Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zsoop Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40297

Írok én azt nagyon szívesen :)

Előzmény: Törölt nick (40293)
Zsoop Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40296

Szia! Erre gondolsz,ez ki lett pucolva, ez még a pucolás előtti állapot!

Tiszta, és még sincs semmi kartergázom :(

 

Előzmény: Trotter66 (40285)
Joe_Purple Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40295

Szia!

 

Köszi a visszajelzést, megnyugodtam egy kicsit. Tényleg 2008-as a járgány. A forgócsatinál nem lehet tömíteni valahogy?

 

Köszi,

Joe_Purple

Előzmény: Zsuppim (40294)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40294

Nincs itt semmi nagy probléma. Pár hónapig tünetmentessé lehet tenni a dolgot. Meglazítod a bilincset a légszűrőházon és a turbón is, majd lehúzod a kartergáz-elvezető csövet a motorról és az egészet egyben kiemeled a helyéről.  A vékony csövet lehúzod a forgócsatinál a levegőcsőről és mindkét csövet átmosod ( én nagynyomású mosóval takarítottam ki ). A végén összerakod a két csövet és mehet vissza minden a helyére.

 

A probléma:    fogadjunk hogy 2007 utáni autód van!  Nos annyi a hiba hogy a levegőcső nem igazán gumiból készült, inkább műanyagból ( mint a kínai gumiabroncsok általában ) és ez egy idő után merevvé és rideggé válik, így a forgócsati mellett szépen elkezd kicsapódni az olajpára. 

 

Megoldás: ha zavar a dolog és nem akarod rendszeresen takarítani a levegőcsövet, akkor keress egy 2005-ös autóról való levegőcsövet, az még garantáltan gumiból készült ( én is ezt tettem ).

 

A folytószelepnél látható kicsapódás  nem probléma, minden 732-es motoron ez van ( szét lehet szedni, meg lehet tisztítani, de újra ki fog csapódni ), egyszerűen le kell törölni. 

Előzmény: Joe_Purple (40263)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40293

Dugulás esetén nem megnő a nyomás?

Szerintem kompressziómérést meg hasonlókat kellene azon a kocsin elvégezni, valahol elengedi a gázt, rémlik valami olaj és csapágy közötti összefüggés is, de nem pontosan:)

Évjárat, alvázszám eleje, vagy pontos motorkód kellene.

Előzmény: Trotter66 (40285)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40292

Én gyári szerelőtől vettem az ötletet még vétel előtt, de jó barátom autovillamossági szerelő évtizedek óta, ő is ezt javasolta, vagyis kapcsoljam ki az automatát, és lámpát is csak akkor kapcsoljak, ha már elindultam. Nekem bejött, 1 izzó eddig

Előzmény: szalaics (40286)
EME Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40291

utáni. 2007 es. Azt a H6W-t tettem bele legutóbb, amikor kiégett, nem volt olcsó, de azóta jó.

Előzmény: szalaics (40290)
szalaics Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40290

Neked facelift elötti, nem? enyém utáni.

A tompítottal nincs gondom, a helyzetjelző ami relatíve sürübben kiég.

pirossal jelöltem melyik részen.

Előzmény: EME (40289)
EME Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40289

Nálam be van kapcsolva az automatikus fényérzékelős be és kikapcsolás és a (KoAn-féle) DRL világítással együtt egy tökéletes párost alkot. Gyakorlatilag kora tavasztól késő őszig hozzá sem kell nyúlni a világítás kapcsolóhoz, mert remekül kiegészítik egymást. Az év nagy részében fényes nappal felesleges lenne az összes helyzetjelzőnek, rendszám világításnak és tompítottnak is világítani. Ilyenkor, havas, párás időben persze felkapcsolom "manuálisan" a tompítottat lak.ter. belül is. Mióta DRL-t használok, majdnem elfelejtettem, hogy kell izzót cserélni...

Előzmény: szalaics (40286)
szalaics Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40288

Sorry, lehet rosszul írtam/vagy rosszul lehetett érteni!

Szóval nekem az automatikus funkció /gépkönyv szerinti értelemben/ ki van kapcsolva. Weboldal értelmezése alapján amikor elindítod a motort akkor felkapcsolja a tompítottat. /nem a csak gyújtásra, hanem a motor indítását követően szinte azonnal.../, na ez van bekapcsolva!

Előzmény: Törölt nick (40287)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40287

A Scenic nem kapcsplja fel a világítás indítás előtt, ha automatán van. 3. éve van meg a Scenic még nem kellett egy izzót sem cserélnem.

Előzmény: szalaics (40286)
szalaics Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40286

:D Gondoltam, csak teszteltelek! :)

A gépkönyv szerint az automata /automatikus/ világítás az az, ha be van kapcsolva akkor a fényviszonyok alapján kapcsolja fel és le a tompítottat.

Na ez ki van kapcsolva. /ez alapján nem automatikus/

De ahogy Te gondoltad, úgy automata..../szóval nem én kapcsolom be, hanem a gyujtásra adáskor/motorindításkor kapcsolja fel.

Ez miatt éghet ki? Szerintem a másik gond, hogy szar az izzó, lehet ez miatt nem bírja a terhelést... /de akkor meg minek ez a funkció, ha minden izzót tacsra vág...rövid időn belül?!

 

Előzmény: Törölt nick (40276)
Trotter66 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 40285

Ha a motor dolgozik, akkor annak illik lennie.  Ha nincsen, akkor nagy valószínűséggel a visszavezetőcső van eldugulva, ami azért annyira nem jó dolog.  A visszavezetőben van egy szűrőbetét, amit illik időnként takarítani. Majd Weboldal keres egy hozzáillő képet, ahol a szűrő elhelyezkedése is látható.  Ugye, Weboldal, megteszed?  Köszi!

Előzmény: Zsoop (40282)
vidiadv69 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40284

Ezt igazából nem értem.

Előzmény: Zsoop (40282)
djkerep Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40283

Köszi, a kesztyűtartòban tudsz segíteni?

Előzmény: Oczu (40278)
Zsoop Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40282

Kartergáz nyomásának a hiányára van vkinek valami ötlete, hogy mitől lehet, és mi okozza,illetve hogyan lehet orvosolni?

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 -1 0 40281

Melyik szerelőnél jártál?

Előzmény: shellby9 (40256)
shellby9 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40280

Miskolc.

Bármilyen megoldás érdekel ha gondolsz valamire.

Előzmény: vidiadv69 (40273)
Oczu Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40279

Előzmény: Oczu (40278)
Oczu Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40278

Conrad-nal ezt ajánlom, habár lehetne erősebb a fénye. Teljesen fel kell engedni a kapcsolóba, hogy látszódjon.

 

A képen 3V-os LED+450Ohm-os ellenállás látszik

Előzmény: djkerep (40265)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40277

Sikeresen letudtam az izzítógyertya cserét. :))

A megszokott alkatrészes haverom csak holnapra tudott volna Beru gyertyákat, volt viszont készleten Bosch szett. Így ennél maradtam.

Aki esetleg mostanában készül a cserére annak elmondom azokat a tanácsokat amit én is kaptam, és alkalmaztam.

-Csere csak üzemmeleg motornál

-A stekkerek lehúzása után nagynyomású levegővel kifúvatni a koszt a gyertyák tövéről

-Ha kicsit rágósabban jönnek az izzítók akkor csavarlazítózni és oda-vissza járatni

-Az újak menetrészét rézpasztával bekenni berakás előtt

Kb ennyi nem nagy szám a csere, ( nekem kb 1 óra ) esetleg a turbóra menő fémcső biztosító rugó oldása igényel nőgyógyász kezet

Előzmény: Törölt nick (40189)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40276

Arra gondoltam, hogy a kocsi kapcsolja vagy te?

Én magam kapcsolom közel 6 év alatt 1 tompított és nulla helyzetjelző égett ki

Előzmény: szalaics (40275)
szalaics Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40275

Állandóra van állítva....

Kocsi motor indul, lámpa fel --- gyújtás le, lámpa le.

Ha erre gondolsz.

Előzmény: Törölt nick (40274)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40274

Automata lámpával indítasz?

Előzmény: szalaics (40266)
vidiadv69 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40273

Meg kell nézni a relét. Amikor behúz ad -e ki feszültséget a gyertyákra. Ha ad és nem izzít akkor meg kell nézni a kábelt. Hova valósi vagy ?

Előzmény: shellby9 (40261)
Joe_Purple Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40272

Sziasztok!

 

A feleségem kocsiján én az első helyzetjelzőket kicseréltem ebayes kínai ledesekre. H6W típus kellett a mi 2008-as járgányunkba. Vmi hasonló formájút vettem bele:

http://www.ebay.co.uk/itm/2PCS-BA9S-5-SMD-Cool-White-CANBUS-Error-Free-Interior-Car-H6W-5-LED-Bulb-0-4w-/151198421034?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item233420d02a

 

Véleményem szerint érdemesebb meleg fényűt keresni bele, mert az színben jobban stimmel a tompítotthoz. De ez ízlés kérdése. Ezeknek a kínaiknak elég gagyi a foglalatuk, vékony az anyaga, és sokszor a bajonett tüskék sem a jó helyen vannak. Ettől függetlenül nekünk rendben működnek már kb. 2éve.  A scenicnél szerencsére külön lámpafészekben van a helyzetjelző, de ahol egyben van a tompítottal ott elég hamar megsülnek.

 

Üdv,

Joe_Purple

 

Előzmény: szalaics (40266)
djkerep Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40271
Előzmény: szalaics (40269)
djkerep Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40270

Szivargyújtó alatt a kesztyűtartót értem :D

Előzmény: djkerep (40267)
szalaics Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40269

Ha van tipped, v. javaslatod helyzetjelzőbe jöhet! :)

Én valami ilyesmit találtam, de hogy jó-e, és az ár is, nem tudom! :)

http://www.dt-xenon.hu/bajonett_bax9s_led_5smd_can_bus_760

 

Előzmény: djkerep (40267)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 40268

Így van sufnituning profi szerelővel, ės olyan önbizalommal, hogy a grippen be motortcserélne.de nekiesne az tuti.

Előzmény: Trotter66 (40258)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!