A BVE Dream Team félét te magad is le tudod tölteni, segít benne a Wayback Machine. Persze az BVE2-re készült, tehát ne számíts külső nézetre és hasonlókra.
Hehe, köszi! Igen, 2006 óta zajlik ez a történet, van benne munkaóra rendesen.
Szergej volt korábban, azt hiszem, a BVE Dream Team készített egy BVE2-es vezethetőt, de az ő oldaluk már szerintem több, mint tíz éve nem létezik. Az Objektumtárban levő Szergej objektum lehetne hozzá külső nézet, szóval minden megoldható. Vagy MSTS-es Szergej is akár.
Apró lépésekben hátha sikerül végre haladnom, kezdjük a talajformázással. Magyarul első cél legyen, hogy a google által kinyert adatokból létrejöjjön egy Route váz, ami legalább a terep geometriáját tartalmazza.
"-talajformázhatósága akár szabadon akár google adatait felhasználva valós pályákhoz"
Jól gondolom innen (http://openbve.uw.hu/), hogy az alábbi parancsokkal lehet a pálya síkját/meredekségét változtatni?
275,.Pitch 1.67
300,.Pitch 3.33
325,.Pitch 5
350,.Pitch 6.67
375,.Pitch 8.33
400,.Pitch 10
Ebből nem látom, hogy hogyan lehet eltérő domborzatot csinálni. Pl.: a fenti példában 275-400 méter között a pálya emelkedik, de kicsit odébb pedig lehet sík a terep vagy éppen völgy van.
Sokat segítene, ha valaki küldene:
- egy Google exportfájlt, amiből dolgozni lehetne - ha van mellette egy link, ami megmutatja mi mit takar az állományban vagy pár szóban leírja valaki, az is tökéletes
- egy meglévő BVE pályának az érintett állományát vagy abból egy blokkot, amelyben látszik a terep formázása
Mint egy szótár használnám, így gyorsabb lenne. De nyugodtan oltsatok le, ha tévúton járok, vagy erre már rég van megoldás és ez nem is akkora kunszt megcsinálni.
OpenBVE Trains csoportban benne vagyok, ha kell és ott egyszerűbb.
Ha jól látom, egyúttal a BVE Klub fóruma is eltűnt a helyéről, vagy tévedek? Nem tudom mi volt az URL-je, de nem találok hozzá linket. Saját mentésetek van róla? Nem mintha azt, vagy ezt, és egyáltalán a BVE-t nagyon használnám az utóbbi években, de azért kíváncsi vagyok. Fejben nem, de lélekben itt vagyok.
A szolgáltató szórakozik velem már harmadszor. Az antivírus programjuk már harmadszor töröl a szerverről egy csomó .7z és .zip fájlt. Elmondtam nekik, hogy ezt ne csinálják, de ez már a harmadik alkalom mégis.
Felmondom a szolgáltatást, más megoldást választok az oldal működtetésére.
Kedvem támadt egy kicsit BVE-zni, jó látni, hogy egészen fennmaradt a topik, készültek új pályák, gépek, objektumok, és a régiek közül is van pár, amit méltónak láttatok arra, hogy modernizáljátok :)
Nagyon örülök a bve.hu oldalnak is, igazán szép és informatív lett. Arra gondoltam, hogy letöltöm pár pályámat és végigmegyek rajtuk, de sajnos egyik letöltés sem működik :(
Van valami tippetek esetleg, hogy mit csinálhatok rosszul?
az jol hangzik! azt beszeltuk Bogdannal, hogy kiadjuk majd mostanaban azokat az objektumokat, amik megvannak a 120a-bol, hatha valakinek hasznodak lesznek, ugyhogy a Kolozsvari utcaba lehet azok kozul szemezgetni 😀
Ja vágesz. Amúgy is hozzá kell nyúlni mert az új kapu még nincs lemodellezve akkor beejtem ezt is. A bendernél attól függ, hogy hány objektumból fűzöd össze az ívet. Mostanában nekem se volt vele bajom nagyon, szóval egy próbát megér egykét helyen mégegyszer hátha sikerül. A transparent-el nekem nem volt eddig problémám, a textúrák felbontásán csúszohat el esetleg a dolog, de gondolom, hogy olyan szarvas hibát nem követsz el. A templomon még gondolkozok, most a budai pályákat picit hátrébb teszem a Balkán expressz javára.
az elso kepen az epulet torz texturait fel perc lenne javitani, ujabb 2 perccel a belogo madzagokat is el lehetne tuntetni. az "fps-barat" templom texturait megerne normalisra csinalni, esetleg ujracsinalni az egesz epuletet kezzel, ha ez sketchupos modelleknel nehezseget okoz.
egyebkent nem hiszem, hogy a benderrel keszitett objektumok annyira megviselnek a programot, nekem legalabbis nincs vele rossz tapasztalatom. a sok transparent-et tartalmazo objektumok annal inkabb sajnos.