Ha a klimadban nincs gaz akkor elvileg nem megy. Arra gondoltam, hogy a kondenzviz elvezeto ha eltomodik es bent marad az utasterben a viz, mert becsurog valahol akkor az is okozhat ilyet. Nem?
Nyáron lett aktív szenesre kicserélve. Klímahűtő és szárító szűrő is cserélve lett, bár ősszel elment a klímámból a gáz vhol. Tavaly télen nem volt semmi párásodás.
A fűtés megoldódott részben, a bal oldali hőmérséklet tekerő gomb szerintem rossz pozícióban van. Letekertem kékre és megint forró levegőt fúj. A párásodás még mindig nem szűnt meg teljesen, de ha teljesen a páramentesítésen felfele áll a jobb tekerőgomb a szélvédőre nem is fúj. Mintha nem kapna friss levegőt kintről vagy talán a szélvédő előtti műanyag alatt lehet vmi eltömődés? Hátsó ablak is párásodik, de azt a páramentesítő leszárítja.
Ennek a egységnek a cikkszáma ugyan az a japán, és az eu-s változathoz is, belső tunerrel rendelkezik tehát az sem lehet, hogy külső, csatolt tuner a változó, így kár hajtanod a malacot jégen!
Mindent meg lehet tolteni mindennel, csak ahhoz a flashimage-dzsel is rendelkezni kell, meg a flasheleshez szukseges eszkozokkel :)
Viszont annak, hogy egy masik varians szoftveret flasheled fel, van egy komoly kockazata: ha az a szoftver barmilyen hardverspecifikus funkciot hasznal, ami a tiedben nincs meg, csinal egy resetet. Aztan ujraindulas utan megint, es igy tovabb, az idok vegezeteig. Ha ezt eleg gyorsan csinalja ahhoz, hogy ne tudd bootloaderbe tenni es visszaflashelni, akkor arra a vezerlore te mar soha tobbe semmilyen szoftvert nem fogsz tenni.
Ezeken a regi cuccokon egyebkent nem hiszem hogy tul sok mindent lehetett volna szoftverezni, inkabb tunerboard-cserere tippelek.
A motorolajat megmondják majd a tudorok (meg a váltóét is), de a kérdésedre válaszolva, igen! Öregszik, koszosodik az is, van neki csereperiódusa (és ha nincs, illetve életfogytignak írják, akkor sem biztos, hogy érdemes megfogadni, én 100.000 km-ként, vagy 10 év után biztos lecserélném).
Nekem most a söröm hűlt le, te meg összezavarsz itt mindenféle akkuval. :-D ha kiállok vele a hidegre, akkor én is lehűlök. Hiába iszom meg a sört. :-D
Valahogy azt is feltöltik tartalommal. :-) Az, hogy ASIC, FPGA, vagy mikrovezérlő, szinte mindegy. Gyártáskor lényeg, hogy egyszerű legyen ide-oda szabni, régebben egyszerűbb hw-es módosítás (átkötés, alkatrész), újabban szoftver. De szerintem itt a konkrét esetben az a helyzet, hogy a tuner alapvetően ellát 76-tól 108-ig, máshogy nem hiszem, hogy a kolléga sok adót találna rajta (egyet biztos), hiszen elég csak abból kiindulni, hogy egy japán piacra szánt, annak szűken vett egyediségéhez szabott autó nem csak országon belül kell használható legyen, egy táskarádiónál persze nem gond, ha csak a japán tartományt fedi, de egy autónál azért felmerülhet.
Ez nem túl objektív mérce :-) . De azért hozzátartozik a képhez, hogy egy frissen leállított, meleg motor a valamelyest meleg akkuval könnyebben indul, mint egy hideg motor a hideg akkuval, szóval lehet szórás.
A 99' évjáratú becker rádióm tudott páros és páratlan frekvencia keresést, csak be kellett külön menüben állítani gondolom ezekben a gyári rádiók is tudnak hasonló funkciót.