Gondoltam megkérdezem hátha járt már így valaki és tud valami ötletet adni honnan induljak el:
Az alany egy 2008-s Boxer 2.2 puma motoros, L2H2 bódéval.
Szóval beültem indítok pöcc-röff és megyünk...majd az úticélnál leállítottam és kb. másfél óra múlva ülök be, kulcs be, indítanám és semmi...nézem az ikonokat semmi furcsa vagy idegen jel...próbálom megint....semmi még egy nyekk sem...akkor feltűnik hogy a egy naracs háromszög is felkiáltójellel világít majd elalszik... Könyv elővesz, megnéz, utasítás: "kis hiba, menjen a szervizbe!"
Oké, mennék én, de nem indul!
Valakinek volt már ilyen?
Ja...ami még feltűnt, hogy indításnál nem kapcsolt be a rádió, pedig az mindig bekapcsolt...
Ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, ne tartsa magában :)
Üdv! Van egy Ducatom 1992-es 2.5D. Tudna-e valaki segíteni a feszítőgörgők méretével kapcsolatban? Az a helyzet, hogy amiket adtak nagynak tűnnek, mivel nem tudom felrakni a bordás szíjat. A szíj 152 fogú és ez is van előírva. Köszönöm!
Van egy Peugeot boxer 2.2 hdi 4hu puma motoros buszom, és eltűnik a víz a hűtőből (kb 100km alatt egy liter). Már végig lett nézve szivárgás keresővel, de nem látszik rajta semmi folyás, a csövek nem dagadnak meg és nem is hengerfejes. Van valakinek ötlete?
2018-as boxer irányjelző kapcsolója bal indexelés után nem kapcsol ki magától, kézzel kell visszaállítani. Úgy hallottam típushiba, javítható esetleg, vagy csere?
Emlekszik meg vki melyik topiktarsnak volt garancialis motorproblemaja a 2.3-as FIAT Ducatoval? Kb 10 eve volt mar. Akkor sokaig allt az auto, ö meg batran küzdött a FIAT ellen.
Egy kérdésem lenne...Van egy Ducatom 2021es évjárat Adblue motorral 160Le eddig kb. 1800km ment el miután jelzett a lámpa hogy öntsek utánna Adbluet de mostanában már 5-600km után kijelez,mi lehet a gond?
Tudtok segíteni? 244-es Ducato kézifék utánállítása mennyire egyszerű? Nagyon magasan fog. Hol találom az állítási lehetőséget? Alvázon alulról, vagy a fülkében? Könnyű hozzáférni? (lakóautó)
Még annyi, hogy gázadásra, illetve fixen gázra nem változik, csak alapjáraton. Valamint az új, hogy menet után rögtön nem jelentkezik, csak egy kis idő elteltével, illetve az idő előre haladtával alapjáraton kissé mintha romlana a helyzet...
a vonóhorog projekt még nem ért révbe, végülis minden meg van hozzá, és egyszerűsítettem már a kábelezésen is, a vezérlő modult egy kültéri vízmentes dobozban az alváznál fogom elhelyezni, vezérlő jeleket a lámpa csúszó saruiról fogom forrasztani, kivéve az indexeket, oda sorba kell kötni a vezérlőt...
Viszont, ami miatt jelentkezem:
Ma egy furcsa jelenség lett úrrá az alapjáratomon. Néha olyan, mintha le akarna állni a motor. Fordulatszám mérő meg sem mozdul, de hallhatóan nem sima a járása.
Hibajel, üzenet nincs. Nekem ötletem sincs mi lehet a baja, ami nem jár hibaüzenettel. Emelt fordulaton szépen dolgozik, akadás mentesen...
Ötleteket szívesen vennék, amit előre is köszönök!
Persze, a check control még egy sima relé miatt is szivat. Még a tolató kamerához is gyártottam vezérlőt, igaz ott az is feltétel volt, hogy fék lámpára is adjon képet, és elengedés után pár másodpercre (7s) is.
Köszi, már kérdezem, több helyen is. Nevét nem sikerült megtudnom, ami alapján kereshetném a gugliba...
Amúgy nagyon szívélyesen fel is ajánlják a cca200 eurós vezérlő szettet, amiben benne vannak a csatik...
Akkor inkább a forrasztás (nem esik le a gyűrű), csak gondoltam hátha, mégiscsak szebb lenne csatival... Persze a forrasztás +zsugorcső korrektebb egy csatlakozónál...
DUKI hátsó lámpáihoz menő vezetéken van egy stekker a bal hátsó keréknél, az alváz nyúlvány belső oldalán. Azt már bemetszettem, hogy a platós DUKIké is olyan megoldás, dobozos másként van megoldva.
Nos vonóhorog projekt elektromos bekötés megvalósításához kellene az a stekker párban (papa/mama), plusz 10-10 centi vezeték, de nem tudom, mi lehet a neve, hogyan keressem...
Két bontót próbáltam, de csak az egyikben volt platós, ott el mutogattam mi kell, de végül nem adták, mert állítólag azt még talpra állítják....
Sajnos sehol nem kapok az országban. NEm forgalmazzák az alkatrész kereskedők. Viszont tegnap alámásztam a szekérnek, és úgy láttam, hogy nem bonyolult kivágni az egészet és maga az emelő bak olyan vastag anyagból van, ami nem rohad el egykönnyen. Inkább a kis gerenda amin fekszik, az a gyenge pont. Az viszont nem túl bonyolult geometriai forma, szerintem elég könnyen lehajtogatható. Amint jobb idő lesz, nekiállok. Amúgy nem nagyon vészes állapotú az enyém, inkább csak az zavar, hogy ki utoljára javította, nem volt a hegesztés mestere és szerintem nagyon ronda munka. Az autó amúgy egy megvigyázott, szervízkönyves lakóautó, tehát nem tervezem a leselejtezését. Üdv. mindenkinek, és köszönöm a segítő szándékot.
u.i. : ugyanilyen problémám van az autó hátsó sárvédőjének lökhárító alatti részével is, bár ott már komolyabb a baj. Oda sem találok javító elemet, csak sárvédő külső borítást. A belső merevítőt sehol .