jól hangzik, de én szeretném teljesen eredetinek hagyni a vasat, ergo veszek majd hozzá rolót...
gyártani tök simán lehetne ilyen vászon cuccost. valószín?leg az akasztófül megoldása jelentene problémát, azt hiszem én kiküszöbölném. a vászon visszahajtott és levarrt széleibe jó vastag (olyan kör keresztmetszet?) kalapgumit f?znék. szépen meg lehetne oldani és ha jól állítja be az ember akkor feszesen tartja a rongyot...
tényleg érdemes lenne bővebben kommunikálni, rengeteg pénzt meg lehetb takarítani vele.
Kár, hogy a VBT honlap nem alakul, az pl egy alkalmas hely lenne ilyenekre mint, alkatrészbázis törött autók megvételével, tipushibák, információk a kezeléshez stb
Bizom benne, hogy többször azért nem kell a váltóhoz nyúlni...
Érdekes, nekem ebben a topicban volt hozzászólásom, oszt szôrén-szálán elt?nt. A 480 szerintem is megérdemel egy külön szobát, nem egyszer? darab :-)))
Ma 400 kilométert nyomtam le benne, 9.9 lieres átlaggal jártam meg Pécset. Ja, ez egy 92 októberi Turbo. Aki a 8 literes országúti és a 11 literes városi fogyasztást sokallja, az vagy nappapisan közlekedik vagy nem megy 2 henger a kocsijában :-D
Szerintem nagyon dögös kis autó, csak ne lenne annyira hulladék módon tervezve/legyártva/összerakva.
váltó kettes fokozatának tengelye eltört, + egy csapágy kellett bele, irányárként 50e Ft szerepel. Tudtam, hogy az alkatrész ár is több ennél, de majd csak holnap megyek, lehet, hogy kicsapom a balhét. Elvileg ha nagyon kötözködni akarnék, beleköthetnék a számlába jogcabály alapján, de már várom vissza a sakáltosomat
Ez nem lassú ürülés volt, hanem így december elején hipergyors...
Kiszámláztak 155 nettót, még nem láttam, de anyagköltség volt 75, munkadíj szintén annyi, csak kicsit érdekesnek tartom mit molyoltak rajta 16 órát....
Áááá, itt vannak a kacsintós tulajok, üdvözlök mindenkit. Az az igazság, hogy tényleg ráfért erre a típusra egy külön topik, mert elég ritka darabok. Nekem még az ivanixban van, de már ha minden igaz holnap vihetem.. Ha van esetleg olyan ajánlott szaki, aki ért ezekhez a típusokhoz, és nem húzza le az embert, akkor feltehetné valaki, ivanixal jól rábaxtam
Hm, '87-es? ; Azt hittem 88-tól készült ilyen autó.
Nem hangzik szentségtörésnek, hiszen mindenkinek megvannak a saját szempontjai az autót illetően. Kiadások és fenttartás szempontjából egyértelműen a suzuki a jó választás.
Annyit még, bár megkésve, hogy én az európa biztosítótól átmentem az unionhoz, a 'klub-kötelező' nevű szrződéssel. Ez annyit jelent, hogy az autóklub diszkont tagsági kártyát kiváltva (2500 HUF), az unionnál meg lehet kötni ezt a kötelezőt. Az európánál 120-at kellett volna fizetnem éves szintem, itt viszont 68-at!!!!!
Remélem ez nem fog úgy elfajulni, mint az európa tette...
Kisagy: Én debreceni vagyok...
Mire gondolsz, amikor azt állítod, hogy a corradokat, vagy a hondákat olcsóbban és kevesebb nyűggel tudod üzemeltetni? Ki tudja? És Hol? Pesten? A honda szerviz tulajdonos? Mire alapozod ezt?
Tisztelettel : UfoKiller
Amúgy +, ne hagyjuk meghalni ezt a topicot, én is rengeteget keresgéltem még rá nem találtam. Ne haragudj meg érte kedves 'kisagy' , de nincs kedvem a volvo topicban 2351667623538236487 üzenetet végigolvasni, mire végre találok egy 480 ról szólót...
Előre is köszönöm...
Nekem egy '88-as 480 turbo-m van, 315578 km-rel jelenleg , ill több az, mert kb 1000 kmren kontaktos volt az órája. 2003 aug 22-én vettem, 274XYZ km-rel, 430 ezerért, azóta kb 100 kékhasút költöttem rá műszaki vizsgával, és ződkártyával, olajcserékkel együtt. :O) Ez szerintem nagyon korrekt. Nagyon mexerettem a kis vadócot. Most viszont elvittem 1 ismerős szervizébe, ahol diszkont áron , (nem diszkont módon) mindent megcsinálnak rajta. Kiderült, hogy az előző tulaj kib*ta belőle a rossz lambda szondát, így az elmúlt 40000 kmren nem volt. A fogyasztás így országúton 8 liter volt (az átfolyásmérő tanulsága szerint) Ez sok! A városi pedig 11,1 liter volt, nyugdíjas tempóban. Jövő hét csütörtökre kész a gép, majd beszámolok...
Ja, klímás! És működik is, elvégre csak 1 volvo...
A ráköltött összeg magában foglal 1 db hátsó kerékcsapágyat, ami az én gyenge vezetési képességemnek és gyerekes hülyeségemnek köszönhetően egy padkának történő nekicsúszás során lelte halálát.
Szóval 2 dolog vagy veszel több pénzért egy Korrektet vagy olcosbbért de lehet arra a gatyád is ráköltöd.... Jó lehet szerencséd és kifoghatsz.. de nem jellemzö. Amit mindenki mond hogy vidd el állapotfelmérésre... Pesten Ivanicsnál megcsinálják, kb 8 rugo. Megéri mert egy részletes állapot lapot kapsz a kocsiról. Mivel viszonylag ritka tipus igy nem éri meg elkapkodni a vásárlást.... De Gyere Át a Volvo topikba s ott van több olyan ember aki igen jól ért hozzá...
Egy kicsit felhozom:
Szóval, nekem a szerelő (megbízható, becsületes, óccsó, szaki) megvolna, már csak a hozzáillő 480-as Volvo-t kéne beszereznem.
Tudna segíteni valaki nem túl régi, mondjuk 1990 és 95 közötti évjáratút, nem túl sokér'...?
Köszi.
Nem akartam venni (mostanában), csak érdeklődtem, mert nem lehet infót találni róla.
Persze ilyesmitől féltem, csak olyan tisztességesen megcsinált autónak tűnik, és talán annyira nem készítik ki őket, mint a Corradókat, vagy CRX-eket.