Keresés

Részletes keresés

53zsiga Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154033

Pontossan!

Ezt jól látod minden fényviszonyban, és egy mozdulattal átteszed a másik motorra!

Előzmény: Füredi Imre (154031)
SirHedge Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154032

Köszönöm szépen a gyors választ! :)

Előzmény: BLaaszloo (154027)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154031

Én legtöbbet munkába járásra használom a motort és szeretem tudni főlleg a melóhely felé menet mennyi az idő.Egyszer már majdnem elestem mikor  jobb kezemmel fel akartam gyűrni  pulcsit hogy menézzem az órám.

Előzmény: 53zsiga (154030)
53zsiga Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154030

Ja kérem! Vannak olyan motorosok akiknek nem áll rendelkezésére korlátlan idő a szenvedélyük gyakorlására. De van aki csak a kötöttségek koordinálása végett szeretne a tulajdonukban tudni egy ilyen okos kis szerkezetet. A középkorban sőt még a kommunizmusban is volt mindenhol jól látható helyen kronométer. Most ebben a szuper digitális világban derékig kell vetkőzni ahhoz, hogy megtudd a pontos időt. Ezzel a szerkezettel egy pillantással kielégítheted kíváncsiságodat, tudatlanságodat.

De mindenek előtt:

Boldog születésnapot kívánok!

Előzmény: BLaaszloo (154029)
BLaaszloo Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154029

A Wish-en rendelve  ugyanez az óra postával megvan kétezer alatt, más kérdés hogy egy hónap alatt ér ide. 

Azért nem rendeltem még, mert ha a  babettára ülök onnantól már nem nagyon  érdekel mennyi az idő.

Előzmény: 53zsiga (154028)
53zsiga Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154028

Van itt is és az Alibabán meg még gondolom 100 helyen. Nem én rendeltem én ahhoz kényelmes vagyok.

http://www.ebay.co.uk/bhp/motorcycle-watch

Előzmény: Füredi Imre (154011)
BLaaszloo Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154027

A biciklilánc szabadonfutója az bizony kattog. Ha nem kattog akkor  tele van nyomva zsírral vagy kosszal telített. Jelen esetben az a gáz ha nem kattog.

Előzmény: SirHedge (154026)
SirHedge Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154026

Sziasztok!

 

Lenne egy gyors kérdésem.

 

Vettem egy szabadonfutó racsnit de felettébb érdekesnek találom hogy olyan mint a mountain bike-okon hogy kattog mint a bolond. Nekem ami rajta van a 210-esen szerintem eredeti nem csinál ilyet. Kérdés hogy lehet e olyat kapni vagy csak ilyenek vannak. Mert ha ez ilyen bele se szerelem mert már így idegesít. :D Köszönöm.

Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154025

Még egy kérdés.A szétszedhető szűrök közül a réz ,vagy a műanyag szitára hasonlító a jobb?Vagy mindegy?

Előzmény: miko? (154023)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154024

Előre is köszönöm!

Előzmény: miko? (154023)
miko? Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154023

Mind a kettő fémházú, hétvégén szétszedem.

Előzmény: Füredi Imre (154021)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154022
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154021

A fém házú nagyon jól néz ki .Ha nem túl nagy kérés tudna  szétszedett állapotban egy képet küldeni róla?

Előzmény: miko? (154020)
miko? Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154020
Előzmény: Füredi Imre (154017)
Tibor.Go Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154019

Köszi. Jól néz ki!

Előzmény: Füredi Imre (154018)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154018

Előzmény: Tibor.Go (154015)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154017

Tudnátok ajánlani egy jó benzincsőre szerelhető szűrőt?Már három fajtával próbálkoztam de eddig mindegyik kudarcot vallott .A háromból kettő papírszűrő volt .Ti milyet használtok?

Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154016

Pontosabb nevén kormány óra.

Előzmény: Tibor.Go (154015)
Tibor.Go Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154015

Mekkérdezhetem, hogy ez mi ez?

(Azon kívül, hogy egy analóg óra...)

Előzmény: Füredi Imre (154009)
53zsiga Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154014

Rengeteg helyen van 4-40$ ig.

Előzmény: Füredi Imre (154011)
53zsiga Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154013

Nem! Azt, hogy ha felmelegszik a lánckerék tengely / hajtás megszorul és nem vált vissza. Annyira, hogy úgy kell ki pajszerolni a csőtengelyt a helyéről. Tegnap már széthúztam, ránézésre nem találtam aktív hibát. Talán a 6202 es kicsit szorul. A szabadonfutó (új) is foroghatna könnyedebben.

 Ma kiderül.

Előzmény: Tóni bácsi (154012)
Tóni bácsi Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154012

Nagyon jól mondod Laci bácsi!

 

Én is azt tapasztaltam, hogy sokkal többet jelent a vezérlő, illetve indító pofákon a ferodol minősége, mint az, hogy mekkora felületen tapad ki. :) Persze, ha még be is csiszolódnak, az a tökély. :)

 

A szorulós blokk alatt azt érted, hogy túl szorosra lett illesztve a henger-dugó kombó?

Előzmény: 53zsiga (154005)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154011

Honnan sikerült rendelni?Én a jófogásról vettem,4000ft+posta.

Előzmény: 53zsiga (154010)
53zsiga Creative Commons License 2017.09.20 0 0 154010

Használd egészséggel, várom a tapasztalatokat. Én is rendeltem.

Előzmény: Füredi Imre (154009)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.19 0 0 154009

Megérkezett a kis ékszer a mocimra.

T1OK3 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 154008

Köszi Neked is!

Ma felhívtam a boltot, és megkértem, hogy mérje meg nekem a szélességet, amit meg is tett, kb. 10 mm.-rel szélesebb a gyárinál. Gumi nem tudom, hogy állna rajta ?

Előzmény: Törölt nick (154004)
T1OK3 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 154007

Köszönöm szépen, ! Könyvjelzőztem.

Előzmény: 53zsiga (154001)
BLaaszloo Creative Commons License 2017.09.19 0 0 154006

ha megszervezel egy ilyet, megyek.

Előzmény: 53zsiga (154002)
53zsiga Creative Commons License 2017.09.19 0 0 154005

Mivel kevés időm van és nincs kedvem napokig elszuttyogni a szorulós blokkal, úgy döntöttem, hogy beszerelem az aranytartalék gyári blokkomat. Persze a hengert, dugót, hengerfejet azt cseréltem. Minden pofa gyári, csak a szimeringek voltak Guferók. Élmény volt látni egy kottyanásmentes csőtengelyt a könnyű pofákkal és a lógásmentes nagy bordást. Semmit nem szabályoztam, nem csiszoltam reszeltem. Gondoltam majd akinek kell az összeismerkedik a párjával. 

  A harmadik pendítésre röffent is a szerkezet. Kicsit betegen indult, nem akart felváltani csak "trükkök százaira" kettesbe. Lassan mikor elértem egy olyan szakaszhoz ahol lehetett nyugodtan haladni felküzdöttem kettesbe. Láss csudát, elkezdett gyorsulni, egyre tempósabban lehetett vele menni. Olyannyira, hogy az M5 és az M0 felüljáróra is már másodikban ment fel, könnyedén. Gondoltam ha az onnan kb 4 kmre lévő 5 ös-51 es kereszteződést is tudja akkor az már maga lenne a csoda. Szó nélkül rongyolt fel a Virgin szerkezet. Visszafordultam és már a váltás is kezdett komfortos lenni. Ment le fel ahogyan illik! Tehát a megtett kb 16 km össze is szoktatta az alkatrészeket.  

   Itthon mivel még a burkolatok nem is voltak felrakva, gondoltam lecsekkolom a pofákat. Óriási meglepetésemre a nagy bordásban a  pofák felületének jó ha 15 %  volt kopott, a primer pofák se különösebben, míg az indító pofák talán ha a 10% ot ha elérték. Mégis, hibátlanul vált le fel, és pörög ki. Gondolom ez idővel csak még jobb lesz.

 Összességében óriási meglepetés volt számomra!! Megerősödött bennem az a nézet, hogy a felfekvés másodlagos a tökéletesen tapadó ferodollal szemben. Fontos lehet még a holtjáték nélküli nagy bordás, csőtengely és pofapár.

   Sajnos képeket nem tudtam csinálni mert lemerült a telefonom.

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.19 0 0 154004

Tudtommal 1.20x19 a gyári méret, de olyat sehol nem kapni újonnan. Szerintem ez is jó.

Előzmény: T1OK3 (153995)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!