Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2024.09.30 -3 1 18408

"Bogáncs MAN" Ez melyik nagysütetűnek jutott eszébe? :DDDD

Előzmény: IAtilla (18407)
IAtilla Creative Commons License 2024.09.30 0 1 18407

Az 1-es pótló tisztán Andor Conecto.

Az M2-es pótló az Arriva részéről Andor Conecto, Bogáncs MAN, Csepel Conecto.

Előzmény: 08-73 (18406)
08-73 Creative Commons License 2024.09.30 0 0 18406

M2 pótlón meredek elenne a háromajtós MAN csuklós :D

Előzmény: barni1923 (18405)
barni1923 Creative Commons License 2024.09.30 0 0 18405

én úgy tudom nem, ellenben az M2-es pótlóra mind a három telep ad

Előzmény: 08-73 (18404)
08-73 Creative Commons License 2024.09.30 0 0 18404

Hétvègèn az 1 pótlón NCA-k lesznek?

torqmatic Creative Commons License 2024.09.20 -2 3 18403

Hát ha kint volt, akkor szerintem magadtól is rájössz a válaszra.

Előzmény: 08-73 (18402)
08-73 Creative Commons License 2024.09.19 0 1 18402

Tegnap kint volt a kis elektromos Isuzu a Móriczon. Megpróbálják majd újra a bebukott tesztet, vagy elengedték ezt a kérdést?

torqmatic Creative Commons License 2024.09.13 0 0 18401

Az Andorban szoktak rosszabb esetben akár 15-20 üres számot is meghirdetni, de a nagyját általában ennek is elviszik a számkérők vagy a túlórások, a másik két garázsban ettől jóval jobb a helyzet.

Előzmény: BPI-227 (18398)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.09.07 0 0 18400

Újra összeállt a csapat a 220- on, feléledt a 824 is négy hónap állás után és visszajött a 825 is!
Már csak a 826 kellene vissza! :D 

08-73 Creative Commons License 2024.09.06 0 0 18399

Passz, de az Arrivánál konstans az szh. Most nyáron a Bogáncsban volt durva a helyzet...

Előzmény: BPI-227 (18398)
BPI-227 Creative Commons License 2024.09.06 0 0 18398

Szállítóban is nagy a létszámhiány?

18-09 Creative Commons License 2024.08.31 0 1 18397

Személyzethiány.

Előzmény: király2644 (18396)
király2644 Creative Commons License 2024.08.31 -9 0 18396

A 134-esen is szolgáltató váltás volt? Miért? Visszajöttek a hulladék régi citarok...

.BPO-346. Creative Commons License 2024.08.30 -1 0 18395

Ezt írtam: A hétvégével! :D

Lényeg, hogy "Hallelujah" :D

Előzmény: IAtilla (18394)
IAtilla Creative Commons License 2024.08.30 0 2 18394

Nem jól, még nem ért véget. A 8E-n ma, a 97E-n most vasárnap lesz utoljára.

Előzmény: .BPO-346. (18393)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.08.30 0 1 18393

Jól látom, hogy a Bogáncs pályafutása a hétvégével a végéhez ért a 8E-n és a 97E-n? :)

.BPO-346. Creative Commons License 2024.08.28 0 0 18392

Nem tudom sajnos, senki sem mondott róla semmit a májusi baleset óta.....

Előzmény: riezaK (18391)
riezaK Creative Commons License 2024.08.28 0 0 18391

Fóton van az MAN-nél, nem? 

Előzmény: .BPO-346. (18390)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.08.27 0 0 18390

Látom felébredt mára minden AA HY és AA MH az álmából, készen a jövő heti iskolakezdésre, kivéve az AA HY-824.... ennyire sérült a balesetben? Képek alapján nem volt olyan vészes és már jó ideje áll. Hogy álltok vele?

Hyperfilter Creative Commons License 2024.08.25 0 0 18389

Szintezési hibája van, valami alkatrész kell hozzá, de logikusan nem mi javítjuk. Engem nem győzött meg, remélem azért majd kékben jól fog szuperálni. Igen, azt csiripelték a madarak, hogy ez lenne a befutó típus a tenderen ár/érték arányban.

Előzmény: 08-73 (18388)
08-73 Creative Commons License 2024.08.22 0 0 18388

Semmi hír róla. Erre a tesztre keresztet vethetünk a jelek szerint...

Előzmény: 08-73 (18384)
riezaK Creative Commons License 2024.08.17 -2 2 18387

ami a telephely dolgozóinak közbelépése miatt nem sikerült nekik

 

Azért remélem a tettesek "menekülés közben megbotlottak néhányszor és elestek a betonra"

Előzmény: fehér atléta (18385)
nonick7 Creative Commons License 2024.08.17 -2 1 18386

"Az utcán több parkoló autónak nekiment, [...] céljuk az volt, hogy a belvárosba hajtva utasokat vegyenek fel"

 

merni kell nagyot álmodni :D

Előzmény: fehér atléta (18385)
fehér atléta Creative Commons License 2024.08.16 0 0 18385
08-73 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 18384

Továbbra sem jár. Valami info van, hogy esetleg mikor lesz működőképes, vagy lassan elengedhetjük ezt a tesztet teljesen... ?

riezaK Creative Commons License 2024.08.13 -1 2 18383

Van neki egy kisbusz, Isuzu, kisbusz... 

Előzmény: 08-73 (18381)
bz79 Creative Commons License 2024.08.13 -2 4 18382

Majd a főzőldmesterre rásóznak 900 db ilyen delejes betegágyat,aztán vidáman lehet tömegközlekedni...már ha épp valamelyik kiadható lesz..

Előzmény: torqmatic (18380)
08-73 Creative Commons License 2024.08.13 0 1 18381

Ma sem jár ez e-midi, ebből a tesztből nem sok minden lesz...

torqmatic Creative Commons License 2024.08.12 0 7 18380

"Jó" lesz ez az erőltetett elektromos üzem: eddig majdnem mindegyik tesztbusznak volt valami baja...

Előzmény: exvérmezö15 (18379)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.08.12 0 1 18379

Hát nem sokáig bírta...

Előzmény: Technee (18366)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.08.12 0 0 18378

 

Előzmény: Technee (18366)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.08.12 0 1 18377

A régi MHUk-ban is fos volt a klíma, ez alól az új AA HY és MH-k sem kivételek (mármint hatásfokban értve), de pl. hétévégn az MH-619 meglepett, egészen jól és kellemes hűvöset fújt.

Jó, mindenki más, én szívesen utazok jégkamrában, mert azt szeretem, ez a "BKK hőfok" nekem túl meleg!

Előzmény: Hyperfilter (18373)
bz79 Creative Commons License 2024.08.12 0 1 18376

Cinkotához megy három busz,plusz kezdeni az örsre mondjuk kiér miután letette a kocsiját 25 percen belül a 276/176-tal.A bogáncsból mondjuk a 31-esre megy a délutános hányszor kell átszállnia,és mennyi idő mig odaér?Hogy ne is egy jó kis árpád hidi 120-ast hozzak példának...délelőttösnek ugyanez visszafelé végzéskor.Ez amiben pl a volán sokkal jöbb (a kék nem) hogy én ott kezdek 99%-ban,meg ott is végzek a busz "mellett",gyakorlatilag átülök a kocsimba és 10 perc alatt otthon vagyok,vagy beérek.

Előzmény: riezaK (18365)
nemeza Creative Commons License 2024.08.12 0 1 18375

Akkor rosszul specifikálták a buszokat. Az aszfaltdzsungeles részeken bőven lehet 45fok is a legmelegebb órákban egy hosszú kánikulában..

Előzmény: Hyperfilter (18373)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.08.12 0 0 18374

Ezt - mint sok evig gyakorlo buszvezeto - jol tudom, marmint hogy a klimaknak is tud tul meleg lenni, de 28-32 fok minden nyaron van es azert tobbsegeben jobb szokott lenni a dolog.

 

Hogy a 40 fokban borul a papirforma, az tiszta sor (bar a jo gyakorlat is sokat segit).

Előzmény: Hyperfilter (18373)
Hyperfilter Creative Commons License 2024.08.12 0 0 18373

41db szh van Keddre felírva az összes garázsban, ebből nyílván elvisznek egy nagy csokrot majd a kollégák, tippem szerint kb 65%ot, a többit pedig majd lejelentik a kollégák. 


A klíma kérdés pedig érthetetlen számomra, mert idén többet vannak nálunk a klímások mint bármikor, az már más kérdés, hogy sokszor nem sikeredik elsőre megcsinálni valamit.

Viszont ezeket a klímákat 28-32 fok közé tervezték (a klímások szerint), 32 fok fölött már nem lesz annyira hatékony, viszont tudok pár kivételes buszt, amin valamiért nagyon durva a klíma, de ez ilyen 30ból 1…

Előzmény: 08-73 (18369)
08-73 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 18372

Napközben még súlyosabb lett a helyzet...

Előzmény: 08-73 (18369)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.08.11 0 0 18371

Az osszes tobbin is (194-es, stb.). De nekem az idei nyaron mindenhol egyontetuen rossz a tapasztalatom, leszamitva talan az uj off Conectokat.

 

Most peldaul az allitolag legkondicionalt 2-es metron szakad rolam a viz. De iden a teljesen off soroksari madaras aruhaz is a szaunat biztositotta a kedves vendegeinek...

Előzmény: laszlo86 (18370)
laszlo86 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 18370

Nem tudom másnak mi a tapasztalata, de a 114-es buszcsaládon közlekedő MAN-okon nagyon gyenge mostanában a klíma hatásfoka. Az első és második ajtó között érződik valami, de ugye most hétvégén első ajtózás van, mindenki fáradjon hátra, csak a második ajtótól hátrafelé fullasztó meleg van :(

08-73 Creative Commons License 2024.08.11 0 1 18369

Vasárnap van, de a kiadási problémák nem enyhülnek: BKV-s szólók az 1 pótlón, 31, 66-oson, stb...

Obus Creative Commons License 2024.08.11 0 0 18368

Szerintem éjszakaival sokkal jobban megközíthetők, mint pl. a Bogáncs. 

Előzmény: riezaK (18365)
torqmatic Creative Commons License 2024.08.10 -2 0 18367

Hát ez relatív; valakinek csak kb 10 perc autóval, vagy néhány megálló... Nyilván olyan garázst érdemes választani, ami a lakhelyhez közel van, mert nem mindegy, hogy mennyi időt b@sz el az ember naponta feleslegesen.

Előzmény: riezaK (18365)
Technee Creative Commons License 2024.08.10 0 2 18366

https://magyarbusz.info/2023/04/11/isuzu-novociti-volt-elektromos-midibuszt-probal-ki-a-bkv/

 

Több mint egy évvel a BKV-s teszt után az ArrivaBus is leteszteli ezt a vackot. Azért titkon remélem hogy az E1-es tenderre nem ilyeneket akarnak hozni, a BKV-s tesztnél nem voltam tőle elragadtatva és több gond is volt vele a teszt során.

riezaK Creative Commons License 2024.08.10 0 0 18365

Hát azért Cinkotára vagy Délpestre se egy álom kimenni... 

Előzmény: bz79 (18362)
08-73 Creative Commons License 2024.08.08 0 0 18364
Hyperfilter Creative Commons License 2024.08.07 0 1 18363

Például a palota váltó fordák NCAval lennének adva a Bogiból, a 100E pedig 3 ajtós MANal az Andorból, és akkor csak a Deákig utazna a szerencsétlen andoros kolléga, nem pedig palotára.

Ez egy példa, több ilyet is találtam, és akkor még az éves rezsi kmről nem is beszéltünk.

A baj az, hogyha egy NCAnak szoftveres kínja van a Bogiban, akkor csak a kézrátétel jöhet szóba, mert gyári diagnosztika nincs hozzá. Valami univerzális van, de például azzal nem tudtak regenerálást indítani. Lehet ez azóta változott, én csak azt tudom, hogy az Andorból kocsikáztattunk oda elektromágust regenerálást indítani.

Előzmény: torqmatic (18361)
bz79 Creative Commons License 2024.08.07 0 6 18362

A fő gond hogy az összes telephelyük a pusztulat semmiben van,a délelőttös végzés után kinlódhat vissza a saját autójáért,a délutános meg kezdés előtt mehet a pusztából az xy végállomásra ahogy tud..azért a bkv garázsok nem ennyire elbszott helyen vannak.

Előzmény: torqmatic (18361)
torqmatic Creative Commons License 2024.08.07 0 2 18361

Ez OK, bár továbbra sem értem, hogy ezt a problémát hogy oldaná meg az átcsoportosítás, magyarán mivel lenne jobb, hogy a munkavállalónak nem a Conectóhoz, hanem az MAN-hez kellene qrwa sokat utazni...

 

A fordák átvariálásával viszont el lehetne érni, hogy az Andorosok ne a város végén, hanem gyakorlatilag helyben kezdjenek.

Korábban szó volt arról is, hogy közösségi autókat vetnek be erre a célra, de persze ebből se lett semmi. Megoldás lehetne még, hogy kifizetnek pluszban még vagy egy órát a végállomásra jutást kompenzálandó, de szerintem erre sincs esély.

 

(A 100E-vel kapcsolatban pedig annó pont azt az infót kaptam, hogy mindenki oda akart kerülni... Aztán persze sokan rájöttek, hogy nem olyan istenkirályság az, mint amire számítottak.)

Előzmény: Hyperfilter (18354)
08-73 Creative Commons License 2024.08.06 -2 1 18360

Meg a 97E mellett ott van az off Volános 4ajtósokkal a 169E, a 44, 45 mellett meg a Veresen a 276E. Szóval ezeken jobban ellennének.

Előzmény: prOBIgy95 (18359)
prOBIgy95 Creative Commons License 2024.08.06 0 3 18359

100E-re a 3 ajtósok tökéletesek. 31 szintén OK.

44 hát kérdéses, de a 20E, 30/30A/230 helyett 45, 168E, 202E, esetleg 97E sokkal kevésbé lenne konfliktusos

Előzmény: laszlo86 (18357)
08-73 Creative Commons License 2024.08.06 0 2 18358

A szólóknál nincs gond velük, javarészt kis/közepes forgalmú vonalakon járnak, és tavaly pont emiatt a 105-ösről levonult az Arriva (ugye addig Bogáncs adott oda C2 szólókat).

Előzmény: laszlo86 (18357)
laszlo86 Creative Commons License 2024.08.06 -4 7 18357

Oda valóban jók lennének, vagy esetleg 223E-re, 54-esre, 159-re. 

Tudom utólag már nincs mit tenni, de nagyon el lett szúrva, hogy azon az egy ajtón ment a spórolás. A szólóknál nem tudom hogy válik be a két ajtó, de a csuklósokat semmiképpen sem lett volna szabad 3 ajtóval engedni. 

Előzmény: 08-73 (18356)
08-73 Creative Commons License 2024.08.06 -1 2 18356

Persze, hogy nem valók, de még a 20E, 30-as családra sem. A MAN-eket sokkal inkább lehetne küldeni helyettük a 97E-re (off BKV-s kocsikkal vegyesen), meg a 34, 106-ra.

Előzmény: laszlo86 (18355)
laszlo86 Creative Commons License 2024.08.06 0 6 18355

A 8E-re nem való a 3 ajtós csuklós MAN, ahogy a 133E-re sem. Pótolt már a 8E-n, borzalmas volt rajta a Rákóczi úton és a Thököly úton is, gyakorlatilag a második ajtótól hátrafelé alig lehet elférni, annyira szűk az utastér és a sűrű utascsere miatt a harmadik ajtótól hátrafelé se nagyon mennek be az emberek.

Előzmény: torqmatic (18353)
Hyperfilter Creative Commons License 2024.08.06 0 3 18354

A palota váltó fordákra lasszóval vadásztuk az embereket, és ha esetleg szabadon van sok szám, tuti a palota váltó marad meg. Nem véletlen adja most a Bogi. A 100Ere is lasszóval vadászták az embereket az elején, pedig az Andorban voltak rá fix emberek. Az egész az utazási időről szólt, hogy a munkavállaló mennyit utazik ingyen.

Például Érdről bejön a kolléga, és utazhat ki palotára. Ez csak egy példa a sok közül. Én se maradnék itt sokáig így. Szóval lenne értelme a mozgatásnak, és nem ilyen formában mint most.

A BKK pedig nem fog szerződést módosítani, nekik szerintem a legjobb az, hogyha mi fizetünk nekik kötbért, és nem ők nekünk km pénzt. Legalábbis mióta a 3 betűs feltört emberszámban mint a talajvíz, azóta ez a tendencia.

Előzmény: torqmatic (18353)
torqmatic Creative Commons License 2024.08.06 0 0 18353

Mondjuk annak a pár NCA-nak a Bogáncsba rakása azért nem volt valami nagy ötlet, mert elég szar állapotban vannak és mégis azokat adják ki, hiába áll bent hétvégén is a csomó új MAN... Sokkal több értelme lett volna inkább a szerződésmódosításnak, hogy mehessen új busz a 97E-n és a 8E-n is. (Ugyanígy nem látom, hogy mit oldana meg az MAN-ek átcsoportosítása: a munkaerőhiány a nagyobb baj, nem a buszok műszaki állapota. Inkább azt kellene megoldani, hogy az emberek maradjanak itt hosszú távon is, ne lépjenek le 1-2 év után...)

Előzmény: Hyperfilter (18352)
Hyperfilter Creative Commons License 2024.08.04 0 3 18352

Annyira nem rossz a helyzet, hogy akcióterv kelljen, most azért rengeteg a szabadság is, szeptemberben szerintem tarthatóbb lesz a helyzet. Viszont hosszútávon, jó lenne ha a cég vezetősége is összekapná magát, és realizálná, hogy bizonyos dolgokban fejlődni kellene, és meghallgatni azt amit a többség mond. Én régóta mondom, sőt csináltam is erről egy belsős doksit, ami a buszok garázsonkénti jobb elosztásáról szól, csak arról, hogy ember barátabb módon legyenek a váltások stb.

Amikor ezt a komplex csomagot a vezetőim elé tártam, már a puszta gondolattól is rosszul voltak, hogy a Bogáncsba NCA kerüljön. Most mégis ez van, most már csak MANokat kéne hozni az Andorba, és jobban elosztani a kapacitást. A dokumentum tartalmazta azt is, amiért nem akarják ezt, és most is ez a gond, hogy akkor költeni kéne a szerelők továbbképzésére. “Minek képezzük, ha utána elmegy??” Ameddig ez a szemlélet fent, addig nagy változást ne várjon senki, jön a 3 betűs és lepótolja, meg az a pár saját, akit még nem kergettek el.

08-73 Creative Commons License 2024.08.04 0 0 18351

Azért a 61 pótló nem fog annyi buszt igényelni, mint a 4-6. De a jövő héten hétfőtől péntekig csak az 1 pótló lesz, már ami BKK vonatkozású. 

Előzmény: exvérmezö15 (18350)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.08.04 0 1 18350

Oké, hogy véget ér a Nagykörúton a pótlás.De kb.egy hét múlva kezdődik a Hűvösvölgyi egy hetes vágányzár.

Előzmény: 08-73 (18349)
08-73 Creative Commons License 2024.08.04 0 1 18349

Amíg mondjuk 1, vagy 2 Arrivás kocsi helyett megy BKV-s, nem gond, de az érintett vonalakon kb 3-5 BKV-s kocsi is megfordult. Főleg a Bogàncsban lehet nagy baj most, meg az 1-es pótló is viszi a buszokat (habár hétfőtől megkaphatná a BKV azt, holnap úgyis véget ér a nagykörúti villamospótlás.)

Előzmény: .BPO-346. (18348)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.08.03 0 2 18348

Van baj.... és nem csak ezeken a vonalakon.... van bármiféle "akcióterv"?

Előzmény: 08-73 (18347)
08-73 Creative Commons License 2024.08.03 0 1 18347

8E, 20E, 30-as család, 33, stb.... összeomlás :/

Hyperfilter Creative Commons License 2024.08.01 0 1 18346

Július elején 1db Bogáncsos forda volt a 8En. A hónap végére pedig visszakapta a Bogáncs a fordákat. Emiatt a variálás miatt volt a 8ason ekkora káosz. Az 1VP pedig nem segít a dolgokon az Andorban, de a nyaralások miatt ahogy én láttam a Bogáncs sincs a toppon…

Mivel az Arrivánál a többségnek fix fordája van, ezért a szabadnapos leváltókra maradtak ezek a 8E fordák, de mivel most abból sincs elég, nekik se lehetett lepasszolni.

 

A 3 betűsnél most jobb a helyzet szerintem, vagy csak a szervezés jobb, ebbe nem látok bele.

Nálunk például nincs tartalék, GT, KT, semmi. Néha 1-1 napra van 1 ember tartalékban büntetésből, de ennyi, bár ha lenne is, szerintem semmit sem segítene a dolgokon.

Előzmény: 08-73 (18344)
08-73 Creative Commons License 2024.08.01 0 0 18345

De ahogy nézem, a 141-esen is komoly gondok voltak tegnap.

Előzmény: 08-73 (18343)
08-73 Creative Commons License 2024.08.01 0 0 18344

Ebbe mennyire játszik, hogy az 1-es pótló csak NCA-val van adva?

Előzmény: Hyperfilter (18341)
08-73 Creative Commons License 2024.08.01 0 1 18343

Úgy néz ki. A 8E-n konkrét BKV-s kavalkád is van, 20E szintén meg van színezve BKV-s kocsikkal.

Előzmény: .BPO-346. (18339)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.07.31 0 1 18342

Szomorú ezt látni és hallani is. A túlóra meg jó is tud lenni, ha éppen az ember rászorul... kérdés, hogy megéri-e?

Ma sem jobb sokkal a helyzet, a 8E pl. vállalhatatlan volt Bogáncs részéről ma is és tegnap is....

Előzmény: Hyperfilter (18341)
Hyperfilter Creative Commons License 2024.07.31 -1 2 18341

Eddig is az volt, illetve a megrendelő (BKK) rosszul rendelte meg a szolgáltatást. Például hétvégén a 97E nem a mi sarunk volt. A 139es szintén nem teljesen a mi sarunk. Mondjuk úgy, hogy valahol hiba csúszott a gépezetbe. Viszont az biztos, hogy az augusztus kedvezőtlen lesz, és lesz lehetőség túlórázni.

Előzmény: .BPO-346. (18339)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.07.30 0 2 18340

Nagyon úgy tűnik, hogy megint akad valamilyen szinten.

Előzmény: .BPO-346. (18339)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.07.30 0 1 18339

Napsütöttet!

Most akkor megint sofőrhiány van.... ?

MOS-265 Creative Commons License 2024.07.21 0 0 18338

NCA-503 vs 3430-as MUV a Rudas fürdőnél.

08-73 Creative Commons License 2024.07.17 0 0 18337

Hétfőn már az Andor utcában volt ismét. :)

Előzmény: HBweb hu (18336)
HBweb hu Creative Commons License 2024.07.10 -1 0 18336

Pedig ünnepelhetne is...

http://hbweb.hu/hirek2/cikk240710-02.htm

 

Előzmény: Hyperfilter (18335)
Hyperfilter Creative Commons License 2024.07.08 0 1 18335

Szervizben van, váltó hiba.

Előzmény: MUT 781 (18334)
MUT 781 Creative Commons License 2024.07.08 0 0 18334

A Mut781 miért van Nagytarcsán?

.BPO-346. Creative Commons License 2024.06.28 0 2 18333

Sziasztok!

Bogáncsban mi a szisztéma a "K1 óta reggelente feldobjuk a 25, 120(1-2 forgalmi), 147, 220 kocsijait és ahol esnek úgy puffannak" felfogással?

Nem ezt szoktuk meg és érdekelne.... :D

kristoof Creative Commons License 2024.06.26 -1 0 18332

Nem a Guzkó késett el a hiánypótlással, hanem a B6 Euro Car. Valószínűleg szándékosan.

 

A másik két eredményt megtámadta a Guzkó. 

 

Tehát szerződés csak a csuklósban köttetett. 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (18324)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.06.19 0 1 18331

De ha minden klappolna, még akkor is ki lehetne úgy játszani, hogy például irreálisan magas árat kérnek a buszokért.

 

Így van.

Törvényes keretek között mindent lehet kérnie mindenkinek, ami az ő érdekeiket támogatja - ez a szolgáltatás megrendelője, illetve a potenciális szolgáltató oldalára is egyaránt érvényes. Ha pedig az egyik félnek nem tetszenek a feltételek, akkor vagy eleve nem száll be a játékba, vagy olyan feltételeket szab válaszul, ami a másiknak nem fog tetszeni.

Ilyen az élet.

Előzmény: torqmatic (18330)
torqmatic Creative Commons License 2024.06.18 0 4 18330

Szerintem nincs ilyen kitétel továbbra se.

Itt szolgáltatásvásárlásról van szó, az operátor úgy oldja meg az igényelt szolgáltatást, ahogy akarja és tudja, az is lehet, hogy nem az övé a busz, hanem ő is bérli vagy lízingeli valahonnan, így egy harmadik fél buszát elég nehezen lehetne ajánlgatni egy negyedik cégnek... Ráadásul ez a közbeszerzéssel is elég nehezen lenne összeegyeztethető, szerintem. 

(De ha minden klappolna, még akkor is ki lehetne úgy játszani, hogy például irreálisan magas árat kérnek a buszokért.)

Előzmény: Alexander Pistoletov (18329)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.06.18 -1 4 18329

Remélem a BKK most már csavart egyet a történeten, és kikötötte, hogy csak olyan gépekkel pályázhatnak, amikre az aktuális szerződött BKK-szolgáltatóknak, illetve a BKK-nak elővásárlási jogot jegyeznek be.

Előzmény: A210 820 08 21 (18319)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.06.14 0 7 18328

Szerintem egyelőre nem várható ilyen. A 3 ajtós kocsik ott sokkal jobb helyen vannak, mint ahova úgy kb. bárhova tudnák rakni.

Előzmény: MUT 781 (18327)
MUT 781 Creative Commons License 2024.06.14 -3 0 18327

Az várható, hogy Andor visszakapja a 100e-t? 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (18326)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2024.06.14 0 2 18326

Igen, a többi elektromos lesz, azok még nem zárultak le, bár túl nagy meglepetés nem várható, 3-ból kettőn csak az Arriva indult, a harmadikon az ITK a másik versenyző, akik múltkor igen csúnya árakat adtak.

Előzmény: MUT 781 (18325)
MUT 781 Creative Commons License 2024.06.14 0 1 18325

Ha jól értem, akkor az Arriva a 120 csuklós helyett 100at kap meg, a 75 szólóból meg 50et? A többi meg később derül ki?

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2024.06.14 0 3 18324

A Guzkósok elkéstek egy hiánypótlással, ami automatikusan a kizárásukat jelenti. Mivel így már nem tagjai a közbeszerzési eljárásnak, nincs lehetőségük kizáratni az Arrivát, még ha találnának is fogást rajtuk. Legközelebb talán majd jobban megnézik a papírokat, amit beadnak, mert azon szálltak el, hogy a leírás és a jellegrajz nem stimmelt össze.

Előzmény: Technee (18320)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2024.06.14 0 3 18323

Igen, mennek nyugdíjba, végre.

Előzmény: Tschernkopa (18322)
Tschernkopa Creative Commons License 2024.06.14 0 0 18322

Ez a flotta, már a 132 NCA Conecto kontingens részleges kiváltását hivatott szolgálni, vagy újabb vonalakon bővül az Arriva által kínált teljesítmény? 

Előzmény: A210 820 08 21 (18319)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.06.14 0 2 18321

Ma reggel szépen meglocsolta a Rákóczi utat és folytatását az egyik "öreglány". A nyomok szerint a Huszár utcánál törött el a mécses és az Erzsébet hídon állt meg a gép.

Kis idő múlva már ott állt a szervízautó is, az FKFV meg szórta a homokot a nyomokra, ebből az a tippem: nem fagyálló volt...

 

 

 

Technee Creative Commons License 2024.06.14 0 4 18320

+ a Magyarbusz írása alapján a másik két dízeles szerződést is viszi az Arriva Citarokkal, nem lesznek OFF Isuzuk.

Előzmény: A210 820 08 21 (18319)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.06.14 -1 1 18319

Tegnap aláírták a szerződést, jövő nyárra jön az 50 csuki Citaro.

 

Ötven új Mercedes csuklósbusz érkezik jövőre Budapestre | 24.hu

torqmatic Creative Commons License 2024.05.31 0 3 18318

Hát persze, nem az a jellemző más cégnél se, hogy az adott telephely duplán b@sszon ki magával (egyszer, amikor nélkülözni kell a "jó" buszokat, majd másodjára amikor visszakapják lelakva...) Ahogy korábban is írták, ezek között már nehéz lenne jót találni, de azért kötve hiszem, hogy ezek képviselnék a krémet (amivel én voltam a múltkor, abban végig világított a piros hibalámpa, de azt mondták, hogy jó az, amíg megy... Végül is mondjuk tényleg le bírta dolgozni a napot).

Előzmény: hamzsabusz (18317)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.05.31 0 0 18317

Úgy hallottam, hogy pontosan a leginkább elfogadható (pl. gazdás) gépek lettek átpasszolva, mivel az ottani műhelynek nincs rá úgymond lehetősége állandóan szerelgetni őket.

Előzmény: torqmatic (18311)
08-73 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 18316

Az elektromos BYD csuklós vissza fog még térni ide, hogy megvalósulhasson a teszt? Most ugyebár MIskolcon van.

.BPO-346. Creative Commons License 2024.05.29 0 0 18315

Ma jófiú mindenki..... eddig :D

Előzmény: .BPO-346. (18309)
BP-1 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 18314

Igazad van, benéztem!

 

Előzmény: torqmatic (18313)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.29 0 1 18313

Nem tudom mit nézel, de én most így kapásból két csuklóst találtam, ami nincs kiadva (tovább nem kerestem), fura is lenne amúgy, ha minden ki lenne adva mert eleve 6 szólóval és 6 csuklóssal többet vettek, mint amennyi a szerződés szerint kell... És ráadásul ez csak a csúcsidőre vonatkozik, azon kívül, illetve hétvégén és tanítási szünetben értelemszerűen még több szabad busz van.

Előzmény: BP-1 (18312)
BP-1 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 18312

"ott áll bent a garázsban egy csomó új busz..."

 

Nem tudom, mennyi új busz álldogál bent, de a futár szerint egy híján mind ki volt ma adva.

Előzmény: torqmatic (18311)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.29 0 3 18311

Na meg feltételezem nem a legjobbak lettek átpasszolva, ráadásul nincs is felkészülve a műhely az üzemeltetésükre. Amúgy logikus is lenne, hogy ne a hulladék fusson, amikor ott áll bent a garázsban egy csomó új busz...

Előzmény: BP-1 (18310)
BP-1 Creative Commons License 2024.05.28 0 3 18310

Szerintem egyszerű hiszti van.

Amíg az Andorban nincs más csak Conecto, addig a Bogáncsban kaphat esetlen MAN-t is.

Előzmény: .BPO-346. (18309)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.05.28 0 2 18309

Ezt köztudott tény, de mióta a Bogáncsba került az a pár db, azóta eszméletlen amit leművelnek :D

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!