Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Liviati Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360076

Nem és normálisan mutat a hőfokmérő, rendben be is melegszik.

Előzmény: kékled (360074)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360075

Ha a klimadban nincs gaz akkor elvileg nem megy. Arra gondoltam, hogy a kondenzviz elvezeto ha eltomodik es bent marad az utasterben a viz, mert becsurog valahol akkor az is okozhat ilyet. Nem?

Előzmény: Liviati (360073)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360074

a fagyálló nem fogy?

Előzmény: Liviati (360071)
Liviati Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360073

Nyáron lett aktív szenesre kicserélve. Klímahűtő és szárító szűrő is cserélve lett, bár ősszel elment a klímámból a gáz vhol. Tavaly télen nem volt semmi párásodás.

Előzmény: Stanca W202 (360072)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360072

Pollenszuro? Vagy volt mar szo rola? 😬

Előzmény: Liviati (360071)
Liviati Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360071

A fűtés megoldódott részben, a bal oldali hőmérséklet tekerő gomb szerintem rossz pozícióban van. Letekertem kékre és megint forró levegőt fúj. A párásodás még mindig nem szűnt meg teljesen, de ha teljesen a páramentesítésen felfele áll a jobb tekerőgomb a szélvédőre nem is fúj. Mintha nem kapna friss levegőt kintről vagy talán a szélvédő előtti műanyag alatt lehet vmi eltömődés? Hátsó ablak is párásodik, de azt a páramentesítő leszárítja.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (360014)
Gubal Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360070

le süllyedsz=lesüllyedsz

Gubal Creative Commons License 2016.01.13 0 4 360069

Urak van itt valakinek Mercedese?  Az utóbbi napok hozzászólásaihoz csak egy idézet.

"Kár a hülyével vitatkozni, mert le süllyedsz a szintjére, és le fog  győzni a rutinjával."

Egész jó kis fórum volt ez régebben.

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.13 0 1 360068

Miért lenne tilos? Azt írtam, hogy NE!, vagy azt, hogy Kár?

Előzmény: Törölt nick (360067)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360067

Miert, tilos? :)

Előzmény: Smafu.w126 (360066)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.13 0 2 360066

Ennek a egységnek a cikkszáma ugyan az a japán, és az eu-s változathoz is, belső tunerrel rendelkezik tehát az sem lehet, hogy külső, csatolt tuner a változó, így kár hajtanod a malacot jégen!

 

Előzmény: Törölt nick (360064)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.13 0 1 360065

Én minden munkámra pl működési garit vállalok, amig működik, addig garis! :D :D

Előzmény: vilagosbarna (360061)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360064

Mindent meg lehet tolteni mindennel, csak ahhoz a flashimage-dzsel is rendelkezni kell, meg a flasheleshez szukseges eszkozokkel :)

Viszont annak, hogy egy masik varians szoftveret flasheled fel, van egy komoly kockazata: ha az a szoftver barmilyen hardverspecifikus funkciot hasznal, ami a tiedben nincs meg, csinal egy resetet. Aztan ujraindulas utan megint, es igy tovabb, az idok vegezeteig. Ha ezt eleg gyorsan csinalja ahhoz, hogy ne tudd bootloaderbe tenni es visszaflashelni, akkor arra a vezerlore te mar soha tobbe semmilyen szoftvert nem fogsz tenni.

Ezeken a regi cuccokon egyebkent nem hiszem hogy tul sok mindent lehetett volna szoftverezni, inkabb tunerboard-cserere tippelek.

Előzmény: didyman (360056)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360063

Én leöntöttem... fel is kelt tőle. :-))

Előzmény: didyman (360062)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360062

Kösz, hogy szóltál, akkor nem öntök le vele egy rákot sem! :-)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (360060)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360061

Ezt nem tudtam...

Hátha Kékled csak ad kipróbálási garit az általad leírtak tükrében.

Előzmény: Törölt nick (360053)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360060

Vigyázz, mert a hideg sör rákkeltő!!!

Előzmény: didyman (360057)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360059

A motorolajat megmondják majd a tudorok (meg a váltóét is), de a kérdésedre válaszolva, igen! Öregszik, koszosodik az is, van neki csereperiódusa (és ha nincs, illetve életfogytignak írják, akkor sem biztos, hogy érdemes megfogadni, én 100.000 km-ként, vagy 10 év után biztos lecserélném).

Előzmény: laci521 (360058)
laci521 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360058

Sziasztok! 

2003-mas 1.8-as kompressoros W203ba milyen motorolajat ajánlotok? Manuális váltóba kell cserélni az olajat? 

didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 1 360057

Nekem most a söröm hűlt le, te meg összezavarsz itt mindenféle akkuval. :-D ha kiállok vele a hidegre, akkor én is lehűlök. Hiába iszom meg a sört. :-D

Előzmény: Smafu.w126 (360052)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360056

Valahogy azt is feltöltik tartalommal. :-) Az, hogy ASIC, FPGA, vagy mikrovezérlő, szinte mindegy. Gyártáskor lényeg, hogy egyszerű legyen ide-oda szabni, régebben egyszerűbb hw-es módosítás (átkötés, alkatrész), újabban szoftver. De szerintem itt a konkrét esetben az a helyzet, hogy a tuner alapvetően ellát 76-tól 108-ig, máshogy nem hiszem, hogy a kolléga sok adót találna rajta (egyet biztos), hiszen elég csak abból kiindulni, hogy egy japán piacra szánt, annak szűken vett egyediségéhez szabott autó nem csak országon belül kell használható legyen, egy táskarádiónál persze nem gond, ha csak a japán tartományt fedi, de egy autónál azért felmerülhet.

Előzmény: Törölt nick (360050)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360055

vak is vagy? írtam, hogy egy clk ból lett kivéve, minden adót fogott... nem értem mit okoskodsz...

 

Előzmény: Törölt nick (360053)
kékled Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360054

360016

köszönöm.

Előzmény: Smafu.w126 (360051)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360053

Az USA-ban vannak paratlan frekvenciak, a japanok a 76-90 MHz tartomanyon adnak.

Japanban a 90-108 MHz-es tartomanyt az analog tv-muorszorasra hasznaltak.

Mindenkepp meg kell piszkalni a tunert, hogy Europaban hasznalhasd.

Előzmény: vilagosbarna (360047)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360052

De ő azt írja pár nap levett saruval, annyi idő alatt tán lehűltek :D

 

Előzmény: didyman (360048)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360051

Mindet, vagy melyiket?

Előzmény: kékled (360046)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360050

Ez annyira regi motyo, hogy szerintem kozvetlenul a vason fut az alkalmazas, ami raadasul valamilyen asic.

Előzmény: didyman (360036)
Smekon Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360049

Köszönöm szépen most sokat segítettél ! :D !

Előzmény: fetitaco (360021)
didyman Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360048

Ez nem túl objektív mérce :-) . De azért hozzátartozik a képhez, hogy egy frissen leállított, meleg motor a valamelyest meleg akkuval könnyebben indul, mint egy hideg motor a hideg akkuval, szóval lehet szórás.

Előzmény: Smafu.w126 (360045)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.01.13 0 0 360047

A 99' évjáratú becker rádióm tudott páros és páratlan frekvencia keresést, csak be kellett külön menüben állítani gondolom ezekben a gyári rádiók is tudnak hasonló funkciót.

Előzmény: kékled (360043)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!