Ezen a topicon remélhetőleg nyugodt és békés körülmények között beszélgethetünk a sokunk által méltán kedvelt, legendás mozdonytípusról. Mindenkit szerettel várunk, szabad véleményt formálni, de csak kultúrált keretek között. Ide várunk képeket, híreket eseményekről, történetek leírásait, élményeket, videókat, linkeket, és mindent ami a NoHABbal kapcsolatos!
Isten óvja a NoHABokat!!!
A korongtól elvezető egyik vágány volt az összekötő az akkor Népstadion metró állomáshoz és tovább. Ez sokáig ritkán rakott téglákkal volt elzárva, most meg stabil beton fallal.
Ez persze itt OFF, mert ott sosem volt egy darab Nohab sem :-)
A jobb csonka alagútban (Kerepesi úthoz közelebbi) van a lőtér. A bal csonkában megvan a vágány, ez csatlakozott volna a Keleti pu. fordítókorongjához (ha az OMV kút mellől lenézel, ott a korong, és kb. ott van az alagút is lefalazva.)
Szerintem a képen a fő alagút építése látszik, a metróállomás Duna felőli vágánykapcsolat környéke, a jobbra levő rámpa helyén épülhetett az az alagútszakasz, amit eredetileg a nagyvasúttal való kapcsolat célját szolgálta volna, végül egy tároló csonka lett belőle.
A 2-es metró felújításakor szüntették meg a tároló csonka funkciót?
Egy NOHAB-ot különösen nem illik úgy fotózni és közzétenni,hogy a pályaszám sem látszik,bár feltételezem,hogy így is van jónéhány tts.,aki tudja,melyik van a képen!
Fura lenne Kökin gépcsere, az azonnali késést okozna.
Ugyancsak vasárnap az 1972-es Székesfehérvárról 9 órakor Tapolcára és a 16906-os Tapolcáról Székesfehérvárra 12:37-kor induló Tekergő gyorsvonatot Nohab mozdony húzza.
Tud estleg valaki arról hogy most a retró hétvége alkalmából a vasárnapi(08.02) nohabos kanyar Tapolca - Köki irányban (16906) most csak Székesfehérvárig lesz, vagy Köki ig? Valahol azt olvasni hogy csak Székesfehérvárig, a mávcsoport oldalán Köki -ig van feltüntetve...