Bocs, nem hallottam. Próbálkozz nyugodtan többször, én meg beírom végre a nevedet a számod mellé, hogy vissza is hívjalak. Ha ma épp ki leszek kapcsolva, akkor próbálkozz később, mert ma meg temetésre megyek.
Nitróval le tudod frankón mosni azt a ragacsos gumit, és onnantól olyanra festheted, amilyenre akarod. Én már megtettem, mert utáltam megfogni a gombot.:-)
"Letekertem kékre és megint forró levegőt fúj" ??? ...és ez így szerinted jó? Totózhatunk, lehet fűtéscsap, klímádba gázt leellenőrizni, mert ha nincs benne elég gáz, kompresszor el sem indul. Ha klíma nem megy, bepárásodik. Én ezzel kezdeném, miután minden vízlevezetőt kitakarítanék.
Ma cseréltem le a Bosch silvert, 74Ah-ás, 7 éves akkumat, mert 2 nap állás után "megmekkent"-ezt itt tanultam:-)-, rátettem töltőre, utána jó volt, de innentől nekem ez nem megbízható. Ha jó az akkud, jó a töltésed, nem 2 napot kell kibírnia, még -10 fokban sem.
Nem hiszem, hogy 100Ah-ás akku kellene neked, nem Scania-d van.:-) (75-80-as elég bele.)
Azt nem néztem még. Én még arra tudok gondolni, hogy a tetőről lefolyó csapadéklevezető vhol el lehet tömődve, mert álló helyzetben is bepárásodik. Bár még tocsogó vizet nem vettem benne észre.
Az előzményekben belinkelt oldalon úgy nézem, hogy jó lehet az elméletem miszerint a telestart egy y-kábellel be van kötve a kézi kapcsoló és a vezeték köteg közé.
Innentől kezdve tulajdon képpen ugyan azt csinálja mint a kapcsoló a válto melett csak távirányítóval. Mostmár kíváncsi vagyok és szét fogom bombázni az anyós ülés előtti részt
mert lehet, hogy nekem gyárilag benne van a telestart vevője, csak az indító távirányító nem jutott el hozzám mikor megvettem az autót.
Keresek 3-5 liter körüli tartályt, ami elbír 2,5 bar üzemi nyomást, és amiből SBC fékfolyadékcserélő célszerszámot tudnék készíteni. Jó lenne ha lenne rajta 2db menetes, vagy egyéb csatlakozási lehetőség.