Szarvason olyannyira van helyijárat, hogy a TESCO átadása kapcsán a vonala (a TESCOig) és az üzemideje (hétvégén is közlekedik) is bővült.
Sajnos a Körös volán leállt a honlapja frissítésével, így az aktuális menetrend nincs a honlapon, de a megállókban megtalálod.
A mezőkovácsházi helyijárat 1-es vonalát, ahogy Bélamajor is írta (ilyen névvel csak tőle jöhetett az autentikus válasz) a Battonya-Orosháza helyközi mező tartalmazza, a 2-es vonal (Aut. vt.- Szociális otthon) menetrendjét pedig csak a Körös Volán honlapja.
Fura, hogy az Orosháza-Mezőkovácsháza kis füzetbe sem teszik bele külön a mezőkovácsházi helyi menetrendet.
Sarkad: van helyijárat, csak munkanapokon, menetrendje a Körös Volán honlapon is fent van. Iskolaidőben a GTZ 437-es IK 263-as végzi, tanszünetben várhatóan valamilyen IK 260-as lesz.
Szeghalomban is van helyijárat (a 4861. sz. vonal menetrendjében szerepel, de helyijárat táblával szokott közlekedni).
Vésztőn is van helyijárat.
Én Szarvasra a helyedben az 5122/553-al mennék Kunszentmártonon át (Szeged, aut. áll. indul 8.00, Szarvas a. áll. érk. 10.55).
Jól tudod, Sarkadon és Szarvason is van helyijárat. Orosházán 10 helyi buszjárat van (kihagytad a sorból véletlenül).
Egyébként ha Szegedről Szarvasra akarsz jönni, legjobb a Szeged-Orosháza-Gyomaendrőd távolsági buszjárattal tudsz jönni, ami Szarvason is megáll. Jómagam utaztam már Hódmezővásárhelyről Szentesre, onnan Kunszentmártonba és onnan Szarvasra (egy napon). Ez az útvonal is jónak tűnik.
Nekem amúgy a legtöbb volán színkombinációja tetszik, sőt minddé :)) Amúgy a körösös tényleg nagyon eltalált, a hajdúsak is nagyon tetszenek csak egyszer eljutnék arra a környékre (1x jártam ott tavaly hivatalos úton, lett volna 2,5 órám fotózni, de ömlött az ónos eső:(((
Ezt csabai kocsi (helyközi IK 260-as) szokta végezni, ami meg nem hirdetett rásegítő járatként közlekedik Békéscsabáról a hetek utolsó iskolai előadási napján 14.15-kor Gyula, autóbuszállomásra és onnan 15.00-kor indul szintén rásegítőként Dévaványára.
Mindösszesen annyit tudok róla, hogy Bcs-n van helyijáratban, k(r)éziváltós és D10-es motor hajtja, kapaszkodók narancssárgák. Belülről nem láttam, de szerintem hasonló a GNX-ekhez. Gyártását kb. '98-'99-re teszem. És szerintem valami orosz exportból maradhatott vissza. De részletesebben még utána nézek. Ami nagyon tetszik rajta, hogy fehér az ajtaja.
Május 12-én pénteken, a 15.00-s Gyula-Dévaványa rásegítő járatot (az Agria Volán Gyula-Eger járatának mentesítője), a szokásos helyközi kivitelű IK 260-as helyett egy kijelzős, 3 ajtós békéscsabai helyi IK 260-as, a GNX-343 végezte.
Szia erről a buszról szeretnék több infót kapni mikori gyártás milyen motor van benne a belseje milyen kapaszkodó színe űlések műbőr e vagy sem. Ilyenekre lennék kíváncsi. Köszönöm szépen a segítséget.
Láttam tegnap Szegeden EMF-789-et, a protó Scania alvázas E94-et, nagyon kemény gép, érdekes a belső elrendezése... Valamint meggyőződtem róla, hogy 1994-es évjárat (viszont 1996-ban került a céghez). Még láttam Szegeden GOX-340-et, GZH-184-et és HSX-003-at. Szép kocsik.
A halványkék-fehér festésű, "orosz exportból visszamaradt" 3 ajtós IIK 263-as, a GTZ 437 1999. február 8-án állt forgalomba és évekig gyulai helyi kocsi volt, a gyulai 4-es helyijárat hajnaltól késő estig szolgáló törzskocsija.
2004. november elején jött helyette a helyközi székezésű, 2-2-0 ajtó elrendezésű HMG-881-es szóló MAN.
Ekkor került át a GTZ 437 a sarkadi helyijáratra. Azóta tanév közben azt rója és este van egy kanyarja Gyulára és vissza.
Tavaly nyárra visszakerült Gyula helyibe az egyik csuklós helyett a 4-es vonalra a tanszünet időszakára, majd ismét Sarkadra, lehet, hogy idén nyáron is ez fog történni vele.
A DUD 273-as ráncajtós , sötétkék-fehér 3 ajtós IK 260-as mezőberényi helyi kocsi volt, ő végezte a rövid életű Mezőberény-Bélmeyer vonal járatait is.
Ugyanilyen volt az említett 700-as, ami a gyulai 2-es és 5-ös helyijáratok törzskocsija, 2003. november közepéig, az IVE 629-es szóló MAN megérkezéséig.
Úgy tudom, ekkor a 700-as is Mezőberénybe került át, mert akkor ott még 2 helyi kocsi kellett.