Ha lehetne,fiatal barátom-a magasröptű anyázásokkal visszaköltözhetnétek az országúti topicba...Ez,mint a címén is láthatod,nem ennek a kűzdőtere...! Én kérek elnézést,hogy megszólítottalak...!
... Én két bringa építésén vagyok már túl, és gyakorlatilag mindent magamtól csináltam rajtuk. Volt persze, hogy segítség kellett amit pár embertől meg is kaptam itt a fórumon, azt ezúton is köszönöm az illetékeseknek. Szedtem már szét és építettem át fékváltómechanikát, a bowdenezés és egyéb egyszerűbb műveletek már rutin szerűen mennek nekem is. Idővel mindenbe bele tud tanulni az ember, ha akar. ...
Az, hogy valaki szarul bowdenezik egy dolog, de hogy mindezt rutinszerűen teszi az valóban mások fölé emeli. Olyanok fölé is akik esetleg szakmai kíváncsíságból szétszedtek egy mechanikus szerkezetet amit aztán nem tudtak összerakni.
Mellettem csupán annyi szól, hogy utólag beláttam tévedésem és mindenki mást megpróbálok óva inteni a fékváltókar szétszedésétől, míg te szemlátomást büszke vagy a saját faszságodra. :)
Nehéz kérdést tettél fel. Ezért az árért (10e Ft körül) nem fogsz találni semmit. Amit ennyiért kínálnak, arra még általában költeni kell egy csomót. Kb. a 20-25e forint az a határ, ami felett már kaphatsz működőképes, de nagyon-nagyon alap bringákat. Ezek még régi bicajok lesznek, 10-15 éves darabok.
Remélem rendesen elolvastad a levelem, mert azt is írtam benne, hogy "még mindég kell egy gép" tehát az övére is szükségem lenne. Függetlenül attól, hogy a másikat mennyiért veszem majd meg.Remélem így már tiszta a kép!
Köszönöm, de nem állt szándékomban sürgetni akármennyire is úgy tűnik.Az árat meg csak információként közöltem hogy mennyit modtak a másik kerékpárra.Az előző levelemben az is látszik hogy mennyit szánok a kerékpárokra.Nem tartom magamat zsarnoknak, de ha valakit megbántottam volna akkor SORRY!!!!!
Szerintem ezzel a "zsarolásos" technikával nem jut előbbre. Ha megfelel a másik bringa 10ért, vigyed, de ettől még az ő bringájának is lesz egy ára, amit a piac határoz meg. Aztán Te döntöd el, hogy kell vagy sem. De ő jelezte, jövő héten tud ezzel foglalkozni, semmit nem érsz el a sürgetéssel se.
Így nem összeget számot mondani rá, mert az állapotától függ minden. De ahogy én most az írásod alapján elképzelem, akkor mindenképp négyjegyű az összeg.
Helyileg merre van agép?Én amikor keresgéltem 7000 és 17000 között láttam a használtakat.Ez természetesen még csak egy érték és nem biztos hogy pontos.
valaki tudna nekem abban segíteni, hogy egy felújításra(eredeti festés-matricákkal, kos kormánnyal, lapos gimik, kell rá új ülés és bandázs) váró ffi csepel sas kb mennyit ér? Örököltem, szeretném eladni, de nem akarom hónapokig magas áron hirdetni.
Csak elméleti sikon csípkelődünk, a gyakorlatban én is egy autószerelő barátom elveit vallom, "fék-futómű-kormány nem játék" semmilyen jármű esetében sem.
Keresek két országúti kerékpárt, (magamnak és a feleségemnek) mindkettő férfivázas legyen és azért használható. Bevallom átépítésre fog kerülni mind a kettő, hacsak nem ajánlotok olyat amibe rögtön beleszeretek úgy ahogy van.Gépenként maximum 25000 forint van keretnek felállítva, ez a minöségtől függően csökkenhet. Várom megkereséseiteket, ha úgy egyszerübb akkor megkereshettek a demon623081@gmail.com-on is.
Bocsánat hogy én is beleszólók a vitátokba, nem vagyok egy szerelő guru de az alkotói szabadság nem mindíg előnyös a műszaki dolgoknál, pláne nem azoknál amin az életed múlhat.