Én tegnap tudtam meg, hogy van ez a topic. Hát nekem vhogy 10-14 között van a mozdonyok száma, a személyvagonok olyan 19, a tehervagonok pedig talán 20-25 között.
Üdv a gyűjtőknek! Nem tudom, hogy szabad-e ebbe a topicba ilyet írni, de van egy eladó alakjelzőre való petróleumlámpám. Ha valakit érdekel ide is írhat.
Ma állomásítottam fűtött házamba a Roco M62-esét, továbbá az oly régen várt Gützold 520-ast (jogelmélet 5-ös szigorlat örömére! :)).
Rögtön meg is futtattam őket egy egyszerű próbapályán, és érdkes módon a gőzös, amire azt írták, h. 415 mm a minimális ívsugara, teljesen nyugodtan elment a 358 mm-es R2-n (végleges pályámon R3-as ívek lesznek helygondok miatt, úh. különösen is jól jön), jóllehet látszott, h. nem igazán komálja. Egyetlen problémám vele, h. a hajtott tengelyek és a füstszekrény között található két henger (?) nincs ragasztva, így lötyög - bár nem tudom, h. ragasztva kell-e lenniük?
GP.
UI: ha valaki ért hozzá, mondja már meg, h. pontosan mi a sorozatjele a Piko által régen forgalmazott, ÖBB-s tulajdonú MOL-PB Gáz feliratot viselő KVG-s kocsinak, amelyet a Quabla Zacesként hozott ki?
Egyelőre az érdekelne, h. itt szigorúan modellvasúti gördülőállomány bemutatása a cél, vagy azt is be lehet mutatni, h. hány éve gyűjti az illető a BKV és MÁV jegyeket és bérleteket, hány darab van belőle, stb.? Mert nekem 1996 január óta az összes BKV tanuló havibérlet megvan, intakt állapotban, nincs ráírva a diák-számom. Elég érdekes összehasonlítani a régi és a mai grafikát.
Nekem van egy kb. 900 darabos vonatjeggyűjteményem sok kéregjeggyel, egy fából készült jelzőőri tárcsa, 1 zártárcsa, 3 vasutas tányérsapka, 1 kék ing(régifajta), egy 1962-es és 1 1984-es távolságmutató könyvem, továbbá vágányzári hirdetmények, sebességmérő szalag, stb...