Keresés

Részletes keresés

radi00 Creative Commons License 2008.08.13 0 0 303

Van több virtuális cessna klub is? Nekem úgy rémlett, hogy ide regeltem már, de nem enged be:(

2 van valami jófajta letölthető cessnátok? pl: ami a hangárban van?

 

pisti9314 Creative Commons License 2008.08.13 0 0 302
Sziasztok.

Ha érdekel a Cessna típusú kisgép és szeretnél vele repülni egy jó csapatban, akkor csatlakozz a Cessna Clubhoz. A kezdőket is szeretettel várjuk oktató pilótáink segítségükre, lesznek. Minden pénteken Vfr túrát tartunk. www.cessna-club.extra.hu
pisti9314 Creative Commons License 2008.08.03 0 0 301
Ha érdekel msn címem: pisti9314@freemail.hu
pisti9314 Creative Commons License 2008.08.03 0 0 300
Aham Fs gépet kell festeni
farriss Creative Commons License 2008.08.02 0 0 299
Öööö... FS gépet kellene festeni?
Előzmény: pisti9314 (298)
pisti9314 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 298
Sziasztok.
Tehetséges repülőgépfestőket keresek egy munka kivitelezéséhez. Ha érdekel írj: pisti9314@freemail.hu
Feri1946 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 297

Üdv!

 

Már kb. 5x utaztunk ezen az útvonalon. Most nézve a pilótafülkéből teljesen más az élmény. Legutóbb tavasszal, áprilisban voltunk és annyira idegen volt a pályairány, hogy azt hittem, más reptéren szállunk le. Teljes kőrt írtunk le a város felett. Valószínüleg nem engedtek elsőre leszállni:)

Írigyellek, hogy a fülkéből nézhetted végig az utat.

Szeptemberben vagy novemberben ismét megyünk. Megpróbálok valahogy bejutni. Többször láttam már, hogy nyitva a pilótafülke ajtaja. De eszembe sem jutott, hogy alibi WC-re menéssel belessek.

 

Czakó

Előzmény: radi00 (295)
nagykerekű Creative Commons License 2008.07.31 0 0 296

Sziasztok

 

Kérlek segítsetek, ha tudjátok hol lehetne az IGFLY Tu-154 hez angol nyelvű manualt találni

 

előre is köszi

radi00 Creative Commons License 2008.07.30 0 0 295

Jah köszi, annyira hülye voltam, hogy csak a feltöltés részre koncentráltam:)

 

Feri:

alul megnyomod a free gombot majd, visszaszámlálás... és töltésre katt!

 

 

Előzmény: tpst (293)
Feri1946 Creative Commons License 2008.07.30 0 0 294

Üdv!

 

Hogyan kell ezt az oldalt használni???

 

Czakó

Előzmény: radi00 (292)
tpst Creative Commons License 2008.07.28 0 0 293
Simán megy! Kicsit várni kell, hogy elinduljon, de elindul....
Előzmény: radi00 (292)
radi00 Creative Commons License 2008.07.28 0 0 292

http://rapidshare.de/files/40096918/VTS_01_1.mpg.html

 

ezt én miért nem tudom megnézni???

 

nektek megy?

tpst Creative Commons License 2008.07.27 0 0 291

Szia!

 

A lessons fájlok megvannak, azokat ki tudod próbálni, a magyar nyelvű leírás sajna nekem  sincs meg.

Előzmény: Feri1946 (290)
Feri1946 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 290

Üdv!

 

Elnézést az ismételt zavarásért.

Sikeresen megtaláltam a keresett fájlokat.

de az a meglepetés ért, hogy az eredeti leckék száma 4 db, mig a Klátyik István fordítási anyaga 3 leckét tartalmaz. Egyeztettem az angolnyelvűt a magyarral és valóban a 4.rész nincs meg.

Nem tudom, hogy ez szándékos, vagy csak én nem találom.

Ez lenne a negyedik rész:

PMDG 747-400/400F TRC4: LNAV-VNAV 4-1

 

Ha valakinek megvan ez a negyedik magyar nyelvű rész, köszönettel átvenném.

 

Kösz: Czakó

Előzmény: tpst (287)
radi00 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 289

Olvastam már, hogy másoknak is összeakadtak a dolgok de én 2002-est is kevertem bele, sőt egy reptérre (pl Ferihegy) többet is raktam, de bírja:)

Előzmény: gbiarl2 (286)
Feri1946 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 288

Kösz!!

Minden ok!

 

Czakó

Előzmény: tpst (287)
tpst Creative Commons License 2008.07.24 0 0 287

Szia!

 

A http://www.precisionmanuals.com/priv/pages/down/docs.html címről le tudod letölteni a kérdéses fájlokat!

Előzmény: Feri1946 (285)
gbiarl2 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 286
A FS2004-be akárhány sceneryt be lehet rakni?Mer a 2002-be egyszerre betettem 8-10-et aztán dögledeztek a repterek.Akárhányat oda külön-külön betehetek?
Feri1946 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 285
 

Üdv!

 

Már írtam, hogy próbálkozom a PMDG747-400-400F FMC proramozásával. Találtam is az IVAO oldalán anyagot hozzá, amit Klátyik István fordított eredetiből /megnéztem a program angol nyelvű eredetijét a program tutoriáljában/.

A leírás és így a lépésenkénti bemuttatás a KBFI-KMWH utvonalat hozza példának.

De a programban nem ez az útvonal szerepel, mint minta útvonal. Legalábbis az én lemezemről felinstallált PMDG747-400-as gépnél nem.

Az oktató anyagban az szerepel, hogy tömörítsem ki a zip fájlt és akkor minden a helyére kerül. Nálam nem!!

De ha így nem megy akkor a következőket csináljam:

PMDG-744-TRC-Lesson 1. sav

PMDG-744-TRC-Lesson 1. FLT

PMDG-744-TRC-Lesson 1.WX

fájlokat tegyem a megfelelő helyekre.

A megfelelő helyek meg is vannak, de a fájlokat nem találom.

Mivel ez az anyag 3 leckéből áll, 3 ilyen fájl csomag van valahol.

Kérdés és a kérés a következő: ha valakinek megvannak ezek a fájlok, nagyon megköszönném ha eljuttatná e-mailban.

Nem nagy terjedelműek, pár Kb nagyságúak.

 

Czakó

radi00 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 284

igen ezeket én is olvastam tanulok rendesen:) Köszi, de abban segíts te, vagy Ti melyik műszert nézitek a gurulásnál a 20-as határ betartásához?

 A leszállás meg az elmélet okés.. csak a műszerek nem, sajna magyar leírás nincs ezekhez csak a repülés elmélet... értem hogyan mihez mérjük a sebességet, de hogy a Szimulátorban ez miképp van... hát az felemás

Előzmény: vlevi (283)
vlevi Creative Commons License 2008.07.21 0 0 283
Van abból a sebességből több is, csak nézz szét !
:)

Az egyik a levegőben mért sebesség. Ez földközelben azért más, mint a földhöz viszonyított sebesség, mert a szél is hozzáadódik. Nagy magasságban pedig a ritkább levegő miatt mutat sokkal kevesebbet. Ettől függetlenül ez a sebesség az irányadó a repülőgép vezetésénél, mikor kell fékszárnyat nyitni, és minden egyéb ettől függ!!!
Ebből kifolyólag van a másik, a földhöz viszonyított sebesség, GS szokta jelölni. Ennek a repüléshez semmi köze, mert ha pl. egy 50csomós hátszélben haladsz a cessnával, ami úgy 100kts-val halad a levegőben, akkor a GS mutatna 150-et. Viszont ugyanekkor, amikor a GS 100-at mutat 50-es hátszélben, már rég átestél, mert a levegőhöz képest csak 50-el repülnél, ami viszont nem elég a levegőbenmaradáshoz. Ezért írtam azt, amit az előbb. Ennek leglátványosabb megnyilvánulása a repülőgép hordozókon történő fel és leszállás. Ilyenkor a hajó mindíg szélirányba fordul, és teljes sebességgel halad. Ez mondjuk 20csomós szélben, 30csomós haladási sebességnél a fel/leszállási sebességet a hordozóhoz viszonyítva 50-el csökkenti. Azaz amíg a fedélzeten áll, a szárnya már akkor is 50csomóval "repül"

És lehet még sebességet nézni az egyes navigációs pontokhoz képest is. Milyen gyorsan közeledsz/távolodsz. Ami megint érdekes lehet, ha túl közel vagy hozzá, vagy nem pont felé repülsz.
Előzmény: radi00 (282)
radi00 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 282
most esett le, hogy két műszer mutatja a KTS értékeket default 737-nél, de soha nem mutatják ugyanazt! lehet, hogy frissítenem kellene a rendszert?
gbiarl2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 281
Mer mér legyek "zoli" amikor nem ugy hinnak.
Előzmény: Feri1946 (280)
Feri1946 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 280

Üdv!

 

Tegnap óta gondolkodom, hogyan kapcsolódik a hozzászólásod a "zulu......." hozzászólásához!

 

ABCDEFHILOQTVY????

 

Czakó

Előzmény: gbiarl2 (279)
gbiarl2 Creative Commons License 2008.07.19 0 0 279

Ez lesz máskor a nevem:alpha,bravo,charlie,delta,echo,foxtrot,hotel,india,lima,oscar,quebec,tango,viktor,yankee,zulu

 

:D:D

Előzmény: Törölt nick (277)
vlevi Creative Commons License 2008.07.18 0 0 278
"mi a tüdőre jó az "autorudder"
Ha nincs pedálod, vagy ha csak amolyan joystickcsavargatós félmegoldásod van pedál helyett.
Előzmény: Törölt nick (277)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.18 0 0 277

Szia!

Köszönöm szépen, lehet, hogy ez volt a bibi!

Eddig be volt ikszelve, most kiszedtem, és mentem egy kört Budaörsről. Sokkal jobbnak tűnik a dolog, még a földön taxizás közben is! (Ezt nem is írtam, de a gond taxizás közben is megvolt: gurulás közben folyamatosan balra kellett nyomnom a pedált.)

Akkor most már csak azt kérdezném, hogy mi a tüdőre jó az "autorudder" azon kívül, hogy megpróbál kinyírni??? :-) Repülés közben pedig tudok rendesen kormányozni! (Eddig alig reagált a sárkány a pedálozásra, most meg mintha megtáltosodott volna!)

Ha jól értelmezem, a "pipált rubrika" a "könnyíti" a realizmust... De ez pont keresztbe tesz!

Mégegyszer ezer kösz! Holnap repülök többet, majd megírom a további tapasztalataimat!

Előzmény: Feri1946 (276)
Feri1946 Creative Commons License 2008.07.18 0 0 276

Üdv!

 

A Settings- Realism-ban ki van véve a pipa az Autorudderből??

 

Czakó

Előzmény: Törölt nick (275)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.18 0 0 275

Ha időnként balra is húzna, akár oldalszél is lehetne... De mindig jobbra akar kitörni a gép!

De azért kösz a tippet, megpróbálom majd totál szélcsendes időben!

Más ötlet?

Előzmény: merQree (274)
merQree Creative Commons License 2008.07.17 0 0 274
fsx-ben van hasonló gondom nekem is, de túlteszem magam rajta :)
nem lehet oldalszél?
Előzmény: Törölt nick (273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!