Keresés

Részletes keresés

M.VIII Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13543
"Jóember. Ne vedd biztosra, hogy aki átmegy a vágányokon a piros útátjárójelzőnél, szándékosan teszi. (Van olyan is, de nagyon kis rész.)"

Nyilván épp rosszul van (vagy meghal). Vagy színvak. Vagy hullarészeg. Vagy nem ismeri a fénysorompót. Vagy nincs jogsija. Ezeken felul szándékos.
Előzmény: manhattani (13542)
manhattani Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13542
>Sok Darwin díjra jelölt van. Nem is értem miért olyan nehéz felfogni ,h a vonat az erősebb. Annyira nem siethet senki ,h azt a pár percet ne tudja kivárni ameddig elmegy a vonat.

Jóember. Ne vedd biztosra, hogy aki átmegy a vágányokon a piros útátjárójelzőnél, szándékosan teszi. (Van olyan is, de nagyon kis rész.)

Aki ember, hibázik. Miért is van a mozdonyon vonatbefolyásoló, meg jelfeladás? Azért, mert a mozdonyvezető oda se bagózik a jelzőre? Dehogynem. Nézi, de elnézheti, ő is hibázhat, akkor, ha tud, korrigál a gép. Az autóvezetőnek meg semmiféle gépe nincs.

Magyarországon nagyságrenddel több közúti járműzető engedelmeskedik lámpajelzésnek, mint vasúti járművezető. Ha mindketten 1 ezrelékes hibaszázalékkal működnek, akkor a vasutasok hibája nagy részét kivédi a gép, a sokkal nagyobb hibás közúti esetszám semmilyen részét meg semmi. Ekkor csak a szerencsén múlik.
Előzmény: Törölt nick (13521)
M.VIII Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13541
Na igen, van ilyen is... :)
Előzmény: manhattani (13540)
manhattani Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13540
>Egyébként nem is értem, miért terveznek lapos homlokú mozdonyokat... amerikában meg lehet nézni, mennyi bulldogorrú szerkezet rohangászik.

A modern villamos mozdonyuk, az AEM7 orra csak annyira bulldogos, mint a Giganté... semennyire, kicsit hegyes. Igaz, hogy az ASEA-BROWN-BOVERI licenc alapján készült :-)
Előzmény: M.VIII (13525)
M.VIII Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13539
A vasúti átjárót nem szabad letegezni, elôre csókolomot kell neki kôszônni. Gondolom, nem kell kulôn KRESZ oktatást tartanom.
Előzmény: baktairrrr (13527)
m41 2197 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13538
Közel olyan.Nem volt róla tipusom,nem is ismerem,de ma hallottam hogy közel 90 tonna a sulya?!Rakott bele az orosz anyagot,bőven.
Előzmény: M62-238 (13536)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13537
Mindkettő orosz ;-)
Előzmény: M62-238 (13536)
M62-238 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13536
"Jó kis fémszerkezet..."


Szinte uaz,mint 62-es mellgerenda.
Előzmény: Törölt nick (13535)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13535


Jó kis fémszerkezet...
Előzmény: Törölt nick (13534)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13534
Nem mondom, hogy rossz ez az energiaelnyelési módszer. Azt viszont láttam, hogy mi történt az orosz ikerrel, mikor nekiment az ütközőbaknak. A műanyag letört, a fém sértetlen maradt. Ahogy a vezér is, és az utastérben lévők is. (takarítószemélyzet)
A Desiroban nincs fém - úgy, mint az uzsgyiban -, ezért ott többmindennek kell törnie.
Előzmény: sörösgigant (13532)
V43 1024 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13533
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/4066.shtml
sörösgigant Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13532
Gondolom azért van műanyagból,meg ragasztva.Ha izzé-porrá törik azzal rengeteg ütközési energia nyelődik el.Ezáltal a vezető,és főleg az utasok jobban járnak....
Előzmény: Törölt nick (13531)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13531
Látom... egy kis koccanás, és a fél kasznit lehet cserélni. Kicsit olyan érzésem van, hogy átestek a ló túloldalára az alkotók. Jó dolog ez az "ütközőzóna", csak ne lenne ilyen érzékeny.
Előzmény: sörösgigant (13530)
sörösgigant Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13530
Védi a fene ezeket a papundekli villamosokat,de a tudományosan kialakított gyűrődő zóna az azért önmagáért beszél:Lásd a személyautókat is....
Előzmény: Törölt nick (13528)
ROCOman Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13529
Nem kő a sínekre hajtani, oszt' nem fáj a feje senkinek.
Előzmény: baktairrrr (13527)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13528
Ez az elmélet. Nem akarok messzemenő vitába bocsájtkozni, láttam uzsgyit bakra futni. Nem állt meg, lebontotta a bakot.
Előzmény: Rollende Landstrasse (13526)
baktairrrr Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13527
A sínrehajtó balfék családja...
Előzmény: M.VIII (13525)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13526
Nem csak az számít, mennyire marad egyben a vezetőállás, hanem azon belül a fellébő gyorsulás is számít. Egy gázolásnál nincs nagy lassulás, a motorkocsi tömege nem ellenfél ebből a szempontból, tehát jól véd az Usgyi merev kerete a szétrepülő roncstól. De bakra (vasúti járműre, falra, stb...) ütközés esetén az Usgyi azt mondja, hogy CSINN... és megáll egy pillanat alatt. A vezér meg az ütközés előtti sebességgel kenődik fel a vezetőasztalra (Elméletben. Gyakorlatilag ekkor már rohan hátrafelé). A Desiro vezetőállása pedig még lassul körülbelül két méteren, amíg tart a gyűrődő zóna. Közben persze törik minden, ez a biztonság ára.
Előzmény: Törölt nick (13524)
M.VIII Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13525
OFF

...és ezért van, hogy a mai modern gyurôdôzónás autókon egy koccanás miatt leomlik minden, letôrnek a százezres lámpatest tartófulei, amit emiatt csak kompletten lehet cserélni.... :DD

ON

Egyébként nem is értem, miért terveznek lapos homlokú mozdonyokat... a Tauruson meg egy muanyag kupak van..amerikában meg lehet nézni, mennyi bulldogorrú szerkezet rohangászik. Vagy pl. a mi Nohabjaink...az meg kit érdekel, mi lesz a sínekre hajtó balfékekkel.
Előzmény: Rollende Landstrasse (13523)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13524
Nem mondtam, hogy nem biztonságos. Desirot láttam már összerörve néhányat, uzsgyit csak egy bakra futottat, meg egy másikat, ami autót fogott. Illetve most ezeket a fotókat. A németen komolyabb sérülések keletkeztek levegős, mechanikus és elektromos rendszerben is. Viszont a vezérállás minden esetben egyben maradt, és ez az, ami igazán fontos.
Előzmény: Rollende Landstrasse (13523)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13523

Azért az is szép, hogy mikor a Desiro találkozott az ütközőbakkal, a jármű elején-alján nem sok minden maradt a helyén.

 

Ettől biztonságos a Desiro. Azért megy szét az eleje, mert terveztek energiaelnyelő zónát az orrába. Te mivel "szeretnél" fának menni? Alvázas, régi terepjáróval, vagy egy Hosszú orrú limuzinnal? Az utóbbi néz ki az ütközés után csúnyábban, de mégis ebből szálsz ki nagyobb eséllyel sérülés nélkül.

Előzmény: Törölt nick (13504)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13522
Elkéne abba az átjáróba egy félsorompó.
Előzmény: BENDEGÚZ Sn. (13515)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13521
Sok Darwin díjra jelölt van. Nem is értem miért olyan nehéz felfogni ,h a vonat az erősebb. Annyira nem siethet senki ,h azt a pár percet ne tudja kivárni ameddig elmegy a vonat.
Előzmény: BENDEGÚZ Sn. (13515)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13520
Ez is igaz... :-)
Mondjuk ennek is van:
Előzmény: rg7 (13519)
rg7 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13519
Nem csak a tűzgyújtogatóknak van kék lámpája:)
Előzmény: Törölt nick (13518)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13518
OFF
Tán nem tűzoltó vagy? Van ismerősöm itt a helyi tűzoltóságon, hát hallottam-láttam ennél csúnyábbakat is - sajnos. :-(
ON
Előzmény: rg7 (13517)
rg7 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13517
Ez mindennapos.
Vagy a másik kedvencem, amikor észreveszi a zaj és fényforrást, akkor beleáll a fékbe.
Előzmény: Törölt nick (13512)
BENDEGÚZ Sn. Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13516
Azért ha az ütköző fölé kapja akkor "gázvan".:-((
Előzmény: 424 009 (13503)
BENDEGÚZ Sn. Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13515

Ha tudnád hol van ez az átjáró akkor nemírnál hülyeségeket.

A vonatnak nemkell "dudálni".

Azt meg eddig is tudtuk,hogy kik közlekednek a közúton.

Ha mindenkit mindenkit elütne a vonat aki a piroson megy át 1 hónapon belül fele annyi autó lenne csak az utakon.

Előzmény: Törölt nick (13511)
BENDEGÚZ Sn. Creative Commons License 2009.12.30 0 0 13514
Mind a kettő leszakadt.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (13508)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!