Sziasztok! Olyan problémám van hogy nem nyílik a csomagtartóm. A gombbal már régóta nem működött de már a kulcs se nyitja, viszont a többi ajtót ugyan úgy nyitja. Állítólag felhasználói szinten is le lehet ezt tiltani illetve engedélyezni a rádió gombjaival. Hallott már erről valaki? Köszönöm a segítséget!
2 problémám is lenne... elöször is h kiirta a kocsi h gáz van a kipufogo rendszerbe ami valoszinü a fap regenerálodás hiányára utal...ezt ahogy olvastam ugy tudnám olvasni h üresben 4000 fordulaton döngetem a motort 10 percen keresztül. Reális ez?
a másik gondom az lenne h izzitot kellene cserélni viszont jolenne tudni hogy hol is helyezkedik ez el a motoron. ha valaki mellékelne egy képet vagy videot vagy bármit nagyon hálás lennék. továbbá a turbot ajánlották tisztitásra szervizben de csak hetek mulva tudnak vállalni stb... valoban ennyire problémás ki beszerelni a turbot a 4007 2.0 hdi-ban?
Nem tudom, kinek milyen a tapasztalata velük, nekem most is nagyon pozitív volt.
Megmutattam a lefotózott hiba szimbólumot a műszerfalról, mondta a munkafelvevő, hogy ez nem folyadék hiány, hanem FAP eltömődés. De hátha nem az, mert ha az, akkor 192 ezer az alkatrész...
Bevitték a kocsit, megnézték, azt találták, hogy minden szenzor működik, de nem regenerálja a FAP-ot. Folyadék van kb. 1,5 liter, viszont a FAP-ban csak kb. 120 gramm van lerakódva, márpedig ha 1,5 liter löttyöt elhasznál, akkor annál több a lerakódás. Plusz az autónak nem nullától, hanem 182.000 km-től indul a km számlálója (jó eséllyel annyira tekerték vissza, azért), és ezek a számok inkonzisztensek. Lehetséges, hogy ezért nem regenerált az autó.
Ezért azt javasolták, hogy nullázták a regeneráció számlálót a szervizben, tehát az autó most azt hiszi, hogy tele a tartály és lehet regenerálni és ha nem jelentkezik a hiba 800-1000 km-en belül újra, akkor minden ok. Ha jelentkezik, akkor vissza kell menni és akkor szét kell borítani jobban az autót.
Nekem kis híján 2 hétre tudott a szerviz időpontot adni, ezalatt nagyjából 500 km-t mentem gond nélkül úgy, hogy kint volt a figyelmeztetés.
Azt sajnos nem tudom, hogy egy full feltöltés mennyi időre elég. Én amióta megvettem az autót, kb. 45 000 km-t mentem, de azt nem tudom, hogy mikor megvettem, a folyadékszint mennyi volt. Tehát az biztos, hogy egy feltöltéssel 45 000 km-t minimum el lehet menni... :D
Egyébként a komputer nem a folyadék mennyiségét nézi, hanem a nullázástól (amit ugye feltöltésnél csinálnak) számított regenerálások számát, ebből matekozza ki, hogy milyen ütemben fogy a lötyi.
3 hete volt nekem is ilyenem, itt a fórumon nem vállalta senki, úgyhogy márkaszerviz (Fábián). Folyadék feltöltés + nullázás a komputerben 38 000 pénz, kb másfél óra. Bónuszként csináltak téli átvizsgálást (folyadékok, akku, stb.).
Szia! Nekem is 2.0 hdim van, igaz több benne a km. Nekem is jelenkezet ez a hiba,nekem először gázpedál hibát írt.Azóta mentem vele 30-ezret néha előjön. Most keresek bele gázpedált, csere majd kiderül mi lesz. Ha lesz változás írok, hátha tudok segíteni. Üdv