A szamárvezető segítségével ma szétszedtem.... Most jó!
Azért elmondom, hogy kissé meglepődtem. A gyári mikrokapcsoló egyik lába le volt törve és az előző tulaj szigetelőszalaggal odagányolt valami "istentudja" honnan kibányászott mikrokapcsolót a gyári mellé. Természetesen nem volt vízálló. Igazából azt csodálom, hogy működött.
Én most visszatértem a gyárihoz, mert kapcsolt az csak az egyik lába letört, de azért ezt meg lehet oldani, nem kell rögtön gányolni. (türelem, forrasztópáka és némi gondolkodás csodákra képes)
Ilyen valakinek nincs eladó? csak olyan kéne ami tudja a fedcomot tehát gomb van a végén meg tudja a hátsó ablaktörlőt...mert amit ma kaptam arról elfelejtették mondani, hogy sedanból való kapcsoló és nincs hátsó ablaktörlő...egyébként fedélzeti nekem is életre kelt azzal a kapcsolóval, amin van gomb a végén:)
de ameddig a földön fexik a csápos emelőm addig nem tudok kuplungot cserélni, meg lehet ilyen autót nem érdemes ünnepek közt szétszedni mivel ha pl kell lendkereket venned, akár egy akár kettőst, a bontók zárva boltok zárva nagykerek zárva, megáll az élet, én a helyedben elnapolnám januárra
Ha már tempomat a téma. Napokban észre vettem hogy nem működik a tempomat. Gyorsan rajottem hogy a kuplungpedal logasa okozza a problémát. Állandóan nyomja a kapcsolót. Ha a labammal fel húzom a pedált akkor működik a tempomat. Kb ezzel egy időben feltűnt hogy csuszik a kuplung. Nem birja a Jenatuningot. :-D lehetséges hogy a kuplug állapota miatt került egy picit lejjebb a pedál? Mindket problémát szeretném megoldani.
így lehetséges?:) holnap kapom én is az ilyen kart a 307hez:) már csak be kéne tanítattni!
Meg a duda sehogy sem megy nem értem.....levettem megcsiszoltam az érintkezőket meg minden de sehogy sem...nem értem....piros kábelek is a helyükön meg a test kábel is a kormányon! De a duda szól mert ha bezárom és rányomok még egyszer megszólal a duda de ha nyomom bent meg sem nyikkan!
A kuplung felengedéskor rángat, de ezt nem mindig csinálja, viszont az fenálló probléma hogy váltáskor mikor már felengedted a kuplungot, és nyomnád a gázt, egy pillanatra visszatorpan, olyan mint ha mégegyszer rákuplungolnál. általában ha sokat áll az autó, és hideg van, akkor szépen lehet váltani vele, de csak addig amig felkapcsolsz pl 5ig meg vissza, hogy dolgozik a kuplung. mitől lehet ez ?
Sajnos semmit nem ír ki a fedcomp, az még hozzátartozik főleg amit írtál, hogy a gyári távírányítós kulcsom megadta magát és egy külön másik távos kulcsot meg a neten kapható hozzátartozó vezérlőt használom már vagy fél éve (eredeti kulcsszár és immó természetesen átrakva ebbe a kulcsba),soha semmi gond nem volt vele., tehát nem az eredeti távos kulcsa van viszont a pótkulcsa az megvan az eredeti, igaz azzal még nem próbáltam de az nem távos csak sima kulcs.
Szia! Nem ír ki valamit a kijelzőre? Pld. gyenge az elem a kulcsházban? Mert ebben az esetben nem fog indítani, csak teker. Ugyanilyen motorral szerelt az én autóm is (még az évjárat is stimmel), nekem olyat csinál néha, hogy teker de nem indít és világít a műszerfal. Két dolgot lehet csinálni: egyik a kulcs újra iniciálizása, a másik meg az, hogy a távirányítós kulcsot szétszedni, elemet kivenni, várni kb. 5-6 másodpercet, elemet vissza és már megy is.
Tegnap először és ma ismét előjött induláskor egy kis problémám.
2004-es 1.4 16 V KFU motorkód.
A problémám a következő indítózáskor egy furcsa csilingelő hang soha nem hallottam eddig, forgat az indító de nem indul, többszöri próbálkozás után sem.
Újra próbálva megint csilingel semmi hibakód nincs, nem indul csak forgat. Kiszállok tiszta ideg lezárom (elszívok egy cigit). Aztán újra megpróbálva ajtó kinyit gyujtás rá és beindul megy rendesen látszólag semmi hiba.
Ma reggel ismét eljátszotta vittem volna a gyereket suliba (esik az eső) és nem indul, Ideg ismét lezár egy cigi, kinyit forgat és indul.
Érdeklődök miért csinálja ezt már másodjára kezd idegesíteni nem merek vele sehova messze menni mert félek hogy nem fog beindulni.
Szabolcs megyében lakom erre nem ismertek valakit aki esetleg csinál egy gyári diagot vagy ért hozzá, gondolom valami elektromos gondja lesz. Nap mint nap szükségem van az autóra munkához kell.