Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360046

igen.

 

Előzmény: Smafu.w126 (360044)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360045

De azt írja volt levéve teljesen a saru, és úgy hagyva, majd pár nap után vissza téve, úgy jobban indult, de nem volt meggyőző ahogy írta, gondolom akkor így sem volt valami jó a helyzet.

Előzmény: didyman (360024)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360044

Akkor törlődjön?

Előzmény: kékled (360038)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 1 360043

Na, okostojás, egy w208 ból lett kivéve, minden jött rajta.....nem vagy te több egy okoskodónál öregem....

de tudod, az okosok hülyéskednek....na  pá....

 

Előzmény: Törölt nick (360042)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360042

Ha azon a 2.5 MHz-en, ahol a japan es az europai FM-frekvenciatartomany metszi egymast, talalsz kedvedre valo musort, akkor hasznalhatod radionak, igen.

Mondom, levelnehezek.

Előzmény: kékled (360037)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360041

De lehet, hogy ez is egyfajta fetisizmus... Tudod van akinek erre all fel... 😄😄😄😄 marmit az okoskodasra, bacakodasra. Ki tudja mi jon ezutan? A hasara terit egy pzs-t es reccs... Komolyan mondom beteg egy vilag ez... 😆😆😆

Előzmény: vilagosbarna (360040)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.01.13 0 1 360040

Kékled! Pont írni akartam, hogy nehogy Te bosszantsd fel magad más véleménye miatt.... : O ) ( Wiha amúgy is olvassa a gondolatot fórumon keresztül, tegnap be is mutatta ezen képességét )

Előzmény: kékled (360038)
Gordonmuvesz Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360039

Köszönöm az infót!

Előzmény: zlala (360017)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360038

Kérem törölni a hsz-t, gyökerekkel nem vitatkozom.

Köszönöm.

Előzmény: kékled (360016)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 1 360037

mielőtt kidobnám, vagy vissza vinném, igen tisztelt nagytudású márkatárs... esetleg olyan autóba, mint pl ML w163, vagy w210, stb , amiben rádióként tud funkcionálni használható? vagy ott is csak levélnehezéknek? 

Előzmény: Törölt nick (360027)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360036

Nem, QNX vagy WinCE. Ha valami régebbi kütyü, akkor elvileg meg lehet oldani a FW cseréjét eu-sra, ha, ha.. 

Előzmény: didyman (360033)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360035

de én nem értek hozzá

 

Előzmény: kékled (360034)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360034

abba szerintem a lekerekített való, nem ez

 

Előzmény: T.A.L. (360023)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360033

Mi fut ezeken, WinCE, vagy valami saját bókomfitty?

Előzmény: Törölt nick (360027)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 1 360032

itt írják feljebb, hogy levél nehezék, kérdezd az okost, hátha azt is tudja, milyen leveleket olvas....köszi. én laikus vagyok.

Előzmény: T.A.L. (360023)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360031

Nem. Csak foglalkozom vele egyik ügyfelemnél.

Előzmény: bexxter (360028)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360030

milyen adatbázist kell, hogy olvasson? 

 

Előzmény: Törölt nick (360027)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360029

rendben

Előzmény: didyman (360026)
bexxter Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360028

Te autóvillamossági szerelő vagy?

Előzmény: didyman (360024)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360027

A japan szoftver nem olvassa az europai adatbazist, europai szoftvert meg nem tudsz ra tenni, ugyhogy vettel egy draga levelnehezeket. Vidd vissza szerintem.

Előzmény: kékled (360016)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360026

Ha innen közelítjük meg, szerinted az a kb. + 20 % kapacitás mennyivel növelheti meg az indíthatóság idejét? Azért ilyen cudar időben is úgy két hétig nem kéne probléma legyen ezzel, szerintem, de az a két nap maximum egy nappal lesz több a 100-as akkuval, és az még mindig kevés, ennyi idő után úgy kéne induljon, mint a parancsolat.

Előzmény: kékled (360022)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360025

Lehet, hogy nem belevaló, de bőven elégnek kéne lennie, pláne újkorában.

Előzmény: kékled (360019)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360024

Válassz másik autóvillamosságist. Ha valóban levenné a töltés 60 %-át egy indítás, akkor egy véletlen lefulladás után már nem tudnál indítani..

85 Ah és új akku, hidegben legyen mondjuk 50 Ah, ami kinyerhető még úgy, hogy indítani lehessen. Egy izzítás durván 30-60 A közötti érték, amit a generátor felgerjedéséig az akku nyújt (ez mennyi-kerekítsünk egy percre), maximum 1 Ah. Az önindító megindítása olyan 6-700 A (ex has), ha már megmozdult, akkor valami 3-500 A között ingadozó érték lehet. Egy rendes dízel azért két másodperc alatt csak elindul, ha 500 A-re és 5 másodpercre is számoljuk, akkor is 4 Ah körül van, tehát az körülbelül tíz indítást jelent egyhuzamban, és egy indítás durván 5 Ah kapacitást emészt fel. A töltés kicsit bonyolultabb, a generátornak van egy maximum terhelhetősége és belső ellenállása, tehát ha sokminden fogyaszt, akkor a töltésre forduló áramerősség is kevesebb. Egy maibb generátor esetén azért 40-50 A marad erre a célra rövid ideig, amíg a belső ellenállások és a kapocsfeszültség lehetővé teszi, majd természetesen elkezd csökkenni. Az 5 Ah kapacitás visszanyeréséhez gyenge akku és hideg esetén azért nem árt akár 20 perc is (ez átlagosan 15 A töltőáram), a fordulatszámtól pedig nem függ a dolog (habár van minimális vándorlás, akár +, akár - irányban a fordulatszámmal, de a feszültséggenerátor lényege, hogy fordulatszámtól ideálisan független a feszültsége, és ha a feszültség nem változik, akkor hogyan is változna az elfolyó áram?). Amit írtál, azalapján valami biztosan eszi az akkut. De az a gond, hogy amikor megszakítod a kört, hogy berakj egy árammérőt mondjuk, akkor lehet, hogy az a fogyasztó nem fog felébredni sem a következő indításig. Indítás-leállás után kéne mérni úgy, hogy a kör nem szakad meg. Nem bonyolult, csak ügyesen kell csinálni, és a sarut úgy levenni leállítás után, hogy a mérőműszer csúcsai már érintkeznek a sarun és a csonkon is.

Előzmény: rlaci89 (360018)
T.A.L. Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360023

CL203-as fogadja ?

Milyen Navi van rajta ?( országok), Frissítése lehetséges ?

Navi CD meg van hozzá ?

Előzmény: kékled (360016)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360022

csak abban nincs annyi fogyasztó, mint a te autódban. nakam vitoban 100ah-s van, 23td, de 220 cdi-k ben is az van, sok különbség nincs a motorok között... 100ah kell bele szerintem.

Előzmény: rlaci89 (360020)
fetitaco Creative Commons License 2016.01.13 0 1 360021

A talált hozzászóláson megnyomod a könyvjelző gombot. És már ott is vagy ahol szó volt róla.

Előzmény: Smekon (360012)
rlaci89 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360020

Az akku hibátlan, mert ez már a 3. akksi bele. 75 körüli volt benne korábban. A villamosságis mondta, hogy nem kell ekkora bele, a szerelő is azt mondta, hogy elég bele. Kissebb van egy T4 2.4es szívó diesel és 10 nap állás után azonnal indult. 

Előzmény: kékled (360019)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360019

vidd vissza az akkut. 

az lesz a rossz.

bele való? nem 100ah kellene bele?

Előzmény: rlaci89 (360018)
rlaci89 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360018

Szép Napot mindenkinek! A rugótörést sikerült megoldanom a kecskén. w210 E220 99es diezel kocsim van. A kocsiban vadonat új akksi Bosch silver 85 Ah emelt inditóval, uj öninditó, a generátor uj, alapjáraton 14,2v tölt. A helyzet az hogy a kocsi 2 nap után nehezen indul, 3 nap után meg mégszarabb az  indítás először. Hidegbe 2 nap után beindítani kb 10% esély van rá. Voltam autóvillamosságisnál, kocsiba minden kikapcsolva, lezárva az alap fesz. fogyasztás annyira minimális hogy azt mondta a szerelő, hogy attól nem lehet. Mondta, hogy attól merül le, hogy beinditom és valóban 10 kmert megyek vele a másik városba, boltba ide oda, helyben mozgok vele. Azt mondta, hogy inditásnál az akksi 60 %át veszi le és nem tölti vissza.

A kocsi 2 hete áll a rugó probléma miatt, feltettem az akksit tölteni, full töltés után levettem, majd 2 nap után ugyan olyan szarul indult, viszont, full akksinál ha a sarut leveszem és pán nap után saru vissza és inditok, jobban indul! 

Valaki tudna segiteni, hogy mit tegyek vele? mert felgyújtom lassan....

zlala Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360017

"Az utastérben lenne egy másik aminek csak hang fukciója lenne?"

 

A műszerfalban van és az a funkciója, hogy a műszerfali izzókat villogtassa.
A kattogás hang csak egy plusz feature.

(a külső villogásért a biztosítéktáblán lévő relé felel)

Előzmény: Gordonmuvesz (360010)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!