Keresés

Részletes keresés

RhB Creative Commons License 2022.11.16 0 7 13381

M40,233 Sopron 1991.11.08 (saját fotó) - fehér keretes szögletes ütköző

 

 

e_zsolt Creative Commons License 2022.11.15 0 0 13380

Persze, hát erről beszélek. A korszakról.

Előzmény: kopterg (13379)
kopterg Creative Commons License 2022.11.15 0 0 13379

Hát, max. a korszakban, amúgy teljesen rendben van, helyesen van festve. A sötétebb szürke szín már létezett a vörös csillagos korszakban is, számtalan fotót találni róluk. Majd rendszerváltás után a csillag eltűnt, a szürke maradt.

Előzmény: e_zsolt (13378)
e_zsolt Creative Commons License 2022.11.15 0 0 13378

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Ezek szerint LIMIT téved 

tom sawyer Creative Commons License 2022.11.14 0 1 13377

Nem. A sötétszürke (RAL 7031) alváz, forgóváz, stb.-k festéséről rendelkező új MÁVSZabvány a 90-es évek elején lépett életbe. 

Előzmény: e_zsolt (13374)
rm40 Creative Commons License 2022.11.14 0 0 13376
Előzmény: e_zsolt (13374)
Törölt nick Creative Commons License 2022.11.14 0 1 13375

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/P%C3%BApos_P%C3%A1szt%C3%B3n%C3%A1l_1980-ban.jpg

 

Kevered a szezont a fazonnal. A linkelt kép 1980-ban készült, tehát bőven a negyedik korszakban. Tisztán látszik, hogy világosszürke a mozdony főkerete. A kérdéses modell ötödik korszakos. 

Előzmény: e_zsolt (13374)
e_zsolt Creative Commons License 2022.11.14 0 0 13374

Világosszürke az V-ik korszakban volt az alvázkeret. Éppen ezért kérdéses az M40 233-as korszaka ebben a formában. 

Előzmény: rm40 (13373)
rm40 Creative Commons License 2022.11.12 -1 0 13373

Ez így ötödik korszakos. A negyedikben csillag volt és világosszürke alváz.

Előzmény: e_zsolt (13372)
e_zsolt Creative Commons License 2022.11.12 0 0 13372

Sziasztok! Kellene egy kis segítség. Létezett IV-ik korszakban vöröscsillag nélküli pályaszámmal az M40 233-as mozdony? Sötétszürke alvázzal.

A H0-ás modellje miatt kérdem. A váci LIMITBahn modell gyártja az M40 233-at. Vöröscsillag nélküli pályaszámmal sötétszürke alvázzal.

Kép a LIMITBAHN oldaláról:

Vagy ez már V-ik korszak? Akkor nem kellene az alvázkeretnek világosszürkének lennie?

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2022.10.14 0 2 13371

Átszámozás:

 

Előzmény: FeNegyerek93 (13370)
FeNegyerek93 Creative Commons License 2022.10.14 0 0 13370

Szép napot!

 

Érdeklődöm, hogy mi lett az M40 225 sorsa?

tom sawyer Creative Commons License 2022.09.17 0 0 13369

Főműhelyes festés esetén elvileg igen. De van kivétel is, pl. a 224-es. Annak a járdáit a legutóbbi dombóvári festésekor szürkére festették.

Előzmény: szergely22 (13368)
szergely22 Creative Commons License 2022.09.16 0 0 13368

Urak!

Az M40 -ek trepnijének járórésze fekete volt, mint a Bobóknál?

nohab Creative Commons License 2022.08.03 0 0 13367

Bízzunk a jó időben :) A V46 mire fel?

Előzmény: tothgun modells (13366)
tothgun modells Creative Commons License 2022.08.03 0 1 13366

Üdvözletem!

 

A Fotósvonat Facebook oldal Púpos fotósvonat ajánlata a típus kedvelőinek:

Üdv, tothgun

 

M40 224 Creative Commons License 2022.04.14 -1 0 13365

Közben megtaláltam a választ itt a topikban. Mi mindenre jó a részletes kereső...

Előzmény: M40 224 (13364)
M40 224 Creative Commons License 2022.04.14 -1 0 13364

Sziasztok!

 

Azt lehet tudni, hogy az M40 910 gép melyik mozdonyból lett, És volt-e másik 910-es, vagy a többi 5000-es átszámozásakor egészítették ki a sort? Mert elüt a többi 900-astól, szerintem 0-ás lehetett.

 

Köszi: M40 224

Sir John B. Creative Commons License 2022.01.06 0 0 13363

FKI a 003, 006, 113, 115, valamint ott van még a 909 ami már évekkel ezelőtt megkapta az S betűt. A többi amit említettél, azok napi szinten dolgoznak mind.

Alig 1 hetes képeim:

 

       

       

       

Előzmény: M40 224 (13361)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.01.06 -1 0 13362

Az 408 113 több,mint 4 éve nem dolgozott.

Előzmény: M40 224 (13361)
M40 224 Creative Commons License 2022.01.06 0 0 13361

Sziasztok!

 

Azt lehet tudni, hogy a nick nevemet inspiráló M40 224, most már 408 224 végleg Záhonyba költözött, vagy csak ideiglenesen? Valamint milyen FKI-s púposok vannak még ott meg? A 300-asokat, meg a 201-est tudom.

 

Köszönettel: M40 224 

kopterg Creative Commons License 2021.12.27 0 0 13360

Már akkor figyeltek az aerodinamikára! :-)

Előzmény: tom sawyer (13359)
tom sawyer Creative Commons License 2021.12.27 0 0 13359

Egész pontosan áramvonalas csepp alakja van. 

Előzmény: kopterg (13358)
kopterg Creative Commons License 2021.12.27 0 0 13358

Nyert! Pont egy ilyesmi fotót kerestem, amin jól látszik a kipufogó és a géptértető találkozása, és a kipufgót körülölelő védőlemez hátulja. Ez uttóbinál nem voltam biztos abba, hogy teljesen kör keresztmetszetű, egy támlemezzel, vagy egy ellapított forma. De így látható, hogy a kettő kombinációja.

Előzmény: M63,008 (13357)
M63,008 Creative Commons License 2021.12.27 -1 0 13357

A 006 vezetőállásról lőtt képe az egyik? :-)

Előzmény: kopterg (13356)
kopterg Creative Commons License 2021.12.27 0 0 13356

Szuper! Köszönöm! Két fotó meg is adta válaszokat.

Előzmény: M63,008 (13355)
M63,008 Creative Commons License 2021.12.26 -1 0 13355
Előzmény: kopterg (13354)
kopterg Creative Commons License 2021.12.21 0 0 13354

Keresnék 0-ás Púposok kipufogójának környékéről használhaó fotót még a két "kéményes" korszakból! Tudna valaki segíteni?

NyegLEO_001 Creative Commons License 2021.08.28 0 0 13353

"Dok jelleggel", ahogy mondani szokták :D

Augusztus 20.-án lezárva a Vasúttörténetiben 

nohab Creative Commons License 2021.08.09 0 1 13352

Ezek a frissek már teljesen más okból vannak mint a régiek, régen egyszerűen az volt az ok, hogy a könyv szerinti érték és a műszaki állapot nem jártak kéz a kézben, és amikor ki volt adva, hogy év végén x darabszámú M62/M40-nek mennie kell a selejtbe, akkor rossz esetben ehhez pályaszámok is voltak megadva, jobb esetben csak az, hogy a legalacsonyabb könyvértékűeknek kell menniük selejtbe. Valahol ezt úgy kezelték, hogy igyekeztek a legmagasabb könyvértékű gépeket a legjobb műszaki állapotban tartani, valahol meg úgy, hogy mentek előre a racionális(nak tűnő) járműfenntartás útján és amikor ilyen helyzet volt, akkor a műszakilag legszarabb gép, ami lehettett éppen a legmagasabb könyvértékű is, megkapta azt a pályaszámot amit selejtezni kellett és viszlát. Több M62-es is volt, amelyiknek 3 különböző pályaszáma volt az életében.

A H-MNOS által reaktivált Púposok esetében a hatóság talált ki valami számomra értelmezhetetlent, ezért kellett átszámozni mindet (kivéve a 114, mert az ugye pont a fenti trükközés miatt az eredeti számát kapta vissza, hiszen hiába volt ő korábban is fizikailag 114, a papír erről nem tudott).

Előzmény: misi967 (13350)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!