Láttam tegnap Szegeden EMF-789-et, a protó Scania alvázas E94-et, nagyon kemény gép, érdekes a belső elrendezése... Valamint meggyőződtem róla, hogy 1994-es évjárat (viszont 1996-ban került a céghez). Még láttam Szegeden GOX-340-et, GZH-184-et és HSX-003-at. Szép kocsik.
A halványkék-fehér festésű, "orosz exportból visszamaradt" 3 ajtós IIK 263-as, a GTZ 437 1999. február 8-án állt forgalomba és évekig gyulai helyi kocsi volt, a gyulai 4-es helyijárat hajnaltól késő estig szolgáló törzskocsija.
2004. november elején jött helyette a helyközi székezésű, 2-2-0 ajtó elrendezésű HMG-881-es szóló MAN.
Ekkor került át a GTZ 437 a sarkadi helyijáratra. Azóta tanév közben azt rója és este van egy kanyarja Gyulára és vissza.
Tavaly nyárra visszakerült Gyula helyibe az egyik csuklós helyett a 4-es vonalra a tanszünet időszakára, majd ismét Sarkadra, lehet, hogy idén nyáron is ez fog történni vele.
A DUD 273-as ráncajtós , sötétkék-fehér 3 ajtós IK 260-as mezőberényi helyi kocsi volt, ő végezte a rövid életű Mezőberény-Bélmeyer vonal járatait is.
Ugyanilyen volt az említett 700-as, ami a gyulai 2-es és 5-ös helyijáratok törzskocsija, 2003. november közepéig, az IVE 629-es szóló MAN megérkezéséig.
Úgy tudom, ekkor a 700-as is Mezőberénybe került át, mert akkor ott még 2 helyi kocsi kellett.
A képen látható busz Ikarus C80.30 típusú, Orosháza város 4-es helyijáratán közlekedik. Ebből a típusból Orosházán 2 db van, a másik rendszáma: HGR-755 (legtöbbször helyközi járatként üzemel, Csorvás és Gerendás térségében).