Valoban sok ertelme van, mert a ptc-futoelemnek aram kell, a ventillatornak detto. Sosem fogod kitalalni, mi tortenik az akkuval, ha ezt a kettot fel orat jaratod. Foleg telen.
Ilyen hibám (is) volt. Kontakt hiba/szakadás van a műszeregységben lévő relénél. Ami mellesleg a műszeregységben lévő (jobb-bal) irányjelzés visszajelző izzóinak küldi a dejejt. Tehát ha nem működik -nem kattog- akkor nem is villoghatnának az izzók...
Javítás menete:
1.műszeregység kiszed 2.hátulról látható négy szekció, a fenti széles nyákot kell kiszedni - 2db metszett csavar fogja. 3. http://kepfeltoltes.hu/160112/DSCF6443_www.kepfeltoltes.hu_.jpg a képen baloldalon látható 4db tüske ellenőrzése, ill. a többi forrasztás ellenőrzése. 4. ha a 3. pontban minden rendben akkor a fogyasztás/olajnyomás/vízhőfok részleg kiszerelése és az ottani forrasztások ellenőrzése ahová becsatlakoznak a tüskék: http://kepfeltoltes.hu/160112/DSCF6444_www.kepfeltoltes.hu_.jpg és ha már itt jársz rápillanthatsz a többi forrásztásra is (15 pin csatlakozás, 4 pin csatlakozás) 5.forrasztás, visszaszerelés, örülés
A 211-ben biztos sok értelme van a Wiha által említett bypass állófűtésnek, amikor az utastér melegítésére ott az elektromos radiátor, legalábbis a dízelekben. saját véleményem, hogy a motornak kellhet inkább a melegítés, az már csak külön öröm, hogy az utasok sem fáznak már beszállás után közvetlenül sem.
Segítség kellene. Mercedes 190e van. Két napja az irányjezőnek nincs hangja /kattogás/, de ennek ellenére kint és bent a műszerfalon kifogástalanul műkökik. Mi lehet a gond?
Szerezz nekem is kákát. De ugy hogy jol járjak vele. Elég lessz egy kell komplett w 124 belső minden földi jóságával hogy egy szinü legyen a belső elemeim::))
A gyár jól választott. Nekem a Sprinterben is, és a 210-ben is in line van, és így szeretem. Ha nem melegítené a motort, akkor veszítene a komfortosságából. Időm van, és végeredményben kevesebbet fogyaszt az autó meleg motorral plusz állófűtéssel, mint hideg motorral. Legalábbis nekem ez volt a tavaly téli tapasztalatom.
A 211-ben nem fejegységből kapcsolod, hanem a kilométeróráról. A kapcsoló nagyon jó dolog, mert beszállsz a meleg autóba, elindulsz, a vized eléri az üzemi hőfokot, akkor ideje kikapcsolni. Vezetés közben nem túl egyszerű a kilométeróra menüjéből sem, és telestartról sem. Ilyenkor jó dolog a kapcsoló. Persze nem ez a ronda utángyártott, ami a leírásban van, hanem a gyári Mercedes.
A leírást köszönöm! Sok hasznos infó van benne, de sokmindent nem így fogok csinálni. A telestartnak megvan a gyári helye az autóban, és az antenna is benne van az üvegben. Nem szeretnék egy műszerfal mögül kikandikáló antennát látni az autóban.
Udv.w210 2.9 td 1999esem van.milyem olaj valo bele gyarilag??mol max 10w40em van itthon rezszintetikus.0w30at is irtak bele.n akarnek szart bele tenni.478ezer van a kocsiba kartergaz mentes nagyon jo a motorom:)
Gyarilag nem valaszthatsz, a gyar valaszt helyetted. Utolagos beszerelesnel viszont tobb valtozat letezhet:
az inline-valtozatot teszed be, ami a motort is melegiti, cserebe 40-60 percre van szuksege (ergo tobbet is fogyaszt). Vagy a bypass-valtozatot, ami csak a belteret melegiti, azt viszont gyorsan (20-30 perc).
Ha CAN-kompatibilis valtozatot veszel, akkor nincs szukseged a kapcsoloorara, az autod menujebol allithatod be a bekapcsolasi idopontot (ha az autodban van megfelelo fejegyseg).
A W211-hez igy hirtelen ezt talaltam, ez a jelek szerint inline, es CAN-en kommunikal a fedelzeti halozattal:
Ranezesre ugy tunik, hogy ez ugyanaz, mint amit gyarilag kapsz. Es mivel StarDiaggal kell aktivalni, szerintem a fejegysegrol iranyithato. Viszont a beepites nem kis melo.
Az a gond hiába van hibakód olvasóm több is de mindegyik csak 2000 utánit olvas. :( Ez valószínű OBD I-es még és ahhoz nincs progim.Van csatlakozóm és egy Austrál profi programom de nem látja a komputert. De köszönöm az ötleteket! :)
Sziasztok! Csabais! Az a 4-es csati aminek a kepet a multkor elkuldted az kb melyik reszen van a 24-es nek? Csak, hogy ne kelljen sokat keresgelnem. :) Koszonom!
Sziasztok! W203-as c180 Compressor coupe autóm van, 2004-es évjárat. Korábban csak alkalomszerűen villant fel a Battery/Alternator piros hibaüzenet, de el is aludt azonnal, és semmi további tünet nem volt. Mostanában egyre gyakrabban fordult elő, egyszer menet közben teljesen leszívta az amúgy vadonatúj akkut. Eddig ez úgy néz ki, hogy nincs töltés. Bikázás után viszont gond nélkül működött az autó újra, ez már elgondolkodtatott. Nemrég kiokosítottak, hogy a műszerfalon meg lehet jeleníteni az akku feszültséget, így már pontosabban látom, mi történik. Időnként nincsen töltés, az autó akkumulátorról működik, folyamatosan csökken a feszültség 12 V alá, aztán idővel megjelenik a piros hibaüzenet is. Máskor viszont akár menet közben egyszer csak megjön a töltés, 14,2 V a feszültség, hibátlanul működik minden. Találkozott már valaki hasonlóval, esetleg tudtok segíteni, mi lehet az oka, merre keressem a hibát?