Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2016.10.29 0 0 7448

Hogyne lenne a G-re alufelni. Nemtudom miről beszélsz, itt van például ez, szerintem ez a legszebb Astra G felni.

http://racingbazar.hu/(gyári%20felni)_alufelni_es_Sava_teligumi/R15_4x100_et49_agy56/opel_15_alufelni_4x100_teli_195_60r15_gumival_olcson

Nekem is ilyen van a B Vectrámon (minden mérete ugyanaz), csak nekem Vauxhall-os felni középpel.

 

Lehet rá tenni másfajta felnit, senki nem mondta hogy nem. Csak mindezt ésszel kellene csinálni, az a probléma, hogy sokan ész nélkül mindenféle más, nem az autóra való felnit felraknak, széles felnit szűk gumival, és így tovább.

Előzmény: Arris (7446)
Arris Creative Commons License 2016.10.29 0 0 7447

Nyílván úgy könnyű hogy az autónak szép gyári felnije van. Úgy pedig még könnyebb, hogy a H-hoz az ember rögtön 3 féle szép felni közül választhat.

Előzmény: Törölt nick (7445)
Arris Creative Commons License 2016.10.29 0 0 7446

Már az is furcsa, hogy ugyan abban a méretben sem lehet alá tenni más felnit. Mi van?! Oké, hogy ne legyen nagyobb, de még azonos coll-ban se legyen más felni alatta.

Nyílván nem hülyeség ha nem engedik csak úgy össze-vissza rakosgatni felniket az embert a kocsija alá. De sok esetben nem a 15" helyére 19" a szitu a cserében.

Igen sok gyári felni szép ezt elismerem. A G-nek meg nincs mert nem úgy álltak hozzá tervezéskor.

Előzmény: MBman (7444)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.29 0 0 7445

Teljesen egyetértek! :)

 

Én sem vágyom másmilyenre. Nekem így szép és tökéletes ez az autó. Ennél nagyobb felni és gumi a magyar utakon már az autó használhatóságát korlátozná. A gyári IDS+-os sport futómű is tökéletesen megfelel. Még soha fel se merült bennem hogy kidobja alóla és másikat rakjak.

 

 

Előzmény: MBman (7444)
MBman Creative Commons License 2016.10.28 0 1 7444

Lehet rá rakni alufelni, csak az autóra való legyen. Egyébként szerintem az autók többsége a saját gyári rá való alufelnivel néz ki a legjobban.

Arris Creative Commons License 2016.10.28 0 0 7443

Már korábban be volt harangozva mikor a felniről beszéltünk.

Nagyobb a kerék? Leveszik a rendszámod

Egy könnyűfém felnire is engedély kell, ha nagyobb mint a gyári, és rendszámlevétel a vége a sportfutóműnek is, mert úgyis kiszúrja a rendőr. De hogyan lehet megszerezni a papírt? Íme a példa. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Hurrá akkor már azt se kell vennem, nem hiányzik, hogy 1"-ért baszakodjanak.

lucabrazi Creative Commons License 2016.10.28 0 0 7442

Na.

Lecseréltem az olajat.

Az a csúnya kopogó dízel hang eltűnt.

Kíváncsi vagyok a kilóméterek előrehaladtával előjön-é.

Szóval nem kopog, így a következő olaj opeles lesz.

Akkor lesz viszonyítási alap.

Beeboy84 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 7441

Sziasztok!

 

Bár még egész kellemes idő van, de azért lassan közeleg a tél.

Az alábbi  kerekek pedig  továbbra is eladóak.

 

Amit tartalmaz (képek a korábbi hsz-ban):

 

 - gyári Opel 6,5x15" lemezfelni, ET33, 5x110 osztókör, 65mm-es középfurat

 - Michelin Alpin A4 gumik, DOT 5112, egyenletesen koptak: 7,5mm profil mindegyiken. Összesen 17e km-t futott, kíméletes használat mellett. Nem fűrészfogas, nem félre kopott, széleken még szőrös. Minden szezon után gondosan elmosva, oldalfalak szilikonmentes gumiápolóval kezelve.

 - gyári Opel Astra H 15" dísztárcsák, padkázási sérülésekkel (l. képek)

 

Egyben eladó, irány ár: 80.000Ft/szett.

 

Érdeklődni telefonon: 0630/892-2569.

Előzmény: Beeboy84 (7428)
Huborcsics Creative Commons License 2016.10.26 0 0 7440

Emelon tokeletes es ha nagyon lassan forgatom.akkor is.semmi kotayanas minden jo.es mikor allok es meg a motor es akkor torom.a.kormanyt akkor kezdi.de meg akkor a kerek nem mozdult meg a kerek a talpadastol.de ha a kerek megmozdul akkor elall.

DN3 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 7439

Elég ijesztő lehet 80-nál. :-(

Nem tudom, a kormány-szögadónak van-e valami köze a szervóhoz, de az a panel szokott zavarokat okozni a kontakthibák miatt, hátha ez is onnan fakad. Bár fura, hogy emelőn meg nem csinálja.

Előzmény: Huborcsics (7437)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.26 0 0 7438

Nekem sem volt még ilyen hibám. Pedig szintén 1.7-esem van 262e km-rel.

Ha álló helyzetben is remeg, akkor csak a szervo lehet. Talán a szervoszivattyú nem tud egyenletes nyomást előállítani valami matt. Ingadozik és azért remeg be. De ezt csak mint laikus gondolom...

Ha nem jár a motor és akkor is csinálja, akkor viszon a kormánymű mechanikájával valami nem százas, szerintem.

Előzmény: Huborcsics (7435)
Huborcsics Creative Commons License 2016.10.26 0 0 7437

Koszi hogy te legalabb felfugyelzel ra.azt hittem itt senki se olvassa ezt a forumot.ha a mozgas az ugy kepzeld el hogy olyan masfel cennti.es ha a kocsi emelon van nem csinalja.nincs kotyanas semmi a kormanymuben.es fuggetlenul hogy allsz vagy mesz epp nyolcvannal.ha egy pontba kell megtartsd a kormany.akkor kezdi.himbalja az autot.es a fura az hogy az egyik baratome is pont ezt csinalja.azert gondolom betegseg lehet es hasznalatfuggo hiba.es ez a hiba jelenseg semmilyen kormanykazettas problemara nem hasonlit.a pumpa vezerlore gyanakszok.mert amikor igy csinalja akkor hallatszik hogy a pumpa all le es indul ujra.es ebbol van ez az egyenletes mozgas.de ha nagyon lassan forgatod vagy ha nagyon gyorsan tokeletes.

DN3 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 7436

Szia! Olvasom egy jó ideje ezt a fórumot, sokat vissza is olvastam a korábbi hozzászólásokból, de nem rémlik, hogy valakinél ez a hiba jelentkezett volna. Talán ezért nem kapsz választ. De légy türelemmel, hátha valaki hallott már ilyenről.

Amúgy érdekelne ez a kormány mozgás, mégis, mekkora mértékű? Csak remegés, vagy centiket elfordul. Korábban nem jelentkezett a hiba egyáltalán?

Előzmény: Huborcsics (7435)
Huborcsics Creative Commons License 2016.10.25 0 0 7435

Sziasztok.akkor nem tud senki semmilyen magyarazatot adni nekem erre a kormany problemara.szerintem.masnal is kellett ilyen eloforduljon.mert itt nalunk ketto van es mindketto ugyan ezt csinalja.szerintem ez alap betegseg lehet.de mitol csinalhatja?

Kovacsger Creative Commons License 2016.10.25 0 0 7434

Szia!

30e -be  bele fér álltalában. Kell egy kuplung kapcsoló is, de az a dizelben benne szokott lenni, vagy a kábel oda van készítve. Bajúszkapcsolóhoz nem kell kábelezni, ha jóltudom az a cim modulba megy. És kell a kódkártya a programozáshoz. Kovacsger

Előzmény: hokkerlauer (7432)
MBman Creative Commons License 2016.10.24 0 0 7433

De legrosszabb esetben is ezeken kívül csak kábelezés az indexkar és az ECU között.

Előzmény: hokkerlauer (7432)
hokkerlauer Creative Commons License 2016.10.24 0 0 7432

Sziasztok!

Biztos régi téma de mennyiért lehet egy 1.3-as H Astrába utólag tempomatot szereltetni?

Jól tudom,hogy egy indexkar és egy engedélyezés kell az autó komputerének?

Köszi!

 

 

Beeboy84 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 7431

A tetőcsomagtartó elkelt, a kerékszett még megvan.

Előzmény: Beeboy84 (7428)
porkolabt Creative Commons License 2016.10.23 0 0 7430

Kovacsgernek szolnék. Olyan az a kimaradás mintha a fordulat alacsony lenne 5-6 berántás és utána minden jó?

 Nekem ki lett cserélve az első lambda szondám de ugyanúgy csinálja ezt és a check lámpa is ég. Ez valami gyári betegség lehet mert sokaktól hallottam ezt a problémát. Amíg csak ezt csinálja én nem foglalkozom vele de ha kellene akkor várom az instrukciókat. 

Huborcsics Creative Commons License 2016.10.23 0 0 7429

Sziasztok. Van egy 2007 h astram 1.7 dizel.es a kormany kanyaritasnal oda vissza kezd mozogni.allo helyzetben is ha betorom es megtartom egy pontba elkezd magatol jobbra balra mozogni.kanyarba menet kozbe.is ugyan ez a jelenseg ha a kormanyt egy pontba meg kell tartsam.ha nagyon lassan vagy ha gyorsan tekerem tokeletesen mukodik.olaj volt cserelve a szervoba tester nem mutat semmit.egy ismerosomnek is van egy ilyen astraja es az is ezt csinalja.kb a km egyforma 280 ezer.mi lehet a baj?nagyon megkoszonnem ha mar valaki talalkozott egy ilyen jeleneseggel es megkaptak a bajat!valaszokat elore is koszonom.

Beeboy84 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 7428

Sziasztok!

 

Autóm (Astra H kombi) eladását követően megmaradt a téli kerék garnitúra (komplett, 4db).

Amit tartalmaz:

  • gyári Opel 6,5x15" lemezfelni, ET33, 5x110 osztókör, 65mm-es középfurat
  • Michelin Alpin A4 gumik, DOT 5112, egyenletesen koptak: 7,5mm profil mindegyiken. Összesen 17e km-t futott, kíméletes használat mellett. Nem fűrészfogas, nem félre kopott, széleken még szőrös. Minden szezon után gondosan elmosva, oldalfalak szilikonmentes gumiápolóval kezelve.
  • gyári Opel Astra H 15" dísztárcsák, padkázási sérülésekkel (l. képek)

Egyben eladó, irány ár: 80.000Ft/szett.

 

Ugyanitt Astra H kombi, integrált tetősínes verzióhoz való, zárható Cam G3 alu-profilos tetőcsomagtartó (75kg-vel terhelhető). Újszerű állpotban, összesen 3-szor volt felszerelve, kerékpárok szállítására. Eredeti számlát, dobozát, összes tartozékot adom hozzá.

Mivel univerzális, így a következő autókhoz is használható (60.110 / 61.110 oszlop):

http://www.g3spa.it/wp-content/uploads/Tabella_Completa_Applicabilità_Auto-11.pdf

 

Ennek irányára: 20.000Ft.

 

Érdeklődni telefonon: 0630/892-2569.

 

Kovacsger Creative Commons License 2016.10.22 0 0 7427

Sziasztok!

 

Van egy 2007 -es H Astrám, és úgy tűnik, hogy nem jó az 1-es lambdaszonda az autómba. Az enyém bele lett rakva egy másik autóba, és abban is elő jött a hiba 200km után. Gyárilag B.0.S.C.H 0258006901 -es van benne, de nem találok ilyen cikkszámot sehol. Ti melyik B.0.S.C.H -t raknátok bele helyette?

 

A másik bajom az, hogy kis terhelésnél olyan, mintha kimaradna a gyújtás néha, de ha több gázt adok, akkor nem tapasztalható. 

 

Köszönöm.

 

Kovacsger

 

pakli2005 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 7426

Olvastad illetve megkaptad a levelet? 

Előzmény: Rappi (7411)
GajdiJ Creative Commons License 2016.10.18 0 0 7425

Sziasztok.

 

Egy Astra H 1.4 Twinportunk van.A hiba a következő.

Amikor beindítom, beindul magától a vészvillogó és a rádió.Külön ki kell kapcsolni a vészvillogót és a magnót.Összefügg a kettő?Mi lehet a hiba?Lehet, hogy csak valami beállítás?

 

Köszönöm a válaszokat.

porkolabt Creative Commons License 2016.10.18 0 0 7424

Sziasztok egy H Astra tulajdonos vagyok. 1.4 benzin Z14XEP a motorkódom. A probléma a következő: a váltó kb 2 hete beszart, nem vette a sebességet. Amikor nagy nehéz elindultam vele 2-be mert abba hagyta hogy betegyem akkor utána a váltások többségében hagyott váltani de ha kivettem üresbe akkor az istennek se vette az 1-est. Mire a belvárosból haza értem megjavult.....  Ezután kb 5 napra a párom alatt elment a kuplung, a pedál egyszerűen csak lötyögött. Az autót elvittem egy általam sikeres és jónak tartott szerelőhöz  aki megállapította hogy az olaj kevés volt és szerinte azért bem működött a kinyomó csapágy hidraulikája.  A tartàjomat feltöltötte és pár nyomásra jó lett a kuplung.  Azóta a kuplung al semmi baja viszont nÉva néha ragad a váltó plusz a hátra menetnél rendszeres hígy kapar akárhogyan is akarom betenni.  

Ha valakinek volt hasonló problémája és tudna segítséget nyújtani akkor azt szívesen fogadnának.

Arris Creative Commons License 2016.10.17 0 0 7423

Nemsoká már a gumit sem kell cserélni.

Előzmény: fenyooldrider (7421)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.17 0 0 7422

Értem.

Előzmény: MBman (7419)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.10.17 0 0 7421

A téli üzemmódban egy biztos: hideg van:-)))))  (bár lassan már ez sem igaz...)

MBman Creative Commons License 2016.10.16 0 0 7420

Benzineseknél ez elkerülhetetlen, mert a hideg felületeken kicsapódik a benzin. A legjobban a kétüteműek igénylik a dúsítást, a legkevésbé pedig a közvetlen befecskendezéses motorok.

A szívócső befecskendezéses benzinesek valahol a kettő között helyezkednek el. 

A régebbi, központi befecskendezéses opeleknél (Astra F, Corsa B) a hűtővíz bele van vezetve a szívótorokba is (külön csatornába), hogy melegítse, mert hosszú a szívócső, és csak 1 injektor van, az látja el mind a 4 hengert.

Előzmény: Törölt nick (7418)
MBman Creative Commons License 2016.10.16 0 0 7419

Ránéztem erre a dúsítóra, annyit csinál, hogy kicsit ráhúz a gázra, úgy mintha picit nyomnám a pedált. Nem engedi teljesen alaphelyzetbe visszatérni az adagolón a kart. Csak alapjáraton van hatása, miután elindultam az autóval, már nincs. Így valószínűleg akkor lenne lényeges fogyasztásnövelő hatása, ha folyamatosan alapjáraton hagynám ketyegni az autót.

Egyébként teljesen észrevétlen mert nem emeli meg az alapjáratot: indítás után megy az utóizzítás, ami nagy terhelést jelent az alapjáraton ketyegő motornak, pont annyi gázt ad a dúsító hogy így az alapjárati fordulatszám kb megegyezzen a meleg alapjárati fordulatszámmal.

 

A modernebb dieseleknél valószínűleg nemcsak alapjáraton van plusz üzemanyag adva a motornak, amíg hideg, hanem fordulaton is, elősegítve a motor mihamarabbi bemelegedését. Ez jobban észrevehető fogyasztásnövekedést okozhat télen.

Előzmény: Törölt nick (7415)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!