Tudom, hogy nem Passat, de a Vw-nek messzire nyúlik a keze.😀
Sziasztok!
Autóm: SEAT IBIZA FR, 2.0 CR TDI, 143 le, 2010, 140.000 km
Azzal a próblémával fordulok hozzátok, hogy amióta beköszöntött a hideg, azóta indításkor 5 mp-ig dadog a motor 1300-as fordulatszámon. Időnként nyomja magából a szürke füstöt, ami olyan, mint amikor elkezd dolgozni a dpf. Most lettek cserélve rajta az izzítógyertyák, szűrők ( kivéve üzemanyagszűrő) és az olaj, de a probléma nem szűnt meg!
A szerelő szerint injektoros lesz, de ő sem biztos benne, más szakértő szerint izzítórelé és van aki szerint ez Vw hiba, hogy hidegben indítás után rángat kicsit, mert valamelyik izzítógyertya nem melegíti az üzemanyagot. Nem tankolok kannából, ha járok vele, akkor 35 km autópálya pestig és ott még 10 km város. Az autó teljesítménye nem csökkent!
Kérem annak a segítségét, aki érdemben tud segíteni, esetleg járt már hasonlóképp. Ha szerelő vagy, akkor akár el is viszem hozzád az autót Pest és Dabas vonzáskörzetén belül!
Nekem akkor produkálta ugyan ezt, amikor noname kínai LED izzóra cseréltem a nappali menetfényemet. Akkora volt a rádió interferencia (EMC), hogy se kép se hang. Csak ki és bekapcs. Kivettem és minden helyreállt. Csak egy ötlet... :)
Hali, segítségeteket kérem. Van egy 2011es b7 passatom és a rádióval van gondom. Ez egy RCD 310es. Bekapcsolás után nem reagál egyik gomb lenyomására sem, a bajuszkapcsolóval sem váltható. Kikapcsolni lehet. Hang van. Mi lehet a baj illetve mit próbáljak meg csinálni vele? Köszi
Hali! Annó nekünk is volt ilyen tünet, az uzemanyagszuro volt nagyon elkoszolodva, csere után ez a része rendbejott, aztán elojott más, de ez egy másik történet... 😃
Egy Skoda Octavia 2.0 TDI (2010-es évjárat) tulaja vagyok BKDD03214 motorkóddal DSG 6 fokozató váltóval. 310.000 km van a kocsiban (ténylegesen ennyi).
A tünet:
kb 1500-as fordulattól felfelé kürölbelül 2000-ig enyhe gázadásra rángat a kocsi. Ha magasabb fordulaton járatom ez a probléma nem (nem érzem ((annyira))) jelentkezik. Néha nagyon erős a rángatás, néha csak mintha a háttérben maradna. Ha kézzel váltogatok mintha kevésbé lenne jelen ez a hiba.
Most megy műszakira, és a 300.000 szervizt is megcsináltatom rajta.
Én a csomagtérbe LED szalagot tettem, olyan saccra 3000K-es fénnyel egy kb 20-25 centis darabot és akkora fényt ad, hogy tiszta fényár van a csomagtartóban! Egyszerűen a csomagtér világítás kábelét a lámpatestről lehúzva adja a tápot, így a visszaalakítás kb.: 2 perc lesz és a LED szalag mellé a sima sofita értelmezhetetlenül kevés fényt ad.
A csomagtartó nyitó az ajtóban simán csak oldja a csomagtartó fedelét és a gázrugók állapotától és hőmérsékletétől függően mire kiszállva oda érsz hozzá addigra tárva nyitva lesz!
Köszi a segítséget! Sikerült a belső világítást összehozni! Két sima elöl,középen két Can-busos,a csomagtartóban pedig ugyancsak sima ledes!Így most jó lett! Még egy kérdés,a bal első ajtóban van egy csomagtér kapcsoló! Az hogy működteti a csomagtartó zárást mert még nem jöttem rá! Köszi
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Autó vásárlást tervezem. Tervezem passat vásárlását. 2007-2009 1.9 2.0dptdi-t. Mik a tapasztalatok, mire kell figyelni. Melyiket érdemes megvenni?
Turbó, csapágyak. Ha jól tudom ezeknél a motoroknál már nem egy konkrét határértéknél jelez olajnyomás problémát az autó, hanem méri és a üzemállapotnak megfelelően kiértékeli és dönt a jelzésről. Így mikor jelez, már a legtöbbször késő...
Az enyémben most nyáron fordult át a cserélt hatszögtengely. Ki lett dobva a balansztengellyel együtt, ment bele egy 1.9-esé. Nincs sem remegés, sem egyéb negatív tapasztalatom vele.
Hát nem tudom, pusztán hit bármiféle alap nélkül, de kizártnak tartom, hogy ne tudnának betenni mást, sokkal inkább üzletpolitikát látok bele (de ez tényleg csak hit). Azért oda befér a 3.6os V6 motorjuk is.
:D Nagyon komolyan gondolkodom, hogy a B6 utódja majd egy CC lesz, de csak dieselre cserélnék. De hát ebben csak ilyenek vannak. (máig nem értem miért nem volt a 2.5tdi után soha 5-6 hengeres diesel a Passatban, mikor ráadásul motor akadt volna bőven)
Olyan kérdésem lenne hogy ilyen problémával találkozott e már valaki?
Az olajszivattyút az új rendszerben - és csak a 2.0 TDI-motoroknál, amelyekben van kiegyensúlyozótengely - a második kiegyensúlyozótengely közepéről, egy hatlapú tengellyel hajtják meg. Nos, az a kis hatlap egy idő után elkezd mocorogni, lassanként lenyalja a sarkait, majd egy óvatlan pillanatban elfordul. Ilyenkor a következő sorrendben mennek tönkre a rendkívül kenésigényes és drága alkatrészek: 1) turbó, 2) hidrotőkék (16 db), 3) maguk a kiegyensúlyozótengely-csapágyak, 4) az adagolóelemek. A hiba mértéke sokszor akkora, hogy gazdaságilag nincs értelme felújítani a motort, csak a csere segít.
Igen, valószínű, hogy can-bus-os LED-ek kellenek mert azokban van egy szűrés ami leveszi a tápról a Can-Bus jeleit és nem izgulnak rá a LED-ek. Amikor kicserélted a hátsókat rendes izzóra, akkor gyakorlatilag egy ilyen ellenállást iktattál be. Nem tudom, hogy elég lesz-e csak kettőt cserélni, de ilyen autóba eleve csak Can-Bus ready LED-et lenne szabad betenni.
Sziasztok! Köszönöm szépen a válasz,így most már tudom mire szolgál! még egyszer köszi nektek! Lenne még egy kérdésem! Kicseréltem a belső világítást ledesre!Sajnos nem jól működik mert az autó bezárásakor nagyon halványan villognak a ledek tovább! Nem tudom miért van ez! Most az első kettőbe led van,de a hátsó ülésnél vissza kellett tennem a sima izzókat!Így nem villognak az elsők!Nem tudom mi lenne a jó ötlet! Mindet cambusosra kéne cserélnem,vagy csak elég lenne kettőt belőle! És miért vibrálnak tövább a ledek ha mind a négy ki van cserélve ! Köszi előre is aki tud ebben segíteni!