Keresés

Részletes keresés

Wolfchild4hu Creative Commons License 2014.08.10 0 0 38912

Sziasztok!

 

Attilával egy újabb közös munkánk, bővebben itt olvashattok róla:

 

www.fűtőház.hu

 

KisTTesó Creative Commons License 2014.08.08 0 0 38911

Szia Zsolt!

 

Engem is érdekelnének a személykocsik (elsősorban a Bhv)... Nekem is tudnál árajánlatot küldeni?

Köszönöm!

 

Üdv: HG

Előzmény: teaház (38907)
teaház Creative Commons License 2014.08.08 0 0 38910

Szevasz !

Mélment!!!!

Üdv Zsolt

bodyguard1 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 38909

Szia Zsolt!

 

Rendelhető?

Az árakat már tudod? Ha igen, oszd meg velünk légyszíves.

 

Üdv:

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.08 0 0 38908

Al Pacino-san fogalmazva: Whoo-ah.

Előzmény: teaház (38907)
teaház Creative Commons License 2014.08.07 0 0 38907

Üdv!

Teaház 2.1 farigmányai.  ( fiam tartós noszogatásának eredménye )

   

  

  

  

  

 

Jó nyaralást mindenkinek.

Üdv Zsolt

MTTP Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38906

Tiszteletem az egybegyűlteknek!

 

Elnézést, ha kicsit sok lennék, de most némi javakat szeretnék eladásra kínálni.

Az alábbi modellek keresik újdonsült gazdájukat. Ezek mind tesztpéldányok, vagy duplikátok.

 

Tillig 15582 MÁV Rgs csőszállító. Most két hétig árcsökkenés: 7500 ft. (bontatlan, új modell)

Tillig 15051 DBAG DDm Autotransportwagen az Autozug szerelvényhez: 10000 ft (bontatlan, teljesen új, 2014-es modell)

Piko 47220 MaK G1206 tolatós: 21990 ft. A bal oldali korlát kicsit meghajlott, de semmi törés nincs. Új, csak próbakört futott modell. Kiváló konstrukció!!!

Piko 47280 BR118 DR 4. korszakos mozdony: 24000 ft. Az igazi klasszikus újratöltve. Új konstrukció, igényes kidolgozás, erős motor, irányváltó világítás, szóval tuti a holmi. Teljesen új, csupán próbakört futott.

 

 

Emailben érdeklődjetek, ha kérhetném.

MTTP Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38905

Ok.

Kinematikát lehet választani a PeHo kínálatból, vagy van gyári, Tillig alkatrész is, melyek bizonyos esetekben még a régebbi, Bttb alvázakra is felszerelhetők.

A gyári kinematika már húzósabb árban van, de mindenképp szép és korszerű a végeredmény.

Előzmény: a_gumikacsa (38903)
MTTP Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38904

Információk mentek mélben.

Előzmény: GOLAZ111 (38902)
a_gumikacsa Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38903

Szia!

 

Köszönöm még egyszer, akkor az oldalon lévő elérhetőségen keresni foglak.

 

Mind a két kocsi házi barkács lesz, az ORE fölé halszállító kocsi készül, az Y25 fölé pedig Gags.

A kinematika is valami házi barkácsolás lesz, kivéve persze, ha jó áron van... :)

 

Előzmény: MTTP (38901)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38902

Az a fórum hol van? Bocsánat a tudatlanságomért, de eddig ezen kívül csak egy TT - s fórumot találtam, ott viszont csak kevés téma van.

Előzmény: MTTP (38897)
MTTP Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38901

Szia,

 

Lehet, hogy nincs fent az oldalon, de annyira sok az alkatrész a szervizben, hogy nem győzném mindegyiket tételesen felvinni.

Az Y25-ös Tillig gyártmányú kocsikra való, tehát az ezeknél használatos forgócsap-megoldással rendelkezik. Azaz a kocsi aljába berakható fémöntvény súly furatába tud bepattanni a csap két kis karma.

Az ORE viszont Bttb alkatrész, ahol ez a csapmegoldás pont fordított. Természetesen ez is van.

Milyen kocsihoz kell? Mert elképzelhető, hogy szükséged lesz még kinematikára is.

 

Üdv,

MTTP

Előzmény: a_gumikacsa (38900)
a_gumikacsa Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38900

Szia!

 

Köszönöm az infót. 

Bár a forgóvázak közt nem találtam, még számítógépen átnézem az olfalt. 

A szín mindegy, mert ugyan barna lesz, de az árnyalat valószínűleg nem az, mint amit én pingálok a kocsira. 

ORE forgóváz is van hasonló módon?

Előzmény: MTTP (38899)
MTTP Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38899

Igen: mastertape.hu

Fekete, barna, vagy szürke kell?

Előzmény: a_gumikacsa (38898)
a_gumikacsa Creative Commons License 2014.08.05 0 0 38898

Sziasztok!

 

Elnézést az amatőr kérdésért, de Y25-ös forgóváz beszerezhető valahol?

Személykocsi forgóvázat találtam, teherkocsik alá semmit.

MTTP Creative Commons License 2014.08.04 0 0 38897

Sok szempont van, melyeket már többször is kitárgyaltunk a másik fórumon. Ha gondolod átjöhetsz oda, hogy ne ezt csapassuk szét ezekkel a magasröptű gondolatokkal. (sokan nem szeretik itt, ha okoskodom)

 

A kínai helyzettel kapcsolatban van szerencsém első kézből megkapni az információkat, mert ha másra nem is, de erre mindenképp jó minden évben Nürnbergben majszolni a sajtóuzsonnát.:-)

A bérek növelése csak a jéghegy csúcsa. Arról kevésbé eszik szó, hogy pl. éppen a nürnbergi seregszemlét követően mennek szabadságra a kínaiak, megünnepelni az újévjüket. Tehát az üzlet megköttetik Nürnbergben, majd a nyugati megrendelő malmozik, míg a kínai méltóztatik egyáltalán újra felvenni a munkát.

De van ennél pikánsabb sztori is: nem egyszer kapta a levelet a gyár vezérképviselete, hogy "ismeretlen elkövetők ellopták az új produkció szerszámbetéteit". De természetesen, megfelelő dollárkötegek ellenében ezek az öntőformák visszavásárolhatók a biztonságos gyártás reményében.

No kivonatosan inkább erre gondoltam a kínai beszállítót illetően...

A gyártások szép komótosan visszaszivárognak az öreg kontinensre és lassan megtelepszenek nálunk, a románoknál, a szlovákoknál és így tovább.

 

A német gyűjtői hozzáállást kicsit másként látom. Átlagosan a 60+-osok hobbija ez. És ők értelemszerűen max. 4-5. korszakban gondolkodnak, már nem nagyon tudják és akarják befogadni az új, páneurópai sokszínűséget, illetve uniformizálást. Az asztalaik mérete lenyűgöző tud lenni. Sokunk itthon akkora lakásban lakik ötöd magával, mint amekkora alapterületen kint asztalt épít egy nyugdíjas. nem itt van a gond. Mondom, számukra sokkal nosztalgikusabb egy jó kis DR téma, mint a sok közlekedési vörös egyenjármű.:-)

Előzmény: GOLAZ111 (38896)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 38896

 majd a piac, vagy a kínai beszállító úgyis keresztül húzza a számításokat.

 

Nem bi ztos, hogy csak a beszállító. Kínában kétszeresére kell növelni a béreket, ezért is egyre drágább ott gyártatni. Úgy volt, hogy Ukrajnában majd lehet Kína helyett, de jelenleg másként alakulnak a dolgok.

 

Például tavalyra az A.C.M.E. is belengette, hogy kijön FS sátortetős kocsikkal. Egy ilyen infó remek táptalaj egy olyan gyártónak, akinek akad olyan mozdonyalapja, amiből lehet olasz gépet építeni. Vagy csak simán van olyan német modellje, aminek az eredetijét Olaszország felé is szállító magáncég használja.

 

Már rég néztem meg, de nem nagyon van. Freelance modellt persze lehetne építeni, de igazából az sem kell. A magánvasútaknál voltak német mozdonyok, gőzmozdonyok és V36 pedig az államinál is, ennek ellenére nincs még egy festésváltozat sem.

 

A sátortetős kocsik sok helyen jártak, Németországban is, ezért lehetett volna eladni azt a modellt.

 

És meglepő, hogy a VI. korszak vasútja annyira nem hozza lázba még a tehetősebb vásárlói réteget sem, ezért vonják vissza a megjelenést ezeknél a modelleknél.

 

Hát igen, pedig lehetne VI. korszakot is modellezni, csak sajnos a németek még mindig a több évtizedes hegy tv toronnyal - völgy tóval mellette állomás fűtőházzal az egész mögött legalább 4 vágány 20 centi szélességben stílusú, nagyon zsúfolt terepasztalokat építik sokszor és ezeken egy ICE szerelvény egyszerűen nem fér el. 

 

Előzmény: MTTP (38888)
MTTP Creative Commons License 2014.08.02 0 0 38895
Előzmény: danika5654 (38894)
danika5654 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 38894

Üdv! Keresek 2 tengelyes, 17mm-es tengelytávval rendelkező mozdonyt, legyen ZEUKE/BTTB, legyen Tillig. H0m-es C50-es alá kéne. Dani

gy.aTTila Creative Commons License 2014.08.01 0 0 38893

Kedves Érdeklődők!

 

 

Eladó PIKO TT BR 118-as DR IV-es korszakbeli dízelmozdony. Teljesen új, karcolásmentes állapotban, csak a boltban lett próbálva. Eredeti dobozában, papírjaival, és bontatlan kiegészítőivel. 
Cikkszáma 47280.
Irányváltó világítással, előre fehér, hátra piros LED-del.

Ára: 25.000 Ft.

 



A kép az internetről származik!

Személyes átvétel Budapesten lehetséges, vagy előre utalás után postázom.

 

Érdeklődni a gyori.attila1979@gmail.com címen lehetséges.

 

  

Köszönöm figyelmeteket: Attila

gy.aTTila Creative Commons License 2014.07.30 0 0 38892

Kedves Érdeklődők!

 

Eladó Tillig ÖBB önürítős vagon (ep VI). Teljesen új. Eredeti dobozában, papírjaival. 
Cikkszáma 14575.

Ára: 8000 Ft.

 



A kép az internetről származik!

Személyes átvétel Budapesten lehetséges, vagy előre utalás után postázom.

 

Érdeklődni a gyori.attila1979@gmail.com címen lehetséges.

 

  

Köszönöm figyelmeteket: Attila

MTTP Creative Commons License 2014.07.30 0 0 38891
Na igen. Ennyi erővel észak-koreai vasútmodell is gyártható lenne. Meg kell nézni,hogy mekkora az adott országban a TT méret jelenléte és máris megvan a válasz.
Sajnos még magyar vontatójárműből is elég gyatra a gyártói kínálat,nemhogy olaszból. Ahogy én látom,minél délebbre megyünk,annál kevesebb a vasútmodellező. Bár bolgár barátaink elég jól nyomják mostanában.
Máltán meg van összesen 12 érintett. Igaz,hogy nem TT méretben.:-)
Előzmény: GOLAZ111 (38890)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 38890

Azt nem hiszem, hogy egy használt Lima, vagy Rivarossi, Jouef modell drágább lenne. Én is olvastam még régebben már nem tudom hol egy cikket, hogy voltak Nürnbergben és a TT az igazi, de szerintem ez csak fellángolás. "Nahát milyen érdekes", aztán elfelejtik, megint eszükbe jut és így tovább.

Különben lehetne TT - ben olasz vasutat modellezni, ha olasz festésben is kihoznának mozdonyokat/kocsikat. Csak az a baj, hogy_minden_érdekes jármű hiányozna. 

Előzmény: tatumadar (38887)
MTTP Creative Commons License 2014.07.29 0 0 38889

A mostani akcióból megmaradt, utolsó kocsi várja újdonsült gazdáját:

MÁV Rgs csőszállító, 15582

8000,- ft.

 

MTTP Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38888

Ez egy összetett folyamat része. A gyártók azért árgus szemekkel figyelik egymást. Erre legjobb fórum a nürnbergi seregszemle, ahol mindenki ígér fűt-fát, majd a piac, vagy a kínai beszállító úgyis keresztül húzza a számításokat.

Például tavalyra az A.C.M.E. is belengette, hogy kijön FS sátortetős kocsikkal. Egy ilyen infó remek táptalaj egy olyan gyártónak, akinek akad olyan mozdonyalapja, amiből lehet olasz gépet építeni. Vagy csak simán van olyan német modellje, aminek az eredetijét Olaszország felé is szállító magáncég használja.

De itt ugye nem stimmelnek a korszakok, ezért inkább arra gyanakszom, hogy az A.C.M.E. nagyobb ívű elképzelések előfutárának szánta ezeket a kocsikat, majd amikor az Arnold a TT-s mozdonyterveiknek is alávágott, akkor hagyták a fenébe az egész 1:120-as törekvést.

 

Amúgy a Zeuke régen gyártott nagyon szép SJ svéd szerelvényt, a máig kakukktojásnak számító V200 alapjára és a fura szoknyás kocsijaival, ún. export készletként. Ez mára elég szép árat ért el az ebay-en, de inkább csak gyűjtői érdekesség, mintsem egzakt modell.

Pár, nemzetközi személyvonatban és vegyes teherekben használatos kocsi szinte minden európai ország nemzeti vasútjától képviselteti magát a szortimentben, de úgy hogy konkrétan csak olasz, vagy francia, vagy svéd szerelvényt szeretnél, hozzá való géppel, már kizárt. Ez a jelentősen eltérő mozdonyállománnyal is magyarázható. Ezért van, hogy csak olyan mozdonyok jelennek meg, amik csak festési variációk, nem pedig teljes formaújdonságok. És meglepő, hogy a VI. korszak vasútja annyira nem hozza lázba még a tehetősebb vásárlói réteget sem, ezért vonják vissza a megjelenést ezeknél a modelleknél.

 

A Tillig másként gondolkodik a vonatösszeállítások terén. Problémamentesen összerakhatók a tíz évvel ezelőtti kiadású szettek a maiakkal, csak a kapcsolókat kell egységesíteni. A kinti gyűjtő is tudja ezt, hogy a gyártó időről időre meglepi őt valamilyen, a korábbi állományába illeszkedő újabb járművel. Tehát egy szép, hosszú vonat összeállítása több évig is eltarthat. Most már nem az a piaci igény érvényesül, hogy egy karácsonyra egyszerre meg lehessen venni a szokásos mozdony+3 kocsi összeállítást, ezzel letudva a vonatot.

Szerintem.

Előzmény: GOLAZ111 (38885)
tatumadar Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38887

Az olaszok is kacsintgatnak a TT felé, bár ahogy néztem, inkább az eBay-ről fillérekért beszerezhető BTTB-alapokból indulnak ki. Ők is kifogytak a pénzből.

Előzmény: GOLAZ111 (38885)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38886

A Roco kiadja a zöld RZD M62 - öt oldalütközők nélkül is. Csak kicsit drágábban.

GOLAZ111 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38885

Emlékezz csak arra, hogy az év elején meghirdetett, egyszeri kiadású modellekből is mennyit visszavontak az érdektelenségre hivatkozva.

 

Az megérne egy hosszabb hozzászólést, hogy miért azokat a modelleket hírdették meg. Én például nem értem, volt benne svéd és olasz is. Két olyan vasút, aminek a jelenleg gyártott modellekhez kb. semmi közük. Az olasz kiadás pedig nem is a népszerű mozdonyt modellezte. Látszik, hogy próbáltak új piacokat találni, de hogy miért pont azokat, azt nem értem.

 

Amúgy pedig kár logikát keresni a gyártók szortimentjében, főleg ha egyszerre beszerezhető vonatösszeállításban gondolkodik az ember...

 

Sajnos ez így van. A Zeuke és a BTTB is figyelt rá, hogy értelmes vonatösszeállításokat lehessen alkotni a kínálatból. A Tillignél ep. II van csak így, utána egyre kevésbé.

Előzmény: MTTP (38884)
MTTP Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38884

Sok mindenről hiszünk ezt-azt, de mégis másként alakul. Pláne a modellpiacon és pláne TT méretben. Emlékezz csak arra, hogy az év elején meghirdetett, egyszeri kiadású modellekből is mennyit visszavontak az érdektelenségre hivatkozva.

A Metronom esetében nem hinném, hogy kudarc lenne, nem is arra ártettem a példát. Viszont az elgondolkodtató, hogy a németeknél elég jól ismert Arriva vonatok mozdonya, a Tillig Taurus most 80 eurós áron vihető, akárcsak a közlekedési vörös változata a Traxx-nak, ami talán arra enged következtetni, hogy túltermelés volt ezekből és ki kell söpörni a raktárat.

Sebnitz környékén meg sok a drótnélküli pálya, ezért kedvelhetik inkább a dízeleket. A 286-os meg amúgy is új kedvence a DB-nek és éppen a Tillig volt abban a helyzetben, hogy ezeket a Bombardier mozdonyokat gyárthassa. OFF méretben is most tarolnak ezek a gépek, sokan ki is jöttek vele.

Amúgy pedig kár logikát keresni a gyártók szortimentjében, főleg ha egyszerre beszerezhető vonatösszeállításban gondolkodik az ember...

Előzmény: GOLAZ111 (38883)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38883

Azt nem hiszem el, hogy egy Metronom szerelvényt nem tudnának eladni. Azt megértem, hogy a Piko Szapszan kockázatosabb lenne (bár szerintem nem), a Renfe Traxx meg pláne, de egy ismert német vonatot azért el lehet adni. Kicsit furcsa ez a dízel Traxx is. Nagyon sztárolják, de még nem láttam egyet sem. A Metronomosok északon járnak, ezt tudom, de villanyt láttam csak. 

Előzmény: MTTP (38882)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!