Sziasztok. Jeep Liberti 2.8crd-n elkezdett világítani az ABS lámpa és ezzel egy időben a km óra sem mutatta a sebességet. Összefügg a kettő dolog? Mi lehet a baj?
Sziasztok! Tud valaki olyan helyet ahol Magyar nyelvre programozzák a kijelzőt? 2014 Jeep Grand Cheeroke. A szakszerizbe 270 ezerért írnák át azt annyira nem erőltetném....! Van ebbe minden féle nyelv csak Magyar nincs.. !
rb3-as navit használ valaki? az enyém csinál érdekes dolgokat. nem mindig kapcsol be, ha bekapcsol nem lehet kikapcsolni, nem mindig jegyzi meg a beállított rádiócsatornákat
Köszönöm a segítséget. Olcsóbban jövök ki az elküldött oldalakat böngészve , legalábbis ahogy számolgatom. Donor autóba nem gondolkodom.Egyrészt nincs helyem tárolni , másrészt általában ugyan azok az alkatrészek kopnak fogynak mindegyikben. Többek közt ezért nem is gondolkodom bontott hídban. Hát meglátom mi lesz az autó sorsa , egyelőre bakon áll.
Korábban már írtam a féltengely szimering folyatás miatt. Ma szétszedve az első híd. Hiba megállapítva, igaz boldog nem lettem tőle.A féltengelyek ugye csak két helyen vannak " megvezetve", a kerékagyba és a rózsakerekekbe. A bolygóműben a jobb oldali rózsakerék "lóg". Maga a ház van megkopva. A féltengelyt bedugva oldal irányba lehet a kereket mozgatni. Na most adott a kérdés bontott komplett híd , vagy 250.000 Ft-ért bolygómű. Valakinek valami ötlete?
Ez hosszú lett volna azt megnéztem odahaza drágább a benzines mint a dizel. :D
Anno mikor a citroen 1,9 tdi 90 pacis használtam fele étolajjal fele gázolajjal akkor raktam bele 2 dl 2 ütemű olajat de szintetikust 2000/2500 ft literje, voltak robogók is szóval adott volt. Nem tudom mennyi bió komponenst tesznek az üzemanyagba otthon de anno 5,5% volt/Etanol, biodizel/. Szóval biztos ami biztos.
Hát nagy átlagban nekem ez a kocsi 16 litert eszik. 19,2/320km/ volt eddig a legtöbb és 14,2/430km/ a legkevesebb, vezetés ha ott a család óvatosan.. de ha nem háát élvezem a v8 at. Egyetlen egyszer volt sok pálya akkor 230 km és fél fölött volt bőven a mutató, de akkor meg nem tankoltam rá megnézni a fogyasztást utána sokat városoztam.
Most egy kis dízel elketyeg 5-8 literrel, de egy 4 hengeres 2 literes benzines suv azért benyel 10 litert, vagy a niva :D.
Nem rossz a 2.7 CRD ,Merci motor. Nem azzal van a gond , hanem a körítéssel. A hajtáslánca jobb mint az XJ-nek. Az enyémben a Qudra Drive-os változat van. Arra készülni kell, mint amint korábban a többiek is írták, hogy 2 -250 e. nél porlasztók cseréje vagy felújítása , elkerülhetetlen köszönhetően a jó Magyar gázolajnak. Porlasztósok az javasolják, hogy 1 tank gázolajhoz kb 1 dl. Arol 2T olaj. Csökkenti a porlasztók kopását. Kivéve a részecskeszűrös autókat. Egyébként fogyasztásilag jó választás. Azt szoktam mondani 6 henger alatt nincs autó, a 4 hengeres mérnöki tévedés a 3 meg egyenesen szabotázs munka. A V 8 az igazi. De ... Sajnos nekem nem gazdaságos olyannal autózni. Vagyis nem győzném tankolni. Szerintem a 2.7 CRD felét meg egy pici amit fogyaszt a V8-hoz képest.
Akkor csak tágasabnak tünt, ml merciket is nézek de a diesel motor miatt nem nagyon merem beválalni.
Ugy vagyok vele hogy amerikai fhos a jeep újonan biztos tökönszúrtam volna magam ha ilyet veszek.
Viszont használtan egye fene, meg nekem a v8 miatt kellet, dieselt is néztem de 1x évesen az elöző tulajok hanyagságát én szívom és a diesel egy plusz probléma. Meg a 3,1 csoda volt többségben...
Nem. Kisebb is belül, maga az autó is kisebb .Rövidebb a tengelytávja is. Nekem 1996-os volt 2.5TD. Azt cseréltem le tavaly januárban a mostani 2.7CRD-re. Szerintem az XJ jobban össze volt rakva. A motorja gyengébb de egyszerű. Nekem még a hagyományos adagolós volt. 96-ban volt ott egy ráncfelvarrás, utána már inkább Európaias lett. Belül zajosabb nincs ilyen komfortos mint a CRD. De nem volt vele ennyi problémám mint a mostanival. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem jó , de vannak vele bosszantó apróságok.Önálló akarata van. Ha ő úgy akarja akkor jó, ha nem akarja akkor mindig produkál valami bosszúságot. Az XJ-vel kb 30.000 km-t autóztam. Olaj cseréken kivül volt egy híd test cserém , akkor már a féltengely keresztek is cserélve lettek a gömbfejekkel együtt. Mentem vele Erdélybe és egy csatornázásnál a jobb elejével beleestem egy be nem takart csatornába. Utána még kimentem vele és Udvarhelyen lett a felni is kikalapálva, akkor néztem,hogy kapott a hossztartó is. A baleset után még kint használtam az elejét is majd itthon derült ki,hogy a hídtest meghajtott. Kibírta. Szóval innen állítom,hogy az jobban össze volt rakva.A CRD-t ahogy megvettem , magasnyomású szivattyúnál le levegősödött , orvosolva. Utána váltókar javítás , műszakira hátsó féltengely csapágyak szimeringek cseréje. Szélvédő kinél ne nálam repedt el. Akkumulátor csere, ami a mai napig indít egy 2.2-es diesel autót. Első híd gömbfej cserék, szimeringek is. Ez 3.000 km-el korábban volt. Most újra folyik Ne legyek bosszús. Ja és mentem vele idáig kb 15.000 km-et
2003-as 2.7 CRD . Szétszedve , semmi nem látszik, mégis a hid testben volt olaj.Újra kitisztítva , leellenőrizve minden, összerakva. Pár nap és kiderül.Ha újra folyik, már pedig mért ne folyna, új szimerig más márka. Ha ez után is észreveszem hogy folyat megy a háztól. visszatérek a jó öreg XJ-hez.
Köszönöm. Nem látszott sehol sérülés, a ház végig kipucolva mint egy ágyú cső .Csütörtökön kiderül , újra szét.Öröm az élet.Kezdek berágni rá, foglalkoztat az eladás gondolata.
Van valakinek valamilyen ötlete első féltengely szimering ügyben? Kb 3.000 Km-el korábban lett cserélve. Most újra folyik. Nem gagyi lett véve, féltengely futófelületén kopás nem látszik.Akkor méééé ?
Tudod ha neki jól esik csinálja :D, múltkor elkapkodtak előlem egy csörlőt nem mintha használnám de elég jó árban volt. A lakózást takarítom bőszen utána van a fólia belül az üvegen. nagyon könnyen karcolódik a fólia...
Igen, erre gondolok. Tehát mindenképpen bekapcsol ha bent melegebb van mint a beállított. Érdekes...Nekem ez úgy lenne logikus ha auto módban ő döntené el, amúgy (manuálban) pedig én.
170 font nem kevés. Nem leszek így márkahű ebben 😀
Beszéltem a haverral, tudja tanítani és lehet tud kulcsot is intézni. Közben észre vettem valamit: a légkondim autómatikusan bekapcsol ha ráadom a gyújtást és a benti hőm magasabb a beállítottnál. Ennek így kell lennie? Ja és a kapcsolók nem autón vannak és nem szélvédőre van állítva?! (Jézuska hozta az autót ezért nincs tapasztalat)
Nyers kulcsot és a távirányítót tanítják az indításgátlóhoz. Ha van diagos ismerösöd elméletileg és gyakorlatilag is megkéne tudnia csinálni. A kulcsot meg akármelyik kulcsos lemásolja.
Megpróbáljuk összehangolni a távirányítót a kocsival de szerintem a jel vételével van baj az autóban. Van gyári diagos haverom de szereznem kéne kulcsot meg távirányítót, ebay?! Távirányító adja a jelet, bemértük.
Vagy veszek komplett riasztó vezérlőt távir-kal és az immot tanítjuk.Gondolom így is megoldható.
Gyári diag kell hozzá. Viszont van olyan aki lelopja az ugrókódot a távirányitó használatakor és utánna müködik. Audi kulcsot másoltak nekem igy de az is majd 40e ft volt.
Maga a Kulcsmásolás nem nagy költség, abból relatíve olcsón ki lehet jönni. A húzósabb dolog az új távirányító tanítása... olyan jópofa rendszerrel van megoldva, hogy a szalonok várnak szeretettel, mert földi halandó kulcsmásoló nem tudja feltanítani...
Nem is tudtam, hogy lakkozva van az üveg. Nekem gyári színezés van a hátsókon, nem látok rajtuk hibát.
Amúgy nem tudom mennyire van köze a távirányítónak a kulcsos riasztós dologhoz, szerintem csak közvetve függenek egymástól.Persze a kulcs dolog csak akkor derül ki amikor a távirányító bemondja az unalmast, mint most nekem. Ja és csak egy van belőle.
Na én a gyújtással oldom a riasztást de majd kipróbálom a másik megoldást is, amúgy meleg időben leveszi a riasztót nekem. Megnézem majd a zár mikrokapcsolóját, hátha egy kis wd40 megoldaná.
Tolatókamerákat én is nézegettem mert az új horoggal még nehezebb kiszámolni a szűk helyet. Majd lehet kérek tanácsot honnan ne rendeljek! 😄
Nekem a lámpa visszajelző égett ki eddig csak, de a youtubon elég egyszerűnek tűnik a csere.
Hát hogy őszinte legyek amilyen gyorsan nyitogattam, csukogattam nekem nem riasztott be, amúgy nem érdekel igénytelen vagyok :D, meg működik mind a kettő távirányító. Az meg hogy ha elakarják vinni nem tudnám megakadályozni a hülyének meg aki betörné az ablakot a riasztó se akadály.
Én megnézetném egy kulcs programozóval hátha megtudja oldani a másolást egy másik vezérlőre, mert a renaultok "kulcs" kártyája elég sokszor eltörik a zsebben, indítani tudsz vele de nem reagál semmi másra.
Ja elkezdett leválni a belső lakozás az ablakokról, próbáltam letakarítani pár oldószerrel, de nem sikerült. Valakinél kezdett leválni?
Nagyon párás volt az idő és megszívta magát akkor könnyen jött le.