Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89899

És vannak csodák... :)))) 

Előzmény: BPO-105 (89897)
Aron_son Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89898

Köszi!

Előzmény: BPO-105 (89897)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89897

Hát mivel egy olasz fórumon jelent meg, ezért nem látok semmi kivetnivalót abban, ha nyilvános lesz itt is:

http://forum.milanotrasporti.org/viewtopic.php?f=6&t=2196&start=1605

 

A varázsszó pedig: kérdezz :)

Előzmény: Aron_son (89896)
Aron_son Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89896

Engem érdekelne. Ha itt nem, akkor szívesen veszem mail-fiókomban (publikus).

Előzmény: BPO-105 (89895)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89895

A jó hírem az AGI égisze alatt működő vállalatok Ikarusainak VIN listája lenne.

Előzmény: Aron_son (89894)
Aron_son Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89894

Sokat kutakodtam olasz oldalakon, kevés sikerrel. Mi a jó híred?

Előzmény: BPO-105 (89893)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89893

Olasz Ikarusok (és EAG-k) adminisztrációs részével mennyire vagyunk tisztában?

Ha nagyjából semennyire, akkor van egy jó hírem.

 

A fórummotort meg csókoltatom.

CLY-802 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89892
buszosjocó Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89891

Az a Kisalföldes 260-as nem az, amelyik sárga, háttal áll az útnak, és le van bontva a oldala? Állt ott egy 256-os is. Reggelente 20 percenként mentem, mert a szomszéd szerint akkor van kint a gazda... Sajnos nem jött...

Előzmény: Laszlocsik (89888)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89890

Minthogy számos helyen rozsdacsipkés, így gyanús, hogy a tetőszerkezet bizony annyira rossz állapotban volt, hogy még foglalkozni sem volt érdemes vele.

Előzmény: MA3455 (89889)
MA3455 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 89889

Elsőnek azt hittem kabrió 180-as lesz, de ahogy néztem a képeket, ez bizony újjá lesz építve teljes tetőszerkezet ablakkerettel. Valószínűleg annyira menthetetlen volt. Esetleg valahol találták, vagy tetejét lezúzta valami.

Előzmény: Ep128 (89874)
Laszlocsik Creative Commons License 2014.06.30 0 0 89888

A HR02VIM selejt, lerekva egy szentegyházi fürésztelep közelében, ugyancsak itt van már nagyon régóta selejtezve, egy ex. kisalföldes 260.06 típus.

Előzmény: BENczúr utca (89849)
Laszlocsik Creative Commons License 2014.06.30 0 0 89887

A HR15YTA rendszámmal csak ez a busz közlekedehetett más autóbusz nem, ugyanis 1997-ben láttam elöszőr a buszt Csíkszerdába a Volánbusztól került ide, több éven át Volánbusyos szinekben közlekedett, akkor még Csíkszerda Budapest útvonalon is, akkor már ezzel a rendszámmal. Az első kisalföldes kocsik is 1997-ben érkeztek Csíkszeredába, de több éven át nem YTA végződésű rendszámmal közlekedtek. hanem pl. HR 192, HR 193, csak joval késöbb kaptak más rendszámot. 

Előzmény: HBweb hu (89885)
Laszlocsik Creative Commons License 2014.06.30 0 0 89886

Ikarus szakértők szerint a típusa Ikarus 259, a román törzskönyvében Csepelt ír 1991-es gyártás. Én heti több alkalommal utazok vele. Helyköziben közlekedik, de rüvidebb különjáratokat is végez. A belső tere megegyezik a hagyómányos Ik. 250-es típuséval, csak a csomagterei magasabbak, ezért magasabb az egész busz a hagyományos 200 asoknál. hátul négy üllőhelyel.

Előzmény: Törölt nick (89883)
HBweb hu Creative Commons License 2014.06.30 0 0 89885

Hoppá!

 

A listámban eme rumén rendszámmal egy kisalföldes 266-os (AFF-617) szerepel, de a fotogalériámban már tényleg ez fura jószág látható:

http://hbweb.hu/fg/fg0904991/html/kep160.htm

Lehetne tudni többet e kocsi életútjáról?

Előzmény: Snake-Mojzi (89884)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89884

A korábbi BX 66-20. 1988-ban épült a Béke téri főműhelyben Csepel alvázra Cummins motorral.

Előzmény: Törölt nick (89883)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89883
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89882

Itt pedig egy kép a mai krakkói nosztalgiáról:

http://phototrans.eu/14,698461,0,Ikarus_280_26_ZV280.html

 

 

Előzmény: krepsz_zoltan (89868)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89881

Hát ilyen nincs.

Ha volt ereje az illetőnek utánanézn-e, hogy BX 71-56 volt a legelső rendszáma, akkor vajon mennyibe került volna rájönnie, hogy ez nem azonos a BU 86-07-tel?

Nem kötelező újságot írni, ha valaki ekkora tárgyi tévedésekre hajlamos.

Előzmény: vt976 (89880)
vt976 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89880
Előzmény: P.Box (89828)
YD-48-08 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89879

Üdv!

Ezt a hirdetést találtam.Milyen kapcsolatban volt az Ikarus,és Kiskunhalas? Köszönöm előre is a választ.

 

krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89878

Lublin

Előzmény: RIKA424 (89875)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89877

A LU-ból Lublinra tippelnék.

Bár a lengyel rendszámok a legtöbb esetben nem ilyenek, az első betűje a tartomány, a második (esetleg a harmadik) a város jelölésére szolgál (pl. Katowice = SK, ŁódŸ = EL, Białogard = ZBI).

Előzmény: RIKA424 (89875)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89876
Valami bővebb infó esetleg?
Előzmény: Törölt nick (89871)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89875

Melyik város ?

 

Előzmény: krepsz_zoltan (89868)
Ep128 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 89874

Csodálatos (lesz)! Látszólag egy 180 -as... Kíváncsi vagyok, mikorra (mi) készül (el) belőle! :-)

Előzmény: Törölt nick (89872)
Mihál Creative Commons License 2014.06.28 0 0 89873

1961 év folyamán megyénként összevonták az AKÖV-öket, és a megyeszékhelyi számot kapták. Tehát a bajai járművek is futhattak 44-es számmal is 61-ben.

Lásd: mihal.fw.hu/akov1954-61

Előzmény: pumukli89 (89865)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.28 0 0 89872

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.28 0 0 89871

Revilo Pace Creative Commons License 2014.06.28 0 0 89870

Keresem egykori kollégáimat, akikkel 1992-ben együtt dolgoztam ezekkel a buszokkal a Cooptouristnál, illetve a Mercurius Travelnél. A telep Csepelen volt, a Szállítók útján

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!