Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vw_passat_b8 Creative Commons License 2018.06.04 0 0 34330

Köszönöm Mindenkinek a tanácsokat!

Előzmény: atuc (34323)
409 Creative Commons License 2018.06.04 0 0 34329

Itt sem fogsz olyat találni. Amúgy honnan vetted ezt a marhaságot?

Előzmény: dataevo (34328)
dataevo Creative Commons License 2018.06.04 0 0 34328

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Budapesten tudtok ajánlani valakit aki be tudja állítani az autómon az előtöltést? /VW Bora 1. pdtdi AJM motorkód/ Körülbelül mennyibe szokott ez kerülni és mennyi idő?

 

Köszönöm, szép napot!

atuc Creative Commons License 2018.06.04 0 0 34327

Ez az egy perc egy rendes fizikai kulcsnál nem igaz.

Előzmény: Stetten (34325)
ctvi Creative Commons License 2018.06.04 0 0 34326

Mechanikus védelem, esetleg titkos kapcsolókkal kiegészítve, hogy hosszabb ideig tartson, míg hozzá tud férni a dolgokhoz. Ha hozzáfér az ECU-höz (vezérlőegységhez) fizikailag, onnantól megoldják már sajnos... Pár percet szánnak rá, hogy elindítsák, nem fognak 10 perceket próbálkozni! Viszont, ha nagyon akarnak valamit, akkor azt úgy is meg fogják oldani! Lopás elleni casco, ezzel csökkented a károd nagyságát, de lesz veszteséged így is rendesen, ha ellopják!

Szerintem.....

Stetten Creative Commons License 2018.06.03 -1 0 34325

Az elektronikus védelmek (legyen az gyári vagy utólagos) szart sem érnek. Egy perc alatt kiiktatják a tolvajok.

Vaves Creative Commons License 2018.06.03 0 0 34324

Szerintem is ;-)

Előzmény: atuc (34323)
atuc Creative Commons License 2018.06.03 0 0 34323

Szerintem a semmire dobnád ki a pénzt. Jól működő, jól diagnosztizálható a gyári rendszer.

(Riasztási források memóriája, konfiguráció, komfortfunkciók. stb)

Egy plusz olcsóbb indításgátló trükköt kell beépíttetni valami értelmes emberrel, úgy hogy véletlenül se verje tele hülye hibakódokkal a rendszert.

Ismétlem: RIASZTÓként csak kevesebbet tud mint a gyári RENDSZER. Biztonság szempontjából nem lépnél előre egy lépést sem.

 

Szerintem.

Előzmény: vw_passat_b8 (34322)
vw_passat_b8 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 34322

Meta Easycan Digital M03

Előzmény: atuc (34321)
atuc Creative Commons License 2018.06.03 0 0 34321

Miféle riasztó? 

Szerintem egy komplex gyári komfortrendszert nem kell basztatni. Bele kell rakni a gyári mellé egy egyedi egyszerű indításgátlót oszt jóidő...

Előzmény: vw_passat_b8 (34320)
vw_passat_b8 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 34320

Jó reggelt kívánok!

 

Passat B8-ba (2015) új riasztó beszerelésekor a benne levő gyárit (beltérvédelemmel) VCDS programmal ki lehet szoftveresen kapcsolni, vagy le kell kötni?

 

Carguy1 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 34319

Szia!

 

Kombi A6?Kezdőkép sincs?2G rendszernél a telefon modul szokott tönkremenni,illetve a kombiknál beázik bal hátul az erősítő!Gyorsan meg lehet találni mi a baja!

Előzmény: kari-m (34315)
mica-r Creative Commons License 2018.06.01 0 0 34318

Gyári vagy VCDS diag szerint mi az ábra?

Előzmény: kari-m (34317)
kari-m Creative Commons License 2018.06.01 0 0 34317

Csak mérés alapján minden jó. A tápok és a buszrendszer is (szkóppal nézve).

Előzmény: mica-r (34316)
mica-r Creative Commons License 2018.06.01 0 0 34316

Meg kell keresni a baját, egy ilyen hálózaton nem érdemes tippelgetni

Előzmény: kari-m (34315)
kari-m Creative Commons License 2018.06.01 0 0 34315

Heló Urak!

 

Van nálam egy 2007 Audi A6. MMI rendszere nem működik. Nincs kommunikáció az egységekkel. Ha az optikai kábeleket lehúzom látszik, hogy van jel és a cankapu is bedobja a hibát (optikai rendszer hibát). Gyújtás ráadáskor a kesztyűtartóban és a bal hátuljában lévő egységekben kattog egy relé. Van valakinek valami ötlete, hogy melyik egységgel lehet a probléma. Szerintem a kesztyűtartóban lévővel, mert a váltókarnál lévő kezelőegységek sem kelnek életre.

enndre Creative Commons License 2018.06.01 0 0 34314

Mindenesetre érdekes, hogy tegnap még tudtam nyitni. 

Előzmény: mica-r (34312)
enndre Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34313

Lehet. 

Előzmény: mica-r (34312)
mica-r Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34312

Akkor vacakul sikerült a sw koppintás a kínai tudósoknak :-)

Előzmény: enndre (34311)
enndre Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34311

17.0.1

Előzmény: mica-r (34310)
mica-r Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34310

Ez pontosabban milyen VCDS?

Előzmény: enndre (34309)
enndre Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34309

Köszönöm. Ez érdekes. Csináltam egy autó scant és utána meg tudtam nyitni. Gondoltam gyors teletankolom és utána lefuttatom a dpf regenerálást,viszont amikor újra megnyitottam tankolás után már ismét szürke volt, hiába próbáltam az autoscant is újra. Viszont valami Rod hibát mutat, ha sikerül képet feltöltenem akkor megmutatom. 

Előzmény: Vaves (34308)
Vaves Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34308

Az illesztés és az alapbeállítás ablakának login nélkül is aktívnak kell lennie, ma volt bent egy Octavia 1,6CR, direkt miattad néztem meg.

Előzmény: enndre (34306)
enndre Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34307

Esetleg a kód lett volna rossz? 

Előzmény: enndre (34306)
enndre Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34306

Az van, hogy bírom a biztonsági kódot amit találtam, elfogadja, de nem történik semmi. 

Előzmény: Vaves (34304)
enndre Creative Commons License 2018.05.31 0 0 34305

Igen. Le is ellenőriztem. Azt írja, hogy aktiválva . 

Előzmény: Vaves (34304)
Vaves Creative Commons License 2018.05.30 0 0 34304

be van aktiválva a vcds-ed?

Előzmény: enndre (34302)
Gáborvw Creative Commons License 2018.05.30 0 0 34303

Sziasztok! Cjeb motorkódú 2013-as 1.8Tfsi motorról van valakinek tapasztalat vélemény? Milyen típus betegségei vannak? Egyik ismerősöm szeretne ilyet venni.

enndre Creative Commons License 2018.05.30 0 0 34302

Szia!

 

Sajnos mindkettő szürke. Nem tudom mit rontottam el. 😕

Előzmény: Vaves (34300)
enndre Creative Commons License 2018.05.28 0 0 34301

Na arra nem emlékszem, hogy szürke volt e. 

Előzmény: Vaves (34300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!