De azt írja volt levéve teljesen a saru, és úgy hagyva, majd pár nap után vissza téve, úgy jobban indult, de nem volt meggyőző ahogy írta, gondolom akkor így sem volt valami jó a helyzet.
Ha azon a 2.5 MHz-en, ahol a japan es az europai FM-frekvenciatartomany metszi egymast, talalsz kedvedre valo musort, akkor hasznalhatod radionak, igen.
De lehet, hogy ez is egyfajta fetisizmus... Tudod van akinek erre all fel... 😄😄😄😄 marmit az okoskodasra, bacakodasra. Ki tudja mi jon ezutan? A hasara terit egy pzs-t es reccs... Komolyan mondom beteg egy vilag ez... 😆😆😆
Kékled! Pont írni akartam, hogy nehogy Te bosszantsd fel magad más véleménye miatt.... : O ) ( Wiha amúgy is olvassa a gondolatot fórumon keresztül, tegnap be is mutatta ezen képességét )
mielőtt kidobnám, vagy vissza vinném, igen tisztelt nagytudású márkatárs... esetleg olyan autóba, mint pl ML w163, vagy w210, stb , amiben rádióként tud funkcionálni használható? vagy ott is csak levélnehezéknek?
A japan szoftver nem olvassa az europai adatbazist, europai szoftvert meg nem tudsz ra tenni, ugyhogy vettel egy draga levelnehezeket. Vidd vissza szerintem.
Ha innen közelítjük meg, szerinted az a kb. + 20 % kapacitás mennyivel növelheti meg az indíthatóság idejét? Azért ilyen cudar időben is úgy két hétig nem kéne probléma legyen ezzel, szerintem, de az a két nap maximum egy nappal lesz több a 100-as akkuval, és az még mindig kevés, ennyi idő után úgy kéne induljon, mint a parancsolat.
Válassz másik autóvillamosságist. Ha valóban levenné a töltés 60 %-át egy indítás, akkor egy véletlen lefulladás után már nem tudnál indítani..
85 Ah és új akku, hidegben legyen mondjuk 50 Ah, ami kinyerhető még úgy, hogy indítani lehessen. Egy izzítás durván 30-60 A közötti érték, amit a generátor felgerjedéséig az akku nyújt (ez mennyi-kerekítsünk egy percre), maximum 1 Ah. Az önindító megindítása olyan 6-700 A (ex has), ha már megmozdult, akkor valami 3-500 A között ingadozó érték lehet. Egy rendes dízel azért két másodperc alatt csak elindul, ha 500 A-re és 5 másodpercre is számoljuk, akkor is 4 Ah körül van, tehát az körülbelül tíz indítást jelent egyhuzamban, és egy indítás durván 5 Ah kapacitást emészt fel. A töltés kicsit bonyolultabb, a generátornak van egy maximum terhelhetősége és belső ellenállása, tehát ha sokminden fogyaszt, akkor a töltésre forduló áramerősség is kevesebb. Egy maibb generátor esetén azért 40-50 A marad erre a célra rövid ideig, amíg a belső ellenállások és a kapocsfeszültség lehetővé teszi, majd természetesen elkezd csökkenni. Az 5 Ah kapacitás visszanyeréséhez gyenge akku és hideg esetén azért nem árt akár 20 perc is (ez átlagosan 15 A töltőáram), a fordulatszámtól pedig nem függ a dolog (habár van minimális vándorlás, akár +, akár - irányban a fordulatszámmal, de a feszültséggenerátor lényege, hogy fordulatszámtól ideálisan független a feszültsége, és ha a feszültség nem változik, akkor hogyan is változna az elfolyó áram?). Amit írtál, azalapján valami biztosan eszi az akkut. De az a gond, hogy amikor megszakítod a kört, hogy berakj egy árammérőt mondjuk, akkor lehet, hogy az a fogyasztó nem fog felébredni sem a következő indításig. Indítás-leállás után kéne mérni úgy, hogy a kör nem szakad meg. Nem bonyolult, csak ügyesen kell csinálni, és a sarut úgy levenni leállítás után, hogy a mérőműszer csúcsai már érintkeznek a sarun és a csonkon is.
csak abban nincs annyi fogyasztó, mint a te autódban. nakam vitoban 100ah-s van, 23td, de 220 cdi-k ben is az van, sok különbség nincs a motorok között... 100ah kell bele szerintem.
Az akku hibátlan, mert ez már a 3. akksi bele. 75 körüli volt benne korábban. A villamosságis mondta, hogy nem kell ekkora bele, a szerelő is azt mondta, hogy elég bele. Kissebb van egy T4 2.4es szívó diesel és 10 nap állás után azonnal indult.
Szép Napot mindenkinek! A rugótörést sikerült megoldanom a kecskén. w210 E220 99es diezel kocsim van. A kocsiban vadonat új akksi Bosch silver 85 Ah emelt inditóval, uj öninditó, a generátor uj, alapjáraton 14,2v tölt. A helyzet az hogy a kocsi 2 nap után nehezen indul, 3 nap után meg mégszarabb az indítás először. Hidegbe 2 nap után beindítani kb 10% esély van rá. Voltam autóvillamosságisnál, kocsiba minden kikapcsolva, lezárva az alap fesz. fogyasztás annyira minimális hogy azt mondta a szerelő, hogy attól nem lehet. Mondta, hogy attól merül le, hogy beinditom és valóban 10 kmert megyek vele a másik városba, boltba ide oda, helyben mozgok vele. Azt mondta, hogy inditásnál az akksi 60 %át veszi le és nem tölti vissza.
A kocsi 2 hete áll a rugó probléma miatt, feltettem az akksit tölteni, full töltés után levettem, majd 2 nap után ugyan olyan szarul indult, viszont, full akksinál ha a sarut leveszem és pán nap után saru vissza és inditok, jobban indul!
Valaki tudna segiteni, hogy mit tegyek vele? mert felgyújtom lassan....