozik rendesen. Szal a második szonda "csak" hibát generál.
Ez a fajta vezérlés EURO4-es mociknál kötelező, előtte opciós volt.
Nem a lambda mér? És ha nincs katalizátor, akkor a lambda mért értékei csúnyák lesznek.
Egyébként elég vegyes dolgokat mondtak erről... Van aki kiszedette és esküszik hogy jobban megy a kocsi és jobban is fogyaszt, másnak viszont megnőtt a fogyasztás... Az is lehet hogy aki kivette, annak placebo-hatás figyel. Úgy AKARJA érezni, hogy jobban megy :)))
Ugyan nem ismerem a BMW rendszerét, de feltételezem szabályozott katalizátor van benne (mint mindenben), tehát a computer a katalizátor után (is) mér értékeket. Ha nincs katalizátor, akkor hülyeséget mér. Én így gondolom...
Az adó összege személygépkocsik esetén (Melléklet a 2003. évi CX. törvényhez)
Adó- kat.
A személygépkocsi műszaki tulajdonságai
Az adó összege [A személygépkocsi környezetvédelmi osztályba sorolása a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 5. számú mellékletének II. pontja szerint]
EURO III vagy jobb
EURO II
1.
Otto-motoros személygépkocsi 1100 cm3-ig és dízelmotoros személygépkocsi 1300 cm3-ig
126 000 Ft/db
189 000 Ft/db
2.
Otto-motoros személygépkocsi 1101-1400 cm3-ig és dízelmotoros személygépkocsi 1301-1500 cm3-ig
189 000 Ft/db
284 000 Ft/db
3.
Otto-motoros személygépkocsi 1401-1600 cm3 és dízelmotoros személygépkocsi 1501-1700 cm3-ig
252 000 Ft/db
378 000 Ft/db
4.
Otto-motoros személygépkocsi 1601-1800 cm3 és dízelmotoros személygépkocsi 1701-2000 cm3-ig
410 000 Ft/db
615 000 Ft/db
5.
Otto-motoros személygépkocsi 1801-2000 cm3 és dízelmotoros személygépkocsi 2001-2500 cm3-ig
567 000 Ft/db
850 000 Ft/db
6.
Otto-motoros személygépkocsi 2001-2500 cm3 és dízelmotoros személygépkocsi 2501-3000 cm3-ig
819 000 Ft/db
1 229 000 Ft/db
7.
Otto-motoros személygépkocsi 2501-3000 cm3 és dízelmotoros személygépkocsi 3001-3500 cm3-ig
1 260 000 Ft/db
1 890 000 Ft/db
8.
Otto-motoros személygépkocsi 3000 cm3 felett és dízelmotoros személygépkocsi 3500 cm3 felett
1 890 000 Ft/db
2 835 000 Ft/db
9.
Egyéb személygépkocsi
113 000 Ft/db
113 000 Ft/db
10.
Muzeális jellegű személygépkocsi
252 000 Ft/db
252 000 Ft/db
Magánszemélyeknek használt jármű behozatala esetén a táblázatban szereplő összegek 1,25-szorosát kell megfizetniük a forgalomba helyezéshez. A kizárólag elektromos hajtású járművek egyéb személygépkocsinak minősülnek. Hibridhajtású autók után a belsőégésű motor térfogata alapján kell regisztrációs adót fizetni, szerencsére környezetvédelmi besorolásuk általában kedvező, így a táblázatban szereplő kisebb összeg fizetendő. Wankel-motorosra a gépjármű műszaki adatlapján feltüntetett kamratérfogat kétszerese alapján kell megállapítani a regisztrációs adó összegét.
Sraácok! Lenne egy nagy kérésem, tudna valaki segíteni ajtózár ügyben? Nem akarom ide kitenni a problémát, ki tudja ki olvassa a fórumot anonimban... De van valami amit sürgősen meg kell oldanom :)))
Ja, amúgy a ma reggel felfedezése az "ismerd meg gépjárműved" témakörben: ezen a szerencsétlenen TÉLI gumi van. Jobban megnéztem (már a szerelő is sutymorgott valamit), Goodyear UltraGrip M+S. Ennyit a hozzáértésemről. Szóval NÉGY gumit kell vegyek, a volt tulajt pedig hétfőn megfojtom :))
Tudsz írni paramétereket? PLd. preis und gummiméret und gummi egyéb tulajdonságai.
Az a gáz, hogy nemigen tudok mit csinálni a 16"-osokkal, elkótyavetyélni valami gumisnak nem akarom... Egyáltalán mennyit érhet?
Ja. 205/55 R 16 gumik vannak fent. Mivel az első kettő kuka amúgy is, ezért nem érdekes annyira, de 3.5%-kal tér el lefelé a gyári mérettől. Állítólag ez sok.
Ki is akart felnit cserélni velem? 16-ost adok 15-ért... Nem emlékszem, de valakit mintha érdekelt volna...
Milyen hatással jár ha ki van operálva a katalizátor? Nem zavarja össze a computert? Bedadoghat a motor ha nem müködik megfelelően? A jelenség az hogy időnként hibátlanul jár, de néha gondol egyet és bedadog alapjáraton és (vagy) elinduláskor 1300-2300-ig dadogva gyorsít mintha csak minden második henger menne. A gyertyákat megnéztem, mind egyforma szép állapotú. Főleg akkor jön elő ha 100 fölötti tempóval megyek. SHELL V-POWER 95-öt tankolok- szerintem ez tiszta. Teljesen rendszertelenül jelentkezik avárosban is. Van amikor hibátlan, van amikor rendetlenkedik. A fix a 100 fölötti tempó utáni jelentkezés. Please help!!! Már nagyon idegasít:((
Szerintem nem kompatible a kettő, e36-e30 még csak csak, de e36-e39 nem valószínű. De gondolom ki tudod próbálni, vagy előtte egy mérőszalaggal felméred a terepet:))))
Megvannak a részletek a Lajosmizsei BMW Találkozóról.
Június 4-én (szombat) lenne a lajosmizsei Tanyacsárdában. Fél 10-re kellene odaérni. Találkozó a soroksári Auchan parkolójában legkésőbb fél 9-kor.
Aki egyből oda szeretne menni: M5ösön: Lajosmizsei lehajtónál letér és BP. irányába megy visszafele a régi 5-ösön és a 64.-es km kőnél lesz egy behajtó.
Aki a régi 5-ösön szeretne menni: 63km-kőnél szintén behajtó. Meg lehet ismerni hirdetőtáblákról és egy faragott bajszos bácsiról. Kaja lesz amit akartok, de lehet ökörsütés is. További programok lesznek a helyszínen ami nem akarok most ellőni. Szállás nincs tehát nem kéne nagyon beb@szni. Inni lehet, van 65%-os házicucc is. Parkoló nagyon nagy tehát elférnénk. Legyetek szívesek és írjatok egy listát, hogy ki jönne, mert nekem le kell adni júni elejéig a létszámot.
ja lovagolni is lehet. Ha még van kérdésetek akkor nyugodtan támadhattok.
Az aerodynamic és az m5 hátsója hasonló. De ez körbe aerodynamic.
Gabesz
mobile.de-n
Nem is rossz a gép: csak 83e Km van benne...
Ha vkit érdekelne.
Tegnapelőtt végigjártam a Keresztúri úton levő bontókat és találtam egy diamantschwarz színű e34-est m50-es mocival, de a doboz tükröset. A bontós azt mondta, hogy egy farönk letépte az első hidat a teknővel együtt. Oszrák a gép és ami hiányzik róla: első híd, motortető, első lámpa+homlokfal+a lécek körbe+a tacho. A komplett belső megvan a hátulja meg minden. Egész sokmindent ki lehetne szedni belőle. A váltógomb az nincs mert azt már kiszedtem bekőle:-)))
Holnap megyek vissza még pár cuccért. Esetleg jönne még vki?
Ez csináltatott mellény, vagy ilyen a gyári, mert megmondom őszintén, hogy én sajnáltam a gyárira a 10k körüli összeget, és még nem is lehet tudni, hogy rajta van-e a BMW embléma vagy sem. Ha csináltatott, és olcsó, akkor kell nekem is:))))
Ne is idegesítsd ilyen adatokkal !!!! :) Inkább találd ki mi a túró lehet a baj:) Benned van minden bizodalmam. És majd ha erre jársz szólj, mert egy mosással jövök neked a segítségért!!
Sixpack, 16761...egy M5 tulajnak kenytelen vagyok elhinni :) Ezt senki nem is allitotta, hogy az aerodynamic-nak barmi koze is lenne az M5-hoz. Csak kep kellene mar rola, foleg a hatuljarol ;)
Milyen területen dolgozol? :))
A magyar bankszektornak van még pár baja. Pld nálunk azért a nyugati átlaghoz képest rengeteg ügyfél sétál el a pénzzel, ami lopás csak nem büntetik annyira... (hitelkártyák, áruhitelek esetében 15-20% körül!!!!), és ezt te fizeted meg a kamatokban. Ezen kívül irtózatos pénzeket kell(ene) invesztálni az IT-be, meg jobban szervezni a munkát, mert nem hatékony ahogy dolgoznak. (ezt is az árakban fizetitek meg :(( Továbbá a magyarok banki kultúrája - összefüggésben azzal hogy nem nagyon van miből meg mit bankolniuk - valahol az uránbányász béka segge alatt van.
Ja, és ehhez jön még hogy a támogatott lakáshiteleken a bankok irtózatos pénzeket kaszáltak (OTP tavalyi profitja 100 milliárd felett, idén lesz az 130 is). Ezért persze nem törekszenek hogy hatékonyabban működjenek és mélyebben nyalják az ügyfelek fenekét, mert a lé így is megvan.
Egészen 2-3 évvel ezelőttig szinte minden bank megpróbálta a top 10-20% ügyfeleket kiszemezgetni, a többiekre meg szart. Ez ha lassan is, de változik. (Én épp ilyen változásokon dolgozom, ha éppen hagynak :)))
Taliznom kell Geryvel is, a szombat biztos, a helyszin még nem, mert nem tudom, hogy hová kell mennjek, de ha gondolod, oda adom Gerynek a cuccot, és ti Pesten lerendezitek!-ha nem jó a szombat!
Ááááá!!! :((( Máááá megvettem!!!!! Legalábbis kifizettem... elvileg ma 5kor van bimmer a seggem alatt...
Az 1 giga reális, én azt mondtam a srácnak hogy minima egy félgigás zsuga menjen bele a masinába. Egyébként engem minden ilyen geek dolog érdekel, vegyük úgy hogy hobbi... Ha veszek gépet és a boltban akarják összerakni, hangosan szoktam tiltkozni...
Szép állapotú(nem padkázott) 16" BMW alufelni, igény esetén Michelin Pilot 225/50 90%-os gumikkal. Ha kell van még 4db 2 cm-es nyomtávszélesítő is. Csak a gumik, ill a nyomtávszélesítők külön nem eladók!!!
Nekem is van destinator. Én Zürichbe mentem vele és utca házszámra odanavigált. Szerintem jó. Még Budapesten is jól lehet használni ha olyan helyen jár az ember amit nem ismer.
Van pda-d? Ha viszont rá akarod tölteni a nyugateurópát akkor nagy kártyát vegyél bele. Asszem nekem ausztria, svájc, é-olaszország van rajta az kb 200-250 mega. Ha még ráteszed franciao., spanyolo., meg még ezzel a pakkal nemtom mi van az még legalább ennyi hely. Szóval nem árt ha egy 1 gigás van benne szerintem.
Nekem megvan mind. Ha gondolod segíthetek. Mi nem is vagyunk messze egymástól. Csak vedd má meg azt a rohadt kocsit:)
Hát én a magam részéről mindent megteszek hogy jó bank maradjon, és ez nem bullshit. Sajna van egy nagy versenytárs akinek e nevét nem írhatom le hogy az OTP, na ők finganak egyet és elszáll a piac. :D
De egy másik kérdés: Az E36-E39 elsö ülései mennyire kompatibilisek???-mert felmerült bennem az ötlet, hogy amíg az 5-öst használom, átteném bele a kupém füthetö, félbör sportszékeit!:)
Csak azt nem értem hogy az ilyen szép nagy emberek, miért a kicsi autókat szeretik? :o) Félreértés ne essék, az e30 teljesen rendben van ha van menne kraft! De lehet,hogy én csak egy nagy 5-er ben érzem jól magam igazán! Ja lehet ez azért van mert kicsi vagyok? ;o)
Érdekelné a srácot. A PDA-s programokhoz annyi közöm van, hogy 5 éve egy informatikai analfabéta ismerősöm vett egy ilyet, aztán én szenvedtem egy napot vele mire összebarátkozott a kőkori PC-jükkel. Soros porton...érted... De akkor még nemigen volt ilyen netes regisztrációs kötelezettség, igaz, ilyen komoly szoftverek sem voltak rá.
Oké, ráér addig. A Destinatorhoz megvan komplett nyugat európa is. A pda kicsit más világ mint a pc, itt ugy megy hogy megveszed a progit, felrakod PC-n keresztül pda-ra, majd neten keresztül a pda azonositóját elküldve beregisztrálja a progit a gyártónál. Ugyanezt a progit más pda-ra felrakni már lehetetlen. Az Aeromap ilyen. A Desti az hát..... izéé :-))) De működik full. :-)
Láttad mekkora vagyok, és tudod szerintem, hogy mekkora egy E30!:)-föleg ha nem gyári-recaro-fotelek vannak benne, és minden ajtóbecsukásnál ütközött a térdemmel a tekerö!-még jó, hogy a térdem bírta!:)
Nekem az E30-amban kb havonta a kezemben maradt, vagyis állandóan lerugtam, elmentem egy bontóba, és 5 euróért hoztam 2 marék ablaktekeröt!-szerintem ez az olcsóbb!
John Ihazábol én is csak tervezem, hogy megcsinálom, ezért éles tapasztalatokat nem tudok, ha nem egyszerű az csak a nőgyogyászati kezek hiánya, de Haasz kolléga csinált már ilyet. De amint olvasom FSO Papának van egy eladó készlete, ami engem is érdekelne!
Bár ahogy nő a gyerek, lehet hogy hátra jobb a manuál! :o)
Tudom-tudom, az elektromosat meg le lehet zárni!
Ezért viszont nem biztos hogy szétbombáznám a két hátsó ajtót, meg mindent!
Amúgy Papa, a tied konfort? Mármint autamata vagy amíg nyomod adja az érzést?
Hali! Ez überkirály lenne így hangzásra (+ kellemes női hang) :) , de ki kéne próbálni. Mégpedig nem nekem (bár én is megnézném, mit tud, kíváncsiság). A srác június 9-én jön haza 4 napra, akkor le lehetne bonyolítani.
Egy kérdés: más országhoz való szoftver hogyan szerezhető be? Leginkább Ny-Európa, azon belül is Ausztria, Németo., Svájc, Franciaország, esetleg Benelux. Ami ezen van Magyarország , az jogtiszta vagy jogpiszkos?
Volt régen egy 1 cd-s etk-m, valami 2002-es kiadás avval semmi gond nem volt. a 2004.09-esnél már az a bajom hogy mondjuk rákeresek egy 530d dugattyúra és a teilenummer rublikában egy nagy büdös semmi van.....és még jó pár dolognál. Tegnap leszedtem a 2005.01-est, annál is ugyanez a helyzet, például tds motoralkatrészeknél csak felsorolja ami az adott képen van de a teilenummer oszlopban csak 1-2 alkatrésznél van szám.
Egyszerűen nem értem miért, a gépen XP fut, minden felbukkanó ablakban német nyelvet választok, és mégsem jó. A régi 1 cd-s öreg etk-n meg minden oké volt, mindenhez volt teilenummer.
Nekem van eladó! Ipaq 3850 és soros Royaltek2000 GPS + Aeromap 2.4 Magyarország + Destinátor Magyarország egyben: 60000.-
A gps vadiuj garanciális, (uj ára 24000Ft lenne...) A Destinátor házszámra keres, nagyon jó. Ja és kedves női hang mondja hogy mikor hány méter.... (ennek ára vagy 40e felett lenne...) Kipróbálható, tesztelhető.
Kicsomagolva igen megvannak, de nem tudom megnyitni, mert nincs hozzá rendelve program üzenetet ad.
Szerintem az irodai gépegység erősen le van butítva, azért nem tudok mit kezdeni vele most így hirtelen.:-) (Bár az, hogy én vagyok a balf*sz az sincs kizárva!:-))
Na. A tulaj külföldön, úgyhogy a Wallis megveszi tőle, én meg tőlük. Egyébként ez így tisztább is, ha valami gixer van akkor övék a felelősség, és kicsit könnyebb rájuk találni, mint egy kitudja-kicsoda magánemberre.
Csinált már valaki PDA-s navigációt E34-be? Egy cimborámnak kéne ilyen megoldás, most nézegetek neki, de igazából a szoftver a gond. Ha megveszi kb annyi mint maga a kütyü, az ilyesmit meg jó elkerülni :))
Miért, mire gondoltál? Nem nagy kunszt! Ha csak árakra vagy kíváncsi, egy egyszerű editorral megnyitod a filét és kereséssal az ismert cikszámot megmutatja! Ja, asszem nettó árak!
Nem vagyok fővárosi , ezért segítség lenne, ha a felsoroltak közül meg tudnátok mondani , melyik van közel Budaörshöz és Törökbálinthoz, mivel jövő héten szerdán oda szólít a munkahely és ezt a környéket nem igazán ismerem.:-(
Érdemes lenne újat venni ködlámpából? Eddig , ahol érdeklödtem (vidék) bontókban nem igazán volt, mert viszik , mint a cukrot!
- BMW Center Budapest X. Hortobágyi u. 4 06-1-261-7658,06-30-944-8041 - Nagytétényi út 104. 228-68-17 - Bányalég u. 1. 207-14-74 - Bécsi út 347. 387-94-03 - XVIII. Vasvári Pál 4 291-47-50, 06-30-268-2909 - X. Keresztúri út 202. 264-2569, 06-30-94-42-348 (5-ös, 7-es szériához) - Rákosi út 46/a 06-30-95-06-844 - XVII. Alacskai út 06-20-9-57-57-77 - 1192 Hunyadi ůt 112. 06-20-964-0653, 06-20-952-3691 - Weiland 06-26-575-208 - Bavaria 06-1-388-8131
Bocs, hogy beleszólok, de amit én mondtam neked gumist ott nagy a választék és ilyen méretben nem ilyen szarokat adnak, hanem rendes gumit amik kb 60-70%-osak. Mellesleg a 4 gumi kijönne neked max. 40 ezerből szerelve. A minap jártam feléjük és azt mondta ha véletlenül nem lenne ilyen méret akkor a nagy telephelyről másnapra hozna. De volt nála, mert 15" kerestem és azt mondta, hogy tele van BMW méretű gumikkal. De te tudod....:-))
Na. Részint én is hibás vagyok. A kocsi bizományban volt bent, el akartam indítani a hitelszerződést, amíg csak foglaló van a kocsin, hogy hamar menjen. (Maximum visszamondom, ha kiderül hogy húzza a gép a belét). Közben szervíz, meg Kendtomi is megnézte, hálás köszönet. Tulaj és Wallis közötti megbízási szerződést + forgalmit másoltam a lízingnek, küldtem papírokat, közüzemi szarokat, anyámat bevontuk kezesnek a hülye üzembentartói miatt, viszont az adásvételit a Wallissal írtuk. Lehet hogy itt volt a hiba, mert emiatt most kell egy papír a tulajtól, amit ő is aláír, ezért vadásszuk, különben már rég nálam lenne a gép.
Hogy az átiratást hogy lehet így elintézni, hát nincsenek illúzióim, mindannyian tudjuk hogy erre megvannak a bevált vesztegetőemberek. Elvileg ugye szigorúan a törvény szerint átíratni nem lehetne érvényes kötelező nélkül. Aztán mégis lehet.
Tényleg nem akarok vészmadárkodni, de attól mert annál a banknál dolgozol, még meg kéne hogy nézzék, mire és kinek fizetnek. És ahogy így vissza olvasom az irományokat, csatlakozom dj tx-hez, eléggé káosz az egész.
És ezzel az autóval akarsz még egy hét múlva nekivágni Franciaországnak...
Hát pozitív hozzáállásból ötöst érdemelsz, az biztos!!
Kívánom, hogy sikerüljön és a nehéz kezdés után sok örömöd legyen ebben a bömösben!!!
Ott különbség hogy én dolgozói finanszírozásban nyomom, tehát kicsit lazábban kezelték a dolgot. Rendben lesz minden, csak az időfaktor most már kicsit nem begyere...
Egy pár bankkal van és volt kapcsolatom de akkor amikor én akartam elhozni az autót a következő volt a menet (valahogy így nem biztos hogy pontos):
1, eredetiségvizsga, törzskönyv és forgalmi másolata lead banknak
2, ha minden tiszta akkor a bank adja a finanszírozási ajánlatot
3, adásvételi, papírok lead
4, ha minden OK akkor az elöző tulaj kapja a pénzt, Te a forgalmit a bank meg pihenteti a törzskönyvet a széfben amíg az autó finanszírozás alatt áll. Régen a forgalmiba jegyezték be az elidegenítési tilalmat a bank javára
Most nemtom hogy mennyiben változott a menetrend de nemtom hogy egy bank vagy lízingcég tiszta papírok nélkül hogy finanszírozhat egy autót.
Eleve velem szóba se álltak amíg a törzskönyvet nem virítottam!!!
Nincs lejárva. Júliusig jó, de úgy hirdették a kocsit hogy "2007 márciusig", ezt szóvá tettem, erre elkezdte magyarázni hogy minden autót így hirdetnek, és ha elkel, megcsinálják. Ha el akarja szabotálni, közbelépek mint a Sárkány :))
Ott a gond, hogy én még egyet sem. :))
Amúgy nem szívesen írom le, mert nagypofának tűnik, de annál a banknál dolgozom ahol felvettem a hitelt. Ha valami nem gömbölyű, nem én húzom a rövidebbet, ugyanis a kereskedő fő partnere mi vagyunk, és azért tudok itt szólni pár embernek hogy nézzen már rá a dologra.
A csóka egyébként alighanem csak elég slendrián, de nem sunyi. Szarik bele egy egymillás autóba, mikor tele a telep nagy bömbikkel meg svédacélokkal. Mingyá hívom.
Lehet, hogy velem van a baj, de valamit itt nagyon nem értek. Banki finanszírozással vetted az autód, ki is van már fizetve, de nem kaptad még meg a régi tulaj miatt.....
Úgy kicsesztem a központit hogy csak ugy csörgött!!!
Azokban a szar centrálzár motorokban van a mikrokapcsoló ami adja a jelet a központinak az aktuális állapotáról. Nos az egyik biztos beállt, akkor van ez. Vagy a központi állt be!! Nekem nem sokat szarozott az autóvillamosságis, lecsapta a BMW közpointiját és berakott egy másikat!!
Kösz, ha nem jön össze más akkor veszek két ilyen Fuldát aztán nem eszem egy darabig. A "más" az a cimborám, aki megpróbál kb. ilyen árban Michelint szerezni. (Gyár...)
Mondjuk úgyis elmegyek egy gumishoz, az meg úgyis azt fogja mondani hogy cseréljem egyben, de az húzós lenne... Én meg nem tudom megállapítani hogy a hátsókkal azért elvagyok-e még egy darabig. Goodyear, azért az nem olyan szar.
Ceat a Pirelli másodmárkája. Szerintem is Fulda mindenképp. A6 ajánlott neked Sportivát is, az német budget kategória, prémium gyártók régebbi mintái. Szerintem mindenképp Fulda, mégpedig Exelero (új minta, nagyon dícsérik). Matadort, Barumot felejtsd el - pláne egy BMW-re :)))
gergely, Aham...nem lehet, hogy amiatt nyit vissza, mert ugy erzekeli mintha nyitva lenne? Mondjuk en nem ertek hozza, de lehet, hogy csak a zarnal van valami.
Robert, Szerintem is a Fulda vagy esetleg a Barum. Bar a Fiaton nekunk volt Matador (MP akarmi) es ott az is teljesen jo volt.
én voltam Dányban megnézni a másodikat (525i 24V, vanos). Összességében még azt is mondhatnám, hogy nem reménytelen a gép, bár van rajta sok kisebb hiba. Pl klíma nem megy, valahol elszivárgott belőle a gáz. Amikor a mostani gazda megvette, akkor még ment, aztán valahol lassan elszállt. Vezetőoldali ablakemelő végálláskapcsolója szar, felhúzás közben vagy 4x leáll. Ja és iszonyatos karcos hangja van mozgás közben. Jobb hátsó ablak szorul, felfelé alig bírtuk kézzel (!)rásegítve felhúzni. Gumik repedezett oldalfalúak, kukásak. Eredeti szervizkönyv, papírok megvannak. Amúgy motor hangra szép, visco jó, váltó tűrhetően váltogat, olajfolyás nincs alatta, futóműhangok nincsenek. Itt-ott volt fújva, de elfogadható minőségben.
Ami viszont nagyon kemény, az a gazdája. Egy elég nagyhangú cimborámmal voltam (igazából neki néztük), namost az ember egy pillanat alatt a kocsi alá beszélt minket, a saját iszonyatos viccein betegre röhögi magát. Én inkább nem szóltam hozzá, csak amikor már kibaszottul idegesített, akkor mondtam, hogy álljon már le, mert nem hallom a motor hangját az övétől :) Eléggé el akarja adni, mert egy hét után felhívott (megőrizte a számom), hogy mi is van, mert jönne más is megnézni (holott nem ígértünk neki semmit), viszont nem hinném, hogy nagyon akar belőle engedni, van rajta még több mint 500e hitele, és valami kistehert akar venni helyette. Én mondjuk 800-at adnék is érte.
Használt gumi téma: én még életemben nem vettem használtat (egyszer régen kaptam 2 db Comfort téli futózottat ajándékba, azt feltettem egy régi nagypolákomra hátra, jó szar is volt, ki is dobtam). Viszont rengeteg gumim lett szálszakadásos, főleg régebbi Pirellik, amiket ugye újonnan vettem, és a jó magyar utak...pedig járdán _soha_ nem parkolok, inkább 3 utcával arrébb megyek. Sajna ezekből könnyen lehet a képeken látható hasadás, ami aztán nagy bajt okoz. De józan ésszel belátható szerintem, hogy ez jórészt típusfüggetlen, inkább talán a prémiumkategóriákra kevésbé jellemző (a kép ugye ellenpélda erre is - Dunlop, mégha egy közepes mintáról van is szó), Matador, Barum és társaira inkább. De ebből iszonyatos flame-k szoktak kialakulni mindenféle fórumokon, úgyhogy nem szeretném szítani a tüzet. Az biztos, hogy csak eladásra vennék használtat. Az új gumi árát úgysem fizeti meg senki sem az autóval, a vevőnek is jó, mert a szar gumi alkualap, és leglább olyan gumit vehet utána az autójára, amilyet akar.
Haj emberek
A gumis topicban a következőt ajánlották 225/55 R 16 méretben: Ceat Tornado, 2 db felszerelve 60 ropi.
Van még "kb" ebben az árkategóriában Barum Bravuris 32/db, Matador MP42 25e / db, ez W-s. Ezek szerelés nélkül.
Melyik lenne szerintetek jó? Erről a Ceatról életemben nem hallottam. Skodás lévén a Barum meg a Matador ismert.
Jobb elöl nem megy a tükör meg a centrál. De ami a nagyobb baj, hogy ha a riasztóval zárod be, akkor fojto visszanyit, csak másodikra v. harmadikra nyit ki.
Még föl kell ragasztani a kédereket, díszléceket feltenni, de ez ráér.
Nekem egyszer volt egy olyan, hogy épp vittem szervizbe a kocsit, leállítottam az udvaron, és míg bementem lebeszélni a szakival a dolgot, szépen leeresztett. Emelőre raktuk, kiderült hogy jobb elöl a belső oldalon elfáradt a gumi, és volt rajta egy kb tízforintos nagyságú kidudor, ami elengedett szépen. Ha az Üllőin száll el hetvennel a csúcsforgalomban, lehet hogy nem kérek több kenyeret.
Bizomanyban volt bent a gép, és azért kellett előre utalni, mert hitelt vettem fel, sokat. (Nekem sokat). Pénteken ment az utalás, csak volt közben a háromnapos ünnep. A tulaj is a papírok miatt kell hogy a lízing felé minden le legyen dokumentálva...
Holnap kapom! A díler nem tudta elérni a tulajt! Most már kezdek rohadtul zabos lenni... Amíg csak le volt foglalózva meg nézegettem, addig még lehetett azt mondani hogy "itt a hülyegyerek, akart vezetni végre egy bimmert, aszt úccse fogja megvenni" de most már öt napja ott figyel náluk a pénzem. És a tulaj baszik felvenni a telefont. Eredetvizsga megvan, viszont a műszakit még mindig nem intézték el. És elvileg jövő szerdán mennem kell Lyonba.
Szerintem meg nem tudhatod biztosra...kivulrol ezzel se volt semmi gond es mivel 70 centi alatti, az 1.6 mm-es mintazat is megvolt. En tobbet biztos nem veszek hasznalt gumit.
Rumcice, Ezt mondtam en is. Sokkal olcsobb lett volna a 4 UJ gumi mint a tores, de igy legalabb legkozelebb nem fogok ilyesmit csinalni. Viszont annak orulok, hogy az auto visszaallt teljesen gyari allapotura (ehhez azert nem 1 embernek kellett a segitsege innen a forumrol), mert elotte meg a Puntos kaland miatt eleg sok ugy alkatresz, fokent karosszeria elem kerult ra. Igy most ezeknek a kulonbseget is jobban latom mint elotte...
RF, Okos ember a mas karan tanul...vagy, hogy ;) Szoval inkabb vegyel valami Daytont, vagy barmi mas olcso, de uj gumit. Szar gumival ne kozlekedj szerintem. Kulfoldre meg plane.
Kösz! Igazából arra gondoltam, hogyha a baleset megfelelően dokumentált és csúnya, akkor a törvényi kötelezettségen túlmennek, mert nem érdekük hogy esetleg kiszivárogjon az ügy. De ez már marhára attól függ hogy kivel kerül szembe az ember...
Azt nemtom milyen szakember, de hogy gátlástalan muffmágnes az tuti. És még én se nagyon jutok szóhoz ha a közelben van, pedig az nagy szó, amekkora pofám van...
Ez talán rendben lehet, de ha a guma mellé kellene fizetniük néhány milla kártéritést is......... Háááát szerintem nemigazán ismernének el semmi gyári hibát. Tudomásom szerint a garancia után rajtad van a kényszer bizonyítani hogy tényleg a gumival volt gond. Ez egy 4éves terméknél elég gázos lehet, talán lehetetlen is. Esetleg ha azzal a gumiszériával már volt sok probléma akkor elképzelhető.
Akit leirtál az a tipikusan jo reklamácios szakember:)))
Szavatosság, hogy a gyártó kötelezettséget vállal, hogy a teljesítés pillanatában a termék hibamentes. Ha hiba volt az átadás pillanatában a termékben, és ez később kiderül, a bizonyítási kötelezettség a jogosultat terheli (vagyis a vevőt). Pl. ha egy ház fala az eleve hibás szigetelés miatt felázik, ez csak később derül ki, ez iskola példája a szavatosságnak, a lakónak kell perelnie a kőművest, övé minden per és bizonyítási meg szakértői költség, melyet, ha megnyeri a pert a kőműves ellen, kifizettetnek a kőművessel, és megtérítik neki ezeket a költségeket, valamint a kőművest kártérítési kötelezettségre kényszerítik.
Jótállásnál a kötelezettnek kell bizonyítania a hibamentességet (megfordul a bizonyítási kötelezettség!), és hogy nem csak a teljesítés pillanatában, hanem bizonyos időintervallumon belül hibamentes a termék. A jótállás és a garancia szinonim fogalmak. Ezt valamennyien tudjuk, mit jelent, pl. egy mobiltelefonra 1 év garancia, ha elromlik, a gyártónak kell(ene) bizonyítania a hibamentességet, a saját költségükre javítják a készüléket, vagy cserélik új azonos termékre.
Ha nem javítható, és nem cserélhető azonos termékre, akkor árengedményt kell adniuk a termék eredeti vételárából, melyet ha az ügyfél elfogad, megtarthatja a csökkent értékű és minőségű terméket, vagy elállhat a szerződéstől, vissza kötelesek adni az új termék visszamenőleges (szerződéskötési) vételárát.
'Vagy'-ok és 'és'-ek fontosak!
Szavatosság és jótállás független az alkatrészellátás és utánpótlás idejétől, egyébként minden esetben 3 év a jogvesztő határidő, utána a gyártó tetszéséhez van mérve.
Hát szerintem jó állapotú a guma akkor OK a bemondás + rá van írva, viszont rúgtam be párszor azzal a csókával aki a reklamációt intézi, és elhiheted nekem: a szövegétől előbb kiszédülsz az ablakon minthogy jegyzőkönyvet írhatnátok. Toxikus a csóka. Én nem bírom megállni röhögés nélkül, nem is kell hogy kinyissa a száját... Meg még inni is tud... :)))
Hát ez az! Menni semmiképp sem szabad vele. A haveromék fél éves videojára is közölte a drága kereskedő, hogy hát istenkém, "elhasználódott". Túl sokat nézték biztos! Letakarni aztán mutogatni ha vendég jön, erre való!!!
Na ilyenkor törne elő belőlem az állat.
Utánajártam guminagykernél, ahol vásárolni szoktam.
70 centi gumiátmérő alatt 1,6mm, 70 centi felett 3mm profilmélység esetén, ha bizonyítható a gyártási hiba létezése, cserére vagy jogosult. Gumi életkora nem számít. Létezik továbbá az ún. karkasz garancia, ennek futózáskor van jelentősége.
Ha a gumi meghibásodásából károd származott (pl. karambol), és rendőrség és igazságügyi szakértői vizsgálat igazolja, hogy a gumi meghibásodása volt a baleset kiváltó oka, valamint tanúsítják, hogy az a gumi a baleset pillanatában a járműved alatt volt, kártérítési pert indíthatsz, amit jó eséllyel megnyerhetsz.
Utólag bármit is hozna ki Gabesz gumijainak vizsgálata, nem lehetne bizonyítani, pl. hogy a baleset pillanatában az a gumi volt rajta az autón.
Gyakorlati tapasztalat, hogy 99,9%-ban használat során sérült meg a gumi (padka, kátyú...), és ez volt a szálszakadás oka, nem gyártási hiba.
Következtetés: csak új gumit szabad venni, és garázsban kell tárolni száraz hűvös helyen, hogy meg ne sérüljön... :(
Nyuszika ül a tóparton, mögé settenkedik a béka és befogja a szemét. - Na, találd ki, ki az! A nyuszika hátraemeli a kezét és elkezdi tapogatni a béka fejét. - Neked se hajad, se füled... Te vagy Niki Lauda.
Ex Michelin-es cimbora szerint ha náluk nagyon verte ilyenkor valaki az asztalt, kapott új gumit. A kár mondjuk több, de szerinte ha perrel befenyeget valaki, akkor van rá esély, egyszerűen nem ér ennyit a gyárnak a presztízsveszteség.
Kivéve persze, ha a gumi előző tulaja tényleg padkáról padkára csuppantotta az oldalfalat...
Ez nem garancia, hanem termékszavatosság. Jóval tovább tart, mint a garancia, és különösen ilyen esetekben szokták szigorúan venni, végül is itt emberélet forog kockán, ez nem egy kib...ott fogkrém ahol max rossz ízű lesz a szád...
Meg kéne nézni hogy mit ír elő az EU a gumik szavatosságára. Végül is többek között erre tartjuk. Egyébként nem is feltétlen a helyi forgalmazóhoz kell ilyenkor fordulni hanem a vezérképviselethez, presztízsből megéri nekik hogy ha jogos a panasz, fizessenek... Különben jönnek az újságírók :)) Nem mondom hogy biztos vagyok benne, de valószínűnek tartom hogy lehet valamit tenni.
Az E30 318i-vel jártam így, Pesten a Lágymányosi híd lehajtóján lefelé a Soroksári útra egy kissé laposabb az útnak a fekvése, esett az eső, így a kopott gumijaimmal aquaplaningeltem egyet (min 3 mm profilmélység). Felszáguldottam a Soroksári sávelválasztójára, és centiméterekre álltam meg a szembejövő forgalomtól és a vasúti híd lábától. A fék kb úgy fogott, mintha tükör jégen fékeztem volna.
A 4 új gumi lényegesen olcsóbb lett volna, mint bontóból karter, kartertömítés, 3 felni, 2 első lengőkar, egy hátsó lengőkar, néhány szilent és gömbfej, stb... :(
Sztem ez tökmindegy, hogy használt vagy nem. Ha nem volt (akár korábbi) külsérelmi nyom, hanem belülről szállt el, akkor az a gyár hibája (hacsak nem írsz alá egy papírt véltelkor, hogy 4 évesen kötelezően kidobot a gumit akkor is ha 80%-os). Ha nem tudják bebizonyítani, hogy előtte valaki 70 fokos gőzkamrában tartotta a kereket majd minden reggel berakta a jégszekrénybe egy órácskára, akkor... Nemtom de én vagyok az a típus aki kis dolgokon nem szeret fogyasztóvédelmit játszani, de egy ilyen esetben napi 5 meailt meg levelet kapnának, ha kell. Ez nem játék...
Hasznalt gumi volt. Igy szerintem erre esely nem lett volna. De vegulis arra jo volt, hogy megtanuljam, inkabb egy olcsobb UJ gumi, minthogy egy hasznalt markasabb.
Hm... Nem lehet ilyenkor futni néhány kört Dunlopéknál? Nehogy már szét kelljen szállnia egy négyéves guminak. Ha szakértő tudja bizonyítani hogy anyaghiba volt, kötelesek téríteni a kárt...
Rumcice, Nem. Ez a normal lokosokhoz egy kulon darab, amitol kicsit lejjebb kerul az egesz es sokkal jobban fog kinezni tole :) Mondjuk 70K kicsit keves is lenne egy komplett uj lokosert ;)
Szicsu, Robert, En biztos, hogy nem padkaztam le elotte, egyszercsak szetszakadt az oldala...
Az a csaj még pár év múlva is nagyon dögös lesz, pláne, ha térdelve könyörögne nekem...mind1 lenne mi dübörögne a kocsijában...:-)))
Viccen kívül bírom az ilyen hollywoodiakat, akik még nem szálltak el annyira maguktól, hogy bírnak normálisan is viselkedni, nekem mindig szimpi volt ez a csaj!
RH
Nem szép dolog, hogy így káromkodsz folyamatosan...:-DD
Pink? Te jó isten... Moby Dick, a rózsaszín bálna... Egyébként remek reklám Budapestnek: nálunk olyanok az utak, hogy még egy Range-t is tönkr lehet baszni! Ha ügyes vagy!!! Az összes terepjárós cég ide jon majd tesztelni: amelyik kibírja a Thököly utat, azt onnantól felárral adják, mert akkor a Dakaron se lehet sok baj...
Tényleg, de ETK rajzon nem egyértelmű, az nem egy komplett lökhárító? Nem az van az 540i aljára felcsavarozva, ha az csak egy külön alulra felcsavarozható valami?
Nem, tudod, az a katalán építész... Antoni Audi... Aki a S4grada Familiat meg a Casa Quattrot tervezte... Szecessziós...vagy recessziós?
540-es cimborámmal életünk meglepetése volt, mikor házi bajor-dílere egyszer csak egy új S8-cal jelent meg. Előtte csak bajorja volt, úgy kb. 40 darab. Nos nála ez kb. olyan mintha Ratzinger bíboros holnap bejelentené: meggondolta ezt a Vatikán-dolgot, és holnap elveszi feleségül a házvezetőnőjét... és csak polgári esküvő lesz...
Sic transit gloria mundi!! :D :D
ImportEUr, Most latom csak, hogy van potkerekhez gumid. Az a "megfelelo" mit takar? :))
Rumcice, Okes. Nem is tudtam, hogy ennyifele M-es lokos van... Ezeken kivul van meg az Aerodynamic Paket, amit a normal lokosokre lehet utolag felszerelni es nagyon jol nez ki. +a teljes csomagban van meg a csomitarto tetejere is egy kis szarny ;)
Csak nem megvertek valakit kéderrel? :)))
Persze hogy E34 a király. Én az E39-et pld nem szeretem, de mivel egyszer majd az E34-ek elérik azt a kort, amikor már azért nem... Hát fanyalogva... Az E60 viszont tetszik, és bárkivel hajlandó vagyok kiállni vizestörölköző-, vagy gumikéder csatára, aki Mr. Bangle-t gyalázza
Az tény, hogy talán az E34 volt az utolsó elfogadhatónak tűnő kompromisszm a normális és az elektronikával teletömött kocsik között. Ok, OFF, de pld. új Audi menetstabilizátor rendszer, teszt: pilóta megcsinálja a rénszarvasvédelmi manővert, majd nemes egyszerűséggel elengedi a kormányt, autó meg visszakormányozza magát egyenesbe. Remek!! Tényleg! Aha, és mi van ha elromlik és az aktív kormányzás nem egyenesít, hanem görbít? Bele az árokba, 210-nél???
Csiga, 2000-es gumik voltak...a javitas vegulis olyan 600K korul allt meg, de sokkal egyszerubb lett volna 4 uj gumit venni. Viszont most nincsen semmilyen utangyartott cucc benne ;)
Meg nem sértesz, nem vagyok a Hummerek rajongója. Naná, hogy gyorsan eladnám, de nem hinném, hogy E60-ra költeném. Mert ahogy Tocsa mondaná, E34 a király!!!
Akinek meg nem, az mind b...zi, és gumikédert érdemel!!!
(a fent írt sorok megértése nem könnyű, ha valaki nem volt velünk Tokajban)..:-DD
Ne mondd már, hogy nem adnád el és vennél belőle egy 1 éves E60-at és egy Z4-et... :D
tovább nem ragozom, mert még megsértek esetleg egy titkos Hummer rajongót...
Jogos. Ha jól tudom, bimmeren két okból is hátul kell lenni a jobb gumiknak.
Még futok pár kört, végül is az ex-gumis havernak érdeke, hogy ki is érjek hozzájuk Fr-ba, ugyanis viszek neki meg a barátnőjének pár cuccot... :))
tegnap kértek segítséget 1db 20-as felni formájában a range-re. egy lelkes gumis/felnis "megszánta" őket szekszerint:)
amúgy jó volt látni hogy a "police" e39m5 ami már évek óta nyomja ezt a nem éppen autókímélő versenyt, még mindíg bírja a gyűrődést. elsők között érkezett a ringre.
Reggel találkoztam néhány sanyarú sorsúval közüllük az Astoriánál és a Bajcsyn. Többek között Daryl Hannah kisasszonnyal, aki kapott új kerekeket az autójára is valami sérülés miatt(www.origo.hu). Volt közöttük egy baromira megnyújtott H2 is. Nem volt könnyű neki a reggeli csúcsban...:-))
"stabil anyagi helyzetben lévő" hölgyek-urak versenye...el kell jutni a-ból b-be, közutakon, ennek minden előnyével, és hátrányával. ez jelen esetben london - monaco. ha rákeresel, elég sok infot találsz róla.
Első lökhárító négyféle van, mint az az előző hozzászólásomból részletesen kiderül (nem kettő), csak a számolási műveletek a Jaegertől még kissé pontatlanok...
Sima, M-es, régi M5, új M5. Utóbbi kettő kizárólag M5-ön fordult elő, előbbi kettő csak nem M5-ön volt.
Amit 540i-re beraktál, az speciel a régi M5 lökös, a nagy alsó koptatója miatt. Ahhoz lehetett külön rendelni csak az alsó részt, vagy csak a lökhárító részt, ezért ebből a fajta alsó részből sok fut az utakon. Új M5 és sima M-es lököshöz nem lehet csak külön alsó vagy felső darabot rendelni, ha beleakad valamibe és leszakad az alsórész, akkor nagy cumi van... :((
Drága index, ahogy látom trukkozni kell a linkekkel, mert elcseszte oket.... Tehat Akkor Copy paste megoldással : http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=144510&command=ugras&screenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=117733&command=ugras&screenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=104490&command=ugras&screenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=140119&command=ugras&screenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=102126&command=ugras&screenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=119092&command=ugras&screenwidth=1024