Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

inecsg Creative Commons License 2006.08.03 0 0 52
Szép kis verda! :-)
Előzmény: krike (42)
inecsg Creative Commons License 2006.08.03 0 0 51

Nálunk a nagy 4, a középső 2, a kicsi meg ősszel jön. :-)

 

Este átnéztük a katalógust, és rájöttünk,hogy a központi zár zárja a tanksapkát...:-)

Előzmény: Zolti Bácsi (36)
Ruppy Creative Commons License 2006.08.03 0 0 50

krike

 

Ugy tudom, hogy a pugban meg a volvókban, mazdákban is ez a moci van.

 

A shellnél szoktam tankolni. Viszont az olaját nem eszi egyáltalán.

 

Jol megy ez a moci a maga módján csak nem szabad tőle sokat elvárni. Szép nyugodtan lehet vele lendülgetni és kész.

Csak hát az a gáz, hogy 7.5 milla volt (telerendeltem mindenféle dolgokkal). Ennyi pénzért lehet, hogy inkább mást kellett volna választanom. C-max-ban abban az időben nem volt 2 literes. A leg erősebb akkor a diesel volt.

 

Előzmény: krike (45)
krike Creative Commons License 2006.08.03 0 0 49
Igen, ez a gyári sötétített üveg B oszloptól. Inkább ezt kértük, mint a rolót, mert az mechanikus, és a gyerkőc tuti elrontaná hamar, akkor pedig csak kárpitbontással lehet javítani.
A színt direkt a kosz miatt választottuk, mert az előző autó királykék volt, és állandóan mosni kellett, hogy normálisan nézzen ki.
Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.02 0 0 48

Hiába az alacsonyan ébredő magas forgató nyomaték, 136 ló ennyit tud.

Ahhoz a 230km/h-hoz kéne legalább 200ló!!!

na jó, óra szerinti 230-hoz elég lenne talán 180 is.

 

Előzmény: Ruppy (39)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.02 0 0 47

Szép!

ez a gyári fólia?

A kosz szempontjából messze a leghálásabb szín!

Előzmény: krike (42)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.02 0 0 46

Ez elég szomorú :-(

Nem semmi hibalista.

Ezek szerint nem véletlen nem szerepel olyan jól az új focus az ADAC meghibásodási statisztikáiban mint az előző...

:-(

Előzmény: Ruppy (44)
krike Creative Commons License 2006.08.02 0 0 45
Én bevallom őszintén, bar biztos lefújoltok, de az egyik az ára volt amiért nem vettem dieselt, a masik meg hogy PSA a szentem. Nem francia utálat, hiszen előtte egy dCi Clio-nk volt, azt imádtam, semmi baj nem volt vele, de a PUg az más:( Nem mindegy hol tankolsz vele, ne hajtsd ki a lelkét, jővőre már állítólag japán disel aggregátokat kap a ford, akkor gondolkodom rajta. Ezek túl érzékenyek, és az anyag sem az igazi, amiből készül. Nem bántásdiból mondom,csak amiket hallok a szervizekben.
Előzmény: Ruppy (44)
Ruppy Creative Commons License 2006.08.02 0 0 44

Jó jó ez a diesel de nekem ez a kórtörténete az autómnak.

 

2 literes tdci 136Le

 

36000km van benne most, újonnan került hozzám.

A futóműben a rugónál a jobb meg a bal oldalon is elszabadult valami. Ugy kopogott, hogy alig mertem vele hazamenni, 3 szor elájult az EGR szelep benne, a motoros kézifék 3 szor kapitulált.(ebből 2 szer befogott....kihuztam a kiengedőjét ami avval a lendülettel a kezembe is maradt). a műszerfalon a low fule level még teli tanknál is rendszeres. A 3. henger injectora elrepedt. Okádta a gázolajat...tréler. A gyári riasztója 2 alkalommal elromlott...újra programoztá most éppen jó.  A hátsó ajtóba épített kézi rolók nem mennek vissza kb 5 cm kint marad.

Kb ennyi jut most eszembe.

Ruppy Creative Commons License 2006.08.02 0 0 43

krike

 

2200 és 3600 között tényleg jol tol.

 

Előzmény: krike (41)
krike Creative Commons License 2006.08.02 0 0 42
Ja, és ez a mi csládtagunk: Foxi-Maxi
krike Creative Commons License 2006.08.02 0 0 41
Tudnak, tartos kilencvennel, sík terepen.A dízel baromi nagyot fog gyorsulni, de kb. 3700 fölé nem érdemes pörgetni, mert utana veszít a nyomatékából.

Az uzemanyag tolto ajtaját zárja a központi zár.
Előzmény: Ruppy (39)
Ruppy Creative Commons License 2006.08.02 0 0 40

 

Bocs elirtam a neved.

Zolti

Előzmény: Ruppy (39)
Ruppy Creative Commons License 2006.08.02 0 0 39

Zoli Bácsi

 

Amikor kinéztem ezt a dieselt nagyon izgatott a 340 Nm csúcs nyomaték. Feltételeztem, hogy egy 6 gangos váltóval legalább 230-at meg.

190-ig egész fickós de utána megáll az idő. Minden klométe ajándék.

 

Más: Papíron 4.5 liter is tud enni. A valóságban közel se tud ilyen szép számot.

Ezek tényleg tunak 4.5 litert enni? mert az enyém csak akkor ha talán tolom.

Előzmény: Zolti Bácsi (38)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.02 0 0 38

szerintem teljesen reális.

sok vagy kevés neked?

 

(Gondolom kevés. De ne feledd, hogy a légellenállás a sebességgel négyzetesen nő. A légellenállás pedig a homlokfelület és a légellenállási tényező szorzata. Márpedig ezek az egyterűek igen nagy homlokfelülettel bírnak...)

 

Most nézem a ford.hu-t és ott 200kmh-t írnak, tehát rendben van, mert az óra kb 5%-ot csal.

Előzmény: Ruppy (37)
Ruppy Creative Commons License 2006.08.02 0 0 37

Úrak.

 

Az normális, hogy egy 2 literes tdci -nek 210km/o a max?

Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.02 0 0 36

Nálunk a kétéves a "nagy". (szeptemberben jön a "kicsi")

De nagyon szeret kapcsolgatni, tekergetni mindent. Egyelőre belül. A tanksapka még kimaradt. Amúgy a központi zár nem zárja?

 

A napfény roló nagyon bejött nekünk is (mi is rendeltünk bele). Tényleg hasznos és védi a kicsi szemét.

 

Előzmény: inecsg (35)
inecsg Creative Commons License 2006.08.02 0 0 35

Nekünk már volt sötét kék kocsink, sajna nagyon szereti a koszt, nagyon meglátszik rajta, de már láttam, hogy a mi jeansunk is szereti. A tegnapi nagy vihar, eső, útpora meglátszik rajta. :-( Én sem láttam még jeans C-maxot, csak tonicot, meg feketét és ezüstöt, zöldet meg egyáltalán nem. Az egy új szín, ha jól tudom.

 

Nincs túl sok extra, egyedül a biztonsági csomag, a függönylégzsák és egy belealkudott integrált napfényroló. A gyerekek megörülnek érte, állandóan fel kellene húzni nekik. :-)

 

Nektek nem volt furcsa, hogy a tanksapkát nem lehet zárni?! Azért ez sztem minimum kéne, hogy legyen. :-( A kis kétévesem már simán kinyitotta volna. :-( Ez volt az első dolga.

 

Előzmény: Zolti Bácsi (33)
inecsg Creative Commons License 2006.08.02 0 0 34

Hát, ez nem tudom mennyire állja a helyét, ugyanis az isofixes gyerekülést csak középre lehet bekötni...szóval nálunk fog ülni középen is kölök. Máshová nem lehet. Középen egyébként is a középső fog ülni, neki ugyan még nem jó a magasító, de sztem nem lesz kevésbé biztonságos, mintha be sem lenne kötve.

 

Köszi az invitálást, én szoktam olvasgatni.

 

Nekünk az első tankolás volt kicsit megdöbbentő, 15ezerért...Eddig a megszokott 10ezer volt. :-) Viszont többet is fogunk ennyi benzinnel menni.

Előzmény: krike (32)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.02 0 0 33

Tényleg nem kevés a 100ló.

A mienk navy blue. Egyrészt alapáras szín, másrészt ez tetszett.

De szerintem még jó feketében is, illetve a napokban láttam egy sötét metél zöldet, az nagyon tetszik.

Jeans-t szerintem még talán nem is láttam, csak Fusion-ben.

 

Nektek egyéb extra?

 

krike Creative Commons License 2006.08.02 0 0 32
Sziasztok

Nekem is 1.6 100 paci trendem van, es meg vagyok elegedve vele, minden tekintetben. Clio-hoz kepest a csomagter hatalmas. Elso vegyes fogyi 9,2, most ugy nezem kb. 70 km-el tobbet megyek el egy tankkal, olyan 650-et.

Gyerekulest a kresz szerint csak a ket oldalso ulesre lehet rakni, kozepre nem. Harom gyerek szabalyosan csak ugy lenne szallithato, hogy a legkissebb az anyosulesen, menetiranynak hattal,kikapcsolt legzsakkal, hatul meg a ket ules mogott. :( Nem okoskodni akarok, de ez van, hatul kozep meg eleg balesetveszelyes is. Akkor mar lehet hatul 3 gyerek ha kozepen ulesmagasitoval ul, vagy teljesen onalloan.

Harmadikkent meg ajanlom figyelmetekbe a Fokusz klub oldalat. Van igen meretes C-Max szekcio is :)

Udv

Krike
inecsg Creative Commons License 2006.08.02 0 0 31
A tiétek milyen színű? A miénk eredetileg fehér lett volna, de jeans lett. :-)
Előzmény: Zolti Bácsi (29)
inecsg Creative Commons License 2006.08.02 0 0 30
Azért mi is tanakodtunk a nagy benzináremelések után, hogy lehet jobban jártunk volna a dízellel, most már mindegy. De a motor nem kicsi a kasznihoz! Legalábbis nekem, úgy sem megyek állat-módon, pedig bírná a kicsike. Nem nagyon szereti sem az 50-et, sem a 90-et. :-)
Előzmény: Zolti Bácsi (28)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.02 0 0 29

Akkor ez tényleg felejtő!

Marad a hátsó ülés.

Előzmény: inecsg (27)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.02 0 0 28

Én már bánom, hogy nem az 1,6 tdci-t választottuk feleségemnek.

Arra gondoltunk, hogy nagyon keveset jár vele, havi 800-1000km-t,ezért nem éri meg a dízel felára. /A 90lovas 1,6tdci 450e Ft-al drágább, 750eFt-al több a 109 lovas. /

 

Tévedtünk. Most számolgattam kicsit.

A TDCI városban 3literrel, vegyes használatban 2 literrel eszik kevesebbet a Ford szerint.

Szerintem ez nála kb 2,5 liter/ 100km körül alakulna.

Havi 1000km-el számolva, és hozzávéve, hogy 30ft-al olcsóbb a gázolaj, azt jelenti, hogy havonta kb. 7500,-Ft ot nyer a dízel.

Ha a dízelt vesszük a 109 lovas esetén a havi törlesztés 11eft-al lett volna több, a 90 lovas esetén 8e ft-al.

És nem szabad elfelejteni, hogy a dízelt sokkal könnyebb  és jobb áron lehet eladni.

 

inecsg Creative Commons License 2006.08.02 0 0 27
Ja, megkérdeztük a légzsák kikapcsolót, 110 ezerért beszerelik, de nem vállalnak rá garanciát, hogy rendesen fog működni, úgy hogy ezt elfelejtjük szépen.
inecsg Creative Commons License 2006.08.02 0 0 26

Bizony-bizony, és nagyon tuti jó! Nekünk nem is kellett volna nagyobb motor. Még ez is szokatlan az 1,3-as Suzuki után. :-) Nem is kellett sokat vezetnem, hogy megszokjam! Mondjuk a méretei szép nagyok. Hátul a gyerekeknek nagyon tágas a helyük. Hárman is szépen el fognak férni ősztől.

 

A motor hangját néha alig hallom, annyira csendes!

Előzmény: Zolti Bácsi (25)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2006.08.01 0 0 25

Te is 1,6 (benzin) trend?

 

Előzmény: inecsg (24)
inecsg Creative Commons License 2006.08.01 0 0 24
Ma vesszük át a Kocsit! :-)
inecsg Creative Commons License 2006.07.26 0 0 23
Ez nem is olyan rossz teljesítmény!
Előzmény: Zolti Bácsi (21)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!